Hee gaaf ze zijn er als ebookquote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Heb m al bastard : http://www.jozefrulof-eenblikinhethiernamaals.nl/
Volgens mij heb ik die Rulof en Rudolf doorelkaar gehaald. Maar in dit boek heb ik eens zitten lezen, echter het gaat mij de pet te boven.
Waarschijnlijk omdat ik 2 mensen ben verloren door zelfmoord. Dus ja dan is t ineens confronterend wat je leest.
 Dat scheelt ruimte in de boekenkast
 Dat scheelt ruimte in de boekenkast 

Er is een case studie, die exact hetzelfde is als die van jou.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:26 schreef mousy31 het volgende:
[..]
***vat het boek anders ff samen als jij het gelezen hebt
Ja, dat kan, dat zijn psychische vermogens; ook daarom ben je belangrijk voor ze.quote:En wat denk jij dat het is , dat blauwe licht dat ik altijd zie als ik in trance raak.
Ik kan ermee spelen d.w.z. als er iemand ziek is kan ik degene die blauwe energie sturen
Van adel zijn, betekent genetisch dichter verwant met de Illuminati.quote:Van mn moeders kant zijn ze van adel en hebben ook een familie wapen wonen rond amersfoort. Van mn vaders klant weet ik dat ze hier uit drenthe komen. En ja ik ben autochtoon
Ik luister ook trance sinds 1999. Mijn moeder zei vroeger dat het demonische muziek was , k heb daar altijd om gelachen.
Telepathie is zeker mogelijk hierbij; de ontvoering is het makkelijkst bij jongere mensen.quote:Ik herinner me alleen die droom verder niets. Ik ben in die droom ook niet geopereerd enzo zoals je zovaak leest in die ontvoerings verhalen. Ik heb alleen met ze gesproken via telephatie.
En daarmee ben je nog in contact ? Het is zeer goed mogelijk dat die zelf ook geprogrammeerd is. In dat boek staat alles waarom die persoon in jouw leven is gekomen.quote:Nee, geen van 2 en de personen waren in die tijd werkeloos zo ver k weet.
Bij 1 van de 2 heb ik 3maanden mee samengeleefd en die was thuis aan het werk.
Bouwen van webpagina\s en pc reperateur
Dat leven van 1999 klopt precies met de greenstar program; het hoort er allemaal bij.quote:Ik weet niet of die wel zo zuiver is zoals ik je al zei was ik in 1999 psychotisch heb waarschijnlijk drugs in mn drinken gekregen en heb ook verschrikkelijke hallucinaties gehad.
Ik ga het toch niet aanschaffen, mij ook veels te duur
Zoals je leest, ik heb een heel klein beetje hierover geschreven in deze tekst hierboven.quote:vat het boek anders ff samen als jij het gelezen hebt

Ik heb met die vraag contact opgenomen met een medium die vertelde me dat die tuassenwereld bestaatd en dat ze nog hun taak moeten afmaken voordat ze naar het licht kunnen. En dat t waarschijnlijk nu mijn gidsen zijn. Ik had nl ook een foto meegestuurd van mn trouwen met een orb erop.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee gaaf ze zijn er als ebookDat scheelt ruimte in de boekenkast
Nou hij verteld wel aardig maar is ook heel stellig en inderdaad las ik het ook met een 'ja maar dat is anders als dat ik ooit ergens anders gelezen heb' zoals inderdaad die crematie waarbij het gegil te horen is van die geest..
Maar wat betreft het overlijden en de tussenhemel, ja heb ik wel meer van gelezen en gesproken.. vlgs mij zegt Rulof ook niet dat het de rest van zijn mensenleven zou duren, wel dat er een tussenperiode bestaat. Ik zou het nog eens moeten nalezen maar inmiddels ben ik er vrij sterk in overtuigd dat het niet zolang duurt als dat je denkt maar then again, het ligt helemaal aan die persoon zijn ziel.

De schrijver schreef het boek in de jaren 30, ik kan mij indenken dat de uitgeverij toch met betrekking van sommige passages heeft gezegd ja luister eens, dat moeten we misschien toch anders neerzetten.. vandaar dat ik het boek wel erg leuk vond maar contineu ook de reserveringen erbij had.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik heb met die vraag contact opgenomen met een medium die vertelde me dat die tuassenwereld bestaatd en dat ze nog hun taak moeten afmaken voordat ze naar het licht kunnen. En dat t waarschijnlijk nu mijn gidsen zijn. Ik had nl ook een foto meegestuurd van mn trouwen met een orb erop.
Maar toch denk ik soms dat antwoord is te makkelijk.
k Zal je ff laten weten k ben een waterman en altijd opzoek naar nieuwe dingen, vind het prachtig dingen te onderzoeken erover te lezen en zo tot mn eigen weten te komen. Ik lees veel en graag maar onthoud natuurlijk niet alles maar t belangrijkste wel. Met bepaalde zaken heb ik een fotografisch geheugen
Hou van discussies en wil graag weten hoe andere mensen over bepaalde zaken denken.
Vaak word ik bestempeld door de buitenwereld als raar, maar voor mij is t niet raar als kind vroeg ik mn ouders continu waarom is dit zo, waarom is dat zo. Vind het gezond als mensen zich dingen afvragen en alles niet zomaar klakkeloos geloven.
Ik ben vaak stil volgens anderen, maar in mn hoofd is t niet stil, ik overleg met mn eigen stem en heb soms hele gesprekken om alle kanten van het verhaal te zien. Ik mag graag dingen uitpluizen...
Ik zie mn nichtje en neef regelmatig soms begin ik aan een discussie , maar vaak weten ze niet eens waar ik t over heb, de jeugd van tegenwoordig die om mij heen is weet zo weinig. Of ze komen met totaal foute argumenten. Daarom vind ik fok wel lekker het is een uitdaging hier.

Dat ik nog bezig was met schrijven in de post, met knippen en plakken ...quote:

Word het te moeilijk? Ja sorry hoor maar dit vind ik dus zo lafquote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er is een case studie, die exact hetzelfde is als die van jou.
Het is de case van greenstar program; d.w.z. het program voor de fake alien invasion.
Die gevoelde ontvoering en jouw verhaal van die greys overtuigen mij nu bijna zeker dat het een abduction is geweest door de Amerikanen; de NSA.
*** Ik geloof dat niet want ik was bij iemand thuis toen ik dat droomde en was gewoon aanwezig op de bank hoor.
Jouw adelijke moederskant is bepalend w.b.t. de genetische argumenten.
*** De watte?
[..]
Ja, dat kan, dat zijn psychische vermogens; ook daarom ben je belangrijk voor ze.
*** Het is mijn energie
Niet dat je zo blij er om moet zijn, maar het betekent in dit geval, direct dat je vol programma's en fysieke en niet-fysieke implants zit, omdat ze jouw vermogens nodig hebben en aftappen voor hun doeleinden.
*** Dat dacht k toch niet en je weet dat ik daar niet in geloof k vind het een zieke gedachte
Als de fake alien invasie straks meer op de voorgrond komt kunnen bepaalde programma's in jouw geactiveeerd worden, waardoor jij iets gaat doen om de NWO verder te verstevigen, zonder dat je het zelf weet.
*** Heb geen contact met zulke lui dus......
[..]
Van adel zijn, betekent genetisch dichter verwant met de Illuminati.
Het is idd demonische muziek.
*** Rock is toch ook demonisch, sorry hoor maar hier moest ik ff lachen
En onze familie is niet verwant met illuminati want dan zouden ze niet de adelijke stand zijn kwijtgeraakt, er zijn geen kastelen in de handen van de familie of enig geld dus......
[..]
Telepathie is zeker mogelijk hierbij; de ontvoering is het makkelijkst bij jongere mensen.
*** Ik was 26
[..]
En daarmee ben je nog in contact ? Het is zeer goed mogelijk dat die zelf ook geprogrammeerd is. In dat boek staat alles waarom die persoon in jouw leven is gekomen.
*** Nee met die mensen nooit geen contact meer gehad
[..]
Dat leven van 1999 klopt precies met de greenstar program; het hoort er allemaal bij.
30 Euro / 35 dollar ? voor je diepste zelfkennis over je ware wezen, met wat je allemaal schrijft over 1999, te duur ?
*** Ja voor mij te duur, dat kan jij niet beoordelen of weet je wat er in mn portemonnee zit?
[..]
Zoals je leest, ik heb een heel klein beetje hierover geschreven in deze tekst hierboven.
Ik stop, ik heb voorlopig geen tijd meer voor BNW, groeten en tot ziens.

Ja dat zag k later dat je bezig was sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat ik nog bezig was met schrijven in de post, met knippen en plakken ...
Goed, wat ik heb geschreven over jou is een indicatie wat er met jou gebeurd kan zijn. Een soort eerste inschatting, daarom verwees ik je naar dat boek.
Je moet voor jezelf maar uitmaken wat waar kan zijn, wat je wilt weten en wat niet.
Het greenstar programma is wel een echt project van de NSA.

Dat ik schreef dat iedereen in mijn klas er wel vrij 'normaal' uitzag, wil overigens niet zeggen dat iedereen er hetzelfde uitzag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
?? Bij ons op het VWO zaten allemaal hockeykakkers met dito kleding. Allemaal dezelfde Ralph Lauren shit, terwijl in de Havo-klassen bakken met neo-hippies zaten.
Join the clubquote:
 !
! .
.

De discussie was dan ook afgerond.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef mousy31 het volgende:
Geen idee Typisch volgens mij beantwoord hij gewoon niet alle vragen omdat er te veel tijd in gaat zitten en of omdat hij t niet weet of wil zeggen.
Vind het ook jammer dat er midden in de discussie gezegt word ik kap ermee.....

Ik ga geen engels boek kopen omdat ik dan de helft niet ga snappen, k kan me goed verstaanbaar maken in het engels, maar t lezen is anders k heb die woordenschat niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De discussie was dan ook afgerond.
Als je wil investeren in een boek, kan de discussie over jou verder gaan; en dan heb ik ook een signaal van jou terug, dat je echt serieus geinteresseerd bent in de achtergronden van die zaken..

Laat maar. Volgens mij ben nogal mediamiek aangelegd. Wanneer je geen bescherming hebt, een sterk geloof in Christus volstaat, kunnen demonen met jouw geest spelen.quote:

Ik typ dus het woord vigilante in en vond dit :quote:Op zondag 9 januari 2011 12:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja dat kan, deze film zit voor subliminale boodschappen, waardoor je dit soort dromen kunt krijgen.
Het is ook mogelijk dat jouw reeds geprogrammeerde onderbewustzijn per sateliet in jouw slaap is getriggerd voor een bepaalde opdracht, Deze droom is een signaal dat het niet pluis is.
Het heeft te maken met de geplande fake alien invasie waarin geprogrammeerde mensen bepaalde agendapunten hebben te vervullen;
Deze fake invasie is al zo'n 5 jaar in het beginstadium aan de gang, met bijvoorbeeld veel Ufo-berichten Nasa berichten over bewoonbare planeten en dreigende kometenbanen.
De programma's heten Greenstar en Vigilante. Dit zijn NSA projecten. In West-Europa zijn bij sommige mensen jonger dan 50 jaar, deze programma's geimplanteerd/geinstalleerd.

Je hoeft mij niet serieus te nemen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik ga geen engels boek kopen omdat ik dan de helft niet ga snappen, k kan me goed verstaanbaar maken in het engels, maar t lezen is anders k heb die woordenschat niet.
Dus wat moet ik met een boek als ik niet snap wat erin staat?
En weer heb je geen concrete antwoorden gegeven. Nog steeds heb je niet verteld waarom ik die ogen en dat doodshoofd zag.
Je komt met verzinsels die zelfs een kleuter niet zal geloven, ja sorry hoor als je de wijheid in pacht heb kan je ook met DUIDELIJKE antwoorden komen en DUIDELIJK links en niet ff gauw een engels boek.
Bankfurt iedere keer stop je als mensen je het aan de schenen leggen, als jij alles zo goed weet dan ga je het ook goed uitleggen en niet halfbakken eromheen lullen!
Ik heb vragen gesteld en de helft is niet beantwoord hoe kan ik je dan serieus nemen?

Die post van mij die je erbij haalt is idd relevant.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef mousy31 het volgende:
Bij mn zoekopdracht vond ik jouw eigen post in een ander topic:
[..]
Ik typ dus het woord vigilante in en vond dit :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vigilante
een stukje uit die tekst :
Vigilantes in populaire cultuurVigilantes komen veelvuldig voor in films, strips, boeken en tv-series. Bekende voorbeelden van film- en tv-vigilantes zijn Death Wish, MacGyver, the A-Team, The Vigilante en V for Vendetta. In strips hebben Vigilantes vaak de rol van superhelden. Vooral Batman, Punisher en Daredevil worden vaak gezien als voorbeeld van superheldvigilantes, maar eigenlijk is elke superheld, die niet rechtstreeks voor de politie of een andere overheidsinstelling werkt, een vigilante. Er is ook een Belgische strip gemaakt met dezelfde naam.

Sorry k volg je nu ff niet. Dr is niemand die met mijn geest speelt dan behalve ikzelf.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef Loppe het volgende:
[..]
Laat maar. Volgens mij ben nogal mediamiek aangelegd. Wanneer je geen bescherming hebt, een sterk geloof in Christus volstaat, kunnen demonen met jouw geest spelen.

Omdat ik er maar 1 hoor en dat is mn innerlijke stem. Gedachten kan je toch ook horen of hoe zit dat, ik praat wel vaker met mezelf gewoon in mn hoofd. Dat doet iedereen, ook als je nadenkt van k moet dit nog doen en dat nog doen, dan hoor ik die stem en das mn eigen ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
De schrijver schreef het boek in de jaren 30, ik kan mij indenken dat de uitgeverij toch met betrekking van sommige passages heeft gezegd ja luister eens, dat moeten we misschien toch anders neerzetten.. vandaar dat ik het boek wel erg leuk vond maar contineu ook de reserveringen erbij had.
Maar daar is ook TRU voor natuurlijk, op zoek naar gelijkgestemden om een gesprek te kunnen hebben over dat soort onderwerpen. (negeer daarbij een hoop users want het is toch een open forum)
Overigens, hoe sterk denk jij dat het je eigen stem is die je hoort

Sorry bankfurt maar dat gaat mjij te ver, ondanks dat ik altijd open sta voor nieuwe ideen, k beslis zelf over mezelf ik doe elke dag wat ik wil en niet wat een ander wil.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Die post van mij die je erbij haalt is idd relevant.
Die wikipedia-link heeft er niks mee te maken.

Daar ben ik niet mee eens.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:46 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Als er bewijs tegen mijn stelling is zal ik een andere stelling moeten innemen, mochten deze bewijzen steekhoudend zijn. Jij ziet taal en geschrift los van elkaar, het een is feitelijk het ander en dus blijft mij stelling staan.
Jouw redenatie is onlogisch als er ook andere talen door aliens naar de Aarde zijn gebracht. Hou maar eens rekening met deze optie.quote:Waarom geen technisch superieure vorm; als deze het Hebeeuws op aarde gebracht heeft, dan is het compleet onlogisch dat een taal van waaruit het Hebreeuws afstamt NA de door jou genoemde datum pas de kop opsteekt.
Waarom niet ? Waarom zouden er geen oude verborgen archieven vol met bewijzen kunnen zijn ?quote:Wat ik bedoel te zetten met " er geen wetenschappelijk bewijs voor te vinden is" is dat als je steeds verder teruggaat in de tijd, je op een gegeven moment onmogelijk empirisch bewijs meer kunt verzamelen over dit onderwerp. De gevonden resultaten zullen niet in voldoende mate aanwezig zijn, en niet meer betrouwbaar genoeg.
Ik weet dat de bewijzen er zijn, ik heb ze ook gezien; ik weet alleen niet meer waarquote:Als jij mij duidelijk bewijs kunt aanleveren en op een wetenschappelijk verantwoorde manier kunt laten zien waarom het Hebreeuws een taal is die door aliens op aarde gebracht is dan ben ik de laatste het alsnog gaat ontkennen.

Ik zou graag willen zien wat de bewijzen zijn voor het feit dat het hebreeuws, maar ook (alle?) andere talen door aliens hierheen zijn gebracht. Overigens blijft mijn redenatie over taalevolutie overeind namelijk; Je ziet vanaf het spijkerschrift een geleidelijke taalevolutie tot het Hebreeuws, zoals je in jouw laatste bericht naar voren laat komen is het spijkerschrift ook door aliens hierheen gebracht (heb je dat niet naar voren laten komen blijft mijn eerste argument staan).quote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee eens.
[..]
Jouw redenatie is onlogisch als er ook andere talen door aliens naar de Aarde zijn gebracht. Hou maar eens rekening met deze optie.
[..]
Waarom niet ? Waarom zouden er geen oude verborgen archieven vol met bewijzen kunnen zijn ?
[..]
Ik weet dat de bewijzen er zijn, ik heb ze ook gezien; ik weet alleen niet meer waar
precies.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |