Tijd waarvoor?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ja maar Merel, wanneer had je ookalweer tijd?
hij wilt seks met jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tijd waarvoor?
En volgende week maandag
Fijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
godsamme wat is fok sloom, nog 20 PM's te lezen ofzo
naja dat is overdreven maargoed
Hand in de pot?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hand in de pot voor seks met 92Merel
Een potje schaak.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tijd waarvoor?
En volgende week maandag
Iel nee, seks is vies.quote:
Ik had er maar eentjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, ik heb dezelfde PM's als jij
*vrouiwquote:
een echte man vindt niks viesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een potje schaak.
Dan moet ik werken, daarna trainen.
[..]
Iel nee, seks is vies.
Schaken heb ik al een tijd niet meer gedaan, dus ik zal ongetwijfeld verliezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een potje schaak.
Dan moet ik werken, daarna trainen.
[..]
Iel nee, seks is vies.
Nee, je had het over seksPM'squote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had er maar eentje
Maar jij had dus ook zo'n mooi poefpoefpoef rijmpje van HT?
Wel. Poepseks is viesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een echte man vindt niks vies
Ohh, jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, je had het over seksPM's
ja oke maar dat is weer wat anders, ik doe ook niet aan poepseks,quote:
Waar dan wel aan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja oke maar dat is weer wat anders, ik doe ook niet aan poepseks,
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef 92Merel het volgende:
Moest vandaag condooms kopen, maar dat was ook echt het enige en er stond zo'n ouder echtpaar achter me en dan schaam ik me stiekem een beetje
Dat had ik een tijd geleden en dat kassameisje stond me zo aan te kijken alsof ik van een andere planeet kwam, waarschijnlijk vroeg ze zich af hoe zo'n lelijk meisje seks kon hebben ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef 92Merel het volgende:
Moest vandaag condooms kopen, maar dat was ook echt het enige en er stond zo'n ouder echtpaar achter me en dan schaam ik me stiekem een beetje
Ik maakte het een keer andersom mee, ik moest deo kopen, en voor mij stond een oud echtpaar dat condooms kochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef 92Merel het volgende:
Voordat ik op vakantie ging dacht, ik zal er ook een paar halen. Waarschijnlijk niet nodig, maar toch maar mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef 92Merel het volgende:
Kan je weer even voortquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voordat ik op vakantie ging dacht, ik zal er ook een paar halen. Waarschijnlijk niet nodig, maar toch maar mee.
Hadden ze alleen nog verpakkingen van 20 stuks
Ah, vandaar die condooms.quote:
Ik ben heul geen kloonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef honkeytonk het volgende:
Er zijn tegenwoordig steeds meer kloontjes die mij adoreren
Ja dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Stiekem stuur ik mijzelf PM's via jouw kloon.
Het was wel grappig, dat een vriend er misschien wel, misschien niet, doe toch maar, 1tje nodig hadquote:
Hahaha, dat zal het vast niet zijn geweestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat had ik een tijd geleden en dat kassameisje stond me zo aan te kijken alsof ik van een andere planeet kwam, waarschijnlijk vroeg ze zich af hoe zo'n lelijk meisje seks kon hebben ofzo
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik maakte het een keer andersom mee, ik moest deo kopen, en voor mij stond een oud echtpaar dat condooms kocht
Die koop ik meestalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voordat ik op vakantie ging dacht, ik zal er ook een paar halen. Waarschijnlijk niet nodig, maar toch maar mee.
Hadden ze alleen nog verpakkingen van 20 stuks
Waterballonnen makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was wel grappig, dat een vriend er misschien wel, misschien niet, doe toch maar, 1tje nodig had
"wat ben jij van plan"
Ja euuuhhh
Ik heb geen vriendin of neukertjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal het vast niet zijn geweest![]()
[..]
Hahaha![]()
[..]
Die koop ik meestal
ik kan alleen die van 12 vinden altijd...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal het vast niet zijn geweest![]()
[..]
Hahaha![]()
[..]
Die koop ik meestal
Heel fok adoreert jou hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef honkeytonk het volgende:
Er zijn tegenwoordig steeds meer kloontjes die mij adoreren
Ik heb ook geen vriendin of neukertje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin of neukertje
Ik zag ze dus ook van 20 staan vandaag, dus dacht 'heequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan alleen die van 12 vinden altijd...
wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin of neukertje
Stiekem durf ik gewoon niet uitgebreid te kijken omdat de condooms naast de kassa staanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vriendin of neukertje.
[..]
Ik zag ze dus ook van 20 staan vandaag, dus dacht 'hee'
Dan niet zegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb heel veel haters
Het oude echtpaar stond naast me toen ik ze uit het schap haalde, stond ook nog andere zooi in dat schapquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stiekem durf ik gewoon niet uitgebreid te kijken omdat de condooms naast de kassa staan
Ik niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat?
Elke FOK!ker heeft een neukertje
Op zulke momenten vraag ik me af, wat is er zo erg aan condooms kopen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het oude echtpaar stond naast me toen ik ze uit het schap haalde, stond ook nog andere zooi in dat schap
Aha, de klb heldenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
PB en zijn kontelikkercrew haten mij
Wel grappig trouwens, ik krijg van jou te horen dat ik eigenlijk niet met hem om moet gaan en van hem krijg ik ook te horen dat ik niet met bepaalde mensen van fok om moet gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
PB en zijn kontelikkercrew haten mij
Crewbash!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen leven
Ken jij hem irl, of post je zoveel in de klb?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens, ik krijg van jou te horen dat ik eigenlijk niet met hem om moet gaan en van hem krijg ik ook te horen dat ik niet met bepaalde mensen van fok om moet gaan
Je geeft openlijk toe dat je seks hebt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Op zulke momenten vraag ik me af, wat is er zo erg aan condooms kopen?
Je mag best met hem omgaan, als je maar niet net zo veel gaat haten als zij doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens, ik krijg van jou te horen dat ik eigenlijk niet met hem om moet gaan en van hem krijg ik ook te horen dat ik niet met bepaalde mensen van fok om moet gaan
Ja die ken ik, met wie mag jij niet omgaan van Hem dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je geeft openlijk toe dat je seks hebt.
Ooit de opmerking gekregen 'Ik kan me echt niet voorstellen dat jij seks hebt, je ziet er zo lief uit'
Oh, dan is het goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik deed eenen dat maakt het verschil
Daagquote:
Neuh, valt mee, geloof dat ik m via de Nachtbagger ken.. Maar dat waren dan foboberichten. Hij zag er vroeger wel schattig uit in zn tuinbroekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ken jij hem irl, of post je zoveel in de klb?
Ik haat op alles en iedereenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je mag best met hem omgaan, als je maar niet net zo veel gaat haten als zij doen
Bepaalde paupers op fok die PVV stemmenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die ken ik, met wie mag jij niet omgaan van Hem dan?
Dan hoef je mij niet te hatenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bepaalde paupers op fok die PVV stemmen![]()
Zoiets was de omschrijving, als ik het me goed herinner.
Hij noemde geen namen verder
Ik haat sowieso nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan hoef je mij niet te haten
Hoi Lutte
Ik heb nog een topic op slot gegooid!quote:
Heerlijk! Iets metquote:
Whuut?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nog een topic op slot gegooid!
Soms komt het opeens op de proppenquote:
Jij niet geil?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heerlijk! Iets met
kip ofzo.
Er is mij wel ooit verteld dat iemand zich niet voor kon stellen dat ik geil kon zijn.
Jij ookquote:
quote:
ohh lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heerlijk! Iets met
kip ofzo.
Er is mij wel ooit verteld dat iemand zich niet voor kon stellen dat ik geil kon zijn.
Hahahahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef Teal het volgende:
Ik zag dat KV hier nog was
[..]
Soms komt het opeens op de proppen
Praat eens niet zo over mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahahah![]()
Ik had dat ook met die dikke stinkvrouw, als ik een geur rook die er ook maar iets op leek, kreeg ik weer kokhalsneigingen
Dat weet jij heul wel want OV had het tegen jou gezegd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij niet geil?welke koekwous verzint dat nou weer
Zit dat topic je zo dwars dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef Teal het volgende:
Ik zag dat KV hier nog was
[..]
Soms komt het opeens op de proppen
Sorryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Praat eens niet zo over mij
Jup... Dat hij zo over mij na gaat denken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij ook![]()
[..]
[..]
ohh lekker![]()
Hahahah ik snap nooit waar die opmerkingen vandaan komen
Ik stang je gewoon graagquote:
Niet lief allemaal.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat weet jij heul wel want OV had het tegen jou gezegd!
Aah kut nou verspreek ik me toch!
Oh, dan is 't goed. Ik dacht dat je echt boos wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik stang je gewoon graag![]()
Je bent een modje en je hebt de powers die misbruikt met een slotje
Owjaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat weet jij heul wel want OV had het tegen jou gezegd!
Aah kut nou verspreek ik me toch!
goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
hai luf
Hoe was je presentatie nog gegaan?
ik vond het een heel goed topiek hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, dan is 't goed. Ik dacht dat je echt boos was
Ben ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, dan is 't goed. Ik dacht dat je echt boos was
Wat jij vind interesseert me niets.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vond het een heel goed topiek hoor
Dit verhaal heb je al verteldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
goed
had halverwege alleen bijna een lachaanval omdat ik opmerkte dat bijna iedereen een pittig kapsel had
Hahahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
goed
had halverwege alleen bijna een lachaanval omdat ik opmerkte dat bijna iedereen een pittig kapsel had
Maar mij welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat jij vind interesseert me niets.
get over itquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Ben ik ook![]()
Beetje mijn topic sluiten
Wie denk je wel niet dat je bent
Hoi, ik ben dus kanovinnie. Denk ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Ben ik ook![]()
Beetje mijn topic sluiten
Wie denk je wel niet dat je bent
Jij vindtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat jij vind interesseert me niets.
Nee je bent KV want dat lijkt op KruidVat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben dus kanovinnie. Denk ik.
Volgens de spellingscontrole was 't goed !quote:
En dan ga je tegen zo'n baas als mij in?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Nee je bent KV want dat lijkt op KruidVat.
En je hebt het nog in je bol van mod zijn.
Hier nog een fotootje van jouw:
[ afbeelding ]
Stop nou eens met kanovinnie verbeteren allemaal, hij geeft zelf al toe dat Nederlands niet zijn sterkste punt is dus dit is gewoon zagen.quote:
fotootje van jouwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef Teal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doeiquote:
ik was niet serieus netquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stop nou eens met kanovinnie verbeteren allemaal, hij geeft zelf al toe dat Nederlands niet zijn sterkste punt is dus dit is gewoon zagen.
En ik herinner me iets met 'infasie'...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef Teal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
goed
houd je ons op de hoogte?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Maar gelukkig maar!
En ik had het gezien op de plaatselijke zender.Veghel City, place to be.
Leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe was je feestje trouwens??
tdrone is op tv?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Maar gelukkig maar!
En ik had het gezien op de plaatselijke zender.Veghel City, place to be.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stop nou eens met kanovinnie verbeteren allemaal, hij geeft zelf al toe dat Nederlands niet zijn sterkste punt is dus dit is gewoon zagen.
En ik herinner me iets met 'infasie'...
Ja...?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij had het over tv toch??
en het ging over die presentatie dus ik dacht dat tdrone ermee op tv kwamquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en het ging over die presentatie dus ik dacht dat tdrone ermee op tv kwam
Oh wow, eng lijkt mequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:07 schreef tdrone het volgende:
ik heb me trouwens nog iets meegemaakt net...
ik stap uit de bus op het stationnetje waar ik iedere dag de trein moet pakken.. toen ging de slagboom naar beneden omdat er een intercity langskwam. Dus ik wachten voor die slagbomen komen er een moeder en een kindje van ongeveer 2 jaar aan. Dat kindje rent opeens weg bij z'n moeder richting slagboom. toen heb ik maar toen hij eronder door wilde lopen bij z'n jas gepakt voordat de trein langsreed maar die moeder was wel vet geschrokken
Ja dat snap ik!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:07 schreef tdrone het volgende:
ik stap uit de bus op het stationnetje waar ik iedere dag de trein moet pakken.. toen ging de slagboom naar beneden omdat er een intercity langskwam. Dus ik wachten voor die slagbomen komen er een moeder en een kindje van ongeveer 2 jaar aan. Dat kindje rent opeens weg bij z'n moeder richting slagboom. toen heb ik maar toen hij eronder door wilde lopen bij z'n jas gepakt voordat de trein langsreed maar die moeder was wel vet geschrokken
Wow. Wat een dom kindquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:07 schreef tdrone het volgende:
nee een domme moeder dat ze haar kind daar zomaar laat lopenquote:
Smakelijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, tafel dekken en eten. Doeidoei!
vertel!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel...
Mijn vader![]()
..precies wat ik al zei
Doeiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
Jezus. wat je allemaal niet meemaakt met treinenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:07 schreef tdrone het volgende:
dat is ook schrikkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
Oud klasgenoot van me is zn auto verloren aan de trein.
Hij reed daar zo en er zat een moeder met 3 kinderen op de fiets (allemaal aparte fiets) voor hem, en toen viel zo'n kind om, dus kon hij niet doorrijden. Toen gingen vervolgens de slagbomen dicht, maar hij kon de motor niet aankrijgen.
Dus hij heel snel de auto uit gesprongen. Hij had niks, de auto was niet meer herkenbaar
begin er maar nooit aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jezus. wat je allemaal niet meemaakt met treinen
Hij had zn rijbewijs toen ook nog niet zo lang..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is ook schrikkengelukkig dan dat het maar een auto is
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel...
Mijn vader![]()
..precies wat ik al zei
Dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij had zn rijbewijs toen ook nog niet zo lang..
Ja.quote:
haha das wel leuk dat je dat nu kan doen ja, lekker warm in de autoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb trouwens wel echt zin om morgen naar school te rijden
Warm & droogquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha das wel leuk dat je dat nu kan doen ja, lekker warm in de autoheerlijk
heb je al gereden ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Warm & droog![]()
En kost geen energie
En kan later vertrekken
En hoef niet met een hoop zooi te fietsen
Jaa, vandaag, nadat ik m had opgehaald. Moeder moest nog eventjes naar de Sligro, dus ben vanaf het gemeentehuis daarheen en weer terug geredenquote:
dan is het ineens weer supervet om te rijden hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, vandaag, nadat ik m had opgehaald. Moeder moest nog eventjes naar de Sligro, dus ben vanaf het gemeentehuis daarheen en weer terug gereden
Jaaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan is het ineens weer supervet om te rijden he
ik ben jaloersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Warm & droog![]()
En kost geen energie
En kan later vertrekken
En hoef niet met een hoop zooi te fietsen
lesautos zijn sowieso meestal "makkelijke"autosquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa
Al moet ik wel zeggen dat mn lesauto veel fijner rijd
Hier zit ik telkens met mn knieën tegen de onderkant van het stuur aan, ondanks dat ik de stoel naar beneden zet.
Die van mn moeder is heel moeilijk in zn achteruit en in zn 5 te krijgen, en aangezien ik last heb van mn rechterpols, is het helemaal niet fijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
lesautos zijn sowieso meestal "makkelijke"autos
Douchzequote:
Daagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:25 schreef tdrone het volgende:
ik ben ook even weg.... wisselen van computer naar laptop
wat lullig voor je vriendinquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef 92Merel het volgende:
Verjaardag van vriendin gaat niet door vanavond, iedereen had afgebeld
Das ook lulligquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef 92Merel het volgende:
aahwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef 92Merel het volgende:
Mooi kut als jarigequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef 92Merel het volgende:
Ja en ze was zelf ook niet helemaal lekker, maar kwamen dus nog maar 3 mensen..quote:
Knopje in de nieuwe layout. Gelukkig. Als ik eerst naar MyAT moet gaan en dan weer terug naar het topic is het topic alweer dicht.quote:
Oh op die manierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Knopje in de nieuwe layout. Gelukkig. Als ik eerst naar MyAT moet gaan en dan weer terug naar het topic is het topic alweer dicht.
Ooohw... das wel beter iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Knopje in de nieuwe layout. Gelukkig. Als ik eerst naar MyAT moet gaan en dan weer terug naar het topic is het topic alweer dicht.
Nee. Nog steeds niet. Net als de vorige zes keer dat je het vroeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw... das wel beter idd
Maar je hebt toch gewoon ook een refresh-knop op je iPod?
hahahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee. Nog steeds niet. Net als de vorige zes keer dat je het vroeg.
Arme jijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef Teal het volgende:
gozer waarmee ik voor vanavond heb afgesproken belt net af
misschien kun je iets met merel gaan doen haar afspraak gaat ook niet doorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef Teal het volgende:
gozer waarmee ik voor vanavond heb afgesproken belt net af
Ik ook niet, vind het onhandig.quote:
Mijn vriendje komt al langsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien kun je iets met merel gaan doen haar afspraak gaat ook niet door
Goed ideequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien kun je iets met merel gaan doen haar afspraak gaat ook niet door
Naar een refreshknop heb ik nooit gevraagd, toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee. Nog steeds niet. Net als de vorige zes keer dat je het vroeg.
Zoals ik je laats zei: vriendje hebben is onhandigquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naar een refreshknop heb ik nooit gevraagd, toch?![]()
Hahaquote:
Hij zat te twijfelen of hij mee ging en belde net nadat die vriendin belde dat het niet doorging.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:43 schreef Teal het volgende:
[..]
Zoals ik je laats zei: vriendje hebben is onhandig
En hoe kan je nou met hem hebben afgesproken als je al naar verjaardag ging
Ze zijn echt fantastisch. Like duh.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er zo leuk aan die fucking 450 euro grapjes?
Postalgoldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
omdat postalgoldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
0:19 secquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
Gelukkig ben ik licensed to notequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
omdat postalgold
mensen die grappig willen zijn maar het eigenlijk niet zijn denken dat ze grappig zijn als ze dat nu nog doen.. maar ik vind ze inderdaad ook niet meer grappig
Iedereen heeft vrijdag avond fobiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha
[..]
Hij zat te twijfelen of hij mee ging en belde net nadat die vriendin belde dat het niet doorging.
Hoi.quote:
Hmm. er wordt nu toch niet in gepost, dus hij verdwijnt vanzelf wel weer.quote:
Rugnummer. Het is mijn zwemvestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:55 schreef tdrone het volgende:
waarom heb je eigenlijk 16in je UI staan KV?
rugnummer van je zwemvest?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rugnummer. Het is mijn zwemvest
Moet je nog is kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm. er wordt nu toch niet in gepost, dus hij verdwijnt vanzelf wel weer.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik durf deze niet op slot te gooien. Dan wordt HW boos!
Ja? Klinkt het gek?quote:
JA WAT IS DIT NOU WEER EEN TOPIC OP SLOT!quote:
Dan verdrink ik niet, en als bescherming!quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JA WAT IS DIT NOU WEER EEN TOPIC OP SLOT!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan verdrink ik niet, en als bescherming!
Krijg ik geen klappen of stoten!quote:
Zodat ze kunnen zien wie scoort!quote:
bij het?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg ik geen klappen of stoten!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zodat ze kunnen zien wie scoort!
quote:
quote:
Tof, en soms pijnlijk!quote:
Daar heb ik een helm voor, en nee. Want dat mag eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
krijg je vaak een peddel tegen je gezicht want dat lijkt me wel pijnlijk
Douchen.quote:
Laat me niet achter met hemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef Zeroku het volgende:
Oh, kanovinnie is ook al hier.
Laterss.
ok.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef Zeroku het volgende:
Laterss.
Zero doe nou even niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef Zeroku het volgende:
Laterss.
Lutte = Luttequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC=Chocolate-chick
HT=honkeytonk
En dat was het wel...De rest is weg.
Ben zo weg hoor!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef Zeroku het volgende:
Laterss.
Thnx, nu snap ik het weerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:12 schreef Teal het volgende:
[..]
Lutte = Lutte
Teal = Teal
Zeroku = Zeroku
Nee. Jij misschien welquote:
Hihi, grapje. Ik kan geeneens bannen.quote:
Ga nou maar wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hihi, grapje. Ik kan geeneens bannen.
qftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
Teal, Zero... Wat zijn jullie kinderachtig.
Jups, dat had je uitgelegdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
Okay, kanovinnie is misschien een beetje enthousiast met zijn knopjes, maar dat heb ik geloof ik, dat weet ik zelfs wel zeker, een dag of drie geleden al uitgelegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Jups, dat had je uitgelegd
Maar hij gaat mijn topic slotje geven
ik zou jou topic ook een slotje gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon omdat het kan
Wat doe ik hier?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Jups, dat had je uitgelegd
Maar hij gaat mijn topic slotje geven
Of omdat het een misplaatst topic was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik had het misschien niet goed verwoord, maar ik wou het echt wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of omdat het een misplaatst topic was?
Ik had je nog wel hallow gezegdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zou jou topic ook een slotje geven
gewoon omdat het kan
dank u wel Luttequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
Kappen nu, voer deze discussie lekker in FB. Of beter: helemaal niet!!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
Kappen nu, voer deze discussie lekker in FB. Of beter: helemaal niet!!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
dank u wel Lutte
nu gaat dit topic officieel over tieten !
Ze zat in nummer 13 2010quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
geef me even haar nummer en ik wil haar wel warm maken
De Revuquote:
okquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Teal het volgende:
[..]
De Revu
En ik kreeg het blad niet==> Google ==> Tieten ==> 5de? plaatje
Jij niet?quote:
Nee...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:33 schreef Teal het volgende:
Kunnen modjes eigenlijk in je PM inbox kijken?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:33 schreef Teal het volgende:
Noooouuu... ik kan me nog iets van een rel herinnerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Dat kunnen admins nog niet eens.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Noooouuu... ik kan me nog iets van een rel herinneren
Ik neem aan dat je dan ook het hele verhaal kent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Noooouuu... ik kan me nog iets van een rel herinneren
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Dat kunnen admins nog niet eens.
Jup. Die derde PM van jou!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:33 schreef Teal het volgende:
Dat klopt...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan ook het hele verhaal kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |