ik deed het ook altijd rechtop, op het squat rek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef fespo het volgende:
nog een vraagje
bij shoulder press op een Technogym apparaat zit je schuin.
die van ons is nog schuiner.
[ afbeelding ]
ik zet daarom mijn bench bij shoulder press met losse gewichten ook in een hoek.
maar is dit wel goed?
volgens scooby moet je in een rechte lijn zitten
12-13%quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Hahaha doorbulken tot april is geen optie voor mij
Netjes, 105! Op hoeveel% ongeveer dan?
Heb een lange tijd heel matig gebulkt i.v.m. roa kuur, pas sinds enkele weken weer volgas bulken. En als je het netjes doet blijft je BF% in bedwang.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:48 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
En dan heb je het over zwaar bulken? Ik had wel wat hoger verwacht. Netjes!!!
ik vind deze wel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 01:15 schreef Parkinson_XTC het volgende:
hier mannen... nog een goede workout vid:
http://wimp.com/bestworkout/
Ik ken het niet maar Gaspari is wel absoluut mijn favoriete merk qua supps.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Na een serieuse cut met erg deftige voeding, mezelf beloond met een nieuw suplement. Mitotropin.
Lekker heftig spul voor zon klein opdondertje zoals mij
Mito is toch juist iets wat je in de cut gebruikt, niet voor na je cut?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Na een serieuse cut met erg deftige voeding, mezelf beloond met een nieuw suplement. Mitotropin.
Lekker heftig spul voor zon klein opdondertje zoals mij
I love this man!quote:TM: Let's switch to diet: you don't buy into the notion that a bodybuilder or strength training athlete requires a lot of extra protein?
JF: I've tried it a million times over, both on myself and my clients, and I have never seen any benefit to consuming more than a gram of protein per pound of bodyweight a day.
Recently, a lot of people have been writing about the study that showed little to no benefit in consuming more than 20 grams of protein at one feeding. Following these guidelines would put most people at around a high of 180 grams or so per day, assuming they had thirty grams in six meals. This is about what I have been recommending to my clients for quite a while now. The highest I would ever go would be one gram per pound in some kind of extreme low carb phase.
TM: But in the bodybuilder's list of priorities, a high protein diet ranks somewhere between squats and proper peri-workout nutrition. So if not protein, what should a hard-gaining lifter focus on?
JF: It's always going to come down to total calories, and for skinny guys carbs are more important than protein. The majority of my athletes live on carbs and they always grow. Now I know someone will argue that that's due to the fact that most of them are 16-22 years of age and their Testosterone levels are naturally high. Fine, point taken. But then I would argue that if that's the case and you're older than that, what you really need is more Testosterone, not more protein.
Ben nog in de cut. Is idd niet duidelijk verwoordquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef avaz het volgende:
[..]
Mito is toch juist iets wat je in de cut gebruikt, niet voor na je cut?
Gaat lekker! Heb nou een jaar fullbody gedaan, wil nu splitschema doen. Ik post morgen het schema, tips en adviezen zijn nooit wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
Daar ben ik weer...
Topic ff kwijt, zo irri als ie vol is en dan moet je zelf weer een nieuwe zoeken![]()
Marja hij staat dan niet meer bij actieve topics dus vergeet je t.
Hoe gaat t hieroh?
Heb je een jaar hetzelfde schema gevolgd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:16 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Gaat lekker! Heb nou een jaar fullbody gedaan, wil nu splitschema doen. Ik post morgen het schema, tips en adviezen zijn nooit weg
terug van mn ban. geen idee, moet ook weer ff up to date wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
Daar ben ik weer...
Topic ff kwijt, zo irri als ie vol is en dan moet je zelf weer een nieuwe zoeken![]()
Marja hij staat dan niet meer bij actieve topics dus vergeet je t.
Hoe gaat t hieroh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |