De Harbour Bridge is te beklimmen in Sidney, zover ik weet niet het opera housequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef star_gazer het volgende:
Wat ik leuk vind om te doen, is ergens halverwege mijn 10-15km workout zo snel mogelijk het Sydney opera house te beklimmen. Goed voor de beenspieren en bijzonder gaaf vanwege het uitzicht! Wat een stad
Zullen we wedden dat het Opera House een grote trap heeft?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:37 schreef Xlarge het volgende:
[..]
De Harbour Bridge is te beklimmen in Sidney, zover ik weet niet het opera house
Laten we maar niet wedden, je bent zo zeker van je zaak dat je waarschijnlijk gelijk hebtquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:16 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat het Opera House een grote trap heeft?
De HB kun je alleen onder begeliding beklimmen.
tvp.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:54 schreef ukga het volgende:
Heb net ff een poging gedaan tot eiwitrepen maken
ingredienten;
3 scheppen caseine eiwitte
1 schep gewone eiwittenn
schep krokante muslie
schep havermout
ei
scheut melk
scheut honing
-->beetje roeren en in de vriezer gezet
Vraag me af of het wat eetbaars gaat worden
muslie kraakt ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Ik begrijp de toegevoegde waarde van het ei niet (omdat honing al plakt). Verder klinkt het gewoon mierzoet maar wel oke.
Ik zou muslie vervangen door gepofte rijst denk ik, maar ik hou gewoon van dingen die kraken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Laten we maar niet wedden, je bent zo zeker van je zaak dat je waarschijnlijk gelijk hebt![]()
Laten we maar weer ot gaan
je lichaam kan per uur 10 gram eiwitten op nemen ongeveer. meestal lees ik dat je rond de 1.8 x je gewicht in gram moet eten (aan eiwtte)quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:43 schreef Xlarge het volgende:
Kan iemand mij eens vertellen hoe het met de eiwit opname van je lichaam zit, ik lees zoveel tegenstrijdige berichten.
Ik probeer aan de 200 gram per dag te komen, die ik vooral uit voeding haal (ik weeg 102 kilo nu)
Maar ik lees wel eens dat je lichaam niet meer dan 20 gram tegelijk kan opnemen, dat zou dus rond de 10 keer per dag moeten.
Maar in shakes zitten soms wel tot 80 gram per shake, gaat er dan zoveel verloren ? of gelden er andere regels met whey ?
Maar kan je dan uitleggen wat er met de overige 70 gram gebeurt bij het innemen van een shake, of de overige 40 gram na het eten van een bak kwark.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:08 schreef ukga het volgende:
[..]
je lichaam kan per uur 10 gram eiwitten op nemen ongeveer. meestal lees ik dat je rond de 1.8 x je gewicht in gram moet eten (aan eiwtte)
een maaltijd duurt zo een 3 tot 4 uur voordat het verteert isquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Maar kan je dan uitleggen wat er met de overige 70 gram gebeurt bij het innemen van een shake, of de overige 40 gram na het eten van een bak kwark.
Blijft dat zo lang in je maag zitten zodat je lichaam een x aantal uur wat opneemt, of verspil je zo een heleboel.
Ik vraag het nl. omdat wanneer ik bv een bakje sla, met een blik tonijn en een paar eieren opeet, ik zo in 1 keer +- 40 gram binnenkrijgt, en ik graag wil weten of een gedeelte zo niet opgenomen wordt.
Je dunne darm kan tot 800gr aminozuren per uur opnemen (en dit werd altijd als bottleneck beschouwd, dus zelfs dit valt reuze mee). Je lichaam neemt dus in principe aan eiwitten op wat het nodig heeft op dat moment. Een teveel aan eiwit zal omgezet worden naar ketonen, glucose en vet en het wordt pas omgezet naar vet wanneer de glycogeen voorraad in de lever vol is. Verder is het mooie aan eiwit dat het opslaan ervan naar vet relatief veel energie kost, waardoor het netto, mocht het opgeslagen worden, reuze meevalt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:43 schreef Xlarge het volgende:
Kan iemand mij eens vertellen hoe het met de eiwit opname van je lichaam zit, ik lees zoveel tegenstrijdige berichten.
Ik probeer aan de 200 gram per dag te komen, die ik vooral uit voeding haal (ik weeg 102 kilo nu)
Maar ik lees wel eens dat je lichaam niet meer dan 20 gram tegelijk kan opnemen, dat zou dus rond de 10 keer per dag moeten.
Maar in shakes zitten soms wel tot 80 gram per shake, gaat er dan zoveel verloren ? of gelden er andere regels met whey ?
heb 1 x een kuur van 2 maanden gedaan van BSn (Nitrix)quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef honda1990 het volgende:
hoevaak nemen jullie creatine in en hoe veel? zijn flink wat tegenstrijdige 'regels'
Ik hanteer momenteel het volgende:quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef honda1990 het volgende:
hoevaak nemen jullie creatine in en hoe veel? zijn flink wat tegenstrijdige 'regels'
ik heb vaak genoeg geoefend, maar ik kan dus niet eens op zo een bal staan. laat staan met een halter klooienquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef honda1990 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_een_skippybal.html
BAAS/IDIOOT
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef ukga het volgende:
heb 1 x een kuur van 2 maanden gedaan van BSn (Nitrix)
ik moest 3 x per dag 3 pillen slikken. Ik was uit eindelijk 2 kilo zwaarder. en na 2 weken na die kuur was ik weer 2 kilo ligter
volgens mij houdt je er veel vocht e.d. door vast. ik heb weinig gemerkt van kracht toename e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |