Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
Ik tikte net de 150 aan. Hoeveel race wel je niet om dat te kunnen bekostigen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:30 schreef DennisDeBengel het volgende:
@ topictitel:
664 auto's inmiddels
Niet normaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:30 schreef DennisDeBengel het volgende:
@ topictitel:
664 auto's inmiddels
433 races gereden. Dat is Aspec en Bspec samen, met meer Bspec races dan Aspec (level 35 en 36 nu).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik tikte net de 150 aan. Hoeveel race wel je niet om dat te kunnen bekostigen?
Krijg je die X2010 sowieso niet cadeau, als je B-Spec level 35 haalt? Ik zit in B-Spec zelf halverwege level 32, dus wacht het wel af.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:02 schreef Kreator het volgende:
...moet alleen nog 8 miljoen sparen voor die X2010 ofzoiets. Had al wel gezien dat ik die special daarvan niet hoef te proberen met m'n controller..
Dat b-spec gebeuren duurt me echt te lang. Ik ben nu level 20 en moet tig races opnieuw rijden om op te levelen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:08 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Krijg je die X2010 sowieso niet cadeau, als je B-Spec level 35 haalt? Ik zit in B-Spec zelf halverwege level 32, dus wacht het wel af.
is dat zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:08 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Krijg je die X2010 sowieso niet cadeau, als je B-Spec level 35 haalt? Ik zit in B-Spec zelf halverwege level 32, dus wacht het wel af.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef Kreator het volgende:
ff grinden
.
kost mie een portie tijd om 5 of 10 levels te stijgen. 20 miljoen sparen gaat sneller lijkt me.
ik begin niet bij 1 hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef Kreator het volgende:
ff grinden
.
kost mie een portie tijd om 5 of 10 levels te stijgen. 20 miljoen sparen gaat sneller lijkt me.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef Kreator het volgende:
ff grinden
.
Ligt mij ook iets van bij, dat je die X2010 pas kunt kopen als je level 40 bent. Althans, als je bij de dealership kijkt, staat er duidelijk level 40 bij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef Salatrel het volgende:
bovendien heeft de gekochte x2010 een hoger lvl nodig en kan ik die miljoenen beter spenderen
ik heb geloof ik inmiddels alle auto's die aan de DTM races mee mogen doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:32 schreef Netsplitter het volgende:
Heb van de week de 155 dtm gekocht.
Kon 'm niet laten staan.
En ook maar de Merc dtm.
Nice.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb geloof ik inmiddels alle auto's die aan de DTM races mee mogen doen
Oja. Crap. Dat was ik ff vergeten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef Salatrel het volgende:
bovendien heeft de gekochte x2010 een hoger lvl nodig en kan ik die miljoenen beter spenderen
net ff de endurance race op grand valley gedaan met 2 ervaren en 2 nieuwe coureurs... de 2 nieuwe gingen in die ene race naar lvl 13quote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja. Crap. Dat was ik ff vergeten..
B-spec nu alle 6 boven niveau 20 zitten, maar ik moet nu ook races keer op keer gaan doen om te levellen voordat ik weer verder kan....
Ja, in het begin gaat het wel lekker snel.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
net ff de endurance race op grand valley gedaan met 2 ervaren en 2 nieuwe coureurs... de 2 nieuwe gingen in die ene race naar lvl 13nu maar de mx5 race aangezet met alle4 de coureurs
Is wel erg optimistisch, dan zouden ze continu rond hun snelste rondetijd moeten rijden en dat doen ze niet. Ga als je de Formula Gran Turismo gebruikt maar van minimaal vijf uur en een kwartier uit, mits je een geheel droge race hebt. Gaat het regenen of heb je een compleet natte race, tel er dan gerust anderhalf tot twee uur bij op.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:49 schreef Toempf het volgende:
Ben ook al heel het weekend bezig met Endurances op B-spec, zit nu op level 30. Suzuka 1000km gaat zo'n 4,5 duren volgens mijdaarna mogen ze gelijk weer aan de bak
Ik heb me geloof ik een klein beetje vergistquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Is wel erg optimistisch, dan zouden ze continu rond hun snelste rondetijd moeten rijden en dat doen ze niet. Ga als je de Formula Gran Turismo gebruikt maar van minimaal vijf uur en een kwartier uit, mits je een geheel droge race hebt. Gaat het regenen of heb je een compleet natte race, tel er dan gerust anderhalf tot twee uur bij op.
quote:
Daar was ik ook achter gekomen inderdaad. Gaat ook wel eens mis, en dan vlieg je minstens 5x over de kopquote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nurburgring is makkelijkJe kan bij de chicane door de 2 linker blokken knallen en over het groene gedeelte rijden
Like the wind is easy money.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef CamelNLD het volgende:
Wat zijn een paar races waar je flink mee verdient? Ik heb de Seizoenevents grotendeels al klaar en die a-spec credits en xp gaat wel erg langzaam nu.
A-spec races zijn de races die je zelf moet rijdenquote:
Kunstig.. de mijne willen altijd maar 1 keer als ik aan het werk ben.. heb jij thuis wat zitten wat op knopjes drukt voor je?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef Salatrel het volgende:
terwijl ik aan het werk was hebben mijn poppetjes 2x de mx5 endurance gedaanscheelt weer
nee maar ik moest tussen de middag toch even naar huis voor iets andersquote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Kunstig.. de mijne willen altijd maar 1 keer als ik aan het werk ben.. heb jij thuis wat zitten wat op knopjes drukt voor je?
Wat een fokker!!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef Toempf het volgende:
Omg in de oval op Indianapolis remt die lul gewoon af tot 220 km/h in de bochten waardoor iedereen hem voorbij vliegt, wat een zak hooi.
dat had ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef Toempf het volgende:
Omg in de oval op Indianapolis remt die lul gewoon af tot 220 km/h in de bochten waardoor iedereen hem voorbij vliegt, wat een zak hooi.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:02 schreef Toempf het volgende:
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om de Gallardo Trophy te winnen in een Gallardo met 740 pk terwijl de rest gewoon 560 pk heeft. Met een level 32 B-spec coureur
Je moet die gast buiten schoppen, de mijne doet dat echt niet hoor..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef Toempf het volgende:
Geen problemen mee gehad. Lag na 1 ronde door 'inhaal' commando's continue vooraan en dan liet ik hem op 50% agressie rijden. Bleef ie 10 tot 20 seconden voor op de rest.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef Sant. het volgende:
Je moet je coureur rustig laten rijden. wanneer die nascar gaat driften ben je in no time door je banden heen..
Lekker met de stoet mee laten rijden en op de helft van de race langzaam laten pushen. Je moet niet na 1 ronde op kop willen liggen.
en je haalt geen 5 auto's in in een ronde. Geef hem de inhaalopdracht op punten dat t kan.
Het is maar net welke tactiek je volgt en wat voor persoon je coureur is...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef Kreator het volgende:
Geen problemen mee gehad. Lag na 1 ronde door 'inhaal' commando's continue vooraan en dan liet ik hem op 50% agressie rijden. Bleef ie 10 tot 20 seconden voor op de rest.
Alleen de laatste race is wat pittiger om uit de slipstream vd rest te komen.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik er geen moeite mee had. Had hier de verhalen gelezen over hoe frustrerend mensen die race vonden. Ik vond het meevallen. Je moet er wel actief bij blijven en soms in het begin echt op het goede moment inhaalopdrachten geven, maar voor de rest vond ik ze vrij simpel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:20 schreef Sant. het volgende:
Het is maar net welke tactiek je volgt en wat voor persoon je coureur is...
Er leiden meer wegen naar Rome uiteraard...
A-spec? Trek je het om daar langer dan 3 minuten mee te rijden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Vanmiddag Suzuka maar eens halen met de X1, kan ik daarna lekker grinden met like the wind.
Nee maar dan tape doet wonderen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
A-spec? Trek je het om daar langer dan 3 minuten mee te rijden?.
Ja hoor, maar je moet ze wel kopen voordat je ermee kan racen... Sommige tracks moet je ook unlocken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:29 schreef BigSign het volgende:
Heb je bij dit spel wel een soort van free mode/time trial zodat je dus met alle auto's door het hele spel ff relaxed rond kunt karren?
Ja, sommige auto's niet helemaal, zoals de X1 volgens mij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:39 schreef BigSign het volgende:
Oke, en je kunt ook de auto's gewoon tunen dus en ook andere wielen er onder doen en andere uitlaten of niet?
dan tape?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar dan tape doet wonderen.
Typfout... Met de tape X ingedrukt houden en het stuur knuppeltje iets naar links trekken... Vervolgens enter op een toetsenbord ingedrukt houden eveneens met tape en dan maar lekker xboxen... Dan heb je zo 20 miljoen bij elkaar...quote:
Ja dan blijft hij doorracen en zodra hij gefinished is start hij opnieuw de race door de enter... En ja ik heb een 360quote:
Ik heb niet eens een keyboard aangesloten op mijn ps3.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja dan blijft hij doorracen en zodra hij gefinished is start hij opnieuw de race door de enter... En ja ik heb een 360
Ik ook niet, maar dan welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een keyboard aangesloten op mijn ps3.
Oke, maar ik zie dat je dus ook standaard auto's in het spel hebt, zoals de Ford Focus enzo en Mazda MX5. die waggies gaan niet snel. kun je die wel uitgebreid tunen zoals in Need For Speed?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja, sommige auto's niet helemaal, zoals de X1 volgens mij.
Yup. Veel uitgebreider.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef BigSign het volgende:
Oke, maar ik zie dat je dus ook standaard auto's in het spel hebt, zoals de Ford Focus enzo en Mazda MX5. die waggies gaan niet snel. kun je die wel uitgebreid tunen zoals in Need For Speed?
Misschien bedoelt ie wel stickertjes plakken en veel te dikke bumpers en spoilers monterenquote:
Mja, dan zijn er nog wel 100 of 200 auto's waar je een dikke spoiler op kan drukken. Het ziet er niet uit, maar wel hendig voor de downforce als je toch al 4 miljard pk in je Focus hebt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:16 schreef Sant. het volgende:
Misschien bedoelt ie wel stickertjes plakken en veel te dikke bumpers en spoilers monteren
Ja en niets anders kunt doen dan paint erop flikkeren die je maar 1 keer kunt gebruiken, niet vooraf kunt zien (preview) en die je alleen maar krijgt bij het kopen van een nieuwe auto of het elke dag inloggen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dan zijn er nog wel 100 of 200 auto's waar je een dikke spoiler op kan drukken. Het ziet er niet uit, maar wel hendig voor de downforce als je toch al 4 miljard pk in je Focus hebt.
true! Ik heb een gare lelijke kanariegele mx5 met 250pk en een veel te dikke achterspoiler.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dan zijn er nog wel 100 of 200 auto's waar je een dikke spoiler op kan drukken. Het ziet er niet uit, maar wel hendig voor de downforce als je toch al 4 miljard pk in je Focus hebt.
Ik probeerde mij Formula GT Oranje parelmoer (i know:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja en niets anders kunt doen dan paint erop flikkeren die je maar 1 keer kunt gebruiken, niet vooraf kunt zien (preview) en die je alleen maar krijgt bij het kopen van een nieuwe auto of het elke dag inloggen.
Op de RX8 staat hij wel gaaf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef Sant. het volgende:
[..]
true! Ik heb een gare lelijke kanariegele mx5 met 250pk en een veel te dikke achterspoiler.
L-E-L-I-J-K
Ik vind het trouwens bij elke wagen in GT een lelijk ding. (uitgezonderd de echte racers uiteraard)
De Formula GT kan je niet van kleur veranderen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:21 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik probeerde mij Formula GT Oranje parelmoer (i know:x 100)te maken, maar kreeg het niet voor elkaar, waar doe je dat dan?
Ik zou zeggen, doe een goed bod en we kunnen wel wat ruilenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:42 schreef Kreator het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om iemand zo'n X1 te vragen. Zou de eerste keer zijn....
Een Bentley Speed 8quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef very het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een goed bod en we kunnen wel wat ruilen
Hoeveelste ben je geworden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef BigSign het volgende:
Ik heb het spel net gehaald, ik ben begonnen met een gele Mazda MX5 te kopen. nu ben ik al een tijdje bezig op de Autumn Ring Mini baan, maar ik heb al ongeveer 6x op dit circuit gereden maar ik krijg er wel geld bij maar wanneer is dit circuit klaar (na hoeveel keer?).
Ik vind het knap dat je daar antwoord op weet te geven. ik kon er geen touw aan vast knopen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
Hoeveelste ben je geworden?
En je kan door naar het volgende circuit als je het volgend level hebt gehaald.
Dus van 0 naar 1.
Als je hem rijdt en eerste wordt, krijg je er een gouden beker bij. Dan is die in principe 'klaar'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef BigSign het volgende:
Ik word gewoon elke keer eerste. Ik heb nu 31.000 credits, ik zit op niveau 2, en bij ervaring staat er 300 / 819. Maar er moet op een gegeven moment toch een eind komen aan dit circuit dat ik hem voldoende behaald heb? of hoe zit dat?
Waar de neuk heb je het over? Zodra je eerste (of 3e) bent geworden heb je het gehaald. Op naar de volgende race dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef BigSign het volgende:
Ik word gewoon elke keer eerste. Ik heb nu 31.000 credits, ik zit op niveau 2, en bij ervaring staat er 300 / 819. Maar er moet op een gegeven moment toch een eind komen aan dit circuit dat ik hem voldoende behaald heb? of hoe zit dat?
Nee hoor, je vriend kan er gewoon mee rijden, ook al is ie pas level 17quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:58 schreef Sant. het volgende:
Vraagje:
Een kameraad van me is nu lvl 17 A-spec en lvl 0 B-spec.
Kan ik hem een Formula GT cadeau doen?
-Antwoord waarschijnlijk JA
Maar mag hij er dan ook in rijden omdat ie pas lvl 17 is, of moet ie hem dan in de garage laten staat totdat hij lvl 24 is?!
je hebt niet genoeg voorsprong gehaald. probeer het nog eens en rij een beetje doorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef BigSign het volgende:
Wat wil je hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef very het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een goed bod en we kunnen wel wat ruilen
Ik kan wel pas volgende maand weer ruilen, maar mocht je dan nog interesse hebben...dit is mijn verlanglijstje:quote:
Als je die beul hoort starten is het feestquote:
Wat dacht je van fase 1 kopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef BigSign het volgende:
Ik heb nu weer een probleempje, want ik heb een toyota yaris gewonnen, maar nu wil ik hem tunen dus heb ik een nieuwe Motor fase 2 gekocht, staat nu bij mijn accesoires en als ik dan op installeren druk, zegt ie Installeer dit onderdeel in de juiste volgorde. Wat is dan de juiste volgorde? wat moet ik nu doen?
Wow...dit is best wel domquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef BigSign het volgende:
Ik heb nu weer een probleempje, want ik heb een toyota yaris gewonnen, maar nu wil ik hem tunen dus heb ik een nieuwe Motor fase 2 gekocht, staat nu bij mijn accesoires en als ik dan op installeren druk, zegt ie Installeer dit onderdeel in de juiste volgorde. Wat is dan de juiste volgorde? wat moet ik nu doen?
Als je mij dan alvast die TVR stuurt, dan stuur ik je zo snel ik kan de X1 Carbon.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef Kreator het volgende:
Oh die heb ik allemaal, maar dat ben ik volgende maand weer vergeten.
ik ben lekker op weg naar de 30quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef Toempf het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met B-spec races, zit nu op level 31, dus dat gaat nog wel even duren voor ik level 35 benDie Vettel challenge is echt geen doen met een controller.
Die formula GT vond ik juist heel leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er nog maar eens goed voor gaan zitten, heb speciale specs voor Monaco geprobeerd, op de hoerige Nurburgring die chicane afgesneden, op monza de 2e chicane afgesneden en zo eindelijk de Formula GT challenge gewonnen. Alles goud, behalve Suzuka (geen zin meer en 50pk tekort).finally.
Dat was toch wel mijn grootste vijand, die challenge. Nu nog die hoerige AMG races en dan is alles goud, op wat 24 uurs races na.
(en wat win ik met mijn lvl 21 ticket: een 3e Nascar.![]()
![]()
. Fucking 2.5 uur zwoegen...)
Ben je ziek ofzo. Wat een hel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Die formula GT vond ik juist heel leuk
nieuwe helmkleuren voor coureursquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:16 schreef Netsplitter het volgende:
Weet iemand al wat de aankomende patch gaat brengen?
Hoop nieuwe circuits, maar dat zal wel niet.
saywhut???quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nieuwe helmkleuren voor coureurs
Die Ford Mark IV '67?quote:
Ja maar jij cheat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef very het volgende:
[..]
Die Ford Mark IV '67?
Ook die had ik je kunnen geven...had je je geld in je zak kunnen stekenhaha
Hoe lang duurt die? Ik ben er bijna...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef Salatrel het volgende:
net de 1000km van suzuka aangezet in b-spec in de formula gt.. nu rondje 4 en hij is al vrolijk op een ronde aan het zetten
ik denk dat ik wel ga winnen
ik doe helemaal niets qua orders en na 2 uur 19 minuten issie bezig met ronde 77 van 172quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die? Ik ben er bijna...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik doe helemaal niets qua orders en na 2 uur 19 minuten issie bezig met ronde 77 van 172
Ja, dat klopt. Die events leveren wel lekker veel xp op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef Kreator het volgende:
Ik las trouwens in het nieuws dat nieuwe seasonals elke donderdag om 5 uur CET binnenkomen. Da's wel handig.
Bij mij waren ze geloof ik bijna 7 uur met die race bezig, alleen maar regen gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik doe helemaal niets qua orders en na 2 uur 19 minuten issie bezig met ronde 77 van 172
rondje 120 begint nu net en alleen nog maar zon gehad ;P 3:33 bezig nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Toempf het volgende:
[..]
Bij mij waren ze geloof ik bijna 7 uur met die race bezig, alleen maar regen gehad
duizend keer een race achter elkaar doen voor xp of credits.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:46 schreef CamelNLD het volgende:
Ok kan iemand me vertellen wat dat grinden is?
ppppffffffffffffffffffff... wtf dat is geen cheaten, dat is jezelf pijnigenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
duizend keer een race achter elkaar doen voor xp of credits.
Wie zegt dat het cheaten is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
ppppffffffffffffffffffff... wtf dat is geen cheaten, dat is jezelf pijnigen
Hij kopieert save-games, anders ga je een X1 niet ruilen tegen een auto van 250.000. en zeker niet 2 keer.quote:
in b-spec niet hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
ppppffffffffffffffffffff... wtf dat is geen cheaten, dat is jezelf pijnigen
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in b-spec niet hoorgewoon endurance races aanzetten terwijl ik lig te pitten of aan het werk ben
huh? Is die weer geupdate vandaag?quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij staat in de online occasion shop als je hem nog niet gekocht hebt
Yup...dat klopt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij kopieert save-games, anders ga je een X1 niet ruilen tegen een auto van 250.000. en zeker niet 2 keer.
yup hij gaf nieuwe aan vanochtendquote:
Kost die Sauber dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
yup hij gaf nieuwe aan vanochtendheb gelijk de bentley speed 8 en de sauber mercedes c9 gekocht
Gaspedaal is toch ook automatisch 'enter' in de menus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef very het volgende:
[..]
@Sant:
Je gaspedaalknop vastplakken met plakband, de linker joystick een fractie naar links vastplakken en een toetsenbord aansluiten waarbij je iets zwaars op de enter-knop legt. Als je dan de oval pakt van Like The Wind, en je gebruikt een X1...dan wordt ie (bijna) elke keer eerste, zonder dat je er naar om hoeft te kijken. En door het toetsenbord start hij elke keer automatisch een nieuwe race.
Ik heb R2 veranderd in mijn gaspedaal. Ook makkelijker vast te tapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:26 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Gaspedaal is toch ook automatisch 'enter' in de menus?
En overhalen mij enkel een auto te sturen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:25 schreef Salatrel het volgende:
inderdaad je kunt mij niet overhalen een auto te ruilen
whaha, daar waag ik me niet aan :-) dan doe ik er wel wat langer over.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef very het volgende:
@Sant:
Je gaspedaalknop vastplakken met plakband, de linker joystick een fractie naar links vastplakken en een toetsenbord aansluiten waarbij je iets zwaars op de enter-knop legt. Als je dan de oval pakt van Like The Wind, en je gebruikt een X1...dan wordt ie (bijna) elke keer eerste, zonder dat je er naar om hoeft te kijken. En door het toetsenbord start hij elke keer automatisch een nieuwe race.
Ik krijg er persoonlijk weinig voldoening van om 100x like the wind te doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:38 schreef Sant. het volgende:
[..]
whaha, daar waag ik me niet aan :-) dan doe ik er wel wat langer over.
B-spec grinden vind ik niet erg, maar A-spec wil ik toch enigzins voldoening krijgen door zelf te winnen
dat dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik krijg er persoonlijk weinig voldoening van om 100x like the wind te doenDus zo gek is dat grinden dat nog niet.
Dat dus, en dan met elke keer wat andere auto's / mindere banden etc. om t wat spannend te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:55 schreef Salatrel het volgende:
ik farmde gewoon dream car championship. beetje variatie in circuits is wel lekker en ook een ton per race en half miljoen voor het kampioenschap ofzo?
En ik krijg weinig voldoending om dat ding maar te laten rijden en dan 20 miljoen op de teller te hebben na een nachtje. Kan me er totaal niks bij voorstellen dat ik het ooit zou doen. Onbegrijpelijk... echt waar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik krijg er persoonlijk weinig voldoening van om 100x like the wind te doenDus zo gek is dat grinden dat nog niet.
Tja, ik wil gewoon auto's kopen, zonder er 10347 x dezelfde race voor te hoeven rijden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
En ik krijg weinig voldoending om dat ding maar te laten rijden en dan 20 miljoen op de teller te hebben na een nachtje. Kan me er totaal niks bij voorstellen dat ik het ooit zou doen. Onbegrijpelijk... echt waar.
Prima.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef very het volgende:
[..]
Tja, ik wil gewoon auto's kopen, zonder er 10347 x dezelfde race voor te hoeven rijden.
En als ik zin heb om zelf te racen, dan kan dat nog steeds natuurlijk.
Ik snap niet wat daar zo onbegrijpelijk aan is.
Niet iedereen heeft de behoefte 10483 uur in een spel te steken voordat ze een keer hun favoriete auto kunnen kopen.
ze hadden beter de gewone races restricties mee kunnen geven, zodat het moeilijker werd om te winnen. HIerdoor kan de bonus in CR en XP omhoog, waardoor je niet 10347x dezelfde race moet rijdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef very het volgende:
[..]
Tja, ik wil gewoon auto's kopen, zonder er 10347 x dezelfde race voor te hoeven rijden.
En als ik zin heb om zelf te racen, dan kan dat nog steeds natuurlijk.
Ik snap niet wat daar zo onbegrijpelijk aan is.
Niet iedereen heeft de behoefte 10483 uur in een spel te steken voordat ze een keer hun favoriete auto kunnen kopen.
XP is 120.000 ik vond het niet zo superveel eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Bezig met Indy500. Met een Formule Gran Turismo, 40 seconden per ronde. Is toch aardig snel te doen, vooral omdat je veel xp krijgt.
Is dat 500 rondjes, of 500 miles?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Bezig met Indy500. Met een Formule Gran Turismo, 40 seconden per ronde. Is toch aardig snel te doen, vooral omdat je veel xp krijgt.
Voor 200 rondjes rijden is het aardig veel, en welke race geeft in verhouding meer ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef Sant. het volgende:
[..]
XP is 120.000 ik vond het niet zo superveel eigenlijk.
Je hebt best zware tegenstand (no match voor de Formula GT en X2010, maar met een normale bak moet je echt wel doortrappen)
en 200 ronden
Mijn Bob deed er toch zo'n 2.5 uur over..
Ik had meer xp verwacht.
Dit kan je testen door een backup te maken van je savegame. Haalt het niks uit, dan reload je je backup weer en ben je geen onnodig geld kwijt. Of valt dat ook onder cheaten? :pquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef Salatrel het volgende:
mijn formula gt heeft vers na een oil change precies 900 pk maar er staat mij iets van bij dat ie rond de 940 zou moeten hebben? kan het omdat ik best wel veel kilometers heb gemaakt met dat ding en die een engine rebuild nodig heeft?
Mijn Formula GT heeft 901 pk, nooit meer of minder geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef Salatrel het volgende:
mijn formula gt heeft vers na een oil change precies 900 pk maar er staat mij iets van bij dat ie rond de 940 zou moeten hebben? kan het omdat ik best wel veel kilometers heb gemaakt met dat ding en die een engine rebuild nodig heeft?
dan zal het wel aan mij liggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Mijn Formula GT heeft 901 pk, nooit meer of minder geweest.
Heb je wss een rebuild nodig, lekker duur. Formula zuipt wel veel, 35 rondjes nog 6 liter over.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan zal het wel aan mij liggenhij geeft nu 899
indy 500? die van mij doet 40 rondjes op een tankquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Heb je wss een rebuild nodig, lekker duur. Formula zuipt wel veel, 35 rondjes nog 6 liter over.
Dat is volgens mij echt het maximum, zit nu op rondje 100, 1:09:32:647quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
indy 500? die van mij doet 40 rondjes op een tank
De mijne heeft zelfs 'maar' 892 pk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan zal het wel aan mij liggenhij geeft nu 899
Verkeerde bandjes. Dan krijg je dat. Geen grip.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef Dennis101 het volgende:
Wat een debiel die b-spec mongool van mij. Level 21, 900 pk sterke TVR cerbera speed 12 onder zijn kont en hij wordt ingehaald door een clio sport v6
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Voor 200 rondjes rijden is het aardig veel, en welke race geeft in verhouding meer ?
904 pk hier, af en toe oil change, meer niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef Dennis101 het volgende:
De mijne heeft zelfs 'maar' 892 pk.
Same here, heb alleen niet echt iets fatsoenlijks om dat stuur op te monteren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Salatrel het volgende:
want het weekend ga ik er eens voor zitten en die vettel challenge met stuur proberen
Op PS3trophies.com staat daar een overzicht van, zal het vanavond eens opzoeken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Voor 200 rondjes rijden is het aardig veel, en welke race geeft in verhouding meer ?
Je hoeft de seasonal races niet in 1 week af te ronden he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:04 schreef Scarsick het volgende:
Pff, alweer nieuwe seasonal events... Ik had van de vorige alleen de laatste gedaan. Ik heb echt te weinig tijd voor deze game.
Het eerstvolgende dat ik graag wil zien is de mogelijkheid om tijdens een kampioensschap en tijdens endurance te kunnen opslaan. Ik heb toch geen tijd om 9 uur achter elkaar op tsukuba te racen? Idioten daar in Japan...
Hij snapt t ook wel. Prima dan!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef Scarsick het volgende:
Dat snap ik, ik bedoelde meer dat ik de races van de 3e serie nog niet allemaal had gedaan wegens tijdgebrek. Ik snap ook wel dat daar weer nieuwe races voor in de plaats zijn gekomen.
Mijn eerste post was duidelijk genoeg toch? Laat mij gewoon lekker even klagen, daar ben ik goed in!quote:
True that.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Mijn eerste post was duidelijk genoeg toch? Laat mij gewoon lekker even klagen, daar ben ik goed in!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:39 schreef zwaardegekste het volgende:
kuthoerebefzooi...
FGT
Tsubuka dinges baan, 9 uur... iedere 4 ronden ze allemaal lappen...
kom ik vanmorgen uit bed, ligt ie 35 ronden achter op de eerste, en gaat ie iedere ronden pitte omdat ie fysiek op is..
pauperrrrrr!
Mjah dat instellen is bagger, ze gaan in principe naar binnen als ze vinden dat de banden op zijn of het benzinepijl te laag is. Je kunt ze wel dwingen om door te rijden, maar bijvoorbeeld niet in welke ronde je wilt laten pitten. Naar binnen gaan omdat hun kracht te laag is kan je ook instellen, maar hoeft niet inderdaad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:51 schreef Scarsick het volgende:
Je kan ze toch ook instellen dat ze alleen voor banden/benzine naar binnen gaan en anders gewoon doorrijden?
Zoiets hoorde ik in ieder geval. Mijn B-speccers zijn nog lang niet zover.
Dat is inderdaad echt je eigen fout.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:39 schreef zwaardegekste het volgende:
kuthoerebefzooi...
FGT
Tsubuka dinges baan, 9 uur... iedere 4 ronden ze allemaal lappen...
kom ik vanmorgen uit bed, ligt ie 35 ronden achter op de eerste, en gaat ie iedere ronden pitte omdat ie fysiek op is..
pauperrrrrr!
Ben jij met b-spec al aan de endurance toe dan? Ik kan het echt niet opbrengen om me ermee bezig te houden eigenlijk. Ik zet soms een race aan, omdat ik de auto's wil hebben die je ermee kan winnen. En dan nog, ik doe het alleen als ik ga eten bijvoorbeeld, of iets anders te doen heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mjah dat instellen is bagger, ze gaan in principe naar binnen als ze vinden dat de banden op zijn of het benzinepijl te laag is. Je kunt ze wel dwingen om door te rijden, maar bijvoorbeeld niet in welke ronde je wilt laten pitten. Naar binnen gaan omdat hun kracht te laag is kan je ook instellen, maar hoeft niet inderdaad.
Nope, zit in de extreme reeks (ben nu net level 23), maar ook daar moet je bij sommige races al pitten. Ik hou me er ook niet zozeer mee bezig, heb ondertussen genoeg snelle auto's om die races te winnen zonder me er mee te bemoeien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:03 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Ben jij met b-spec al aan de endurance toe dan? Ik kan het echt niet opbrengen om me ermee bezig te houden eigenlijk. Ik zet soms een race aan, omdat ik de auto's wil hebben die je ermee kan winnen. En dan nog, ik doe het alleen als ik ga eten bijvoorbeeld, of iets anders te doen heb.
Gosh? Really?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt je eigen fout.
fusiek op UIT zetten, dan komt ie alleen naar binnen voor banden of benzine.
-edit-: wat het niet minder kut maakt natuurlijk
Meerdere rijders valt mee, toen ik eenmaal bij like the wind ben aangekomen heb ik een tweede coureur aangemaakt en een paar keer laten rijden, die is nu level 14. Alleen je zult inderdaad races moeten herhalen om te levelen, ik heb daarvoor like the wind een aantal keer aangezet met de formule GT auto, hoef je alleen die race af en toe opnieuw te starten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef Scarsick het volgende:
Ik heb de eerste 3 kampioenschappen in Bspec compleet en ben nu lvl15 ofzo. Het levelen gaat echt zó traag, zeker als je meerdere rijders moet levelen zul je races echt ontzettend vaak moeten herhalen.
welnee, eentje die je al gehaald hebt (zeg een lvl 20 race) je level 0 mannetje laten rijden..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef Scarsick het volgende:
Ik heb de eerste 3 kampioenschappen in Bspec compleet en ben nu lvl15 ofzo. Het levelen gaat echt zó traag, zeker als je meerdere rijders moet levelen zul je races echt ontzettend vaak moeten herhalen.
Bij dezen:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Op PS3trophies.com staat daar een overzicht van, zal het vanavond eens opzoeken.
A of B spec?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef PieterBas het volgende:
uhm..Met nog 10 rondjes van de 90 op Laguna Seca te gaan.. per ongeluk op opnieuw drukken ipv doorgaan
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:08 schreef PieterBas het volgende:
uhm..Met nog 10 rondjes van de 90 op Laguna Seca te gaan.. per ongeluk op opnieuw drukken ipv doorgaan
![]()
Zijn die endurance races in a spec nog een beetje de moeite waard?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef Salatrel het volgende:
ik heb zoiets soortgelijks gehad alleen dat was na 5 van de 9 uur tsukuba
Links bovenin staat een vlaggetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef BigSign het volgende:
Hallo,
Ik moet nu mee doen aan de Japanese Classics cup, en hiervoor heb ik natuurlijk een japanse klassieke auto voor nodig. maar hoe zie ik nou bij de occasions of de dealer waar de auto vandaan komt? als ik op beschrijving klik staat er niks over uit welk land de auto komt. waar kan ik dat zien?
Er staat ergens in beeld een vlaggetje van het land van herkomst.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef BigSign het volgende:
Hallo,
Ik moet nu mee doen aan de Japanese Classics cup, en hiervoor heb ik natuurlijk een japanse klassieke auto voor nodig. maar hoe zie ik nou bij de occasions of de dealer waar de auto vandaan komt? als ik op beschrijving klik staat er niks over uit welk land de auto komt. waar kan ik dat zien?
Als je op een auto klikt zie je vervolgens waar die vandaan komt. Volgens mij zijn Toyota en Mazda de enige japanse auto fabrikanten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:21 schreef BigSign het volgende:
Ik zie nergens vlaggetjes staan hoor, wel gekleurde vakjes. waar daar word ik nou ook niet wijzer van uit welk land het komt. P.S. ik kan geen klassieke japanse auto vinden. Bij de dealer niet maar ook niet bij de occasion. wat moet ik doen?
Toyota, Mazda, Nissan, Honda, Subaru, Suzuki enz.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je op een auto klikt zie je vervolgens waar die vandaan komt. Volgens mij zijn Toyota en Mazda de enige japanse auto fabrikanten.
Edit: Er zijn natuurlijk nog wel wat meer Japanse merken (Honda, Nissan enzovoorts).
Controller instellen dat je het stuur wil gebruiken als besturing?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:53 schreef Bakkertjeee het volgende:
jongens.... mijn kameraad is hier en we willen gt 5 spelen met 2 stuurtjes.. nu pakt hij wel mijn stuur: dfgt ... maar het onbekende merk stuurtje van mijn kameraad pakt gt niet.. terwijl hij het in het menu van de ps3 wel doet.. is er een mogelijkheid dat hij in gt5 ook werkend te krijgen is?
A-spec..quote:
een stuurtje gebruikenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
A-spec..
maar goed, vandaag opnieuw gereden.. met 27 ronde voorsprong gewonnen
Nu maar eens die Vettel Challenge gaan proberen! Iemand tips?
Dat wordt dan een stuurtje lenen / kopenquote:
bijna is niet helemaalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:40 schreef Salatrel het volgende:
met een gewone controller is het bijna niet te doen is mijn ervaring
ik heb wel eens een poging gedaan maar 1 verkeerde move en je ligt eraf.... en als je dan de 2 rondjes volmaakt kom je 20 seconden te kort voor brons oidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
bijna is niet helemaal
Volgende week maar eens kijken naar een stuurtje. Kan nog even door met Little Big Planet
Ik zelf een toyota 2000GT, heerlijke auto.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Toyota, Mazda, Nissan, Honda, Subaru, Suzuki enz.
Ik heb een Celica 1600 gebruikt voor de Japanese Classics.
Klopt, alleen krijg je die maar 1x per week en ik wil ook graag auto's kopen om te verzamelen (en te gebruiken), dus af en toe wat extra races rijden moet doen wel. Nu ben ik voorlopig nog bezig met B-spec (nu net level 24) dus dat levert me nog aardig wat op.quote:Ik snap overigens dat hele grinden niet zo, ik rij gewoon de seasonal events. Vaak maar 5 rondjes en tot 1.000.000 per race.
B-spec ben ik wel een beetje zat.. Nou ja, ik ben nu lvl 24, dus kan straks endurance races gaan doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:53 schreef Salatrel het volgende:
vanavond haal ik als het goed is 34 B-spec dus ben er bijna
ik zet gewoon de race aan met een auto die veel te sterk is en zet vervolgens de tv uit en ga op de pc een serie kijken oidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
B-spec ben ik wel een beetje zat.. Nou ja, ik ben nu lvl 24, dus kan straks endurance races gaan doen.
Die heb ik al gedaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:12 schreef J.Clarkson het volgende:
Moet er nog iemand een Corvette lenen voor de Seasonal event? Nudge, nudge, wink, wink?
Die Schwimmwagen kan de touwtyfus krijgen. Eiger Nordwand, wat hebben ze gelachen bij PD.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die heb ik al gedaan.
Heb alleen geen zin om 6ton uit te geven aan een zwemmobiel en er max 2 voor terug te krijgen.
Erg he.
Ik kom 3 tot 5 seconden te kort met een standaard controller en ik heb pas 10 rondjes gereden ofzo. Maar goed, ik rij altijd met controller en dan wen je er wel aan. Dat laatste stukje sneller is bijna niet te doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:53 schreef Salatrel het volgende:
ik heb wel eens een poging gedaan maar 1 verkeerde move en je ligt eraf.... en als je dan de 2 rondjes volmaakt kom je 20 seconden te kort voor brons oid
Snel genoeg...quote:Op maandag 31 januari 2011 10:27 schreef J.Clarkson het volgende:
Waar blijven alle nachtraces en regen e.d? Heb nu op de GT Championship na de Pro A spec uitgereden.
Ik wil in de regen rijden dammit, maar nog geen spatje gezien....
Regenraces zijn eigenlijk alleen leuk wanneer je met een gelijkwaardige auto rijdt imo. Buiten het feit dat je remweg langer is en de grip minder. vind ik vooral de beperkingen qua zicht erg strak en gaaf. je mist zomaar een bochtje doordat je geen fluit ziet!quote:
dream car championship in de extreme series zijn volgens mij de eerste races waar je mogelijk regen hebt.... (op monza, la sarthe en nordschleife)quote:Op maandag 31 januari 2011 10:27 schreef J.Clarkson het volgende:
Waar blijven alle nachtraces en regen e.d? Heb nu op de GT Championship na de Pro A spec uitgereden.
Ik wil in de regen rijden dammit, maar nog geen spatje gezien....
Ah toll! Danke sehr.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dream car championship in de extreme series zijn volgens mij de eerste races waar je mogelijk regen hebt.... (op monza, la sarthe en nordschleife)
Ik merk het gauw genoeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met nadruk op mogelijk hehet kan ook gewoon zonnig zijn
met veel regen ook en dan ben je veul sneller dan de AI.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:13 schreef Salatrel het volgende:
idd. ook met ene beetje regen kun je gewoon op racing soft knallen
dat sowiesoquote:Op maandag 31 januari 2011 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
met veel regen ook en dan ben je veul sneller dan de AI.
Hoe zet je die zwaailampen aan dan? Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:31 schreef Sant. het volgende:
Gisteren met mijn Nissan Skyline Pace Car (Met zwaailampen uiteraard!!) gaan spelen op TopGearTT
Voor racing soft en achter comfort hard bandjes..
vervolgens alleen maar donuts draaien
toch een minuutje of 10 flink plezier aan gehad!
Hoe lang is je queue atm?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:45 schreef very het volgende:
[..]
Hoe zet je die zwaailampen aan dan? Of bedoel je dat niet?
Is dat relevant? Ik vermoed dattie de claxon moet gebruiken voor de zwaailichtenquote:
Je bedoelt mijn trade-queue?quote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef very het volgende:
Je bedoelt mijn trade-queue?
Ik dacht dat je er van af zag, dus heb ik hem weer een beetje aangevuld.
Maar...eventueel kan ik mijn trade van morgen cancellen, als je zin hebt om de Audi R8 LMS te ruilen
Mijn PSN is veryferryquote:Op maandag 31 januari 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.. Ik zal je vanavond ff die R8 LMS sturen, weet niet of ik em heb anders koop ik em wel. Neem aan dattie gewoon bij de dealert staat.
Heet je ingame ook very?
Ik heet daar 'de hongaar'.
Dat gaat niet, dat was wel ff een tegenvaller! Met de claxon werkt het in ieder geval niet, ik bedoelde vooral het rijden met die banden. Dat is onmogelijk, dus op de test track gewoon letterlijk alleen maar spinnen..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:45 schreef very het volgende:
Hoe zet je die zwaailampen aan dan? Of bedoel je dat niet?
Ah jammer...dat had wel leuk geweestquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dat gaat niet, dat was wel ff een tegenvaller! Met de claxon werkt het in ieder geval niet, ik bedoelde vooral het rijden met die banden. Dat is onmogelijk, dus op de test track gewoon letterlijk alleen maar spinnen..
Die TVR Cerbera, wat een grafbak is dat trouwens!!
Terechte trots. Echt een lekkere scheurbak. Heb zelf ook regelmatig achter het stuur van diverse Impreza's gezeten, en het is dat de ie zo zuipt, anders had ik er ook 1.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef RiKe het volgende:
Ik heb 1 van mijn betere auto's in GT nu ook in het echt!
Het is een beetje offtopic misschien, maar ik ben TE blij dat ik eindelijk de auto bezit waar ik al jaren van droom
[ afbeelding ]
Een 2003 Subaru Impreza WRX STI met 370pk / 480Nm
Dat vind ik zelf eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef Kreator het volgende:
Qua rijgedrag vind ik ze ook erg prettig, maar het oog wil ook wat en die taartschep en uiterlijk vd auto vind ik dus echt pauperig.
Dat valt best mee. Zonder vleugel is ie ook goed te rijden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef RiKe het volgende:
@Kreator, ach met 370pk heb je wel een vleugeltje nodig
Gezien het feit dat het een STI is heeft hij een 6 bak en een top van (met 265pk tenminste) 244km/h, daar ga ik dus overheen.
Naar de ring rij je grotendeels op de snelweg, en daar is een vleugel ook niet echt voor nodig. Eenmaal op de ring zelf denk ik dat je die 200 + pas haalt op het rechte stuk, waar de vleugel dus ook weer niet echt noodzakelijk is. Die auto is op zich zwaar genoeg om hem stabiel te houden.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef RiKe het volgende:
Ik ga niet met 120 of 150 naar de Ring he...dat wordt even ieeeeeeeets sneller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na 9,5 van de 24 uur heeft Bob al 53 ronden voorsprong![]()
![]()
TVR Cerbera is toch altijd speed 12?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef very het volgende:
[..]
Ah jammer...dat had wel leuk geweest
En welke Cerbera bedoel je? Die speed 6 vind ik eigenlijk een heerlijk bakkie
Gefeliciteerd! Prima auto's al moet je van het uiterlijk houden en dat is door de jaren heen niet beter geworden vind ik. Ook moet je niet aan de knoppen op je dashboard zitten want de kwaliteit van de auto zit helaas alleen onder de kap.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef RiKe het volgende:
Ik heb 1 van mijn betere auto's in GT nu ook in het echt!
Het is een beetje offtopic misschien, maar ik ben TE blij dat ik eindelijk de auto bezit waar ik al jaren van droom
[ afbeelding ]
Een 2003 Subaru Impreza WRX STI met 370pk / 480Nm
Er zijn wel meer plaatsen waar de 200+ gehaald kan worden met 370PK op de ring....quote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef very het volgende:
Eenmaal op de ring zelf denk ik dat je die 200 + pas haalt op het rechte stuk, waar de vleugel dus ook weer niet echt noodzakelijk is.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zijn wel meer plaatsen waar de 200+ gehaald kan worden met 370PK op de ring....
Ohja..da's idd zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef Sant. het volgende:
[..]
TVR Cerbera is toch altijd speed 12?
Die andere is toch de TVR Tuscan Speed 6
Of heb ik t nu mis?
@RiKe: Heerlijk scheurijzer, maar ik zou hem nooit kopenNiet mijn ding.
npquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:58 schreef Kreator het volgende:
Sorry Very. Had gisteravond geen tijd, kwam wat tussen. Maar ik heb die R8 ook niet...dacht dat ik hem wel had..
Ik ben zelf rond 7 uur thuis, dus dan kan ik je accepteren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:29 schreef Kreator het volgende:
Deze weet ik zeker:
Toyota Castrol TOM'S SUPRA (JGTC) '01
Die kan ik zo sturen als ik thuis ben na het werk.
Veryferry dacht ik toch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben zelf rond 7 uur thuis, dus dan kan ik je accepteren.
Je hebt mn PSN nu, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |