Nog even doorzetten, ook in jou geloof ik!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef Stuart het volgende:
Straks nog 2 items strijken, geld pinnen, eten halen en dan weer niets doen en Strongbow drinken
Oh! Ik wil ook drankquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef Stuart het volgende:
Straks nog 2 items strijken, geld pinnen, eten halen en dan weer niets doen en Strongbow drinken
gaat goed met jouquote:
lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef Stuart het volgende:
Ik ben niet aan het werk nu hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog even doorzetten, ook in jou geloof ik!
Lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien dat ik nog ff snel een biertje meepak op de weekborrel
Ik weet niet wat ik de laatste tijd heb, het begint eng te wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gaat goed met jou
Maar je leeft nog!
Dat zou een TFM verhaal kunnen zijnquote:
Ik denk dat ik vanavond maar weer eens een koude ga drinkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef Stuart het volgende:
Das niet zo slimquote:
Niks dat je bij Marijke kan plunderen?quote:
ik heb geen ideeeeeeeeeeeeeeee hoe dat smaaktquote:
Maar het verschil met een TFM verhaal is dat dit echt isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou een TFM verhaal kunnen zijn
Nee, vervelend zeg![]()
Jij bent altijd welkom om samen iets te drinkenquote:
Vast wel, maar ik heb zelf ook hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef Trevland het volgende:
Niks dat je bij Marijke kan plunderen?
zal ik er boeken over schrijven, als het allemaal zo extreem is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar het verschil met een TFM verhaal is dat dit echt is
geen idee of je ze uberhaupt hier kan krijgen in NLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen ideeeeeeeeeeeeeeee hoe dat smaakt
Dat is ook een optiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb zelf ook hoor
Dat is dan wel een beetje een duur drankjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom om samen iets te drinken![]()
Tot je naar London komtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen ideeeeeeeeeeeeeeee hoe dat smaakt
Jaaaaaaaahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zal ik er boeken over schrijven, als het allemaal zo extreem is?
ik zie er vaak reclame voor, dus het zal welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee of je ze uberhaupt hier kan krijgen in NL
Als ik er 1 vind neem ik het wel mee voor als we een keer meeten
Helaas welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar het verschil met een TFM verhaal is dat dit echt is
maar dan voor meer dan een Strongbowquote:
OkOk, ik maak vanavond een topique over wat voor extreems ik vandaag heb meegemaakt.quote:
ja!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee of je ze uberhaupt hier kan krijgen in NL
Als ik er 1 vind neem ik het wel mee voor als we een keer meeten
Maar het is verleden tijd, laten we weer blij zijnquote:
stuartquote:
Nu bijna op het einde pas ik de OP niet meer aanquote:
Met je vriendin?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
OkOk, ik maak vanavond een topique over wat voor extreems ik vandaag heb meegemaakt.
juist wel dan is de volgende al in ordequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu bijna op het einde pas ik de OP niet meer aan
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dan voor meer dan een Strongbow
Komt de hele club nu nog die kant uit
Het einde van wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu bijna op het einde pas ik de OP niet meer aan
Ik durf het nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
juist wel dan is de volgende al in orde
quote:
trevquote:
RN GRIJP JE KANSquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is uit sinds vorige week
koenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |