abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91010669
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

verklaar je nader?
Primair zou ik denken: kom op hey, snap je dat niet? Maar jij bent mij niet, dus de verklaring is: gevolg van de industriele revolutie. A.k.a. winstjacht of zelfverrijking mogelijk zelfverheerlijking. Want iemand moet het doen. Maar als zoveel miljard mensen dat willen, heb je toch wel een probleem. 3 Aardes nodig probleem.
pi_91015436
Ik denk dat ik die film skyline maar eens ga bekijken.
Wel apart dat ik iets soortgelijks had gedroomd, zonder dat ik van deze film af wist.
@luna
pi_91015689
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 09:33 schreef boempa het volgende:
Ik denk dat ik die film skyline maar eens ga bekijken.
Wel apart dat ik iets soortgelijks had gedroomd, zonder dat ik van deze film af wist.
Je hebt wel meer films en serie van dat genre.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 09:56:22 #29
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_91015699
Gewoon een soort van nachtmerrie?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_91017007
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 09:56 schreef Megumi het volgende:
Gewoon een soort van nachtmerrie?
Het vage is dat ik zogenaamde nachtmerries als deze vaak wel interessant vind, waardoor ik niet wakker schrik.
Ik wil zeg maar weten hoe het verloop is.
@luna
pi_91018777
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:20 schreef boempa het volgende:

[..]

Het vage is dat ik zogenaamde nachtmerries als deze vaak wel interessant vind, waardoor ik niet wakker schrik.
Ik wil zeg maar weten hoe het verloop is.
Same here! Hoewel ik dat niet heb met aliëns of iets dergelijks. Ik kom wel altijd op bizar mooie plekken..
Nadeel van het dromen bij mij is wel dat ik heel lang het gevoel heb alsof ik nog niet helemaal terug ben.. Dit kan zomaar een halve dag duren. Vooral bij zeer intensieve en realistische dromen komt dat "ben-nog-ergens-daarzo"-gevoel heel erg naar voren.

Ach heb ik het gevoel dat ik nog een beetje m'n droom aan uitsoezelen ben terwijl ik werk bijvoorbeeld, een heel apart maar wel relaxed gevoel.
Ik ben best wel een nerdin eigenlijk...
Your feet will bring you to where your heart is.
~ Amongst The Weird ~
If you do not sow in spring you will not reap in autumn
pi_91039235
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef Parabolismic het volgende:

[..]

Same here! Hoewel ik dat niet heb met aliëns of iets dergelijks. Ik kom wel altijd op bizar mooie plekken..
Nadeel van het dromen bij mij is wel dat ik heel lang het gevoel heb alsof ik nog niet helemaal terug ben.. Dit kan zomaar een halve dag duren. Vooral bij zeer intensieve en realistische dromen komt dat "ben-nog-ergens-daarzo"-gevoel heel erg naar voren.

Ach heb ik het gevoel dat ik nog een beetje m'n droom aan uitsoezelen ben terwijl ik werk bijvoorbeeld, een heel apart maar wel relaxed gevoel.
Dat is wel een beetje herkenbaar.
Het is denk ik te vergelijken met een overgang is een muziekset, waarbij het ene nummer ongemerkt overgaat in een andere.
Dit heeft eerder een positieve invloed dan bijvoorbeerd een abrupte overgang, waarbij het ene nummer plots stopt, en opeens een andere nummer begint.
Misschien dat mensen daardoor geïrriteerd kunnen zijn als ze opeens wakker schrikken.
@luna
pi_91047449
Ik droomde laatst over dat ik met wat vrienden en mijn vriendin UFO's zagen vliegen boven een stad.
Opeens kwamen ze naar ons toe, dus wij rennen. Ontploffen ze opeens en komt er een scherm in beeld.

Call of Duty 7: Alien Invasion

Echt gebeurd :')
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 9 januari 2011 @ 10:48:15 #34
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_91058284
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef _Led_ het volgende:
Ik droom regelmatig dat ik word doodgeschoten door aliens, of dat ik achter aliens aanren om ze dood te schieten.
Irritant als je over het werk droomt, he ;)

Droomde vannacht trouwens over zombies, maar misschien heb ik het niet goed gezien en waren het aliens! :o
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_91061190
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:07 schreef boempa het volgende:
Ik heb onlangs inception gezien, dat zou ermee te maken kunnen hebben...
Ja dat kan, deze film zit voor subliminale boodschappen, waardoor je dit soort dromen kunt krijgen.

Het is ook mogelijk dat jouw reeds geprogrammeerde onderbewustzijn per sateliet in jouw slaap is getriggerd voor een bepaalde opdracht, Deze droom is een signaal dat het niet pluis is.

Het heeft te maken met de geplande fake alien invasie waarin geprogrammeerde mensen bepaalde agendapunten hebben te vervullen;

Deze fake invasie is al zo'n 5 jaar in het beginstadium aan de gang, met bijvoorbeeld veel Ufo-berichten Nasa berichten over bewoonbare planeten en dreigende kometenbanen.

De programma's heten Greenstar en Vigilante. Dit zijn NSA projecten. In West-Europa zijn bij sommige mensen jonger dan 50 jaar, deze programma's geimplanteerd/geinstalleerd.
pi_91075886
Het grappige is juist dat ik rebels ben als het aankomt op dat er van buitenaf geprobeerd wordt bepaalde boodschappen in mijn brein te planten.
Ik wil daar juist tegenin gaan.
@luna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')