abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91648609
Ik verbaas me er altijd over dat evolutie als enige mogelijkheid word gezien voor het "ontstaan" van de aarde/mensheid.

De evolutie theorie Geloofd dat het zo is gegaan. Maar het is nog nooit bewezen. Alles is gebaseerd op aannames.. Niet op wetenschap. Zouden we er slechter mee af wezen als we de hele evolutie theorie lieten vallen en ons gewoon op wetenschap zouden richten? Dingen die we kunnen testen e.d.? De Evolutie theorie is naar mijn inzien op dit moment gewoon nog een sprookje wat niet te bewijzen valt..

Kortom, ik word er gek van dat alles maar in het straatje van evolutie moet passen.. Evolutie IS en BLIJFT tot nu toe een THOERIE!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:50:41 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_91648711
word :')
Geloofd :')
Spaties tussen samengestelde woorden :')

Je bent duidelijk niet genoeg geëvolueerd.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:51:28 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_91648739
:')
pi_91648753
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:46 schreef Kogandozh het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat evolutie als enige mogelijkheid word gezien voor het "ontstaan" van de aarde/mensheid.

De evolutie theorie Geloofd dat het zo is gegaan. Maar het is nog nooit bewezen. Alles is gebaseerd op aannames.. Niet op wetenschap. Zouden we er slechter mee af wezen als we de hele evolutie theorie lieten vallen en ons gewoon op wetenschap zouden richten? Dingen die we kunnen testen e.d.? De Evolutie theorie is naar mijn inzien op dit moment gewoon nog een sprookje wat niet te bewijzen valt..

Kortom, ik word er gek van dat alles maar in het straatje van evolutie moet passen.. Evolutie IS en BLIJFT tot nu toe een THOERIE!
Zwaartekracht wordt ook wel de theorie van de zwaartekracht genoemd. Net zoals de relativiteitstheorie. Heb je daar ook problemen mee?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_91648757
Dit moet wel een troll zijn :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_91648769
Obvious troll is obvious.
pi_91648770
Ach, ik had deze reacties kunnen verwachten ;-) Je hebt helemaal gelijk, met m'n 2 hersencelletjes zal ik het wel niet kunnen snappen :D
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:52:51 #8
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_91648777
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zwaartekracht wordt ook wel de theorie van de zwaartekracht genoemd. Net zoals de relativiteitstheorie. Heb je daar ook problemen mee?
Je bedoelt de THOERIE van de zwaartekracht?
pi_91648782
De evolutieleer gaat niet over het onstaan van de aarde of het ontstaan van het leven uit het levensloze. De evolutieleer gaat alleen over de ontwikkeling van leven.

Aan deze verklaring van de ontwikkeling van het leven wordt liggen drie overwegingen ten grondslag:

1. Ervaringen met de rassenverdeling van planten en dieren, door bij de voortplanting te selecteren op de gewenste eigenschappen.

2. De onheilspellende leer van Maltus. Volgens Maltus kan de economische groei de exponentiele bevolkingsgroei niet bijhouden. De bevolkinggroei zal onvermijdelijk door de reële economische groei worden begrensd. Een deel van de bevolking zal niet overleven, of men nu omkomt door strijdt, ziekte of hongersnood. Dit vormt een natuurlijk selectiemechanisme, dat in het mechanisme van rassenveredeling de rol van de mens vervangt.

3. De geologie maakt duidelijk dat de aarde al heel lang bestaat en de ontwikkeling van het leven een lange geschiedenis kent. De geologische tijd gaat miljarden jaren terug. Het leven heeft de tijd heeft gehad om zich te vormen.

Hoewel de reconstructie van de ontwikkeling van het leven moeilijk is, is de reële werking van natuurlijke selectie tegenwoordig een goed onderbouwd feit. Met de ontdekking van het DNA wordt het mechanisme nader verklaart.
The view from nowhere.
pi_91648794
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zwaartekracht valt te testen....
pi_91648809
Evolutie lijkt me een vrij normale gedachtengang. Als je kijkt naar de veranderingen vanaf de homo erectus tot aan de homo sapiens zul je toch de evolutie bevestigd zien worden?
pi_91648817
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef Kogandozh het volgende:

[..]

Zwaartekracht valt te testen....
evolutietheorie is te bewijzen

evolutie door natuurlijke selectie is een feit :Z

je snapt het idd niet met je 2 hersencelletjes

http://www.notjustatheory.com/
pi_91648836
Tevens: evolutie verklaart de diversiteit van het leven, niet het ontstaan ervan, en heeft helemaal niks te maken met he ontstaan van de aarde. Het ontstaan van leven in de wetenschap word abiogenese genoemd.

Tevens is theorie in wetenschap de hoogst mogelijke vorm van zekerheid voor een concept. En daarbij heeft evolutietheorie de status: proven beyond reasonable doubt. Theorie in de wetenschap heeft niet dezelfde betekenis als in de spreektaal

Vraag aan jou: waarom ga je zo hard tegen de evolutietheorie als je niet eens weet wat het inhoud, en daardoor eigenlijk er nog geen eens een waardeoordeel over kan vellen?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:55:13 #14
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_91648846
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef Frollo het volgende:

[..]

LOL!
Je moeder is een hamster
pi_91648855
Evolutie zegt niks over het ontstaan van de aarde of de mens. Het verklaard hoe leven evolueert. Daarnaast is de evolutietheorie meerdere malen bewezen. Bijvoorbeeld het E. coli experiment van Lenski zie: http://myxo.css.msu.edu/ecoli/. Dit wordt ondersteund door alles wat ze vinden in de grond en waar ze dit vinden.

En je gebruikt het woord theorie verkeerd. Het is een wetenschappelijke theorie wat betekent dat het wordt ondersteund door empirische data en vele peer-reviews heeft doorstaan. Dus zeggen dat het alleen maar een theorie is en dat het daarom al incorrect is, is een waardeloos argument. Er bestaat ook zoiets als een zwaartekracht- en vuurtheorie. Ontken je die ook?
pi_91648862
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef Frollo het volgende:

[..]

_O- Owja, typfoutje mijnerzijds
pi_91648868
Ik blijf er toch problemen mee hebben. Ik probeer er echt open voor te staan maar er zijn te veel moeilijkheden met die hele evolutie theorie om het maar allemaal links te laten liggen.

Kga het eens lezen en kijken wat ze daar allemaal melden.
pi_91648888
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef Kogandozh het volgende:
Ik blijf er toch problemen mee hebben. Ik probeer er echt open voor te staan maar er zijn te veel moeilijkheden met die hele evolutie theorie om het maar allemaal links te laten liggen.

Kga het eens lezen en kijken wat ze daar allemaal melden.
Misschien wel slim om je eerst ergens in te gaan verdiepen voordat je zomaar poep gaat praten ^O^
pi_91648904
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:54 schreef Ra-z het volgende:

[..]

evolutietheorie is te bewijzen

evolutie door natuurlijke selectie is een feit :Z

je snapt het idd niet met je 2 hersencelletjes

En valt te testen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_91648932
Ik heb me er wel in verdiept. Alleen er zijn zoveel kanten die je moet bekijken voordat je er alles over hebt gelezen.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:58:17 #21
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_91648944
TS is slecht geinformeerd.

Evolutie is een geobserveerd feit. (Evolutietheorie verklaard het mechanisme.)

Mocht je tegenwerpingen hebben, of problemen zien - post ze maar. Ik weet zeker dat er mensen hier zijn die je veel kunnen uitleggen.
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_91648957
Micro-evolutie is bewezen ja. Maar macro-evolutie naar mijn weten niet... Macro-evolutie is nog nooit waargenomen..
pi_91648984
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Evolutie lijkt me een vrij normale gedachtengang. Als je kijkt naar de veranderingen vanaf de homo erectus tot aan de homo sapiens zul je toch de evolutie bevestigd zien worden?
Homo sapiens zijn niet voortgekomen uit uit de homo erectus, maar eerder uit de homo rhodesiensis, antecessor/mauritanicus -> homo ergaster
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:00:51 #24
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_91649007
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:58 schreef Kogandozh het volgende:
Micro-evolutie is bewezen ja. Maar macro-evolutie naar mijn weten niet... Macro-evolutie is nog nooit waargenomen..
Zie: http://www.talkorigins.org/indexcc/CB/CB902.html
en: http://www.talkorigins.org/faqs/macroevolution.html
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_91649018
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:57 schreef Kogandozh het volgende:
Ik heb me er wel in verdiept. Alleen er zijn zoveel kanten die je moet bekijken voordat je er alles over hebt gelezen.
Als jij je er in hebt verdiept weet je donders goed dat dit:
quote:
dat evolutie als enige mogelijkheid word gezien voor het "ontstaan" van de aarde/mensheid.

Alles is gebaseerd op aannames.. Niet op wetenschap.

onzin is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')