Ik kan wel pas volgende maand weer ruilen, maar mocht je dan nog interesse hebben...dit is mijn verlanglijstje:quote:
Als je die beul hoort starten is het feestquote:
Wat dacht je van fase 1 kopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef BigSign het volgende:
Ik heb nu weer een probleempje, want ik heb een toyota yaris gewonnen, maar nu wil ik hem tunen dus heb ik een nieuwe Motor fase 2 gekocht, staat nu bij mijn accesoires en als ik dan op installeren druk, zegt ie Installeer dit onderdeel in de juiste volgorde. Wat is dan de juiste volgorde? wat moet ik nu doen?
Wow...dit is best wel domquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef BigSign het volgende:
Ik heb nu weer een probleempje, want ik heb een toyota yaris gewonnen, maar nu wil ik hem tunen dus heb ik een nieuwe Motor fase 2 gekocht, staat nu bij mijn accesoires en als ik dan op installeren druk, zegt ie Installeer dit onderdeel in de juiste volgorde. Wat is dan de juiste volgorde? wat moet ik nu doen?
Als je mij dan alvast die TVR stuurt, dan stuur ik je zo snel ik kan de X1 Carbon.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef Kreator het volgende:
Oh die heb ik allemaal, maar dat ben ik volgende maand weer vergeten.
ik ben lekker op weg naar de 30quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef Toempf het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met B-spec races, zit nu op level 31, dus dat gaat nog wel even duren voor ik level 35 benDie Vettel challenge is echt geen doen met een controller.
Die formula GT vond ik juist heel leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er nog maar eens goed voor gaan zitten, heb speciale specs voor Monaco geprobeerd, op de hoerige Nurburgring die chicane afgesneden, op monza de 2e chicane afgesneden en zo eindelijk de Formula GT challenge gewonnen. Alles goud, behalve Suzuka (geen zin meer en 50pk tekort).finally.
Dat was toch wel mijn grootste vijand, die challenge. Nu nog die hoerige AMG races en dan is alles goud, op wat 24 uurs races na.
(en wat win ik met mijn lvl 21 ticket: een 3e Nascar.![]()
![]()
. Fucking 2.5 uur zwoegen...)
Ben je ziek ofzo. Wat een hel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Die formula GT vond ik juist heel leuk
nieuwe helmkleuren voor coureursquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:16 schreef Netsplitter het volgende:
Weet iemand al wat de aankomende patch gaat brengen?
Hoop nieuwe circuits, maar dat zal wel niet.
saywhut???quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nieuwe helmkleuren voor coureurs
Die Ford Mark IV '67?quote:
Ja maar jij cheat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef very het volgende:
[..]
Die Ford Mark IV '67?
Ook die had ik je kunnen geven...had je je geld in je zak kunnen stekenhaha
Hoe lang duurt die? Ik ben er bijna...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef Salatrel het volgende:
net de 1000km van suzuka aangezet in b-spec in de formula gt.. nu rondje 4 en hij is al vrolijk op een ronde aan het zetten
ik denk dat ik wel ga winnen
ik doe helemaal niets qua orders en na 2 uur 19 minuten issie bezig met ronde 77 van 172quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die? Ik ben er bijna...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik doe helemaal niets qua orders en na 2 uur 19 minuten issie bezig met ronde 77 van 172
Ja, dat klopt. Die events leveren wel lekker veel xp op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef Kreator het volgende:
Ik las trouwens in het nieuws dat nieuwe seasonals elke donderdag om 5 uur CET binnenkomen. Da's wel handig.
Bij mij waren ze geloof ik bijna 7 uur met die race bezig, alleen maar regen gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik doe helemaal niets qua orders en na 2 uur 19 minuten issie bezig met ronde 77 van 172
rondje 120 begint nu net en alleen nog maar zon gehad ;P 3:33 bezig nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Toempf het volgende:
[..]
Bij mij waren ze geloof ik bijna 7 uur met die race bezig, alleen maar regen gehad
duizend keer een race achter elkaar doen voor xp of credits.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:46 schreef CamelNLD het volgende:
Ok kan iemand me vertellen wat dat grinden is?
ppppffffffffffffffffffff... wtf dat is geen cheaten, dat is jezelf pijnigenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
duizend keer een race achter elkaar doen voor xp of credits.
Wie zegt dat het cheaten is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
ppppffffffffffffffffffff... wtf dat is geen cheaten, dat is jezelf pijnigen
Hij kopieert save-games, anders ga je een X1 niet ruilen tegen een auto van 250.000. en zeker niet 2 keer.quote:
in b-spec niet hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:53 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
ppppffffffffffffffffffff... wtf dat is geen cheaten, dat is jezelf pijnigen
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in b-spec niet hoorgewoon endurance races aanzetten terwijl ik lig te pitten of aan het werk ben
huh? Is die weer geupdate vandaag?quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij staat in de online occasion shop als je hem nog niet gekocht hebt
Yup...dat klopt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij kopieert save-games, anders ga je een X1 niet ruilen tegen een auto van 250.000. en zeker niet 2 keer.
yup hij gaf nieuwe aan vanochtendquote:
Kost die Sauber dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
yup hij gaf nieuwe aan vanochtendheb gelijk de bentley speed 8 en de sauber mercedes c9 gekocht
Gaspedaal is toch ook automatisch 'enter' in de menus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef very het volgende:
[..]
@Sant:
Je gaspedaalknop vastplakken met plakband, de linker joystick een fractie naar links vastplakken en een toetsenbord aansluiten waarbij je iets zwaars op de enter-knop legt. Als je dan de oval pakt van Like The Wind, en je gebruikt een X1...dan wordt ie (bijna) elke keer eerste, zonder dat je er naar om hoeft te kijken. En door het toetsenbord start hij elke keer automatisch een nieuwe race.
Ik heb R2 veranderd in mijn gaspedaal. Ook makkelijker vast te tapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:26 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Gaspedaal is toch ook automatisch 'enter' in de menus?
En overhalen mij enkel een auto te sturen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:25 schreef Salatrel het volgende:
inderdaad je kunt mij niet overhalen een auto te ruilen
whaha, daar waag ik me niet aan :-) dan doe ik er wel wat langer over.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef very het volgende:
@Sant:
Je gaspedaalknop vastplakken met plakband, de linker joystick een fractie naar links vastplakken en een toetsenbord aansluiten waarbij je iets zwaars op de enter-knop legt. Als je dan de oval pakt van Like The Wind, en je gebruikt een X1...dan wordt ie (bijna) elke keer eerste, zonder dat je er naar om hoeft te kijken. En door het toetsenbord start hij elke keer automatisch een nieuwe race.
Ik krijg er persoonlijk weinig voldoening van om 100x like the wind te doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:38 schreef Sant. het volgende:
[..]
whaha, daar waag ik me niet aan :-) dan doe ik er wel wat langer over.
B-spec grinden vind ik niet erg, maar A-spec wil ik toch enigzins voldoening krijgen door zelf te winnen
dat dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik krijg er persoonlijk weinig voldoening van om 100x like the wind te doenDus zo gek is dat grinden dat nog niet.
Dat dus, en dan met elke keer wat andere auto's / mindere banden etc. om t wat spannend te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:55 schreef Salatrel het volgende:
ik farmde gewoon dream car championship. beetje variatie in circuits is wel lekker en ook een ton per race en half miljoen voor het kampioenschap ofzo?
En ik krijg weinig voldoending om dat ding maar te laten rijden en dan 20 miljoen op de teller te hebben na een nachtje. Kan me er totaal niks bij voorstellen dat ik het ooit zou doen. Onbegrijpelijk... echt waar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik krijg er persoonlijk weinig voldoening van om 100x like the wind te doenDus zo gek is dat grinden dat nog niet.
Tja, ik wil gewoon auto's kopen, zonder er 10347 x dezelfde race voor te hoeven rijden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
En ik krijg weinig voldoending om dat ding maar te laten rijden en dan 20 miljoen op de teller te hebben na een nachtje. Kan me er totaal niks bij voorstellen dat ik het ooit zou doen. Onbegrijpelijk... echt waar.
Prima.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef very het volgende:
[..]
Tja, ik wil gewoon auto's kopen, zonder er 10347 x dezelfde race voor te hoeven rijden.
En als ik zin heb om zelf te racen, dan kan dat nog steeds natuurlijk.
Ik snap niet wat daar zo onbegrijpelijk aan is.
Niet iedereen heeft de behoefte 10483 uur in een spel te steken voordat ze een keer hun favoriete auto kunnen kopen.
ze hadden beter de gewone races restricties mee kunnen geven, zodat het moeilijker werd om te winnen. HIerdoor kan de bonus in CR en XP omhoog, waardoor je niet 10347x dezelfde race moet rijdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef very het volgende:
[..]
Tja, ik wil gewoon auto's kopen, zonder er 10347 x dezelfde race voor te hoeven rijden.
En als ik zin heb om zelf te racen, dan kan dat nog steeds natuurlijk.
Ik snap niet wat daar zo onbegrijpelijk aan is.
Niet iedereen heeft de behoefte 10483 uur in een spel te steken voordat ze een keer hun favoriete auto kunnen kopen.
XP is 120.000 ik vond het niet zo superveel eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Bezig met Indy500. Met een Formule Gran Turismo, 40 seconden per ronde. Is toch aardig snel te doen, vooral omdat je veel xp krijgt.
Is dat 500 rondjes, of 500 miles?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Bezig met Indy500. Met een Formule Gran Turismo, 40 seconden per ronde. Is toch aardig snel te doen, vooral omdat je veel xp krijgt.
Voor 200 rondjes rijden is het aardig veel, en welke race geeft in verhouding meer ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef Sant. het volgende:
[..]
XP is 120.000 ik vond het niet zo superveel eigenlijk.
Je hebt best zware tegenstand (no match voor de Formula GT en X2010, maar met een normale bak moet je echt wel doortrappen)
en 200 ronden
Mijn Bob deed er toch zo'n 2.5 uur over..
Ik had meer xp verwacht.
Dit kan je testen door een backup te maken van je savegame. Haalt het niks uit, dan reload je je backup weer en ben je geen onnodig geld kwijt. Of valt dat ook onder cheaten? :pquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef Salatrel het volgende:
mijn formula gt heeft vers na een oil change precies 900 pk maar er staat mij iets van bij dat ie rond de 940 zou moeten hebben? kan het omdat ik best wel veel kilometers heb gemaakt met dat ding en die een engine rebuild nodig heeft?
Mijn Formula GT heeft 901 pk, nooit meer of minder geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef Salatrel het volgende:
mijn formula gt heeft vers na een oil change precies 900 pk maar er staat mij iets van bij dat ie rond de 940 zou moeten hebben? kan het omdat ik best wel veel kilometers heb gemaakt met dat ding en die een engine rebuild nodig heeft?
dan zal het wel aan mij liggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Mijn Formula GT heeft 901 pk, nooit meer of minder geweest.
Heb je wss een rebuild nodig, lekker duur. Formula zuipt wel veel, 35 rondjes nog 6 liter over.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan zal het wel aan mij liggenhij geeft nu 899
indy 500? die van mij doet 40 rondjes op een tankquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Heb je wss een rebuild nodig, lekker duur. Formula zuipt wel veel, 35 rondjes nog 6 liter over.
Dat is volgens mij echt het maximum, zit nu op rondje 100, 1:09:32:647quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
indy 500? die van mij doet 40 rondjes op een tank
De mijne heeft zelfs 'maar' 892 pk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan zal het wel aan mij liggenhij geeft nu 899
Verkeerde bandjes. Dan krijg je dat. Geen grip.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef Dennis101 het volgende:
Wat een debiel die b-spec mongool van mij. Level 21, 900 pk sterke TVR cerbera speed 12 onder zijn kont en hij wordt ingehaald door een clio sport v6
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Voor 200 rondjes rijden is het aardig veel, en welke race geeft in verhouding meer ?
904 pk hier, af en toe oil change, meer niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef Dennis101 het volgende:
De mijne heeft zelfs 'maar' 892 pk.
Same here, heb alleen niet echt iets fatsoenlijks om dat stuur op te monteren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Salatrel het volgende:
want het weekend ga ik er eens voor zitten en die vettel challenge met stuur proberen
Op PS3trophies.com staat daar een overzicht van, zal het vanavond eens opzoeken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Voor 200 rondjes rijden is het aardig veel, en welke race geeft in verhouding meer ?
Je hoeft de seasonal races niet in 1 week af te ronden he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:04 schreef Scarsick het volgende:
Pff, alweer nieuwe seasonal events... Ik had van de vorige alleen de laatste gedaan. Ik heb echt te weinig tijd voor deze game.
Het eerstvolgende dat ik graag wil zien is de mogelijkheid om tijdens een kampioensschap en tijdens endurance te kunnen opslaan. Ik heb toch geen tijd om 9 uur achter elkaar op tsukuba te racen? Idioten daar in Japan...
Hij snapt t ook wel. Prima dan!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef Scarsick het volgende:
Dat snap ik, ik bedoelde meer dat ik de races van de 3e serie nog niet allemaal had gedaan wegens tijdgebrek. Ik snap ook wel dat daar weer nieuwe races voor in de plaats zijn gekomen.
Mijn eerste post was duidelijk genoeg toch? Laat mij gewoon lekker even klagen, daar ben ik goed in!quote:
True that.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Mijn eerste post was duidelijk genoeg toch? Laat mij gewoon lekker even klagen, daar ben ik goed in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |