hmmm krijg er trek van... nog maar een uur...(moet ik wel weer wat gaan doen, anders zit ik hier nog langerderder)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel simpel kaas en ham maar het voldeed wel. Jonge kaas en gewone ham. De ham viel eerlijk gezegd wat tegen.
Ik heb wat minder sterke bewoordingen, maar kan me ook absoluut niet vinden in dit kabinet hoor... en goede timing, mijn vorige post vlak na deze van jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
je moet ieders mening, hoe kortzichtig ook respecteren.
Dat je niet met MPG over politiek wil praten omdat hij ze bruin noemt is prima. Maar mart en ik zeiden volgens mij alleen maar dat we links zijn en verder niks.
dan moet die dat zeggen en niet MPG aanvallen op zijn (kortzichtige) mening.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je kunt er toch gewoon geen zin in hebben?
Dat is waar, ik zal een ieders mening respecteren maar niet als diegene zichzelf niet kan uiten zonder zware beledigingen. Dat heeft mijns inziens niets meer te maken met het geven van je mening. Dat is onfatsoenlijk trappen en daar weiger ik aan mee te doen noch zal ik dat respecteren!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
je moet ieders mening, hoe kortzichtig ook respecteren.
Dat je niet met MPG over politiek wil praten omdat hij ze bruin noemt is prima. Maar mart en ik zeiden volgens mij alleen maar dat we links zijn en verder niks.
Ik probeer het onderwerp ook heel stiekem weer naar roken te bewegen, en vervolgens naar iets leuksquote:
je gooide ook de deur naar Mart en mij dicht, maargoed POL is elders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar, ik zal een ieders mening respecteren maar niet als diegene zichzelf niet kan uiten zonder zware beledigingen. Dat heeft mijns inziens niets meer te maken met het geven van je mening. Dat is onfatsoenlijk trappen en daar weiger ik aan mee te doen noch zal ik dat respecteren!
Ik heb hier verder niets over jou en Mart gezegd. Ik vind puur de opmerking van MPG belachelijk
Ik heb wel iets leuks, Marijke en Fha komen zo hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer het onderwerp ook heel stiekem weer naar roken te bewegen, en vervolgens naar iets leuks.
Gebakken aardappeltjes en varkenshaasjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef summer2bird het volgende:
En, wat staat er op het menu vanavond bij iedereen?
Een toffevrouwenmeetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel iets leuks, Marijke en Fha komen zo hier![]()
![]()
Ik MOET nogal veel van jou vandaag zegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan moet die dat zeggen en niet MPG aanvallen op zijn (kortzichtige) mening.
Veel plezier Sweetiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel iets leuks, Marijke en Fha komen zo hier![]()
![]()
En daarom ga ik nu ook
Gewoon meewokkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand verstand van sugarsnaps? moet ik die van te voren koken of kan ik die gewoon meewokken
Leuk dat je mij verteld dat POL elders is Toek, maar ik ben niet over politiek begonnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
je gooide ook de deur naar Mart en mij dicht, maargoed POL is elders.
KOFFFFFFFFFFFIE ownee heb lunchpauze!
Unox tomatensoep uit zak, met knapperbollen. Alleen is de zak knapperbollen al half leegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:29 schreef summer2bird het volgende:
En, wat staat er op het menu vanavond bij iedereen?
Soep, lekker!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Unox tomatensoep uit zak, met knapperbollen. Alleen is de zak knapperbollen al half leeg.
dat is jammerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel simpel kaas en ham maar het voldeed wel. Jonge kaas en gewone ham. De ham viel eerlijk gezegd wat tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |