Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
Ik tikte net de 150 aan. Hoeveel race wel je niet om dat te kunnen bekostigen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:30 schreef DennisDeBengel het volgende:
@ topictitel:
664 auto's inmiddels
Niet normaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:30 schreef DennisDeBengel het volgende:
@ topictitel:
664 auto's inmiddels
433 races gereden. Dat is Aspec en Bspec samen, met meer Bspec races dan Aspec (level 35 en 36 nu).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik tikte net de 150 aan. Hoeveel race wel je niet om dat te kunnen bekostigen?
Krijg je die X2010 sowieso niet cadeau, als je B-Spec level 35 haalt? Ik zit in B-Spec zelf halverwege level 32, dus wacht het wel af.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:02 schreef Kreator het volgende:
...moet alleen nog 8 miljoen sparen voor die X2010 ofzoiets. Had al wel gezien dat ik die special daarvan niet hoef te proberen met m'n controller..
Dat b-spec gebeuren duurt me echt te lang. Ik ben nu level 20 en moet tig races opnieuw rijden om op te levelen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:08 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Krijg je die X2010 sowieso niet cadeau, als je B-Spec level 35 haalt? Ik zit in B-Spec zelf halverwege level 32, dus wacht het wel af.
is dat zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:08 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Krijg je die X2010 sowieso niet cadeau, als je B-Spec level 35 haalt? Ik zit in B-Spec zelf halverwege level 32, dus wacht het wel af.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef Kreator het volgende:
ff grinden
.
kost mie een portie tijd om 5 of 10 levels te stijgen. 20 miljoen sparen gaat sneller lijkt me.
ik begin niet bij 1 hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef Kreator het volgende:
ff grinden
.
kost mie een portie tijd om 5 of 10 levels te stijgen. 20 miljoen sparen gaat sneller lijkt me.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef Kreator het volgende:
ff grinden
.
Ligt mij ook iets van bij, dat je die X2010 pas kunt kopen als je level 40 bent. Althans, als je bij de dealership kijkt, staat er duidelijk level 40 bij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef Salatrel het volgende:
bovendien heeft de gekochte x2010 een hoger lvl nodig en kan ik die miljoenen beter spenderen
ik heb geloof ik inmiddels alle auto's die aan de DTM races mee mogen doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:32 schreef Netsplitter het volgende:
Heb van de week de 155 dtm gekocht.
Kon 'm niet laten staan.
En ook maar de Merc dtm.
Nice.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb geloof ik inmiddels alle auto's die aan de DTM races mee mogen doen
Oja. Crap. Dat was ik ff vergeten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef Salatrel het volgende:
bovendien heeft de gekochte x2010 een hoger lvl nodig en kan ik die miljoenen beter spenderen
net ff de endurance race op grand valley gedaan met 2 ervaren en 2 nieuwe coureurs... de 2 nieuwe gingen in die ene race naar lvl 13quote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja. Crap. Dat was ik ff vergeten..
B-spec nu alle 6 boven niveau 20 zitten, maar ik moet nu ook races keer op keer gaan doen om te levellen voordat ik weer verder kan....
Ja, in het begin gaat het wel lekker snel.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
net ff de endurance race op grand valley gedaan met 2 ervaren en 2 nieuwe coureurs... de 2 nieuwe gingen in die ene race naar lvl 13nu maar de mx5 race aangezet met alle4 de coureurs
Is wel erg optimistisch, dan zouden ze continu rond hun snelste rondetijd moeten rijden en dat doen ze niet. Ga als je de Formula Gran Turismo gebruikt maar van minimaal vijf uur en een kwartier uit, mits je een geheel droge race hebt. Gaat het regenen of heb je een compleet natte race, tel er dan gerust anderhalf tot twee uur bij op.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:49 schreef Toempf het volgende:
Ben ook al heel het weekend bezig met Endurances op B-spec, zit nu op level 30. Suzuka 1000km gaat zo'n 4,5 duren volgens mijdaarna mogen ze gelijk weer aan de bak
Ik heb me geloof ik een klein beetje vergistquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Is wel erg optimistisch, dan zouden ze continu rond hun snelste rondetijd moeten rijden en dat doen ze niet. Ga als je de Formula Gran Turismo gebruikt maar van minimaal vijf uur en een kwartier uit, mits je een geheel droge race hebt. Gaat het regenen of heb je een compleet natte race, tel er dan gerust anderhalf tot twee uur bij op.
quote:
Daar was ik ook achter gekomen inderdaad. Gaat ook wel eens mis, en dan vlieg je minstens 5x over de kopquote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nurburgring is makkelijkJe kan bij de chicane door de 2 linker blokken knallen en over het groene gedeelte rijden
Like the wind is easy money.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef CamelNLD het volgende:
Wat zijn een paar races waar je flink mee verdient? Ik heb de Seizoenevents grotendeels al klaar en die a-spec credits en xp gaat wel erg langzaam nu.
A-spec races zijn de races die je zelf moet rijdenquote:
Kunstig.. de mijne willen altijd maar 1 keer als ik aan het werk ben.. heb jij thuis wat zitten wat op knopjes drukt voor je?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef Salatrel het volgende:
terwijl ik aan het werk was hebben mijn poppetjes 2x de mx5 endurance gedaanscheelt weer
nee maar ik moest tussen de middag toch even naar huis voor iets andersquote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Kunstig.. de mijne willen altijd maar 1 keer als ik aan het werk ben.. heb jij thuis wat zitten wat op knopjes drukt voor je?
Wat een fokker!!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef Toempf het volgende:
Omg in de oval op Indianapolis remt die lul gewoon af tot 220 km/h in de bochten waardoor iedereen hem voorbij vliegt, wat een zak hooi.
dat had ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef Toempf het volgende:
Omg in de oval op Indianapolis remt die lul gewoon af tot 220 km/h in de bochten waardoor iedereen hem voorbij vliegt, wat een zak hooi.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:02 schreef Toempf het volgende:
Hoe fucking moeilijk kan het zijn om de Gallardo Trophy te winnen in een Gallardo met 740 pk terwijl de rest gewoon 560 pk heeft. Met een level 32 B-spec coureur
Je moet die gast buiten schoppen, de mijne doet dat echt niet hoor..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:08 schreef Toempf het volgende:
Geen problemen mee gehad. Lag na 1 ronde door 'inhaal' commando's continue vooraan en dan liet ik hem op 50% agressie rijden. Bleef ie 10 tot 20 seconden voor op de rest.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef Sant. het volgende:
Je moet je coureur rustig laten rijden. wanneer die nascar gaat driften ben je in no time door je banden heen..
Lekker met de stoet mee laten rijden en op de helft van de race langzaam laten pushen. Je moet niet na 1 ronde op kop willen liggen.
en je haalt geen 5 auto's in in een ronde. Geef hem de inhaalopdracht op punten dat t kan.
Het is maar net welke tactiek je volgt en wat voor persoon je coureur is...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef Kreator het volgende:
Geen problemen mee gehad. Lag na 1 ronde door 'inhaal' commando's continue vooraan en dan liet ik hem op 50% agressie rijden. Bleef ie 10 tot 20 seconden voor op de rest.
Alleen de laatste race is wat pittiger om uit de slipstream vd rest te komen.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik er geen moeite mee had. Had hier de verhalen gelezen over hoe frustrerend mensen die race vonden. Ik vond het meevallen. Je moet er wel actief bij blijven en soms in het begin echt op het goede moment inhaalopdrachten geven, maar voor de rest vond ik ze vrij simpel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:20 schreef Sant. het volgende:
Het is maar net welke tactiek je volgt en wat voor persoon je coureur is...
Er leiden meer wegen naar Rome uiteraard...
A-spec? Trek je het om daar langer dan 3 minuten mee te rijden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Vanmiddag Suzuka maar eens halen met de X1, kan ik daarna lekker grinden met like the wind.
Nee maar dan tape doet wonderen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
A-spec? Trek je het om daar langer dan 3 minuten mee te rijden?.
Ja hoor, maar je moet ze wel kopen voordat je ermee kan racen... Sommige tracks moet je ook unlocken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:29 schreef BigSign het volgende:
Heb je bij dit spel wel een soort van free mode/time trial zodat je dus met alle auto's door het hele spel ff relaxed rond kunt karren?
Ja, sommige auto's niet helemaal, zoals de X1 volgens mij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:39 schreef BigSign het volgende:
Oke, en je kunt ook de auto's gewoon tunen dus en ook andere wielen er onder doen en andere uitlaten of niet?
dan tape?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar dan tape doet wonderen.
Typfout... Met de tape X ingedrukt houden en het stuur knuppeltje iets naar links trekken... Vervolgens enter op een toetsenbord ingedrukt houden eveneens met tape en dan maar lekker xboxen... Dan heb je zo 20 miljoen bij elkaar...quote:
Ja dan blijft hij doorracen en zodra hij gefinished is start hij opnieuw de race door de enter... En ja ik heb een 360quote:
Ik heb niet eens een keyboard aangesloten op mijn ps3.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja dan blijft hij doorracen en zodra hij gefinished is start hij opnieuw de race door de enter... En ja ik heb een 360
Ik ook niet, maar dan welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een keyboard aangesloten op mijn ps3.
Oke, maar ik zie dat je dus ook standaard auto's in het spel hebt, zoals de Ford Focus enzo en Mazda MX5. die waggies gaan niet snel. kun je die wel uitgebreid tunen zoals in Need For Speed?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja, sommige auto's niet helemaal, zoals de X1 volgens mij.
Yup. Veel uitgebreider.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef BigSign het volgende:
Oke, maar ik zie dat je dus ook standaard auto's in het spel hebt, zoals de Ford Focus enzo en Mazda MX5. die waggies gaan niet snel. kun je die wel uitgebreid tunen zoals in Need For Speed?
Misschien bedoelt ie wel stickertjes plakken en veel te dikke bumpers en spoilers monterenquote:
Mja, dan zijn er nog wel 100 of 200 auto's waar je een dikke spoiler op kan drukken. Het ziet er niet uit, maar wel hendig voor de downforce als je toch al 4 miljard pk in je Focus hebt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:16 schreef Sant. het volgende:
Misschien bedoelt ie wel stickertjes plakken en veel te dikke bumpers en spoilers monteren
Ja en niets anders kunt doen dan paint erop flikkeren die je maar 1 keer kunt gebruiken, niet vooraf kunt zien (preview) en die je alleen maar krijgt bij het kopen van een nieuwe auto of het elke dag inloggen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dan zijn er nog wel 100 of 200 auto's waar je een dikke spoiler op kan drukken. Het ziet er niet uit, maar wel hendig voor de downforce als je toch al 4 miljard pk in je Focus hebt.
true! Ik heb een gare lelijke kanariegele mx5 met 250pk en een veel te dikke achterspoiler.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dan zijn er nog wel 100 of 200 auto's waar je een dikke spoiler op kan drukken. Het ziet er niet uit, maar wel hendig voor de downforce als je toch al 4 miljard pk in je Focus hebt.
Ik probeerde mij Formula GT Oranje parelmoer (i know:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja en niets anders kunt doen dan paint erop flikkeren die je maar 1 keer kunt gebruiken, niet vooraf kunt zien (preview) en die je alleen maar krijgt bij het kopen van een nieuwe auto of het elke dag inloggen.
Op de RX8 staat hij wel gaaf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef Sant. het volgende:
[..]
true! Ik heb een gare lelijke kanariegele mx5 met 250pk en een veel te dikke achterspoiler.
L-E-L-I-J-K
Ik vind het trouwens bij elke wagen in GT een lelijk ding. (uitgezonderd de echte racers uiteraard)
De Formula GT kan je niet van kleur veranderen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:21 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik probeerde mij Formula GT Oranje parelmoer (i know:x 100)te maken, maar kreeg het niet voor elkaar, waar doe je dat dan?
Ik zou zeggen, doe een goed bod en we kunnen wel wat ruilenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:42 schreef Kreator het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om iemand zo'n X1 te vragen. Zou de eerste keer zijn....
Een Bentley Speed 8quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef very het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een goed bod en we kunnen wel wat ruilen
Hoeveelste ben je geworden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef BigSign het volgende:
Ik heb het spel net gehaald, ik ben begonnen met een gele Mazda MX5 te kopen. nu ben ik al een tijdje bezig op de Autumn Ring Mini baan, maar ik heb al ongeveer 6x op dit circuit gereden maar ik krijg er wel geld bij maar wanneer is dit circuit klaar (na hoeveel keer?).
Ik vind het knap dat je daar antwoord op weet te geven. ik kon er geen touw aan vast knopen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
Hoeveelste ben je geworden?
En je kan door naar het volgende circuit als je het volgend level hebt gehaald.
Dus van 0 naar 1.
Als je hem rijdt en eerste wordt, krijg je er een gouden beker bij. Dan is die in principe 'klaar'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef BigSign het volgende:
Ik word gewoon elke keer eerste. Ik heb nu 31.000 credits, ik zit op niveau 2, en bij ervaring staat er 300 / 819. Maar er moet op een gegeven moment toch een eind komen aan dit circuit dat ik hem voldoende behaald heb? of hoe zit dat?
Waar de neuk heb je het over? Zodra je eerste (of 3e) bent geworden heb je het gehaald. Op naar de volgende race dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef BigSign het volgende:
Ik word gewoon elke keer eerste. Ik heb nu 31.000 credits, ik zit op niveau 2, en bij ervaring staat er 300 / 819. Maar er moet op een gegeven moment toch een eind komen aan dit circuit dat ik hem voldoende behaald heb? of hoe zit dat?
Nee hoor, je vriend kan er gewoon mee rijden, ook al is ie pas level 17quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:58 schreef Sant. het volgende:
Vraagje:
Een kameraad van me is nu lvl 17 A-spec en lvl 0 B-spec.
Kan ik hem een Formula GT cadeau doen?
-Antwoord waarschijnlijk JA
Maar mag hij er dan ook in rijden omdat ie pas lvl 17 is, of moet ie hem dan in de garage laten staat totdat hij lvl 24 is?!
je hebt niet genoeg voorsprong gehaald. probeer het nog eens en rij een beetje doorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef BigSign het volgende:
Wat wil je hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef very het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een goed bod en we kunnen wel wat ruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |