Heb jij niet het idee gekregen dat je de zieltjes van de regelmatige POL-gangers schaadt dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wie schaar jij daar allemaal onder?
Die van jou ook, of niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar hij heeft er al tientallen verzameld.
Uh nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb jij niet het idee gekregen dat je de zieltjes van de regelmatige POL-gangers schaadt dan?
Want op de Vijverberg kan het nog spoken....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:32 schreef ethiraseth het volgende:
Thuis Verliezen van de Graafschap.
Laat Berlitz dat woord maar niet horen.quote:
Is hij bang voor homo's of is hij zelf een homo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Laat Berlitz dat woord maar niet horen.
Rotterdam-Zuid is ook ruk. Rotterdam-Noord daarentegen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef Morendo het volgende:
Als Ajacied vind ik dat het té slecht gaat in Rotterdam-Zuid. Het is ook geen concurrentie meer, maar medelijden.
Ben jij voor Sparta dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Rotterdam-Zuid is ook ruk. Rotterdam-Noord daarentegen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef Morendo het volgende:
Als Ajacied NEC'er vind ik dat het té slecht gaat in Rotterdam-Zuid Arnhem. Het is ook geen concurrentie meer, maar medelijden.
Jij bent weer een anders uiterste, jij zou het liefst de hele samenleving homofiel maken omdat dat progressief is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Laat Berlitz dat woord maar niet horen.
Gemengd douchen was dat tochquote:
Remlof is toch Ernepper?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben import hoor. Hoewel Fietstas natuurlijk keihard zuigt.
Ik vond haar optreden met betrekking op de "zaak" Brandon nogal verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk de enige meevaller in dit verder vrijwel waardeloze kabinet.
Je kent Team America: World Police niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dat de islamitische versie van Jan Klaassen?
Oh, je kan darmen niet gebruiken als ontsnappingskoordquote:Op zondag 23 januari 2011 00:14 schreef betyar het volgende:
Okee . Ik neem mijn woorden over Manchete terug, een leuke en klein beetje overdreven.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, je kan darmen niet gebruiken als ontsnappingskoord?
En Jessica Alba maakt alles mooier.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Jessica Alba maakt alles mooier.
Zie je welquote:Op zondag 23 januari 2011 00:14 schreef betyar het volgende:
Okee . Ik neem mijn woorden over Manchete terug, een leuke en klein beetje overdreven.![]()
![]()
![]()
Haven't you heard?quote:
Volgens mij was dat na Parent's Trap het gevalquote:Op zondag 23 januari 2011 00:19 schreef betyar het volgende:
[..]
. Is non Lohan na deze film doorgedraaid?
![]()
Michelle Rodriguez is ook niet verkeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Jessica Alba maakt alles mooier.
Het einde ook. Coming soon : Manchete kills & Manchete kills againquote:
dat is wel vrij jong inderdaad. Mijn zusje is in oktober moeder geworden en die is 26 dat vond ik al vrij jong.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:41 schreef GSbrder het volgende:
Wat zijn er toch veel mensen die papa of mama worden van mijn jeugdvriendjes.
En uit zo'n pauperbuurt kom ik niet, maar 20 - 25 vind ik toch wel vroeg!
Herkenbaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:41 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Het einde ook. Coming soon : Manchete kills & Manchete kills again![]()
![]()
Er werd zelfs echt hongaars gesproken in de film
2 Buurjongens (bouwvakker en borderline-slachtoffer) en 2 basisschoolvriendinnetjes (allebei VMBO).quote:
Gewoon ff je best doenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:45 schreef Cerbie het volgende:
Gaat 'ie nog volkomen binnen nu en een uur? Heb nog wel een leuke TT liggen.
Je bent er weerquote:
Ik ga zo slapen, maar vergeet niet dat de TT over Verhagen moet gaan. Of misschien moeten we stoppen met die traditie.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:45 schreef Cerbie het volgende:
Gaat 'ie nog volkomen binnen nu en een uur? Heb nog wel een leuke TT liggen.
Waarom? Omdat de huidige maatschappij ervoor zorgt dat moeder niet meer thuis kan blijven om de kinderen op te voeden?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:41 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:46 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, maar vergeet niet dat de TT over Verhagen moet gaan. Of misschien moeten we stoppen met die traditie.
quote:
Moet kunnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:47 schreef Cerbie het volgende:
Nog 39 posts, moet lukken. Heb nog 1,5 artikel liggen om te lezen.
You live the wild livequote:
Ja, zeker als er mensen tussen komen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:50 schreef Cerbie het volgende:
Vervelend he, die wachttijd tussen 2 posts
Truste.quote:
Wat ben jij laat op? Vrouw niet thuis?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:51 schreef betyar het volgende:
Net een aanvraag binnen gehad om de kosten te berekenen om een aquarium ombouw te maken.
Ik denk dat het massief eiken ledikantje voor de vorige mijnheer te duur was. Die man heeft geen idee wat massief eiken kost.
Nee, moeder de vrouw hoeft helemaal geen masteropleiding afgerond te hebben. Maar niet met de eerste Ebecilio de Drugsneger het bed in duiken en een mokka-kind creeeren lijkt me wel zo verstandig. Er is een verband tussen hen die op hun 20e met hun eerste vriendin meteen een kind bouwen en het aantal echtscheidingen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de huidige maatschappij ervoor zorgt dat moeder niet meer thuis kan blijven om de kinderen op te voeden?
Of omdat de maatschappij "eist" dat moeder de vrouw ook een master opleiding dient te hebben?
Waarom dan persé van massief eiken hout?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:51 schreef betyar het volgende:
Net een aanvraag binnen gehad om de kosten te berekenen om een aquarium ombouw te maken.
Ik denk dat het massief eiken ledikantje voor de vorige mijnheer te duur was. Die man heeft geen idee wat massief eiken kost.
We hebben bezoek gehad van mijn zus met haar gezinnetje, een film gekeken en mijn vrouwke is net naar bed. Nu wild eik eigenlijk The Town gaan kijken maar heb geen zin meer.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ben jij laat op? Vrouw niet thuis?
Dat wilde hij.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Waarom dan persé van massief eiken hout?
Vraag het nog eens aan de vorige mijnheer. Een afhakende klant is iets wat je prille bedrijfje niet kan gebruiken, Betyar. En een aquarium-ombouw kenmerkt zich meestal door een beperkter houtgebruik, niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:51 schreef betyar het volgende:
Dan moet hij niet zeuren als het duur is.quote:
Daar ben ik het mee eens, ligt het dan niet gewoon aan het koppeltje? Als ik met mijn huidige vrouw op twintig jarige leeftijd een kind zou hebben gekregen, dan weet ik zeker dat we daar zeker sterker uit waren gekomen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, moeder de vrouw hoeft helemaal geen masteropleiding afgerond te hebben. Maar niet met de eerste Ebecilio de Drugsneger het bed in duiken en een mokka-kind creeeren lijkt me wel zo verstandig. Er is een verband tussen hen die op hun 20e met hun eerste vriendin meteen een kind bouwen en het aantal echtscheidingen.
288quote:
Hier ook niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:57 schreef Cerbie het volgende:
Hier staan kinderen de komende jaren nog niet op de planning.
Sterker? Want nu hadden jullie relatieproblemen toen jullie 20 waren? Of heb je spijt dat je op "latere" leeftijd kinderen kreeg? Natuurlijk is het prettig om niet als opa te worden gezien op het schoolplein, maar ik ben blij dat m'n ouders hun leven op de rails hadden toen ze besloten kinderen te nemen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ligt het dan niet gewoon aan het koppeltje? Als ik met mijn huidige vrouw op twintig jarige leeftijd een kind zou hebben gekregen, dan weet ik zeker dat we daar zeker sterker uit waren gekomen.
Ik hoef de reden niet te weten, nu was het bedrag inc. met een "minimaal beun"uurloon van 10 euro. Goedkoper kan hij het nergens krijgen. Zeker niet van massief eiken,quote:Op zondag 23 januari 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vraag het nog eens aan de vorige mijnheer. Een afhakende klant is iets wat je prille bedrijfje niet kan gebruiken, Betyar. En een aquarium-ombouw kenmerkt zich meestal door een beperkter houtgebruik, niet?
Nog een paar postsquote:
Nope, nog steeds niet.quote:
Nee dat niet, maar dan was ik niet in dienst gegaan, en ik denk dat op jonge leeftijd ook voordelen met zich meebrengt met de opvoeding en ontwikkeling van je kind.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sterker? Want nu hadden jullie relatieproblemen toen jullie 20 waren? Of heb je spijt dat je op "latere" leeftijd kinderen kreeg? Natuurlijk is het prettig om niet als opa te worden gezien op het schoolplein, maar ik ben blij dat m'n ouders hun leven op de rails hadden toen ze besloten kinderen te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |