Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ben linkshandigquote:
Jij niet dan?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn nieuwe avamet dank aan shiznuts
Leuk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ze zeggen van wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die schijnen heel creatief te zijn
Hele maal vetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Hey Stuart, Trevland, suikertaartje, solique, MGP, Rocknijntje, LovelyLady en DaMart!quote:
Haiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Hey Stuart, Trevland, suikertaartje, solique, MGP, Rocknijntje, LovelyLady en DaMart!
Middag!
gaaf!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
om ze nou Bruin 1 te noemen gaat ook wat ver. Ben wel blij met "verstandige" mannen als Leers en Opstelten in Den Haag maar er zitten teveel eikels omheen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Ben jij wel voor dat fascistische k*tkabinet Bruin-I dat er nu zit?
Dat is zeker niet fijn, nu ben ik dus niet de enige kneusje hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zwaar gekneusd, was van mijn fiets gevallen.
De term 'Bruin' vind ik buitengewoon ontfatsoenlijk. Welja, vergelijk rechts maar met de nazi's. Sorry hoor, maar met zulke mensen ga ik echt geen discussie voerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaaf!
[..]
om ze nou Bruin 1 te noemen gaat ook wat ver. Ben wel blij met "verstandige" mannen als Leers en Opstelten in Den Haag maar er zitten teveel eikels omheen.
maar jij vermijdt elke discussie en dat klopt ook niet in mijn ogen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
De term 'Bruin' vind ik buitengewoon ontfatsoenlijk. Welja, vergelijk rechts maar met de nazi's. Sorry hoor, maar met zulke mensen ga ik echt geen discussie voeren![]()
Ze hebben het over wat voor een ramp er nu isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef babs1980 het volgende:
zeg zeg, ga ik even werken gaan jullie het over politiek hebben !?!
Ik ben ook helemaal anti-Balkenende (of was die al weg)
Ik zou het niet weten, staat er niks over op het pak?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van sugarsnaps? moet ik die van te voren koken of kan ik die gewoon meewokken
Dat is helemaal niet waar. Ik wil best een discussie voeren hoor maar sommige discussies kunnen de sfeer goed om zeep helpen. En het gaat mij alle fatsoen te buiten om een rechts kabinet te vergelijken met de nazi's. Ik als VVD stemmer voel mij zwaar beledigd door zo'n kortzichtige opmerking. Moet ik daar maar respect voor hebben en dan de discussie aangaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar jij vermijdt elke discussie en dat klopt ook niet in mijn ogen.
je kunt er toch gewoon geen zin in hebben?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar jij vermijdt elke discussie en dat klopt ook niet in mijn ogen.
Hoe stevig wil je ze nog hebben? Ik kook ze altijd eerst even (de kook erover - dus koken en dan uitzetten en afgieten) en daarna wokken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van sugarsnaps? moet ik die van te voren koken of kan ik die gewoon meewokken
Een discussie over discussiërenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Ik wil best een discussie voeren hoor maar sommige discussies kunnen de sfeer goed om zeep helpen. En het gaat mij alle fatsoen te buiten om een rechts kabinet te vergelijken met de nazi's. Ik als VVD stemmer voel mij zwaar beledigd door zo'n kortzichtige opmerking. Moet ik daar maar respect voor hebben en dan de discussie aangaan?
Sugar snap peasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
wat had je eropquote:
Eigenlijk te gek voor woorden inderdaadquote:
Kijk hier heb ik wat aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sugar snap peas
Ik heb ze nog nooit gewokt, alleen gekookt of gestoomd. Wel Monge Tout, dat kan zo worden gewokt. Ik zou ze eerst een paar minuten koken of stomen eigenlijk. Hooguit 3 though
Heel simpel kaas en ham maar het voldeed wel. Jonge kaas en gewone ham. De ham viel eerlijk gezegd wat tegen.quote:
Ik moest ook even googlen wat het isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan![]()
Trev ze zitten niet in een pak --> vers
je moet ieders mening, hoe kortzichtig ook respecteren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Ik wil best een discussie voeren hoor maar sommige discussies kunnen de sfeer goed om zeep helpen. En het gaat mij alle fatsoen te buiten om een rechts kabinet te vergelijken met de nazi's. Ik als VVD stemmer voel mij zwaar beledigd door zo'n kortzichtige opmerking. Moet ik daar maar respect voor hebben en dan de discussie aangaan?
Vooral de Partij Van Verdommenis, die bestaat alleen maar uit eikelsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaaf!
[..]
om ze nou Bruin 1 te noemen gaat ook wat ver. Ben wel blij met "verstandige" mannen als Leers en Opstelten in Den Haag maar er zitten teveel eikels omheen.
hmmm krijg er trek van... nog maar een uur...(moet ik wel weer wat gaan doen, anders zit ik hier nog langerderder)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel simpel kaas en ham maar het voldeed wel. Jonge kaas en gewone ham. De ham viel eerlijk gezegd wat tegen.
Ik heb wat minder sterke bewoordingen, maar kan me ook absoluut niet vinden in dit kabinet hoor... en goede timing, mijn vorige post vlak na deze van jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
je moet ieders mening, hoe kortzichtig ook respecteren.
Dat je niet met MPG over politiek wil praten omdat hij ze bruin noemt is prima. Maar mart en ik zeiden volgens mij alleen maar dat we links zijn en verder niks.
dan moet die dat zeggen en niet MPG aanvallen op zijn (kortzichtige) mening.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je kunt er toch gewoon geen zin in hebben?
Dat is waar, ik zal een ieders mening respecteren maar niet als diegene zichzelf niet kan uiten zonder zware beledigingen. Dat heeft mijns inziens niets meer te maken met het geven van je mening. Dat is onfatsoenlijk trappen en daar weiger ik aan mee te doen noch zal ik dat respecteren!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
je moet ieders mening, hoe kortzichtig ook respecteren.
Dat je niet met MPG over politiek wil praten omdat hij ze bruin noemt is prima. Maar mart en ik zeiden volgens mij alleen maar dat we links zijn en verder niks.
Ik probeer het onderwerp ook heel stiekem weer naar roken te bewegen, en vervolgens naar iets leuksquote:
je gooide ook de deur naar Mart en mij dicht, maargoed POL is elders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar, ik zal een ieders mening respecteren maar niet als diegene zichzelf niet kan uiten zonder zware beledigingen. Dat heeft mijns inziens niets meer te maken met het geven van je mening. Dat is onfatsoenlijk trappen en daar weiger ik aan mee te doen noch zal ik dat respecteren!
Ik heb hier verder niets over jou en Mart gezegd. Ik vind puur de opmerking van MPG belachelijk
Ik heb wel iets leuks, Marijke en Fha komen zo hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer het onderwerp ook heel stiekem weer naar roken te bewegen, en vervolgens naar iets leuks.
Gebakken aardappeltjes en varkenshaasjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef summer2bird het volgende:
En, wat staat er op het menu vanavond bij iedereen?
Een toffevrouwenmeetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel iets leuks, Marijke en Fha komen zo hier![]()
![]()
Ik MOET nogal veel van jou vandaag zegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan moet die dat zeggen en niet MPG aanvallen op zijn (kortzichtige) mening.
Veel plezier Sweetiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
En daarom ga ik nu ook
Gewoon meewokkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk dat je mij verteld dat POL elders is Toek, maar ik ben niet over politiek begonnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
je gooide ook de deur naar Mart en mij dicht, maargoed POL is elders.
KOFFFFFFFFFFFIE ownee heb lunchpauze!
Unox tomatensoep uit zak, met knapperbollen. Alleen is de zak knapperbollen al half leegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef summer2bird het volgende:
En, wat staat er op het menu vanavond bij iedereen?
Soep, lekker!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Unox tomatensoep uit zak, met knapperbollen. Alleen is de zak knapperbollen al half leeg.
dat is jammerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel simpel kaas en ham maar het voldeed wel. Jonge kaas en gewone ham. De ham viel eerlijk gezegd wat tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
De jonge kaas maakte daarentegen een hoop goed en ik was te lief voor mezelf vandaag want ik had wit brood genomenquote:
Have Fun STquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
En daarom ga ik nu ook
jonge kaasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
De jonge kaas maakte daarentegen een hoop goed en ik was te lief voor mezelf vandaag want ik had wit brood genomen![]()
2 jaar gerijpte kaasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jonge kaas
oude kaasbij voorkeur old amsterdam!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
crap..
heb ik de politieke discussie gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
brokkelkaas!!quote:
Grappig eigenlijk, hoe smaken voor kaas al zo kunnen verschillenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jonge kaas
crap..
heb ik de politieke discussie gemisto...m....g....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
tsja.. ik denk net even anders dan jijquote:
crap..
heb ik de politieke discussie gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, eigenlijk niets bijzonders hier. Ik moet nog beginnen met het leren van mijn monoloog van Oscar Wilde en ik moet nog wat boodschappen doen en zondag naar drama class maar eigenlijk niets bijzonders. Jijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:38 schreef Trevland het volgende:
en mensen hier nog leuke plannen voor het weekend?
dat is inderdaad zo, maar ik zei echt nergens hoe ik denk verder hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. ik denk net even anders dan jij
veel plezier vanmiddag!
I Know..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is inderdaad zo, maar ik zei echt nergens hoe ik denk verder hoor![]()
en net even anders is een enorme understatement
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef babs1980 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
ik denk dat wij echt lijnrecht tegenover elkaar staan, politiek gezien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
I Know..
maar om nou in uitersten te gaan praten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat wij echt lijnrecht tegenover elkaar staan, politiek gezien.
echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ik zou er niet weten hoe ik mijn mbo opleiding had moeten betalen zonder stuffie er werk. De opleidingen zijn gewoon veel te duur dat het wel nodig isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:43 schreef Koen66 het volgende:
Studiefinanciering is toch redelijk nodig zou je zeggen om te voorkomen dat het alleen voor de rijkeren onder ons te betalen valt
(gooit ook maar een cent in de muts)
Studiefinanciering is niet nodig als het onderwijs op een andere manier geregeld zou zijn. Ik ben het overigens volledig met je eens dat het voor iedereen toegankelijk moet zijn en ook ik heb daar mijn vraagtekens bij als rechts persoon. Maar goed, misschien is een gespreksonderwerp als donuts hier meer geschiktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:43 schreef Koen66 het volgende:
Studiefinanciering is toch redelijk nodig zou je zeggen om te voorkomen dat het alleen voor de rijkeren onder ons te betalen valt
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]neuj.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik kreeg wel braakneigingen net
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Das voornamelijk egoistisch van mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:43 schreef Koen66 het volgende:
stufi was in mijn tijd (oud wijf) een druppel op een gloeiende plaat! Er moest toch gewerkt wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:43 schreef Koen66 het volgende:
tsja.. wij zitten ook in een andere prive situatie..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat wij echt lijnrecht tegenover elkaar staan, politiek gezien.
echt.
jij oud wijfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef babs1980 het volgende:
[..]
stufi was in mijn tijd (oud wijf) een druppel op een gloeiende plaat! Er moest toch gewerkt worden
RN ook weer terugquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
WEEKENDDDDDD
Soms heb ik het gewoon heel hard nodig en ben ik er een beetje té blij mee
dat heeft er wat mij betreft geen hol mee te maken, maar goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. wij zitten ook in een andere prive situatie..
wsl ook lijnrecht tegenover elkaar..
Tot laterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Dus zwaai zwaai baaibaai tot later
Uit 1980quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef babs1980 het volgende:
[..]
stufi was in mijn tijd (oud wijf) een druppel op een gloeiende plaat! Er moest toch gewerkt worden
als je uit 1980 komt heb je in het zelfde stufi regime gezeten als ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef babs1980 het volgende:
[..]
heheh..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heeft er wat mij betreft geen hol mee te maken, maar goed.
ik heb een kind, een man, twee auto's en een koophuis, en we zijn tweeverdieners.
heeeeeeeeeeeeeeeeel anders dan jullie, he?
Woohooquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
WEEKENDDDDDD
Sinas smaakt altijd raarquote:
Ehm, dan drink je het niet verder op?quote:
Nee, das zonde. Ik vermoed dat er rum inzit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dan drink je het niet verder op?
sttt.... ik moet nog even een klusje afmaken en dan ik ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
WEEKENDDDDDD
Kan best lekker zijn. Vroeger als kleine Stewie was ik er gek opquote:
Is MPG dan daar?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, das zonde. Ik vermoed dat er rum inzit.
Gewoon doordrinken dan maarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
das niet raar, das goed!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef babs1980 het volgende:
[..]
sttt.... ik moet nog even een klusje afmaken en dan ik ook.
* babs1980is nu echt weg om te werken (en dan ook naar huis te gaan)
Byequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef babs1980 het volgende:
[..]
Veel succes en tot een volgende keerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef babs1980 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
sugarsnaps gekookt.. straks weer verder met eten maken
Lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet ook zo niet wat ik ga etenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lust geen prikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn. Vroeger als kleine Stewie was ik er gek op
Ik eet zo zalmquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet ook zo niet wat ik ga eten![]()
Oooh, ik ben gek op prikquote:
SteenKonijntjeeeeeeeeeeeeeeehhhhhquote:
TFM TFM TFM TFM TFMquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
SteenKonijntjeeeeeeeeeeeeeeehhhhh
het was zo stil in mijn FoBoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM TFM TFM TFM TFM
Stiekem heb ik je best gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
NiiiiiiiiirvanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is dat je die spoiler er zet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Vervelendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Snee in gehemelte, opkomende haat voor beugelelastiekdingen die kapotknallen...
Heb je er nog steeds geen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, ze hebben een nieuw blauw regenpak in de webwinkel maar dat is het net niet
Ik snap er geen zak vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Hou je niet eerder op totdat je er eentje hebt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, ze hebben een nieuw blauw regenpak in de webwinkel maar dat is het net niet
Leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef Barretje80 het volgende:
Niks te doe??
ik heb nog wel een bak simulaties die opnieuw gedaan moeten worden
op vrijdag middag.. en het moet vandaag af
Stiek --> PANG --> auwquote:
Dat is wel klotequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef Barretje80 het volgende:
Niks te doe??
ik heb nog wel een bak simulaties die opnieuw gedaan moeten worden
op vrijdag middag.. en het moet vandaag af
Laten we eerlijk zijn Trev, ik heb het er de laatste tijd minder over dan anderen over snertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hou je niet eerder op totdat je er eentje hebt?
Nopequote:
Nu snap ik het dus welquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn Trev, ik heb het er de laatste tijd minder over dan anderen over snert
In je gehemelte vind ik wel raar. Begrijp eerder de binnenkant van je mond/lipquote:
Zieligertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope
Niemand heeft voor mij in NL willen kijken. Ik heb gesmeekt maar dat had ik net zo goed niet kunnen doen
Daar knalde ie tegenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
In je gehemelte vind ik wel raar. Begrijp eerder de binnenkant van je mond/lip
Dat probeer ik ook zo neer te zettenquote:
Omdatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook zo neer te zetten
Hoe dan? Die elastiekjes zitten toch aan de buitenkant van je tanden en kiezen? Of heb jij zo'n beugel die achter je tanden en kiezen zit zodat het niet opvaltquote:
Missschien helpt het om hulp te krijgenquote:
Succes met lerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:59 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga maar eens leren i.v.m. volgende week toetsweek
Kusje op je gehemelte?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
Van boven-buiten naar onder-binnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe dan? Die elastiekjes zitten toch aan de buitenkant van je tanden en kiezen? Of heb jij zo'n beugel die achter je tanden en kiezen zit zodat het niet opvalt
Jij hebt altijd wel heel wilde verhalenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kusje op je gehemelte?
Snee in m'n gezicht, haat aan leraren die je vragen om een kapot raam te helpen verplaatsen.
Veel succes met lerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:59 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga maar eens leren i.v.m. volgende week toetsweek
OMG doe maar nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kusje op je gehemelte?
Snee in m'n gezicht, haat aan leraren die je vragen om een kapot raam te helpen verplaatsen.
Hoe kan dat? Hoe zit jouw beugel onder dan? Die blokjes zitten toch aan de buitenkant?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van boven-buiten naar onder-binnen![]()
Die ortho's zijn echt slim enzo
![]()
raam viel er ineens uit, geen idee waarom, klas schrok zich kapot, raam in tweeën.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wel heel wilde verhalen![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Missschien helpt het om hulp te krijgen
Ach man zeur niet, dat is stoer. Kan je een sterk verhaal op hangen aan dequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kusje op je gehemelte?
Snee in m'n gezicht, haat aan leraren die je vragen om een kapot raam te helpen verplaatsen.![]()
Leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
raam viel er ineens uit, geen idee waarom, klas schrok zich kapot, raam in tweeën.
Leraar bleek niet zo stabiel te zijn en liet het raam kantelen langs m'n wang
Foto's of ik geloof er geen fuck vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
raam viel er ineens uit, geen idee waarom, klas schrok zich kapot, raam in tweeën.
Leraar bleek niet zo stabiel te zijn en liet het raam kantelen langs m'n wang
TFM praat tegen kuikens?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach man zeur niet, dat is stoer. Kan je een sterk verhaal op hangen aan de
Dat dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Foto's of ik geloof er geen fuck van
En dat meen ik serieus. Zo'n wild verhaal weer
Doe mij toch maar jonge kaasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef Panda72 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Old Amsterdam
Nice quotequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef Panda72 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jonge kaas
[quote]
Old Amsterdam
Ja, de kuikenfluisteraarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM praat tegen kuikens?
Flauw
foto's op Fok! plaatsen hou ik niet zo vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Foto's of ik geloof er geen fuck van
En dat meen ik serieus. Zo'n wild verhaal weer
Lekker op tijd je lunch gehadquote:
Ik heb foto's van je gevonden op diverse hyvesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
foto's op Fok! plaatsen hou ik niet zo van
maar, waarom zou ik het verzinnen?
het is meer een faal dan iets om mee te imponeren
Sorry, maar jij komt wel zo vaak met een of ander wild verhaal dat ik het niet meer geloofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als ze het niet weten dat het een faal is dan maakt het toch niet uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, moet je ook heel zachtjes en voorzichtig doen want ze zijn maar kleinquote:
Diverse nog welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb foto's van je gevonden op diverse hyves
Leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar dat verhaal van die snee is trouwens al wel 2 weken oud...
maar dacht er weer aan
dat zorgt er ook niet voor dat ik anders denk hoorquote:
Ze pikkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moet je ook heel zachtjes en voorzichtig doen want ze zijn maar klein
En dat is dus wel FAILquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef TheFamousMan het volgende:
maar dacht er weer aan
ik heb zo'n heftig leven joh, dat wil je niet weten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, maar jij komt wel zo vaak met een of ander wild verhaal dat ik het niet meer geloof
Beste verhaal ooitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef TheFamousMan het volgende:
maar dacht er weer aan
het is sowieso een faal, wie helpt er nou een leraarquote:
hihiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nice quoteBeetje in mijn stijl
![]()
tot hoe laat moet je?quote:
Ik ookquote:
Jijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is sowieso een faal, wie helpt er nou een leraar
Dat is nog niet zo erg, gewoon niet gezicht gebruiken om glas op te vangenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is sowieso een faal, wie helpt er nou een leraar
Er is vast iets wat je tegen houdquote:
Met zwaar Engels accent uitgesproken?quote:
eigenlijk tot 18:30 (begonnen om 10:00) maar dat redt ik nooit, maandagen precies hetzelfdequote:
Ja, heel poshquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met zwaar Engels accent uitgesproken?
nog even doorzetten!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk tot 18:30 (begonnen om 10:00) maar dat redt ik nooit, maandagen precies hetzelfde
andere dagen werk ik meestal stuk langer dus klopt wel ongeveer
denk dat ik om 17:30 wel aan stutten ga trekken
denken mag toch wel?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar mag jij heul nog niet aan denken meisje
Tegenwoordig is 14 daar blijkbaar niet meer jong voor...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben jij nog een beetje te jong voor
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar mag jij heul nog niet aan denken meisje
eigenlijk is dat te oud tegenwoordigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 14 daar blijkbaar niet meer jong voor...
Datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
denken mag toch wel?
het dóén is weer iets anders...
Maar ik bedoel dat jij te jong bent voor mij, trouwens wel de meeste van ons hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 14 daar blijkbaar niet meer jong voor...
Veel succesquote:
Zo onderhand wel jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk is dat te oud tegenwoordig
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nouuu, dát nog net niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10*quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beginnen er al zat op 12 jaar mee hoorde ik laatst
Eigenlijk niet normaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beginnen er al zat op 12 jaar mee hoorde ik laatst
quote:
Joepieeeequote:
lekker dat je eerder weg kan. Ik moet tot 18:00 en dan ook weekendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk tot 18:30 (begonnen om 10:00) maar dat redt ik nooit, maandagen precies hetzelfde
andere dagen werk ik meestal stuk langer dus klopt wel ongeveer
denk dat ik om 17:30 wel aan stutten ga trekken
misschien dat ik nog ff snel een biertje meepak op de weekborrelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
lekker dat je eerder weg kan. Ik moet tot 18:00 en dan ook weekend
* Trevland geeft Beertje een knuffelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
lekker dat je eerder weg kan. Ik moet tot 18:00 en dan ook weekend
Nog even doorzetten, ook in jou geloof ik!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef Stuart het volgende:
Straks nog 2 items strijken, geld pinnen, eten halen en dan weer niets doen en Strongbow drinken
Oh! Ik wil ook drankquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef Stuart het volgende:
Straks nog 2 items strijken, geld pinnen, eten halen en dan weer niets doen en Strongbow drinken
gaat goed met jouquote:
lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef Stuart het volgende:
Ik ben niet aan het werk nu hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog even doorzetten, ook in jou geloof ik!
Lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien dat ik nog ff snel een biertje meepak op de weekborrel
Ik weet niet wat ik de laatste tijd heb, het begint eng te wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gaat goed met jou
Maar je leeft nog!
Dat zou een TFM verhaal kunnen zijnquote:
Ik denk dat ik vanavond maar weer eens een koude ga drinkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef Stuart het volgende:
Das niet zo slimquote:
Niks dat je bij Marijke kan plunderen?quote:
ik heb geen ideeeeeeeeeeeeeeee hoe dat smaaktquote:
Maar het verschil met een TFM verhaal is dat dit echt isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou een TFM verhaal kunnen zijn
Nee, vervelend zeg![]()
Jij bent altijd welkom om samen iets te drinkenquote:
Vast wel, maar ik heb zelf ook hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef Trevland het volgende:
Niks dat je bij Marijke kan plunderen?
zal ik er boeken over schrijven, als het allemaal zo extreem is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar het verschil met een TFM verhaal is dat dit echt is
geen idee of je ze uberhaupt hier kan krijgen in NLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen ideeeeeeeeeeeeeeee hoe dat smaakt
Dat is ook een optiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb zelf ook hoor
Dat is dan wel een beetje een duur drankjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom om samen iets te drinken![]()
Tot je naar London komtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen ideeeeeeeeeeeeeeee hoe dat smaakt
Jaaaaaaaahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zal ik er boeken over schrijven, als het allemaal zo extreem is?
ik zie er vaak reclame voor, dus het zal welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee of je ze uberhaupt hier kan krijgen in NL
Als ik er 1 vind neem ik het wel mee voor als we een keer meeten
Helaas welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar het verschil met een TFM verhaal is dat dit echt is
maar dan voor meer dan een Strongbowquote:
OkOk, ik maak vanavond een topique over wat voor extreems ik vandaag heb meegemaakt.quote:
ja!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee of je ze uberhaupt hier kan krijgen in NL
Als ik er 1 vind neem ik het wel mee voor als we een keer meeten
Maar het is verleden tijd, laten we weer blij zijnquote:
stuartquote:
Nu bijna op het einde pas ik de OP niet meer aanquote:
Met je vriendin?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
OkOk, ik maak vanavond een topique over wat voor extreems ik vandaag heb meegemaakt.
juist wel dan is de volgende al in ordequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu bijna op het einde pas ik de OP niet meer aan
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dan voor meer dan een Strongbow
Komt de hele club nu nog die kant uit
Het einde van wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu bijna op het einde pas ik de OP niet meer aan
Ik durf het nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
juist wel dan is de volgende al in orde
quote:
trevquote:
RN GRIJP JE KANSquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is uit sinds vorige week
koenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |