Holterberg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk, met de slee naar de Holterberg
het is maar een klein bedrag per maand, en het zou toch wel mooi zijn als ie wél een keertje in de straat valt dacht ik zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
Nou vind ik het sowieso al een aanfluiting, die postcodeloterij. Ik zou er nooit aan meedoen.
quote:
Het gaat mij om het idee dat het op je postcode valt. Vroeger dacht ik, als je dan verhuist, zul je net zien dat ie op je oude postcodevalt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
het is maar een klein bedrag per maand, en het zou toch wel mooi zijn als ie wél een keertje in de straat valt dacht ik zo
die nieuwe vriendenloterij oid, komt ook daarvandaan zeker?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
41% van alle huishoudens doet mee trouwens.
Da's de sponsorloterij volgens mij, zelfde logoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
die nieuwe vriendenloterij oid, komt ook daarvandaan zeker?
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om gewoon tegen die mensen te zeggen:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
Zo, heb de deur maar even op slot gedaan, er lopen Jehova Getuigen rond
+1quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om gewoon tegen die mensen te zeggen:
"Sorry, geen interesse, maar succes bij de volgende. Fijne dag!
Doe ik altijd en ik heb echt nooit gehad dat ze doordramden.
Ik sta ze altijd netjes te woord.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
Zo, heb de deur maar even op slot gedaan, er lopen Jehova Getuigen rond
Ik niet meer. Ze respecteren namelijk ook niet dat ik direct zeg dat ik geen interesse heb en bellen me op zondagochetnd om 9 uur mijn nest uit.quote:
Die ervaring heb ik dus totaal niet. Zolang zij netjes tegen mij zijn behandel ik ze met respect.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet meer. Ze respecteren namelijk ook niet dat ik direct zeg dat ik geen interesse heb en bellen me op zondagochetnd om 9 uur mijn nest uit.
Ik ken ook de doordramvariant niet persoonlijk, dus heb ik er ook niet zoveel moeite mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik nooit tv kijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
Ik kwam er trouwens van de week achter dat Dean Saunders die meedoet aan popstars de broer is van Ben Saunders.![]()
Ik weet nog dat Dean ooit meedeed aan Xfactor oid en hij is zo leuk. Veel leuker dan die Ben.
In dat geval zou ik het ook niet doen, maar dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik niet meer. Ze respecteren namelijk ook niet dat ik direct zeg dat ik geen interesse heb en bellen me op zondagochetnd om 9 uur mijn nest uit.
oh zo, het logo kwam me iig bekend voor..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's de sponsorloterij volgens mij, zelfde logo
Ik kijk die talentenshows dus ook nooit, daarom kwam ik daar van de week pas achter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik nooit tv kijk.
Dan zou ik ze dus idd ook niet meer zo netjes te woord staanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Ik al 3 keer. Geen enkel respect voor mijn eigen mening of leefstijl. Rot lekker op.
Idd, dan gaan er doden vallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ze mij op zondag om 9 uur wakker bellen sta ik niet voor de gevolgen in.
Het is maar goed dat ik geen klein grut heb wat om 7 uur al aan het bed staat te jengelen ja.quote:
+1 . maar ik ken inderdaad de voet tussen de deur variant nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik dus totaal niet. Zolang zij netjes tegen mij zijn behandel ik ze met respect.
Als ze mij op zondag om 9 uur wakker bellen sta ik niet voor de gevolgen in.
Ik werd ooit eens aangesproken op mijn, overigens heel frivool vormgegeven, 666 Antichrist shirtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ben wel bekend met mensen die vanuit geloofsovertuiging op straat mensen aanklampen en prediken dat je het lichaam wat Godt je gegeven hebt verziekt omdat je rookt.
Daar ga ik dan iets minder coulant mee om.
Ik heb maandenlang een vrouw van de kerk aan de deur gehad. Ik was haar priveprojectje geloof ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ben wel bekend met mensen die vanuit geloofsovertuiging op straat mensen aanklampen en prediken dat je het lichaam wat Godt je gegeven hebt verziekt omdat je rookt.
Daar ga ik dan iets minder coulant mee om.
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ik werd ooit door iemand op straat aangesproken door iemand die vroeg wat ik wist van loodvergiftiging. Niks dus, maar uiteindelijk bleek het over God te gaan
Omdat ik nu ff op kantoor zit voor de vereniging een aantal aanvragen bij de gemeente indienen. En daar kunnen ze zo binnen lopen, ik heb er slechte ervaringen mee. Bij mij blijven ze altijd hangenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zo'n bruggetje weten ze altijd te leggen, zelfs als je het niet verwacht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ik werd ooit door iemand op straat aangesproken door iemand die vroeg wat ik wist van loodvergiftiging. Niks dus, maar uiteindelijk bleek het over God te gaan
+1 en ze zien bij mij toch niet dat ik er wel ben, aangezien de gordijnen aan de zijde van de deur toch dicht zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Een puffende MaK 6400.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
*kuch*
Komt er ook nog even een stinkende goederentrein langs
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:08 schreef Kluts het volgende:
Horrorfilms.Ze weten echt over elk onderwerp er wel een te maken.
Is waarschijnlijk zo fout dat het weer leuk word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat nu dus in het lijstje met films die ik nog moet kijken
Te wachten op te trein naar Maastricht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
*kuch*
Komt er ook nog even een stinkende goederentrein langs
Ik hou ervan, juist omdat horror vaak zo fout is dat het weer leuk werd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk zo fout dat het weer leuk word.
Hij staat nu dus in het lijstje met films die ik nog moet kijken
Je bedoelt Dôd Snô!! Maar dan met zon streepjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou ervan, juist omdat horror vaak zo fout is dat het weer leuk werd.
Aanraders als je daarvan houdt zijn toch wel Dead Snow en Dead & Breakfast.
Ja ik hou er ook wel vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou ervan, juist omdat horror vaak zo fout is dat het weer leuk werd.
Aanraders als je daarvan houdt zijn toch wel Dead Snow en Dead & Breakfast.
Het is een noorse film ja, die zo populair was dat ie nu vooral onder de Engelse titel bekend is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je bedoelt Dôd Snô!! Maar dan met zon streepjeEn Sneu dat ie was
Ja maar hij is zoooooooo slecht... Serieus!! Echt!! ... Je gelooft me niet he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een noorse film ja, die zo populair was dat ie nu onder de Engelse titel bekend is.
O ja, die heb ik ook al een tijdje klaarstaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Nude nuns with big guns is mijn laatste vondst.
Meid, ik heb die film al 3 keer gezien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar hij is zoooooooo slecht... Serieus!! Echt!! ... Je gelooft me niet he?
U riep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meid, ik heb die film al 3 keer gezien.
Als je niet van horror houdt is dat een slechte film ja.
Echte horrorfans kunnen zo'n film juist waarderen.
Ja, iemand die er geen verstand van heeft probeert mij te vertellen wat leuke horrorfilms zijn!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, iemand die er geen verstand van heeft probeert mij te vertellen wat leuke horrorfilms zijn!
En negeert blijkbaar mijn sig.
Ach veel mensen kunnen een goede horrorfilm niet waarderen hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, iemand die er geen verstand van heeft probeert mij te vertellen wat leuke horrorfilms zijn!
En negeert blijkbaar mijn sig.
Maar dit gaat over het waarderen van een slechtequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach veel mensen kunnen een goede horrorfilm niet waarderen he
Het is gewoon een genre waar je van houdt of niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach veel mensen kunnen een goede horrorfilm niet waarderen he
Die blijf ik leuk vinden hoor, allebei de delenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon een genre waar je van houdt of niet.
En bij horror is het leuk als het gewoon een goeie film is, maar als ie heel slecht is, wordt het vaak ook leuker.
Enige wat ik jammer vind is dat er zoveel van die semi-horrorfilms zijn voor het grote publiek die gewoon in mijn ogen niks met horror te maken hebben. Zoals REC. bijvoorbeeld, wat een kutfilm was dat.
Ja maar dat is smaak he.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dit gaat over het waarderen van een slechte.
Dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dit gaat over het waarderen van een slechte.
quote:Dead Snow
The best Nazi Zombie movie ever made. Granted, there are only two others, but this one's the best.
"Dead Snow" is a pretty straightforward modern zombie flick with equal parts gore and humor. It's like a twisted combination of the video games Resident Evil and Wolfenstein, with a dash of the movie "Evil Dead II" thrown in, and served over a bed of virgin Norwegian snow.
Vond rec wel leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon een genre waar je van houdt of niet.
En bij horror is het leuk als het gewoon een goeie film is, maar als ie heel slecht is, wordt het vaak ook leuker.
Enige wat ik jammer vind is dat er zoveel van die semi-horrorfilms zijn voor het grote publiek die gewoon in mijn ogen niks met horror te maken hebben. Zoals REC. bijvoorbeeld, wat een kutfilm was dat.
Ik ging hem huren bij de videotheek, die meid daar "hij is echt heeeeeeel eng! 'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die blijf ik leuk vinden hoor, allebei de delen
Ik zeg ook niet dat ie heel eng is, ik vind ze vermakelijk hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging hem huren bij de videotheek, die meid daar "hij is echt heeeeeeel eng! '
Ik vond er echt helemaal geen kut aan dus.
Kwam gister nog een lijstje tegen waarin hij veel hoger stond dan het origineel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Of erger, mensen die denken dat zo'n amerikaanse remakefilm als The Ring een horror is.
Die komt bij mij niet verder dan redelijke thriller.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Of erger, mensen die denken dat zo'n amerikaanse remakefilm als The Ring een horror is.
Nightmare on Elmstreet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kwam gister nog een lijstje tegen waarin hij veel hoger stond dan het origineel.
Stonden wel meer vreemde dingen in dat lijstje.
Freddy vs Jason hoger dan nightmare on elmstreet 1 bijvoorbeeld
Heb er als een 11 jarig Roycootje aardig last van gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nightmare on Elmstreet.Daar ben ik mee opgegroeid.
Freddy vs. Jason.Jammere film om de boel uit te melken en Robert Englund nog even te laten cashen.
DE film waarbij van alles gebeurd wat niet in beeld gebracht wordt. Anderhalf uur van mijn leven die ik nooit terug zal krijgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt bij mij niet verder dan redelijke thriller.
Ik zal ff kijken in mijn youtubegeschiedenis,misschien dat het daar tussen staat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, ik liet jou een tijdje terug een trailer zien van een zombiefilm, maar ik weet niet meer welkeJij enig idee?
Ik vond Seed of Chucky zo slecht dat het hilarisch werd. Maar sowieso waren al die films meer komisch dan horror.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Over uitmelken gesproken.
De laatste chucky delen
Ja, zoals met zoveel. Maar het eerste deel is wel heel tof natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:33 schreef Royco1 het volgende:
Over uitmelken gesproken.
De laatste chucky delen
Nee ik vond het echt te slecht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond Seed of Chucky zo slecht dat het hilarisch werd. Maar sowieso waren al die films meer komisch dan horror.
Meid, ik ben gek op zombiefilms en vond deze echt geweldig slecht. Wel leuk van slechtheid overigens!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meid, ik heb die film al 3 keer gezien.
Als je niet van horror houdt is dat een slechte film ja.
Echte horrorfans kunnen zo'n film juist waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek als kind al horrorfilms en kan me de eerste keer dat ik Childs Play zag nog goed herinneren. Wat eng was dat vroeger zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zoals met zoveel. Maar het eerste deel is wel heel tof natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef Techno het volgende:
Beep beep richieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vertrouw geen 1 clown meer
ClownsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan ze nog steeds niet uit staan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Daar heb ik als 6jarig klutsje toen alleen een voorstukje van gezien in zo'n filmprogramma van Rene Mioch toen. Jarenlang durfde ik niet langs putjes in de straat te lopen en vond ik het doucheputje eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik 12 was de film gekeken. Wat een verschrikkelijk slechte kutfilm zeg.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Eensch.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch blijft The Thing de allerbeste horrorfilm ooit.
Ik ken hoofdzakelijk t boek, die wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heb ik als 6jarig klutsje toen alleen een voorstukje van gezien in zo'n filmprogramma van Rene Mioch toen. Jarenlang durfde ik niet langs putjes in de straat te lopen en vond ik het doucheputje eng.
Klutsie had m nog nooit gezien, dus we hebben m 2 weken terug gekeken, en hij is nu nog tof, zelfs de special effects.quote:
Wat ReuPac al zegt, het boek is veel beter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
Daar heb ik als 6jarig klutsje toen alleen een voorstukje van gezien in zo'n filmprogramma van Rene Mioch toen. Jarenlang durfde ik niet langs putjes in de straat te lopen en vond ik het doucheputje eng.
In de film bleek die clown op het einde een spin te zijn. Ofzo. Ongeveer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken hoofdzakelijk t boek, die was
Idd, ook al is ie echt gedateerd ( hell, ik was toen nog niet eens geboren) hij is de hele tijd spannend. Goeie film.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klutsie had m nog nooit gezien, dus we hebben m 2 weken terug gekeken, en hij is nu nog tof, zelfs de special effects.
Vind hem wel goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik was nog te jong toen ik IT zag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind clowns nog steeds engquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik was nog te jong toen ik IT zag.
nadat ik hem later nog eens had gezien waren de trauma's over inderdaad
Hij staat er ook niet meer tussen bij mij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Fuck ik kan 'm niet meer vinden...
Toch wel mooi dat 1 film een hele generatie angst aan kan lerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |