Ja, dit ziet er niet zo uit als op de kermis.quote:
Zie DM.quote:
Is hetzelfde concept en nog verslavend, nou niet mijn spel afkraken want het is gratisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:29 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja, dit ziet er niet zo uit als op de kermis.
Ik zeg ook heul niet dat het slecht is! Gewoon anders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:31 schreef Teal het volgende:
[..]
Is hetzelfde concept en nog verslavend, nou niet mijn spel afkraken want het is gratis
Ok, heel mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik zeg ook heul niet dat het slecht is! Gewoon anders.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik zeg ook heul niet dat het slecht is! Gewoon anders.
Ik ruik paling.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je geen viskut hebt is er geen probleem
Ik reageerde ook best overdrevenquote:
Hou er nou is over opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je geen viskut hebt is er geen probleem
Sorry. moet er nog steeds om lachenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:40 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik reageerde ook best overdrevenDus het is je vergeven
[..]
Hou er nou is over opTelkens als het wordt gezegd komt die lucht weer op de proppen
Heeft Teal aan een viskut geroken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry. moet er nog steeds om lachen
Ergerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:42 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heeft Teal aan een viskut geroken?
Hij heeft dr zelfs mogen proevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:42 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heeft Teal aan een viskut geroken?
Oei, ik deel deze nare ervaring met hemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij heeft dr zelfs mogen proeven
Jij hebt er ook eens 1 moeten proeven?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oei, ik deel deze nare ervaring met hem
Was zo smerig dat ik maar me lul erin heb gestokenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oei, ik deel deze nare ervaring met hem
Dat nog net niet. Alleen ik rook het door de broek heen, net zo erg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt er ook eens 1 moeten proeven?
maar dan smaakt je lul er ook naarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Was zo smerig dat ik maar me lul erin heb gestokenDat ik het iig nie meer hoefde te proeven
Wat heb je toen met haar gedaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Alleen ik rook het door de broek heen, net zo erg.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Alleen ik rook het door de broek heen, net zo erg.
Door de broek heen gevingerd, en daarna haar opa en oma met een klamme hand een hand gegeven.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dan smaakt je lul er ook naar
[..]
Wat heb je toen met haar gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |