Dat zeg jij terwijl je zo een OP op je telefoon hebt getypt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Speciaal voor jou stokstaart. Kijk, als je deze tijd, die je hier doorbrengt nu eens spendeert aan werken.
Aston Martin zonder automaatquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gezellig. Maar ik durf niet zo hard hoor.
En als je wilt racen heb je bij voorbaat gewonnen. Schakelen ben ik ook niet zo'n held in
Hedde gij de knoppen op een Bold 9000 wel eens gezien?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zeg jij terwijl je zo een OP op je telefoon hebt getypt?
De wet van de grote getallen, de Marokkanen kennen 'm.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
2. De truc is aan 100 meisjes op een dag te vragen of ze een lift wil en 1 zegt sowieso ja.
Werken? Neuh... Criminaliteit loontquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Speciaal voor jou stokstaart. Kijk, als je deze tijd, die je hier doorbrengt nu eens spendeert aan werken.
Vervolgens werk je 80 uur per week, en word je ZZP-er. Vandaaruit ga je uitbreiden. Je neemt de BAM aan als klant, papt de directeur in met dinertjes en mooie praatjes.
Je gaat 10 ct per meter onder de concurrent zitten. Daarna kun je uitbreiden.
Je neemt personeel aan. Dan verdien je veel centjes en kun je straks ook mooie auto's kopen.
Oh ja, de belangrijkste tip; nooit gaan trouwen. Anders had je een diamanten ring moeten kopen ipv een auto
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hedde gij de knoppen op een Bold 9000 wel eens gezien?
Ik heb hier een halve laptop in m'n handen
Dat is niet zo slim. Ik zou dat nooit doen bij een auto van m'n papa.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Werken? Neuh... Criminaliteit loont![]()
Tegenover onze pauperflat staat een prachtige villawijk.
Een van die gasten daar heeft gisteren een nieuwe Aston Martin gekocht en zn achterlijke dochter heeft terwijl ze met dr telefoon bezig was gewoon de sleutels in het contact laten zitten.
Billenkoek van papa?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim. Ik zou dat nooit doen bij een auto van m'n papa.
Papa's mogen straf geven. Ooms niet.
Weinig mis mee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Billenkoek van papa?
Meid je bent zoooo glamorous
Nee dat je het eerst laat lijken of je zelf geen auto hebt door deze vraag te stellen:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat ik als meisje in een golf V rijd ipv een Mini Cooper?
en daarna zegt een golf te hebben.quote:In wiens auto moet ik anders patsen op m'n 19e?
Heb\had jij al zo'n auto op je 19e?
Patsen ja. Ik zie toch echt niemand omkijken als ik in mijn auto langs kom rijden hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:16 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee dat je het eerst laat lijken of je zelf geen auto hebt door deze vraag te stellen:
[..]
en daarna zegt een golf te hebben.
Logica? Die posts bevatten het niet.
Straf staat bij jou gelijk aan billenkoek?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Billenkoek van papa?
Meid je bent zoooo glamorous
Sorry ik zie nu inderdaad dat er staat "Zo'n auto", Ik dacht dat er stond "Een auto".quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Patsen ja. Ik zie toch echt niemand omkijken als ik in mijn auto langs kom rijden hoor
Het is je vergeven scheetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Sorry ik zie nu inderdaad dat er staat "Zo'n auto", Ik dacht dat er stond "Een auto".
My bad
ik ben een autistische borderliner met een misvormde duimquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
TS heeft een enorme duim
En een persoonlijkheid stoornis![]()
Oh ja, en een autist natuurlijk
Op Fok! welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
ik ben een autistische borderliner met een misvormde duim
Daar mag je niet mee spotten
Lees verdomme het topic terug, achterlijke secreetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef shiftknop het volgende:
WELK MODEL ASTON MARTIN WAS HET NOU!?!
Ik bedoel maar; een vriend van mij rijdt ook in een Aston Martin maar die is 25 jaar oud en is meer roest dan auto. Misschien waren die Marokkanen wel boos op je omdat je zo'n milieuvervuilende auto rijdt en geen zuinige auto. Heb je daar wel eens aan gedacht he, viespeuk!
ik dacht dat jij een nepmod was met alleen een tagjequote:
Precies wat ik nog aan me post wou toevoegen maar hij is helaas gecensueerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef shiftknop het volgende:
V8 Vantage dus!? Uhm... wacht. Je geeft 100.000 uit aan een auto en laat 1 of ander nichtje erin rijden!?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een nepmod was met alleen een tagje
LIEVELINGSnichtje! Hij woont twee deuren verder. En eigenlijk is hij praktisch een broer want hij heeft geen vrouw of kinderen dus spendeert hij bijna al z'n tijd hier of op z'n werk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef shiftknop het volgende:
V8 Vantage dus!? Uhm... wacht. Je geeft 100.000 uit aan een auto en laat 1 of ander nichtje erin rijden!?
Nou, bof jij even met zo'n loaded familie...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
LIEVELINGSnichtje! Hij woont twee deuren verder. En eigenlijk is hij praktisch een broer want hij heeft geen vrouw of kinderen dus spendeert hij bijna al z'n tijd hier of op z'n werk.
Volgens mij vertel jij het verhaal 100 keer tegen jezelf en geloof je het ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
LIEVELINGSnichtje! Hij woont twee deuren verder. En eigenlijk is hij praktisch een broer want hij heeft geen vrouw of kinderen dus spendeert hij bijna al z'n tijd hier of op z'n werk.
Zo loaded zijn we niet hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, bof jij even met zo'n loaded familie...
En nu?
Ja want met een modaalinkomen kan je een Austin Martin kopen en ook nog rijden aangezien de belastingen en verzekeringen heel goedkoop zullen zijn. Tevens valt het onder de motorrijtuigenbelasting vrijstelling of niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zo loaded zijn we niet hooralleen hij.
Ik geloof dat we bij de middelmoot horen.
Dus de volgende keer zouden ze je een drankje moeten aanbieden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik doe serieus iets fout als vrouw-zijnde
Dat kansloze geroep krijg ik er nog wel uit, maar mannen vragen mij nooit of ik iets wil drinken zo spontaan
Ik zeg net een post boven je; WIJ zijn niet loaded.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ja want met een modaalinkomen kan je een Austin Martin kopen en ook nog rijden aangezien de belastingen en verzekeringen heel goedkoop zullen zijn. Tevens valt het onder de motorrijtuigenbelasting vrijstelling of niet?
stakkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:36 schreef amenth het volgende:
mensen die patsen in de auto van papa, kankervolk
Misschien dachten ze dat ik een soortgenoot wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:03 schreef DeepChord het volgende:
TS neemt vioollessen. Net of marokkanen op zulke meisjes vallen. Derhalve verzonnen topic..
je komt uit irak dus dat zou best kunnen tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat ik een soortgenoot was
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Saillant detail is natuurlijk die Aston Martin, die perse even genoemd moet worden.
Dat was toch die oom die je al jarenlang seksueel misbruikt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je zegt zelf al: het was te verwachten. Waarom zou dat toch zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:20 schreef OEM het volgende:
Haten op buitenlanders terwijl je zelf ook buitenlander bent. Jammer, maar het was te verwachten
Op mij of op m'n oom?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:17 schreef Swindler het volgende:
Ts ik ben verliefd op je , ongeacht hoe je eruit ziet.
Ow oke , dan kijk ik weer verder!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar de auto is niet van mij hoorik mocht er alleen even in rijden
Oke schat! Succes!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ow oke , dan kijk ik weer verder!
Omdat buitenlanders over het algemeen jammer zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je zegt zelf al: het was te verwachten. Waarom zou dat toch zijn?
Wie zijn buitenlanders?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:52 schreef OEM het volgende:
[..]
Omdat buitenlanders over het algemeen jammer zijn.
Was 't maarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Tsss...een echte baas geeft haar gewoon zelf een Aston Martin.
en nee...ik ben dus ook geen echte baas
Ts noch de Marokkanen zijn geen buitenlanders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef OEM het volgende:
[..]
TS, Marokkaan in het golfje, en nog een aantal miljard anderen
je weet wat voor grove fout je nu maakt hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ts noch de Marokkanen zijn geen buitenlanders.
No thanks. Ik ga al met mijn hollandse vriendje kopen en dan koop ik m'n eigen Astonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
met een beetje mazzel word je uitgehuwelijkt aan je oom, TS.
Heb je als nog die Aston Martin en omkijkende hoofden van voorbijgangers... die voeden dan jou glamourzucht
Inform me.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je weet wat voor grove fout je nu maakt he
Hij zegt het precies goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je weet wat voor grove fout je nu maakt he
Dan zal je pappie iets meer geld moeten ophoesten dan in het geval van je golfje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
No thanks. Ik ga al met mijn hollandse vriendje kopen en dan koop ik m'n eigen Aston
Mag hopen dat ik dan zelf een baan heb om m'n auto te betalenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef OEM het volgende:
[..]
Dan zal je pappie iets meer geld moeten ophoesten dan in het geval van je golfje.
"TS noch de marokkaan"quote:
Eigen falen afschuiven. Heel jammer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:04 schreef Triggershot het volgende:
Op een onjuist zinsconstructie letten, terwijl overduidelijk het boodschap is beschreven zegt toch wel het één en ander.
een onjuiste zinsconstructie maakt niet uit, maar deze fout zorgt ervoor dat de betekenis van de zin wezenlijk verandert, wat dus wel belangrijk is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:04 schreef Triggershot het volgende:
Op een onjuist zinsconstructie letten, terwijl overduidelijk het boodschap is beschreven zegt toch wel het één en ander.
Wellicht is het ook een handig advies voor jouw persoon, wanneer je wenst gebruik te maken van zekere termen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:02 schreef OEM het volgende:
[..]
Zoek in het woordenboek 'noch' eens op. Wel handig als je je talen een beetje beheerst.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
De versie van hoe het eigenlijk gegaan is:
Uh nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef OEM het volgende:
[..]
Eigen falen afschuiven. Heel jammer.
Maar TS heeft al aangegeven dat ze buitenlander is, Marokkanen zijn per definitie inwoners van Marokko. Dat zijn dan in jouw taal geen buitenlanders? Waar kom jij eigenlijk vandaan? Belgie?
Het voordeel van correct taalgebruik is dat je een ander duidelijk kan maken wat je bedoelt. En wat jij nu bedoelt... ik weet het niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wellicht is het ook een handig advies voor jouw persoon, wanneer je wenst gebruik te maken van zekere termen.
Boeit me in deze vrij weinig eerlijk gezegd, als een persoon het wel juist hebt begrepen, zoals jij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een onjuiste zinsconstructie maakt niet uit, maar deze fout zorgt ervoor dat de betekenis van de zin wezenlijk verandert, wat dus wel belangrijk is.
Sorry, maar mensen die 'haten op' gebruiken om vervolgens te spreken over correct taalgebruik, zijn wel de laatsten die ik in deze serieus kan nemen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:12 schreef OEM het volgende:
[..]
Het voordeel van correct taalgebruik is dat je een ander duidelijk kan maken wat je bedoelt. En wat jij nu bedoelt... ik weet het niet.
Je gebruikt de juridische definitie. Zoek eens in het woordenboek 'buitenlander' op. Er zijn meer definities.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uh nee.
TS mag zoveel aangeven als zij wil, wanneer zij in het bezit is van een paspoort, een Nederlandse welteverstaan is zij geen buitenlander volgens Nederlandse definities. Dat iemand er een ander nationaliteit / ook inwoner van een ander land is, veranderd daar weinig aan.
dat klopt, maar ik heb dan ook een iq en een eq van 150quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Boeit me in deze vrij weinig eerlijk gezegd, als een persoon het wel juist hebt begrepen, zoals jij.
Het in feite (niet) zijn van een buitenlander, wordt door de juridische definitie vastgesteld.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:14 schreef OEM het volgende:
[..]
Je gebruikt de juridische definitie. Zoek eens in het woordenboek 'buitenlander' op. Er zijn meer definities.
True, maar 'haten op' is een doodnormale uitdrukking hier op Fok! Wat jij presteert aan taalfouten, zowel qua spelling als grammaticaal, is uitzonderlijk. Normaal gesproken is dat niet zo'n probleem, alleen is het bij jou zo erg dat we zelf moeten ontcijferen wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, maar mensen die 'haten op' gebruiken om vervolgens te spreken over correct taalgebruik, zijn wel de laatsten die ik in deze serieus kan nemen.
En dan ook nog idiote constructies kunnen vatten, knap!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik heb dan ook een iq en een eq van 150
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het in feite (niet) zijn van een buitenlander, in juridische zin, wordt door de juridische definitie vastgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |