OMG doe maar nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kusje op je gehemelte?
Snee in m'n gezicht, haat aan leraren die je vragen om een kapot raam te helpen verplaatsen.
Hoe kan dat? Hoe zit jouw beugel onder dan? Die blokjes zitten toch aan de buitenkant?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van boven-buiten naar onder-binnen![]()
Die ortho's zijn echt slim enzo
![]()
raam viel er ineens uit, geen idee waarom, klas schrok zich kapot, raam in tweeën.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wel heel wilde verhalen![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Missschien helpt het om hulp te krijgen
Ach man zeur niet, dat is stoer. Kan je een sterk verhaal op hangen aan dequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kusje op je gehemelte?
Snee in m'n gezicht, haat aan leraren die je vragen om een kapot raam te helpen verplaatsen.![]()
Leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
raam viel er ineens uit, geen idee waarom, klas schrok zich kapot, raam in tweeën.
Leraar bleek niet zo stabiel te zijn en liet het raam kantelen langs m'n wang
Foto's of ik geloof er geen fuck vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
raam viel er ineens uit, geen idee waarom, klas schrok zich kapot, raam in tweeën.
Leraar bleek niet zo stabiel te zijn en liet het raam kantelen langs m'n wang
TFM praat tegen kuikens?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach man zeur niet, dat is stoer. Kan je een sterk verhaal op hangen aan de
Dat dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Foto's of ik geloof er geen fuck van
En dat meen ik serieus. Zo'n wild verhaal weer
Doe mij toch maar jonge kaasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef Panda72 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Old Amsterdam
Nice quotequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef Panda72 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jonge kaas
oude kaasbij voorkeur old amsterdam!
[quote]
Old Amsterdam
Ja, de kuikenfluisteraarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM praat tegen kuikens?
Flauw
foto's op Fok! plaatsen hou ik niet zo vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Foto's of ik geloof er geen fuck van
En dat meen ik serieus. Zo'n wild verhaal weer
Lekker op tijd je lunch gehadquote:
Ik heb foto's van je gevonden op diverse hyvesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
foto's op Fok! plaatsen hou ik niet zo van
maar, waarom zou ik het verzinnen?
het is meer een faal dan iets om mee te imponeren
Sorry, maar jij komt wel zo vaak met een of ander wild verhaal dat ik het niet meer geloofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als ze het niet weten dat het een faal is dan maakt het toch niet uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |