Zwaartekracht wordt ook wel de theorie van de zwaartekracht genoemd. Net zoals de relativiteitstheorie. Heb je daar ook problemen mee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:46 schreef Kogandozh het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat evolutie als enige mogelijkheid word gezien voor het "ontstaan" van de aarde/mensheid.
De evolutie theorie Geloofd dat het zo is gegaan. Maar het is nog nooit bewezen. Alles is gebaseerd op aannames.. Niet op wetenschap. Zouden we er slechter mee af wezen als we de hele evolutie theorie lieten vallen en ons gewoon op wetenschap zouden richten? Dingen die we kunnen testen e.d.? De Evolutie theorie is naar mijn inzien op dit moment gewoon nog een sprookje wat niet te bewijzen valt..
Kortom, ik word er gek van dat alles maar in het straatje van evolutie moet passen.. Evolutie IS en BLIJFT tot nu toe een THOERIE!
Je bedoelt de THOERIE van de zwaartekracht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zwaartekracht wordt ook wel de theorie van de zwaartekracht genoemd. Net zoals de relativiteitstheorie. Heb je daar ook problemen mee?
Zwaartekracht valt te testen....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zwaartekracht wordt ook wel de theorie van de zwaartekracht genoemd. Net zoals de relativiteitstheorie. Heb je daar ook problemen mee?
evolutietheorie is te bewijzenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef Kogandozh het volgende:
[..]
Zwaartekracht valt te testen....
LOL!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je bedoelt de THOERIE van de zwaartekracht?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je bedoelt de THOERIE van de zwaartekracht?
Misschien wel slim om je eerst ergens in te gaan verdiepen voordat je zomaar poep gaat pratenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef Kogandozh het volgende:
Ik blijf er toch problemen mee hebben. Ik probeer er echt open voor te staan maar er zijn te veel moeilijkheden met die hele evolutie theorie om het maar allemaal links te laten liggen.
http://www.notjustatheory.com/
Kga het eens lezen en kijken wat ze daar allemaal melden.
En valt te testen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:54 schreef Ra-z het volgende:
[..]
evolutietheorie is te bewijzen
evolutie door natuurlijke selectie is een feit![]()
je snapt het idd niet met je 2 hersencelletjes
http://www.notjustatheory.com/
Homo sapiens zijn niet voortgekomen uit uit de homo erectus, maar eerder uit de homo rhodesiensis, antecessor/mauritanicus -> homo ergasterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Evolutie lijkt me een vrij normale gedachtengang. Als je kijkt naar de veranderingen vanaf de homo erectus tot aan de homo sapiens zul je toch de evolutie bevestigd zien worden?
Zie: http://www.talkorigins.org/indexcc/CB/CB902.htmlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:58 schreef Kogandozh het volgende:
Micro-evolutie is bewezen ja. Maar macro-evolutie naar mijn weten niet... Macro-evolutie is nog nooit waargenomen..
Als jij je er in hebt verdiept weet je donders goed dat dit:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:57 schreef Kogandozh het volgende:
Ik heb me er wel in verdiept. Alleen er zijn zoveel kanten die je moet bekijken voordat je er alles over hebt gelezen.
onzin is.quote:dat evolutie als enige mogelijkheid word gezien voor het "ontstaan" van de aarde/mensheid.
Alles is gebaseerd op aannames.. Niet op wetenschap.
Kortom, ik word er gek van dat alles maar in het straatje van evolutie moet passen.. Evolutie IS en BLIJFT tot nu toe een THOERIE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |