heb 1 x een kuur van 2 maanden gedaan van BSn (Nitrix)quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef honda1990 het volgende:
hoevaak nemen jullie creatine in en hoe veel? zijn flink wat tegenstrijdige 'regels'
Ik hanteer momenteel het volgende:quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef honda1990 het volgende:
hoevaak nemen jullie creatine in en hoe veel? zijn flink wat tegenstrijdige 'regels'
ik heb vaak genoeg geoefend, maar ik kan dus niet eens op zo een bal staan. laat staan met een halter klooienquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef honda1990 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_een_skippybal.html
BAAS/IDIOOT
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef ukga het volgende:
heb 1 x een kuur van 2 maanden gedaan van BSn (Nitrix)
ik moest 3 x per dag 3 pillen slikken. Ik was uit eindelijk 2 kilo zwaarder. en na 2 weken na die kuur was ik weer 2 kilo ligter
volgens mij houdt je er veel vocht e.d. door vast. ik heb weinig gemerkt van kracht toename e.d.
Want? Je kan toch gewoon echt groot willen zijn voor jezelf, zonder dat je om de zoveel tijd naar de 3% ~ vet wil voor 'n wedstrijd..?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef kidkash19 het volgende:
Kuren zonder wedstrijdaspiraties is echt triest en onnodig maar goed dat is mijn mening
stoer hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:41 schreef Mopst3r het volgende:
Lol @ creatine kuur
Wacht maar tot je een keer een echte kuur gaat doen
Alsof je van een kuur iets overhoudt als je zuipt en matige voeding en training hebt. Dan win je alleen maar vetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:14 schreef kidkash19 het volgende:
maar aangezien iedereen lekker wilt doorfeesten, zuipen en weet ik het en pas 2 maanden vantevoren beginnen moet meteen de spuit erin.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |