Tijd waarvoor?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ja maar Merel, wanneer had je ookalweer tijd?
hij wilt seks met jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tijd waarvoor?
En volgende week maandag
Fijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
godsamme wat is fok sloom, nog 20 PM's te lezen ofzo
naja dat is overdreven maargoed
Hand in de pot?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hand in de pot voor seks met 92Merel
Een potje schaak.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tijd waarvoor?
En volgende week maandag
Iel nee, seks is vies.quote:
Ik had er maar eentjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, ik heb dezelfde PM's als jij
*vrouiwquote:
een echte man vindt niks viesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een potje schaak.
Dan moet ik werken, daarna trainen.
[..]
Iel nee, seks is vies.
Schaken heb ik al een tijd niet meer gedaan, dus ik zal ongetwijfeld verliezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een potje schaak.
Dan moet ik werken, daarna trainen.
[..]
Iel nee, seks is vies.
Nee, je had het over seksPM'squote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had er maar eentje
Maar jij had dus ook zo'n mooi poefpoefpoef rijmpje van HT?
Wel. Poepseks is viesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een echte man vindt niks vies
Ohh, jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, je had het over seksPM's
ja oke maar dat is weer wat anders, ik doe ook niet aan poepseks,quote:
Waar dan wel aan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja oke maar dat is weer wat anders, ik doe ook niet aan poepseks,
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef 92Merel het volgende:
Moest vandaag condooms kopen, maar dat was ook echt het enige en er stond zo'n ouder echtpaar achter me en dan schaam ik me stiekem een beetje
Dat had ik een tijd geleden en dat kassameisje stond me zo aan te kijken alsof ik van een andere planeet kwam, waarschijnlijk vroeg ze zich af hoe zo'n lelijk meisje seks kon hebben ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef 92Merel het volgende:
Moest vandaag condooms kopen, maar dat was ook echt het enige en er stond zo'n ouder echtpaar achter me en dan schaam ik me stiekem een beetje
Ik maakte het een keer andersom mee, ik moest deo kopen, en voor mij stond een oud echtpaar dat condooms kochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef 92Merel het volgende:
Voordat ik op vakantie ging dacht, ik zal er ook een paar halen. Waarschijnlijk niet nodig, maar toch maar mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef 92Merel het volgende:
Kan je weer even voortquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voordat ik op vakantie ging dacht, ik zal er ook een paar halen. Waarschijnlijk niet nodig, maar toch maar mee.
Hadden ze alleen nog verpakkingen van 20 stuks
Ah, vandaar die condooms.quote:
Ik ben heul geen kloonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef honkeytonk het volgende:
Er zijn tegenwoordig steeds meer kloontjes die mij adoreren
Ja dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Stiekem stuur ik mijzelf PM's via jouw kloon.
Het was wel grappig, dat een vriend er misschien wel, misschien niet, doe toch maar, 1tje nodig hadquote:
Hahaha, dat zal het vast niet zijn geweestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat had ik een tijd geleden en dat kassameisje stond me zo aan te kijken alsof ik van een andere planeet kwam, waarschijnlijk vroeg ze zich af hoe zo'n lelijk meisje seks kon hebben ofzo
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik maakte het een keer andersom mee, ik moest deo kopen, en voor mij stond een oud echtpaar dat condooms kocht
Die koop ik meestalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voordat ik op vakantie ging dacht, ik zal er ook een paar halen. Waarschijnlijk niet nodig, maar toch maar mee.
Hadden ze alleen nog verpakkingen van 20 stuks
Waterballonnen makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was wel grappig, dat een vriend er misschien wel, misschien niet, doe toch maar, 1tje nodig had
"wat ben jij van plan"
Ja euuuhhh
Ik heb geen vriendin of neukertjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal het vast niet zijn geweest![]()
[..]
Hahaha![]()
[..]
Die koop ik meestal
ik kan alleen die van 12 vinden altijd...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal het vast niet zijn geweest![]()
[..]
Hahaha![]()
[..]
Die koop ik meestal
Heel fok adoreert jou hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef honkeytonk het volgende:
Er zijn tegenwoordig steeds meer kloontjes die mij adoreren
Ik heb ook geen vriendin of neukertje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin of neukertje
Ik zag ze dus ook van 20 staan vandaag, dus dacht 'heequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan alleen die van 12 vinden altijd...
wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin of neukertje
Stiekem durf ik gewoon niet uitgebreid te kijken omdat de condooms naast de kassa staanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vriendin of neukertje.
[..]
Ik zag ze dus ook van 20 staan vandaag, dus dacht 'hee'
Dan niet zegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb heel veel haters
Het oude echtpaar stond naast me toen ik ze uit het schap haalde, stond ook nog andere zooi in dat schapquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stiekem durf ik gewoon niet uitgebreid te kijken omdat de condooms naast de kassa staan
Ik niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat?
Elke FOK!ker heeft een neukertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |