Dat heb je heel goed gezien knulquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:12 schreef JamFlava het volgende:
Dus ik lees de eerste zin, kijk naar links wie de TS is, en ben gestopt met lezen.
Wat is het verschil tussen deze en "airwick ding" die binnen 5 minuten gesloten wordt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gezien knul.
Pure, volkomen op vriendjespolitiek gebaseerde willekeur, hoezo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:20 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen deze en "airwick ding" die binnen 5 minuten gesloten wordt?
Was iets wat me bezig hieldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pure, volkomen op vriendjespolitiek gebaseerde willekeur, hoezo?.
Ik weet trouwens niets van een airwick ding, link?quote:
airwick dingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niets van een airwick ding, link?.
ja, das KLB, daar kan ik niets aan doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef JamFlava het volgende:
[..]
airwick ding
swarmahoer heeft er een slotje op gegooid.
dus dan kan ik het beste een topic openen over swarmahoerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das KLB, daar kan ik niets aan doen.
Vind je dit niet meer een ONZ-topic? Misschien dat daar wel adequate modjes zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das KLB, daar kan ik niets aan doen.
Je vergeet alleen even de totale willekeurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef JamFlava het volgende:
[..]
dus dan kan ik het beste een topic openen over swarmahoer
Sinds ik weg ben is het een dolle ongecontroleerde boel geworden binnen GC iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vind je dit niet meer een ONZ-topic? Misschien dat daar wel adequate modjes zijn.
idd zeg, 1 heel topic dat niet in GC hoort en dat blijft al zeker een half uur open, waar GAAT het heen met GCquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sinds ik weg ben is het een dolle ongecontroleerde boel geworden binnen GC idd
Tis onvergeeflijk idd. DAT DIT KAN IN NEDERLAND! GC!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd zeg, 1 heel topic dat niet in GC hoort en dat blijft al zeker een half uur open, waar GAAT het heen met GC.
Ik heb verder geen problemen met het modden van GC (of van een ander subforum wat dat betreft, maar dit is toch gewoon een baggertopic van de eerste orde? Bovendien ook nog eens geplaatst in een verkeerd subforum, maar omdat het tong80 is wordt het allemaal maar gedoogd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd zeg, 1 heel topic dat niet in GC hoort en dat blijft al zeker een half uur open, waar GAAT het heen met GC.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pure, volkomen op vriendjespolitiek gebaseerde willekeur, hoezo?.
Ja, en ik ben dus het hele tong80-afzeiken zatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb verder geen problemen met het modden van GC (of van een ander subforum wat dat betreft, maar dit is toch gewoon een baggertopic van de eerste orde? Bovendien ook nog eens geplaatst in een verkeerd subforum, maar omdat het tong80 is wordt het allemaal maar gedoogd.
Ongetwijfeld wordt dit je antwoord, maar ik ben die hele tong80-adoratie wel een keer zat.
[..]
Dan houden we er over op.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik ben dus het hele tong80-afzeiken zat.
I;m with stupid.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik ben dus het hele tong80-afzeiken zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |