Je bent best sexy als je je opwindt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef _Led_ het volgende:
IK WIL GRAAG EVEN DUIDELIJK MAKEN DAT ALS EEN FILM VEEL AWARDS WINT OP MEERDERE FILMFESTIVALS / AWARDGALA'S, DIT DUS WEL EEN KUTFILM MOET ZIJN.
DIT OM NIET UIT DE TOON TE VALLEN HIER EN VOORAL NIET TEGEN MENSEN IN TE GAAN.
DANK U VOOR UW AANDACHT.
Vind ik niet, in staat van opwinding trek ik altijd van die rare gezichten volgens mij !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:44 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Je bent best sexy als je je opwindt.
Heb ik ook thuis liggen. Won Bin/Bin Won isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:18 schreef Bastard het volgende:
Ik heb thuis nog een koreaanse film liggen, die is echt ijzersterk.. gaat over 2 broers tentijde van de oorlog die moeten gaan vechten aan het front. Ze krijgen ruzie, en de ene broer denkt dat de ander dood is en sluit zich vervolgens aan bij de noord koreanen, en raakt helemaal van het pad.
brotherhood of war oid.. zal eens zoeken. Aanrader.
http://www.imdb.com/title/tt0386064/
Ja, precies, dat !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef Kroketvulling het volgende:
Hoe weet je dat? Oh god, je bent toch niet zo iemand die naar zichzelf in de spiegel kijkt tijdens de daad he?
*krijgt flashbacks van Christian Bale in American Psycho*
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal meen ik?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Heb ik ook thuis liggen. Won Bin/Bin Won is![]()
Al vond ik het ook hier en daar nogal sentimenteel en ongeloofwaardig.
Ik heb het even beluisterd, maar ik vind het erg saai.quote:
quote:
Helemaal eensch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik zei dus: Stoere mooie vrouwelijke vrouwen.
Ik zei niet: Fakerige ordinaire sletjes.
Deze zijn ook mooi, stoer, en vrouwelijk:
Thanks Ron1n!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:28 schreef R0N1N het volgende:
@kroketvulling:
Om nog even een "vraag" uit semexo's "om 16:00 gaan we allemaal deaud" topic te beantwoorden:
Smiley's; Het aanbod op Fok! is bedroevend beperkt, maar daarvoor hebben we interpret.![]()
Een van de sites die ikzelf b.v. gebruik voor "alternatieven" is: http://smileys.on-my-web.com/
3253 stuks om uit te kiezen [ afbeelding ]
Je hoeft alleen maar op de smiley naar keuze te klikken, en dan de 'BBCode' kopieren.
& anders gewoon met google naar afbeeldingen zoeken, de formaat filter op "icons/pictogram" zetten en zoeken naar "smiley [insert emotion/action/state]" (engels levert vele malen meer resultaten op, uiteraard)
Alu hoedje (tinfoil hat) ? : [ afbeelding ]
Popcorn ? : [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor het multiculti-gevoel even wat Marokkaanse muziek:quote:Op zondag 23 januari 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
Het sneeuwde hier daarnet een heel klein beetje, dus tijd voor Snow Patrol![]()
Ja ik moet je nageven dat dat multiculti is en typisch Marokkaans, Hazes en De Dijkquote:Op zondag 23 januari 2011 16:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En voor het multiculti-gevoel even wat Marokkaanse muziek:
Een goeie vriend van mij is Marokkaans en gisteravond was hij hier en hij wil altijd deze liedjes van Andre Hazes en De Dijk horen. Dus daarom associeer ik die liedjes met Marokkoquote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ja ik moet je nageven dat dat multiculti is en typisch Marokkaans, Hazes en De Dijk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |