abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92232654
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef avaz het volgende:

[..]

Mito is toch juist iets wat je in de cut gebruikt, niet voor na je cut? :?
Ben nog in de cut. Is idd niet duidelijk verwoord
pi_92235940
Morgen weer lekker knallen.
pi_92280674
Vandaag toch een goeie training gehad, gelukkig.
Dinsdag schoot het keihard in me been, en dat deed pijn }:|

Protip: als je 2 weken niet naar de sportschool bent geweest, doe dan rustig aan :+
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_92283566
Brotip: ga gewoon altijd naar de sportschool en ga nooit 2 weken niet. :(
pi_92300979
Had het ook 3 weekjes rustiger aan gedaan(1keer pw ipv 3keer) en deze week dus weer met vol gewicht gaan squatten en deadliften, 2 dagen gingen mijn benen helemaal kapot, zelfs op de wc zitten deed pijn. Denk dat ik deze week geen 2x benen doe.
pi_92302062
Daar ben ik weer...
Topic ff kwijt, zo irri als ie vol is en dan moet je zelf weer een nieuwe zoeken :P
Marja hij staat dan niet meer bij actieve topics dus vergeet je t.

Hoe gaat t hieroh?
pi_92304725
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
Daar ben ik weer...
Topic ff kwijt, zo irri als ie vol is en dan moet je zelf weer een nieuwe zoeken :P

Hoe gaat t hieroh?
Gaat lekker! Heb nou een jaar fullbody gedaan, wil nu splitschema doen. Ik post morgen het schema, tips en adviezen zijn nooit weg :)
pi_92309655
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
Daar ben ik weer...
Ja joh, dan issie wéér zo vol! -O-

;)
pi_92319504
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 00:16 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Gaat lekker! Heb nou een jaar fullbody gedaan, wil nu splitschema doen. Ik post morgen het schema, tips en adviezen zijn nooit weg :)
Heb je een jaar hetzelfde schema gevolgd?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:04:37 #100
97111 ukga
Siewosie baas
pi_92328743
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
Daar ben ik weer...

Hoe gaat t hieroh?
terug van mn ban. geen idee, moet ook weer ff up to date worden :P
pi_92331519
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:55 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Heb je een jaar hetzelfde schema gevolgd?
Ja, stronglifts 5x5. Wil nu dit doen:

Maandag: Borst + Triceps
Dins Rug + Biceps
Woens Benen + Schouders
Don rust

Nu nog goede oefeningen erbij zoeken :)
pi_92331738
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:04 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Dins Rug + Biceps
Woens Benen + Schouders
Don rust

Dan ben ik wel erg benieuwd naar je stats als je Stronglifts 5x5 een jaar lang hebt aangehouden.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_92331844
quote:

[..]

Dins Rug + Biceps
Woens Benen + Schouders
Don rust

zou je niet wat rust tussen je trainingsdagen houden ?
Of is dat niet mogelijk ?

Om eerlijk te zijn heb ik een beetje hetzelfde, een 4 daags splitschema, waarbij de eertse drie dagen ma,di en woensdag zijn, toch is het niet echt ideaal. :)
Maar vanwege een leven verder dan trainen is het niet anders
pi_92331918
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef skudkind het volgende:

[..]

Dan ben ik wel erg benieuwd naar je stats als je Stronglifts 5x5 een jaar lang hebt aangehouden.
Ah.

Nou:
Overhead press: 42.5
Squat: 102.5
Deadlift: 100
Bench: 65

(Ik weet, dat valt best mee. Had harder kunnen trainen, dat wil ik nu doen :) )
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:11 schreef Xlarge het volgende:

[..]

zou je niet wat rust tussen je trainingsdagen houden ?
Of is dat niet mogelijk ?

Om eerlijk te zijn heb ik een beetje hetzelfde, een 4 daags splitschema, waarbij de eertse drie dagen ma,di en woensdag zijn, toch is het niet echt ideaal. :)
Goed punt! Misschien wat handiger om het wat te spreiden, Ma-Woe-Vrij, en dan zondag weer opnieuw? (of idd, 4 dagen)
pi_92332028
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:13 schreef robuust89 het volgende:

Goed punt! Misschien wat handiger om het wat te spreiden, Ma-Woe-Vrij, en dan zondag weer opnieuw? (of idd, 4 dagen)
Ja dat is toch wel beter , je moet begrijpen dat je sommige groepen anders toch opnieuw belast voordat ze genoeg rust hebben gehad, zoals je triceps
pi_92332075
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef Xlarge het volgende:

[..]

bv , je moet begrijpen dat je sommige groepen anders toch opnieuw belast voordat ze genoeg rust hebben gehad, zoals je triceps
Ha ja, dat merkte ik toen ik dag 1 schouders deed, en dag 2 borst :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:24:29 #107
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_92332339
quote:

[..]

Dins Rug + Biceps
Woens Benen + Schouders
Don rust

ik zou ook ma-wo-vrij doen,maar borst en triceps op 1 dag? bij de borst gebruik je al veel triceps, zelfde geldt voor rug en biceps, vraag me af of dat efficiënt is?
pi_92335221
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik zou ook ma-wo-vrij doen,maar borst en triceps op 1 dag? bij de borst gebruik je al veel triceps, zelfde geldt voor rug en biceps, vraag me af of dat efficiënt is?
Je moet het meer zien als, je traint ze tegelijk, niet afzonderlijk. Ik ga dan nog kijken naar het nut van triceps isoleren als je al borst oefeningen gedaan heb, ik denk dat dat niet perse hoeft :)

[ Bericht 0% gewijzigd door robuust89 op 04-02-2011 18:52:57 ]
pi_92337980
Zo: 10x100kg gesquat, alle reps parallel of dieper.

@Robuust: een jaar lang hetzelfde schema is niet slim, i.v.m. gewenning. Zelf wissel ik elke 6-8 weken. Oefeningen:

Benen: squat, lunges
Borst: bench press of dumbbell press, idem incline, flyes (dumbbell of cable)
Rug: Deadlift, BOR, dumbell row
Triceps: skull crushers is mijn favoriet
Biceps: barbell bicep curl (EZ-stengel), afsluiten met meer isolatie (preacher curl bv)
Schouders: dumbbell shoulder press, MP (een van beide sowieso), side raises, front raises, mac raise, Arnold Press etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 05-02-2011 06:58:12 (typo) ]
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:50:24 #110
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92346390
Laatste twee weken ook weer hard aan de gang. Langzaam aan weer met echte gewichten mn schouders trainen, kijken hoever ik kom. Vorig jaar blessure gehad linkerschouder, en sinds die tijd eigenlijk nooit meer goed druk-oefeningen kunnen doen.

Dus lekker aan de MP en allerhande raises weer. Ben wel benieuwd hoe m'n schouders zich gaan ontwikkelen. Ben wel wat breder dan ik destijds was, maar mn schouders zijn (logisch) lang niet meer zo mooi ontwikkeld als ze waren, dat die koppen echt afsteken enzo. En dat is wel mooi op zich.

En moet hard aan m'n conditie gaan werken ook, want daar heb ik echt een zooitje van gemaakt. Als het goed is vanaf volgende week weer kickboksen. 5 dagen in de week in principe, maar denk dat dat voor mn schouders te zwaar gaat zijn.

We zullen zien allemaal. Maar heb nu toch niks beters te doen, dus kunnen we net zo goed een beetje aan de fysiek gaan werken weer.
J. <3
pi_92361773
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:13 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ah.

Nou:
Overhead press: 42.5
Squat: 102.5
Deadlift: 100
Bench: 65

(Ik weet, dat valt best mee. Had harder kunnen trainen, dat wil ik nu doen :) )

[..]

Slechte stats voor een heel jaar stronglifts.
Wat heb je met eten gedaan?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_92362614
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:14 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Slechte stats voor een heel jaar stronglifts.
Wat heb je met eten gedaan?
I know. Eten niet zo erg op gelet, ben bijvoorbeeld wel van 13 % vet naar 16% gegaan :') Inderdaad, half werk is geen werk :P
Dat wil ik dus nu wel gaan doen :) .
pi_92374652
Ik train nu ongeveer een half jaar bij een nieuwe sportschool en heb hiervoor zo'n 5 jaar getraind maar net een jaar niets gedaan. Dus ik stelde niets meer voor (en doe ik nog steeds niet).
Sinds zo'n 3 maanden ben ik weer erg fanatiek aan het trainen en hou ik een strak eetschema bij. Ik groei dus weer als kool (door spiergeheugen) Maar ik stel nog niets voor.

Zegt er vandaag een gast tegen me (droge ecto die misschien al jaren traint) dat ik niet teveel aan de anabolen moet zitten, ik zeg wat? Hoe gek ben je als je denkt dat ik hiervoor anabolen nodig heb? :?
Gast: "zoals jouw biceps eruit zien, kan niet naturel, er zijn veel die het ontkennen maar stiekem wel gebruiken".
Ik zeg tegen dat miezerige ectootje, "dat hij dus staat te verkondigen dat ik tegen hem sta te liegen. Het enige wat ik aan supplementen gebruik is Whey eiwitten. Ja dat is ook niet naturel zegt die mafkees haha. :X"

Het kan mij niets schelen als iemand denkt dat ik gebruik maar beweren dat ik sta te liegen gaat echt te ver. Heb tegen hem gezegd dat het beter voor hem is om voortaan maar niets tegen me te zeggen. :(

Waarschijnlijk gewoon jaloers dat ik door goed eten en keihard trainen in een paar maanden groter wordt dan hij met zijn eetpatroon en sissy trainingen nooit zal worden in 5 jaar.

Voordeel: ik pakte de volgende biceps oefening zo 2kg per dumbbell erbij door de agressie :)
pi_92374830
Blegh, begin nu naast m'n ellebogen ook kleine last te krijgen van m'n polsen en schouders, zit al op 3mg glucosamine en 2,4g chondroitin per dag.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 18:45:13 #115
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_92378744
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:51 schreef fokvragen het volgende:
Ik train nu ongeveer een half jaar bij een nieuwe sportschool en heb hiervoor zo'n 5 jaar getraind maar net een jaar niets gedaan. Dus ik stelde niets meer voor (en doe ik nog steeds niet).
Sinds zo'n 3 maanden ben ik weer erg fanatiek aan het trainen en hou ik een strak eetschema bij. Ik groei dus weer als kool (door spiergeheugen) Maar ik stel nog niets voor.

Zegt er vandaag een gast tegen me (droge ecto die misschien al jaren traint) dat ik niet teveel aan de anabolen moet zitten, ik zeg wat? Hoe gek ben je als je denkt dat ik hiervoor anabolen nodig heb? :?
Gast: "zoals jouw biceps eruit zien, kan niet naturel, er zijn veel die het ontkennen maar stiekem wel gebruiken".
Ik zeg tegen dat miezerige ectootje, "dat hij dus staat te verkondigen dat ik tegen hem sta te liegen. Het enige wat ik aan supplementen gebruik is Whey eiwitten. Ja dat is ook niet naturel zegt die mafkees haha. :X"

Het kan mij niets schelen als iemand denkt dat ik gebruik maar beweren dat ik sta te liegen gaat echt te ver. Heb tegen hem gezegd dat het beter voor hem is om voortaan maar niets tegen me te zeggen. :(

Waarschijnlijk gewoon jaloers dat ik door goed eten en keihard trainen in een paar maanden groter wordt dan hij met zijn eetpatroon en sissy trainingen nooit zal worden in 5 jaar.

Voordeel: ik pakte de volgende biceps oefening zo 2kg per dumbbell erbij door de agressie :)
En je komt dat hier speciaal melden omdat?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_92378945
quote:

Waar je je al niet druk om kan maken :')
pi_92379111
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:50 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Waar je je al niet druk om kan maken :')
Maak me er niet druk om, ik kan er niet tegen als iemand staat te beweren dat ik sta te liegen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 18:56:11 #118
97111 ukga
Siewosie baas
pi_92379116
quote:

zwak dat je je AAS gebruik niet durft toe te geven
pi_92379213
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Maak me er niet druk om, ik kan er niet tegen als iemand staat te beweren dat ik sta te liegen.
ooh ik wel... wat kan mij t schelen als hij denkt dat ik lieg.. moet ie lekker zelf weten.
Zonde van je tijd om er op in te gaan.
pi_92379442
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ooh ik wel... wat kan mij t schelen als hij denkt dat ik lieg.. moet ie lekker zelf weten.
Zonde van je tijd om er op in te gaan.
Heb je helemaal gelijk in!
Eigenlijk ook wel stiekem een compliment dat ik wat harder groeit dan zijn kleine belevingswereld kan bevatten :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')