Dat is zeker niet fijn, nu ben ik dus niet de enige kneusje hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zwaar gekneusd, was van mijn fiets gevallen.
De term 'Bruin' vind ik buitengewoon ontfatsoenlijk. Welja, vergelijk rechts maar met de nazi's. Sorry hoor, maar met zulke mensen ga ik echt geen discussie voerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaaf!
[..]
om ze nou Bruin 1 te noemen gaat ook wat ver. Ben wel blij met "verstandige" mannen als Leers en Opstelten in Den Haag maar er zitten teveel eikels omheen.
maar jij vermijdt elke discussie en dat klopt ook niet in mijn ogen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
De term 'Bruin' vind ik buitengewoon ontfatsoenlijk. Welja, vergelijk rechts maar met de nazi's. Sorry hoor, maar met zulke mensen ga ik echt geen discussie voeren![]()
Ze hebben het over wat voor een ramp er nu isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef babs1980 het volgende:
zeg zeg, ga ik even werken gaan jullie het over politiek hebben !?!
Ik ben ook helemaal anti-Balkenende (of was die al weg)
Ik zou het niet weten, staat er niks over op het pak?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van sugarsnaps? moet ik die van te voren koken of kan ik die gewoon meewokken
Dat is helemaal niet waar. Ik wil best een discussie voeren hoor maar sommige discussies kunnen de sfeer goed om zeep helpen. En het gaat mij alle fatsoen te buiten om een rechts kabinet te vergelijken met de nazi's. Ik als VVD stemmer voel mij zwaar beledigd door zo'n kortzichtige opmerking. Moet ik daar maar respect voor hebben en dan de discussie aangaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar jij vermijdt elke discussie en dat klopt ook niet in mijn ogen.
je kunt er toch gewoon geen zin in hebben?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar jij vermijdt elke discussie en dat klopt ook niet in mijn ogen.
Hoe stevig wil je ze nog hebben? Ik kook ze altijd eerst even (de kook erover - dus koken en dan uitzetten en afgieten) en daarna wokken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van sugarsnaps? moet ik die van te voren koken of kan ik die gewoon meewokken
Een discussie over discussiërenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Ik wil best een discussie voeren hoor maar sommige discussies kunnen de sfeer goed om zeep helpen. En het gaat mij alle fatsoen te buiten om een rechts kabinet te vergelijken met de nazi's. Ik als VVD stemmer voel mij zwaar beledigd door zo'n kortzichtige opmerking. Moet ik daar maar respect voor hebben en dan de discussie aangaan?
Sugar snap peasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
wat had je eropquote:
Eigenlijk te gek voor woorden inderdaadquote:
Kijk hier heb ik wat aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sugar snap peas
Ik heb ze nog nooit gewokt, alleen gekookt of gestoomd. Wel Monge Tout, dat kan zo worden gewokt. Ik zou ze eerst een paar minuten koken of stomen eigenlijk. Hooguit 3 though
Heel simpel kaas en ham maar het voldeed wel. Jonge kaas en gewone ham. De ham viel eerlijk gezegd wat tegen.quote:
Ik moest ook even googlen wat het isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan![]()
Trev ze zitten niet in een pak --> vers
je moet ieders mening, hoe kortzichtig ook respecteren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Ik wil best een discussie voeren hoor maar sommige discussies kunnen de sfeer goed om zeep helpen. En het gaat mij alle fatsoen te buiten om een rechts kabinet te vergelijken met de nazi's. Ik als VVD stemmer voel mij zwaar beledigd door zo'n kortzichtige opmerking. Moet ik daar maar respect voor hebben en dan de discussie aangaan?
Vooral de Partij Van Verdommenis, die bestaat alleen maar uit eikelsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaaf!
[..]
om ze nou Bruin 1 te noemen gaat ook wat ver. Ben wel blij met "verstandige" mannen als Leers en Opstelten in Den Haag maar er zitten teveel eikels omheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |