Dat heb je heel goed gezien knulquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:12 schreef JamFlava het volgende:
Dus ik lees de eerste zin, kijk naar links wie de TS is, en ben gestopt met lezen.
Wat is het verschil tussen deze en "airwick ding" die binnen 5 minuten gesloten wordt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gezien knul.
Pure, volkomen op vriendjespolitiek gebaseerde willekeur, hoezo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:20 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen deze en "airwick ding" die binnen 5 minuten gesloten wordt?
Was iets wat me bezig hieldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pure, volkomen op vriendjespolitiek gebaseerde willekeur, hoezo?.
Ik weet trouwens niets van een airwick ding, link?quote:
airwick dingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niets van een airwick ding, link?.
ja, das KLB, daar kan ik niets aan doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef JamFlava het volgende:
[..]
airwick ding
swarmahoer heeft er een slotje op gegooid.
dus dan kan ik het beste een topic openen over swarmahoerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das KLB, daar kan ik niets aan doen.
Vind je dit niet meer een ONZ-topic? Misschien dat daar wel adequate modjes zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das KLB, daar kan ik niets aan doen.
Je vergeet alleen even de totale willekeurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef JamFlava het volgende:
[..]
dus dan kan ik het beste een topic openen over swarmahoer
Sinds ik weg ben is het een dolle ongecontroleerde boel geworden binnen GC iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vind je dit niet meer een ONZ-topic? Misschien dat daar wel adequate modjes zijn.
idd zeg, 1 heel topic dat niet in GC hoort en dat blijft al zeker een half uur open, waar GAAT het heen met GCquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sinds ik weg ben is het een dolle ongecontroleerde boel geworden binnen GC idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |