abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 januari 2011 @ 12:10:19 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91791875
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef mousy31 het volgende:
Wat ik niet snap he van die Rulof is dat ie zegt dat crematie niet goed is omdat dan de ziel te snel zou scheiden van het dode lichaam ofzo. En dat het traumatisch zou zijn
Maar dan rijst bij mij de vraag in heel veel culturen worden dode mensen verbrand (gecremeerd) en doen dat al 1000den jaren, zijn die dan allemaal fout bezig?

Vind het raar dat die Rulof dat zo ff beweerd.

Ook heb ik ooit eens van die man gelezen dat door zelfmoord je niet in het licht komt maar in een soort schemer wereld. Dat het heel lang kan duren voordat de ziel naar het licht gaat, pas op de werkelijke sterfdatum wanneer ze zouden overlijden.

Hoe kan in hemelsnaam die man dat weten, is ie dood gegaan en terug gekomen?
Heeft hij zichzelf gecremeerd en is ie daarna terug gekomen?
Iemand hier die antwoord kan geven op mn vragen?
Heb je het over Rudolf Steiner?
Zo ja, hij schets het nog erger, bij crematie zou je helse pijnen door gaan staan..
The truth was in here.
pi_91791920
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:38 schreef Loppe het volgende:
@Bankfurt
Ik geloof in reïncarnatie. Greber spreekt daarover, Rulof gaat er ook zeer uitgebreid op in. Hij was hogepriester in Egypte waar hij zijn "Grote Vleugelen" heeft verdiend (kosmisch bewust, hoogste wat men als mens kan bereiken op mediamiek gebied).

Volgens jou is de aliens het dus enkel te doen om controle/macht. Een technologisch hoog geëvolueerd ras moet ten eerste een groot verantwoordelijkheidsgevoel bezitten om met zulke technologieën (bvb reizen sneller dan het licht) om te springen. Denk je dat een ras dat controle heeft over zulke grootse krachten zich nog gaat bezighouden met de controle over iets pietluttig als de mens?
We behoren zelf tot dat ras, of beter: meerdere soorten van alienrassen;
wij zijn zelf hybriden.
Daarnaast is de planeet Aarde en dit zonnestelsel een strategische locatie in het heelal.
pi_91792073
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:11 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

wij zijn zelf hybriden.
Daarnaast is de planeet Aarde en dit zonnestelsel een strategische locatie in het heelal.
Interessant, waaruit komen we evolutionair voort dan? Is dit niet van de aap maar van aliens, of is de aap een afstammeling van de aliens, of IS de aap een alien?

Waarom is de aarde een strategische locatie, en als dit zo is, waarom hebben wij er nog niks van gemerkt dan?

Ga je trouwens nog reageren op mijn Hebeeuws post van vorige pagina?
  maandag 24 januari 2011 @ 12:19:01 #154
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91792181
quote:

[..]

wij zijn zelf hybriden.
Ik denk meteen aan XENU ;)
  maandag 24 januari 2011 @ 12:19:59 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91792214
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:07 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nope

1) evolutieleer is nonsens
Ochja. Gooi nog maar een tak van de wetenschap met een daverende klap het raam uit. Vind je het heel erg dat ik een dergelijke loze kreet niet heel serieus neem?

quote:
2) heb je bewijs dat Sirius A, slechts 200-300 miljoen bestaat ?
Daar heb je weer een andere tak van de wetenschap voor, astronomie.

quote:
3) verder is er nog een reden, daarom gaf ik dat voorbeeld met die Fransen;

laat ik eerst zelf jou laten inzien waarom het argument van ATuinhek een erg beperkt en kortzichtig argument is (je was al een eind op weg met die Fransen).
Nou leg eens uit dan. Wat klopt er niet aan? Met zo weinig tijd heb je niet eens tijd fatsoenlijke planeten te vormen, laat staan complex leven. En dan is er nog het vervelende punt van Sirius B die ergens grofweg halverwege die periode nog een tijdje als red giant heeft bestaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 24 januari 2011 @ 12:20:16 #156
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91792227
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:07 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nope

1) evolutieleer is nonsens
2) heb je bewijs dat Sirius A, slechts 200-300 miljoen bestaat ?

3) verder is er nog een reden, daarom gaf ik dat voorbeeld met die Fransen;

laat ik eerst zelf jou laten inzien waarom het argument van ATuinhek een erg beperkt en kortzichtig argument is (je was al een eind op weg met die Fransen).
Ik heb meer argumenten om aan te nemen dat evolutie klopt.
En dat sirius A zo oud is als dat ik argumenten kan vinden dat er aliens wonen.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:21:16 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91792258
quote:

[..]

wij zijn zelf hybriden.
Maar natuurlijk. Daarom delen we ook zoveel genetische informatie met de rest van de levende wezens hier.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 12:25:38 #158
249559 crew  Lavenderr
pi_91792437
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef mousy31 het volgende:
Wat ik niet snap he van die Rulof is dat ie zegt dat crematie niet goed is omdat dan de ziel te snel zou scheiden van het dode lichaam ofzo. En dat het traumatisch zou zijn
Maar dan rijst bij mij de vraag in heel veel culturen worden dode mensen verbrand (gecremeerd) en doen dat al 1000den jaren, zijn die dan allemaal fout bezig?

Vind het raar dat die Rulof dat zo ff beweerd.

Ook heb ik ooit eens van die man gelezen dat door zelfmoord je niet in het licht komt maar in een soort schemer wereld. Dat het heel lang kan duren voordat de ziel naar het licht gaat, pas op de werkelijke sterfdatum wanneer ze zouden overlijden.

Hoe kan in hemelsnaam die man dat weten, is ie dood gegaan en terug gekomen?
Heeft hij zichzelf gecremeerd en is ie daarna terug gekomen?
Iemand hier die antwoord kan geven op mn vragen?
Dus iemand die zelfmoord pleegt vanwege een ondragelijk lijden kan dat beter niet doen aangezien zijn lijden toch niet weg is na de dood maar tot pakweg zijn 75ste door gaat?
Wat een foute uitspraak van deze man. Aangezien hij dat onmogelijk kan weten.
pi_91792453
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Daarom delen we ook zoveel genetische informatie met de rest van de levende wezens hier.
Ja bankfurt, hoe verklaar je dat inderdaad de homologe en anologe samenhang tussen andere organismen op aarde en de mens?
pi_91792628
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus iemand die zelfmoord pleegt vanwege een ondragelijk lijden kan dat beter niet doen aangezien zijn lijden toch niet weg is na de dood maar tot pakweg zijn 75ste door gaat?
Volgens de Katholieke kerk is zelfmoord de meest egoïstische daad die je kunt doen (euthanasie ook) en zul je daarvoor tot in den eeuwigheid branden in de hel. Óók als je zusje bijvoorbeeld op sterven ligt en een nieuw hart nodig heeft, en je jezelf van je leven berooft om haar jouw hart te geven.

Zijsprongetje: ongedoopte baby's die komen te overlijden zouden volgens de Katholieke kerk in het vagevuur terecht komen. Mensen moesten dan massaal voor die baby bidden om hem/haar dan de hemel in te krijgen. De huidige paus heeft bij zijn aanstelling het vagevuur voor ongeboren baby's direct afgeschaft en zei dat ongedoopte baby's gewoon direct naar de hemel gaan.

Leuk, dat hij zoiets voor God beslist! :')
pi_91792684
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Heb je het over Rudolf Steiner?
Zo ja, hij schets het nog erger, bij crematie zou je helse pijnen door gaan staan..
Ik klikte laatst op deze link en kreeg wat te lezen http://jozefrulof.forum-xl.nl/viewtopic.php?f=13&t=7 maar nu kan ik t betreffende stuk niet meer terug vinden want je moet nu eerst inloggen....dat was laatst dus niet zo.
Daar stond dus iets soorts gelijks als wat die Rodolf Steiner zegt, maar wat minder dramatisch.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:34:50 #162
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91792761
quote:

[..]

Een tussenhemel kiest de ziel dan voor om dingen op een rijtje te krijgen, in een mensenleven gezegd kan die periode wel een half jaar of jaar duren.
The truth was in here.
pi_91792780
quote:

[..]

wij zijn zelf hybriden.
Doordat we hybriden zijn, zijn we eigl. enorm machtig en hebben de reptillians schrik van ons en willen ze ons klein houden door middel van hun heerschappij. Ik ken dat verhaaltje, en vind het niet erg christelijk om het zo te zeggen.
pi_91792787
quote:

[..]

Dat vind ik dus ook vreemd en vraag me af hoe weet hij dat?
pi_91792830
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Een van zijn leraren had in een vorig leven zelfmoord gepleegd. (Kringloop der Ziel)
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 12:37:00 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_91792842
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Volgens de Katholieke kerk is zelfmoord de meest egoïstische daad die je kunt doen (euthanasie ook) en zul je daarvoor tot in den eeuwigheid branden in de hel. Óók als je zusje bijvoorbeeld op sterven ligt en een nieuw hart nodig heeft, en je jezelf van je leven berooft om haar jouw hart te geven.

Zijsprongetje: ongedoopte baby's die komen te overlijden zouden volgens de Katholieke kerk in het vagevuur terecht komen. Mensen moesten dan massaal voor die baby bidden om hem/haar dan de hemel in te krijgen. De huidige paus heeft bij zijn aanstelling het vagevuur voor ongeboren baby's direct afgeschaft en zei dat ongedoopte baby's gewoon direct naar de hemel gaan.

Ik word altijd een beetje misselijk van dit soort berichten, waarin zelfbenoemde experts ons van alles wijs proberen te maken over de dood en zelfmoord.
pi_91792854
quote:

[..]

Ach, de katholieke kerk gaat met de tijd mee. In de volgende bijbelvertaling staat ook een disclaimer dat we het scheppingsverhaal niet letterlijk moeten nemen. Ik was onlangs bij een Katholieke uitvaart waar werd beweert dat de het leven op aarde wel door God is gegeven, maar dat het scheppingsverhaal feitelijk een vereenvoudigde weergave is. We moesten het niet letterlijk nemen......
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:37:23 #168
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91792861
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:32 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ik klikte laatst op deze link en kreeg wat te lezen http://jozefrulof.forum-xl.nl/viewtopic.php?f=13&t=7 maar nu kan ik t betreffende stuk niet meer terug vinden want je moet nu eerst inloggen....dat was laatst dus niet zo.
Daar stond dus iets soorts gelijks als wat die Rodolf Steiner zegt, maar wat minder dramatisch.
Sorry ik bedoelde ook Jozef Rulof.
In Legt hij dat beter uit
Stom toevallig had ik dat boek gisteren nog in de hand namelijk.
The truth was in here.
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 12:38:17 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_91792886
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:36 schreef Loppe het volgende:

[..]

Een van zijn leraren had in een vorig leven zelfmoord gepleegd. (Kringloop der Ziel)
Dus?
Wat maakt hem dan de expert?
pi_91792936
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
Dus?
Wat maakt hem dan de expert?
Ik ga jou niet overtuigen van Jozef Rulofs leer. Waarom zou ik?
pi_91792978
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Gelukkig, je negeert me niet.
Inderdaad is het Hebreeuws rond die tijd te vinden in het midden-oosten, echter, jij hebt het over 25000-15000 jaar geleden. Dat scheelt toch een aantal jaar. Je ziet in het MO talen die eerder waren dan het hebreeuws (spijkerschrift) en in verloop van tijd "evolueren" tot het klassieke Hebeeuws. Later gaat dit evolueren door, maar mijn punt is dat er talen en schriften zijn WAARUIT het hebreeuws is ontwikkeld.
idd tweeledig taal (woorden) en geschrift (tekens), ook uitspraak (klank) is een aspect.

Wat is jouw voorkeursbron "officiele" wetenschap of feiten ?

quote:
Jouw stelling kan dus niet kloppen omdat er empirisch bewijs tegen de stelling is.
Wat doe je als er gewoon bewijs tegen jouw stelling is ?

quote:
Wat echter WEL zou kunnen, is dat een van de meest primitieve vorm van communicatie door aliens hier is gebracht (los van het feit of aliens hier wel of niet geweest zouden kunnen zijn). Dan heb ik het dus over tijden waarin het (vooralsnog) voor de huidige generatie onmogelijk is om wetenschappelijk bewijs te vinden. We hebben het dan over tijden ver voor het Hebreeuws.
waarom een primitieve vorm ?

waarom geen technisch superieure vorm waaruit het Hebreeuws zou kunnen worden opgesteld ?

Ik zie niet in waarom er geen wetenschappelijk bewijs voor te vinden zijn, jij wel ?
  Moderator maandag 24 januari 2011 @ 12:40:57 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_91792995
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:39 schreef Loppe het volgende:

[..]

Ik ga jou niet overtuigen van Jozef Rulofs leer. Waarom zou ik?
Nee, dat hoeft ook niet :) .
pi_91793216
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef Loppe het volgende:

[..]

Doordat we hybriden zijn, zijn we eigl. enorm machtig en hebben de reptillians schrik van ons en willen ze ons klein houden door middel van hun heerschappij. Ik ken dat verhaaltje, en vind het niet erg christelijk om het zo te zeggen.
we zijn hybriden, we zijn zelfs voor een deel reptiel; onze primitieve hersenstam is reptiel.
Jij hebt ook schubben; ik laat jezelf uitzoeken waar.

niet erg christelijk ? Dus het gaat niet om de waarheid bij jou ? Alles moet "christelijk" zijn ?
Waarom zouden aliens niet christelijk kunnen zijn ?
pi_91793237
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

idd tweeledig taal (woorden) en geschrift (tekens), ook uitspraak (klank) is een aspect.

Wat is jouw voorkeursbron "officiele" wetenschap of feiten ?

[..]

Wat doe je als er gewoon bewijs tegen jouw stelling is ?

[..]

waarom een primitieve vorm ?

waarom geen technisch superieure vorm waaruit het Hebreeuws zou kunnen worden opgesteld ?

Ik zie niet in waarom er geen wetenschappelijk bewijs voor te vinden zijn, jij wel ?
Als er bewijs tegen mijn stelling is zal ik een andere stelling moeten innemen, mochten deze bewijzen steekhoudend zijn. Jij ziet taal en geschrift los van elkaar, het een is feitelijk het ander en dus blijft mij stelling staan. Waarom geen technisch superieure vorm; als deze het Hebeeuws op aarde gebracht heeft, dan is het compleet onlogisch dat een taal van waaruit het Hebreeuws afstamt NA de door jou genoemde datum pas de kop opsteekt.

Wat ik bedoel te zetten met " er geen wetenschappelijk bewijs voor te vinden is" is dat als je steeds verder teruggaat in de tijd, je op een gegeven moment onmogelijk empirisch bewijs meer kunt verzamelen over dit onderwerp. De gevonden resultaten zullen niet in voldoende mate aanwezig zijn, en niet meer betrouwbaar genoeg.

Als jij mij duidelijk bewijs kunt aanleveren en op een wetenschappelijk verantwoorde manier kunt laten zien waarom het Hebreeuws een taal is die door aliens op aarde gebracht is dan ben ik de laatste het alsnog gaat ontkennen.
pi_91793254
quote:

[..]

Dat katholieke geloof neem ik helemaal niks van aan...
Voor de rest heb k ook geen idee, heb wel eens iemand de vraag gesteld wat gebeurt er met mensen bijv in een oerwoud die nooit van God gehoord hebben als ze dood gaan?
Die voruw vertelde mij toen dat die ook gewoon naar de hemel gaan....omdat die zich niet bewust zijn van God zo opgenomen worden :? dan heb ik zoiets van uh? Ik moet mn hele leven aanbidden God dienen etc en dan is de kans dat ik naar de hemel ga nog klein. En iemand die er geen weet van heeft en gewoon leeft , mag zomaar???

Ik geloof maar op mn eigen manier, k vraag me al sinds mn 17e heel veel af en heb vele vragen gesteld maar niemand kan echt duidelijk antwoorden geven.
Voorbeeldje: Kain en Abel kregen kinderen , t waren de zoons van Adam en Eva, met wie kregen Kain en Abel dan kinderen? Dat moet dan met hun eigen zussen zijn geweest, want er waren immers nog niet meer mensen....maar dat vinden ze dus niet leuk als je zulke vragen stelt en draaien ze wat om de hete brij heen.
Als tiener ging k wel eens met kennisen naar de baptistenkerk. Ook die mensen koinden mij geen antwoorden geven. Of ik stel te moeilijke vragen of ze weten het gewoon ook niet.

Dus wat ik tegenwoordig doe is mn eigen gevoel erop los laten en kijken wat die zegt....
Over heel veel dingen hebben die zogenaamde geleerden een theorie, maar het weten kan niet, want immers je moet eerst zelf dood gaan voordat je weet wat er na de dood gebeurt toch?

Dus ja deze dame worsteld nog steeds met dr geloof omdat ik de bijbel niet begrijp , vragen stel maar rare antwoorden krijg heb ik t idee idd dat iedereen m op zn eigen wijze interpreteerd.
pi_91793366
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef mousy31 het volgende:

[..]

@Mousy31,

Je had het ergens in een ander vragen-topic op BNW over mensen waarin jij een doodskop zag als ze aan het liegen waren of zoiets.

Je zag ook zwarte ogen in hen; en je had het over een hologram dat je erbij voelde.

Heb je dit vaker meegemaakt ? ook in de laatste jaren ?
pi_91793376
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik was onlangs bij een Katholieke uitvaart waar werd beweert dat de het leven op aarde wel door God is gegeven, maar dat het scheppingsverhaal feitelijk een vereenvoudigde weergave is. We moesten het niet letterlijk nemen......
_O_ HULDE!!!! _O_
  maandag 24 januari 2011 @ 12:54:28 #178
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91793561
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:46 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

we zijn hybriden, we zijn zelfs voor een deel reptiel; onze primitieve hersenstam is reptiel.
Jij hebt ook schubben; ik laat jezelf uitzoeken waar.

We hebben zelfs een staart!
Veels te toevallig dat dit door evolutie komt..
pi_91793629
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]Nou leg eens uit dan. Wat klopt er niet aan? Met zo weinig tijd heb je niet eens tijd fatsoenlijke planeten te vormen, laat staan complex leven. En dan is er nog het vervelende punt van Sirius B die ergens grofweg halverwege die periode nog een tijdje als red giant heeft bestaan.
Toe nou ATuinhek, je zit veel teveel vastgeroest in je "wetenschappelijke" kader; dat is gevaarlijk want het maakt je hersenen zo inflexibel als beton.

Wees eens creatief, fantaseer eens wat over aliens bij Sirius A; laat je gedachten de vrije loop gaan door het hele melkwegstelsel van Antares tot Orion.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:58:34 #180
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91793736
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Toe nou ATuinhek, je zit veel teveel vastgeroest in je "wetenschappelijke" kader; dat is gevaarlijk want het maakt je hersenen zo inflexibel als beton.

Wees eens creatief, fantaseer eens wat over aliens bij Sirius A; laat je gedachten de vrije loop gaan door het hele melkwegstelsel van Antares tot Orion.
Kom op zeg, geef nou eens een antwoord of geef toe dat je het ook niet weet. Ik snap dat het naar is als je verhaal zo eenvoudig af wordt geschoten, maar dit is wel heel kinderachtig.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 24 januari 2011 @ 12:59:54 #181
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91793781
quote:

[..]

Fantaseren kan iedereen. Maar een beetje een aanknopingspunt/bewijs is wel handig ;)
Anders heeft het geen nut.
pi_91793785
quote:

[..]

Bankfurt moet boeken gaan schrijven. Ik wed dat zelfs Frank Herbert hier niet aan kon tippen.
pi_91793911
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kom op zeg, geef nou eens een antwoord of geef toe dat je het ook niet weet. Ik snap dat het naar is als je verhaal zo eenvoudig af wordt geschoten, maar dit is wel heel kinderachtig.
Helemaal niet kinderachtig. Het wordt eens tijd dat je wakker wordt; al die posts van jou hier tonen aan dat je verschrikkelijk vastgeketend bent aan de "officiele" wetenschap en dogma.
Maar we vervallen in herhaling.

Ik sluit het met jou af met: we zijn het niet eens met elkaar.
  maandag 24 januari 2011 @ 13:05:22 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91793969
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:00 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Bankfurt moet boeken gaan schrijven. Ik wed dat zelfs Frank Herbert hier niet aan kon tippen.
Ik vraag me alleen wel af hoe je een sterrenbeeld als vertrekpunt moet gebruiken :') En zo ver is het ook weer niet naar Antares.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 24 januari 2011 @ 13:06:11 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91794001
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:03 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Helemaal niet kinderachtig. Het wordt eens tijd dat je wakker wordt; al die posts van jou hier tonen aan dat je verschrikkelijk vastgeketend bent aan de "officiele" wetenschap en dogma.
Maar we vervallen in herhaling.

Ik sluit het met jou af met: we zijn het niet eens met elkaar.
Laf hoor, en erg kinderachtig. Kom op, doe eens volwassen en ga in op het argument.
Onikaan ni ov dovah
pi_91794015
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen wel af hoe je een sterrenbeeld als vertrekpunt moet gebruiken :') En zo ver is het ook weer niet naar Aldebaran.
Zeker niet met een Stargate. Oh, wacht, nu hebben we het weer over andere SF.
pi_91794021
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

@Mousy31,

Je had het ergens in een ander vragen-topic op BNW over mensen waarin jij een doodskop zag als ze aan het liegen waren of zoiets.

Je zag ook zwarte ogen in hen; en je had het over een hologram dat je erbij voelde.

Heb je dit vaker meegemaakt ? ook in de laatste jaren ?
Ja ik vroeg jou toen wat dit betekende. Het is net of er over iemand zn gezicht een doodskop is geplakt als een hologram ja. Die persoon bleek niet iemand te zijn die goed voor me was en achteraf kwam dat dus ook uit. Dat heb ik dus vaker meegemaakt als kind al.
Die zwarte ogen zag ik toen ik op visite bij iemand was en die persoon zat te liegen en ik keek m aan, hij zei toen tegen zn kameraad dat t net leek of ik laser ogen had die door je heen branden....
Die zwarte ogen alleen een periode in 1999 en zag ze later ook bij mezelf in de spiegel en de laatste jaren zie ik t helemaal niet meer ook dat doodshoofd niet meer..

Wel heb ik 1999 nog wat anders meegemaakt, volgens mij was het een droom maar dat weet ik dus niet zeker.....ik heb toen door het heelal gereist in een vliegende schotel en onderaan die schotel zaten gekleurde lichtjes die bij een bepaalde muziektoon ging branden, en heb de greys gezien en met ze gepraat, over de aarde en de mensen die grey vertelde me dat we een test waren die uit de hand gelopen was. Die grey nam me mee naar hun planeet en ze woonden in huisjes die eruit zagen als een soort glazenbol op een poot. Verder weet ik nog dat ik wakker werd en met een klap terug kwam in mn lichaam, tenminste zo voelde dat. Ik weet nog dat ik verbaast aan mezelf zat te voelen zo van hey k ben dr nog....
Het voelde voor mij als een heel verwarrende droom. Het was nl volledig in kleur en t leek zo echt.
Ik droom wel vaker van die hele vreemde dingen en bijna altijd in kleur.

In die periode 1999 was alles heel verwarrend omdat er ook andere dingen speelden.
Ik heb het dus maar gewoon zo gelaten en er verder geen aandacht aan besteed, ik probeerde nl met iemand erover te praten, maar die zei je kan daar beter niet over praten want mensen zullen je voor gek verklaren. Ik wou nl weten wat die droom betekende.

Dus ben benieuwd wat jij hiervan denkt Bankfurt
pi_91794470
Er is in ufo-land een grote cover-up ivm met aliens nl. dat het demonische entiteiten zou betreffen.
http://www.alienresistance.org/ce4.htm
pi_91794609
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sorry ik bedoelde ook Jozef Rulof.
In Legt hij dat beter uit
Stom toevallig had ik dat boek gisteren nog in de hand namelijk.
Staat dat boek ook niet ergens online? Ik meen me te herinneren dat ik t dus daar gelezen heb. Maar kan t zo ff niet terug vinden.....
pi_91794640
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef Loppe het volgende:
Er is in ufo-land een grote cover-up ivm met aliens nl. dat het demonische entiteiten zou betreffen.
http://www.alienresistance.org/ce4.htm
Dit is de waarheid. Aliens zijn demonen. Vroeger waren het 'de goden'. Demonen vermommen zich steeds in een ander jasje, afhankelijk van de tijd waar we in leven om door ons omarmd te worden.
pi_91794765
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dit is de waarheid. Aliens zijn demonen. Vroeger waren het 'de goden'. Demonen vermommen zich steeds in een ander jasje, afhankelijk van de tijd waar we in leven om door ons omarmd te worden.
Mja, mensen zeggen natuurlijk liever dat ze contact hebben met buitenaardse wezens. Dat geeft hen het gevoel "speciaal" te zijn.
  maandag 24 januari 2011 @ 13:23:23 #192
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91794767
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Tricksy Demonsess :P
Onikaan ni ov dovah
pi_91794995
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:06 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ja ik vroeg jou toen wat dit betekende. Het is net of er over iemand zn gezicht een doodskop is geplakt als een hologram ja. Die persoon bleek niet iemand te zijn die goed voor me was en achteraf kwam dat dus ook uit. Dat heb ik dus vaker meegemaakt als kind al.
Die zwarte ogen zag ik toen ik op visite bij iemand was en die persoon zat te liegen en ik keek m aan, hij zei toen tegen zn kameraad dat t net leek of ik laser ogen had die door je heen branden....
Die zwarte ogen alleen een periode in 1999 en zag ze later ook bij mezelf in de spiegel en de laatste jaren zie ik t helemaal niet meer ook dat doodshoofd niet meer..
Zeer relevant; Ik ken het verschijnsel pas 3 jaar via discussies. Ik heb er 3 jaar geleden voor het eerst over gesproken met anderen. Het verschijnsel blijkt vooral in Australie vaak op te treden.

Jouw biologische structuur en DNA zijn kennelijk belangrijk.
Heb je specifieke lichamelijk Arische kenmerken ? rood of blond haar, groene of blauwe ogen; en jouw familie ook ?

quote:
Wel heb ik 1999 nog wat anders meegemaakt, volgens mij was het een droom maar dat weet ik dus niet zeker.....ik heb toen door het heelal gereist in een vliegende schotel en onderaan die schotel zaten gekleurde lichtjes die bij een bepaalde muziektoon ging branden, en heb de greys gezien en met ze gepraat, over de aarde en de mensen die grey vertelde me dat we een test waren die uit de hand gelopen was. Die grey nam me mee naar hun planeet en ze woonden in huisjes die eruit zagen als een soort glazenbol op een poot. Verder weet ik nog dat ik wakker werd en met een klap terug kwam in mn lichaam, tenminste zo voelde dat. Ik weet nog dat ik verbaast aan mezelf zat te voelen zo van hey k ben dr nog....
Het voelde voor mij als een heel verwarrende droom. Het was nl volledig in kleur en t leek zo echt.
Ik droom wel vaker van die hele vreemde dingen en bijna altijd in kleur.
Dit is een echte abduction geweest. Ik schat voor 80% niet-alien d.w.z. een Amerikaanse militaire aktie, voor de rest 20% een echte alien encounter.

quote:
In die periode 1999 was alles heel verwarrend omdat er ook andere dingen speelden.
Ik heb het dus maar gewoon zo gelaten en er verder geen aandacht aan besteed, ik probeerde nl met iemand erover te praten, maar die zei je kan daar beter niet over praten want mensen zullen je voor gek verklaren. Ik wou nl weten wat die droom betekende.

Dus ben benieuwd wat jij hiervan denkt Bankfurt
Bekend verschijnsel, vooral het jaar 1999.

Hint:

bestel en lees het boek 13-Cubed: Case Studies in Mind-Control & Programming van S. Swerdlow, hier staat in wat er met jou is gebeurd.

http://www.amazon.com/13-(...)id=1295871604&sr=1-8
pi_91795079
Mousy heeft een mindere dag volgens mij.
pi_91795875
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:28 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Zeer relevant; Ik ken het verschijnsel pas 3 jaar via discussies. Ik heb er 3 jaar geleden voor het eerst over gesproken met anderen. Het verschijnsel blijkt vooral in Australie vaak op te treden.

*** Wat betekenen die zwarte ogen dan? Wat zeggen die anderen erover dan?

Heb je specifieke lichamelijk Arische kenmerken ? rood of blond haar, groene of blauwe ogen; en jouw familie ook ?

*** k heb bruin/groene ogen en bruin haar dus nee niet echt arisch te noemen.
mijn familie verder ook niet echt behalve dat mn moeder blond was , de rest van mn familie heeft allemaal bruin haar en grijze of bruine/groene ogen

[..]

Dit is een echte abduction geweest. Ik schat voor 80% niet-alien d.w.z. een Amerikaanse militaire aktie, voor de rest 20% een echte alien encounter.

*** Ik weet niet wat ik hier van moet denken, t kan net zo goed met de psychose te maken hebben gehad die ik toen had. En lag naar trance muziek te luisteren wat ik zelf met een vriend gemaakt had. De kleuren van de schotel kwamen overeen met bepaalde tonen in de muziek. Muziek heeft kleur, daarmee bedoel ik dat bepaalde tonen een kleur hebben, dit had ik zelf op een dag door.
Toen ik 6 was zat ik op blokfluit les en had toen al t idee muziek heeft kleur.

[..]

Bekend verschijnsel, vooral het jaar 1999.

*** Heb er nooit iemand anders over gehoord

Hint:

bestel en lees het boek 13-Cubed: Case Studies in Mind-Control & Programming van S. Swerdlow, hier staat in wat er met jou is gebeurd.

http://www.amazon.com/13-(...)id=1295871604&sr=1-8
*** Nee dank je , engels boek leest niet makkelijk.

Ik geef antwoord met *** ervoor dat quoten enzo hoe dat moet weet k niet.

http://www.alienresistance.org/ce4.htm Interessante site Loppe alleen jammer dat het engellse site is dit is voor mij lastig te lezen, k ken genoeg engels om me verstaanbaar te maken maar lezen is net ff anders.
pi_91795898
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef Loppe het volgende:
Mousy heeft een mindere dag volgens mij.
Hoezo Loppe?
pi_91795928
quote:
Waarom die vraag?
pi_91796134
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:20 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Staat dat boek ook niet ergens online? Ik meen me te herinneren dat ik t dus daar gelezen heb. Maar kan t zo ff niet terug vinden.....
k Heb m al bastard : http://www.jozefrulof-eenblikinhethiernamaals.nl/

Volgens mij heb ik die Rulof en Rudolf doorelkaar gehaald. Maar in dit boek heb ik eens zitten lezen, echter het gaat mij de pet te boven.
Waarschijnlijk omdat ik 2 mensen ben verloren door zelfmoord. Dus ja dan is t ineens confronterend wat je leest.
pi_91797030
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef mousy31 het volgende:

[..]

*** Nee dank je , engels boek leest niet makkelijk.

Ik geef antwoord met *** ervoor dat quoten enzo hoe dat moet weet k niet.

Het gaat om de lichaamsbouw, arische lichaamsbouw heeft niet zoveel met kleur te maken van de ogen en haar. Is jouw familie naar beide kanten Nederlands, d.w.z autochtoon ? Hebben ze al heel lang in Nederland gewoond ? Welke provincies ?

Kleur ogen en kleur haar is voor andere kenmerken.

Die trancemuziek is in het algemeen ongezond, maar heeft jou wellicht in dit geval geholpen om de gebeurtenis goed te kunnen herinneren.

Als je ouder bent dan 30 gebeurt dit soort ontvoeringen bijna niet meer, omdat dan de biologische structuur minder vers is voor ontvoeringen.

Ja, muziek en kleur zijn verwant. Ook jouw gevoel voor deze zaken, naast die opmerking over jouw ogen en zwarte ogen van anderen, is een indicatie waarom jouw DNA ook op dit gebied belangrijk is.

Ik sloeg stijl achterover toen je schreef dat je het voelde als een hologram;

Dan ben je heel belangrijk voor die lui. Die persoon die jou dat gevoel bracht is waarschijnlijk een controlerend type geweest. Wat was dat voor een persoon ? een militair of een ambtenaar ?

Jouw hele belevenis is zo verschrikkelijk zuiver, dat ik denk dat het geval van het kunnen herkennen van die zwarte ogen vaker voorkomt in Nederland.

Dat boek is voor jou belangrijk denk ik, ook al is het Engels,

het vertelt heel veel over jouw leven en jouw psychische en biologische capaciteiten.
pi_91797688
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het gaat om de lichaamsbouw, arische lichaamsbouw heeft niet zoveel met kleur te maken van de ogen en haar. Is jouw familie naar beide kanten Nederlands, d.w.z autochtoon ? Hebben ze al heel lang in Nederland gewoond ? Welke provincies ?

*** Van mn moeders kant zijn ze van adel en hebben ook een familie wapen wonen rond amersfoort. Van mn vaders klant weet ik dat ze hier uit drenthe komen. En ja ik ben autochtoon

Kleur ogen en kleur haar is voor andere kenmerken.

Die trancemuziek is in het algemeen ongezond, maar heeft jou wellicht in dit geval geholpen om de gebeurtenis goed te kunnen herinneren.

*** Ik luister ook trance sinds 1999. Mijn moeder zei vroeger dat het demonische muziek was , k heb daar altijd om gelachen.

Als je ouder bent dan 30 gebeurt dit soort ontvoeringen bijna niet meer, omdat dan de biologische structuur minder vers is voor ontvoeringen.

***Ik herinner me alleen die droom verder niets. Ik ben in die droom ook niet geopereerd enzo zoals je zovaak leest in die ontvoerings verhalen. Ik heb alleen met ze gesproken via telephatie.

Ja, muziek en kleur zijn verwant. Ook jouw gevoel voor deze zaken, naast die opmerking over jouw ogen en zwarte ogen van anderen, is een indicatie waarom jouw DNA ook op dit gebied belangrijk is.

*** Waarom en wat betekend het?

Ik sloeg stijl achterover toen je schreef dat je het voelde als een hologram;

*** Ja die doodskop in iemands gezicht die zwarte ogen niet

Dan ben je heel belangrijk voor die lui. Die persoon die jou dat gevoel bracht is waarschijnlijk een controlerend type geweest. Wat was dat voor een persoon ? een militair of een ambtenaar ?

***Nee, geen van 2 en de personen waren in die tijd werkeloos zo ver k weet.
Bij 1 van de 2 heb ik 3maanden mee samengeleefd en die was thuis aan het werk.
Bouwen van webpagina\s en pc reperateur

Jouw hele belevenis is zo verschrikkelijk zuiver, dat ik denk dat het geval van het kunnen herkennen van die zwarte ogen vaker voorkomt in Nederland.

*** Ik weet niet of die wel zo zuiver is zoals ik je al zei was ik in 1999 psychotisch heb waarschijnlijk drugs in mn drinken gekregen en heb ook verschrikkelijke hallucinaties gehad.

Dat boek is voor jou belangrijk denk ik, ook al is het Engels,

*** Ik ga het toch niet aanschaffen, mij ook veels te duur

het vertelt heel veel over jouw leven en jouw psychische en biologische capaciteiten.
***vat het boek anders ff samen als jij het gelezen hebt

En wat denk jij dat het is , dat blauwe licht dat ik altijd zie als ik in trance raak.
Ik kan ermee spelen d.w.z. als er iemand ziek is kan ik degene die blauwe energie sturen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')