Wat een gehypte rommel is dat zeg. Van die mensen hoor je straks nooit meer iets waarschijnlijk.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:12 schreef Tem het volgende:
Niet echt, maar het is goed dat je geen ban meer hebt.
Waardeloos programma.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een gehypte rommel is dat zeg. Van die mensen hoor je straks nooit meer iets waarschijnlijk.
?quote:
Ok. Ik wist namelijk even niet hoe ik die opmerking moest intrepreteren. Ik had in eerste instantie zoiets van ''als hij mij niet mag dan is het raar dat hij het goed vindt dat ik terug kom''. Maar dat is dus niet het geval.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:36 schreef Tem het volgende:
valt wel mee toch? Ik heb je persoonlijk niet gemist maar dat wil niet zeggen dat je hier niet je mening zou mogen ventileren. Daarom vind ik het juist goed dat je geen ban meer hebt.Volgens mij twee verschillende zaken.
Inderdaad, daarnaast ken ik je niet dus kan ik niet zeggen of ik je wel of niet mag. Dat maakt het missen op internet vaak een nogal abstract begrip. Maar welkom terug php heb jij Fok! gemist?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok. Ik wist namelijk even niet hoe ik die opmerking moest intrepreteren. Ik had in eerste instantie zoiets van ''als hij mij niet mag dan is het raar dat hij het goed vindt dat ik terug kom''. Maar dat is dus niet het geval.
Beetje wel, heb soms wel eens flink op mijn tong moeten bijten als ik weer eens ongefundeerde reacties voorbij zag komen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, daarnaast ken ik je niet dus kan ik niet zeggen of ik je wel of niet mag. Dat maakt het missen op internet vaak een nogal abstract begrip. Maar welkom terug php heb jij Fok! gemist?
Neuh niet echt same old links vs rechts geneuzel. Wel zijn er nog rechtsere conservatieve kort door de bocht mensen dan jij hier op het forumquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beetje wel, heb soms wel eens flink op mijn tong moeten bijten als ik weer eens ongefundeerde reacties voorbij zag komen.
Anyway, heb ik nog wat gemist?
Je begint liever je werkweek met een kater zodat je nog ff een dagje thuis kunt blijven?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef Monolith het volgende:
Het weekend beginnen met een kater is niet echt aan te bevelen.
Laat die knul nou. Op z'n verjaardag nog wel!quote:
Ik ook, zo erg is hij niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat die knul nou. Op z'n verjaardag nog wel!
ik neem het voor 'm op
En zodra politici het over aflossen van de staatsschuld hebben, zijn ze al verstandiger dan 75% van het populisme, want leningen aflossen is het meest slimme wat je kan doen, maar het minst populair. Dus deze man is een martelaar voor het huishoudboekje van Nederland.quote:
Wat hij met de kunstwereld wil slaat kant nog wal. Over die studenten maatregelen heb ik wel wat meer begrip al weet ik daar niet het fijne van maar 2 jaar extra en daarna meer eigen kosten lijkt me niet onredelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat die knul nou. Op z'n verjaardag nog wel!
ik neem het voor 'm op
Verlaging van de subsidies voor bepaalde sectoren?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat hij met de kunstwereld wil slaat kant nog wal.
Idem aan argument voor kunst.quote:Over die studenten maatregelen heb ik wel wat meer begrip al weet ik daar niet het fijne van maar 2 jaar extra en daarna meer eigen kosten lijkt me niet onredelijk.
En het invoeren met terugwerkende kracht, waardoor hordes studenten opeens geconfronteerd worden met een bijna verdrievoudiging van de kosten omdat Zijlstra zijn cijfertjes moet halen? Is dat ook best redelijk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat hij met de kunstwereld wil slaat kant nog wal. Over die studenten maatregelen heb ik wel wat meer begrip al weet ik daar niet het fijne van maar 2 jaar extra en daarna meer eigen kosten lijkt me niet onredelijk.
Ja en ik ben een student die daar onder valt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:24 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En het invoeren met terugwerkende kracht, waardoor hordes studenten opeens geconfronteerd worden met een bijna verdrievoudiging van de kosten omdat Zijlstra zijn cijfertjes moet halen? Is dat ook best redelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |