ik ben een autistische borderliner met een misvormde duimquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
TS heeft een enorme duim
En een persoonlijkheid stoornis![]()
Oh ja, en een autist natuurlijk
Op Fok! welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
ik ben een autistische borderliner met een misvormde duim
Daar mag je niet mee spotten
Lees verdomme het topic terug, achterlijke secreetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef shiftknop het volgende:
WELK MODEL ASTON MARTIN WAS HET NOU!?!
Ik bedoel maar; een vriend van mij rijdt ook in een Aston Martin maar die is 25 jaar oud en is meer roest dan auto. Misschien waren die Marokkanen wel boos op je omdat je zo'n milieuvervuilende auto rijdt en geen zuinige auto. Heb je daar wel eens aan gedacht he, viespeuk!
ik dacht dat jij een nepmod was met alleen een tagjequote:
Precies wat ik nog aan me post wou toevoegen maar hij is helaas gecensueerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef shiftknop het volgende:
V8 Vantage dus!? Uhm... wacht. Je geeft 100.000 uit aan een auto en laat 1 of ander nichtje erin rijden!?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een nepmod was met alleen een tagje
LIEVELINGSnichtje! Hij woont twee deuren verder. En eigenlijk is hij praktisch een broer want hij heeft geen vrouw of kinderen dus spendeert hij bijna al z'n tijd hier of op z'n werk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef shiftknop het volgende:
V8 Vantage dus!? Uhm... wacht. Je geeft 100.000 uit aan een auto en laat 1 of ander nichtje erin rijden!?
Nou, bof jij even met zo'n loaded familie...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
LIEVELINGSnichtje! Hij woont twee deuren verder. En eigenlijk is hij praktisch een broer want hij heeft geen vrouw of kinderen dus spendeert hij bijna al z'n tijd hier of op z'n werk.
Volgens mij vertel jij het verhaal 100 keer tegen jezelf en geloof je het ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
LIEVELINGSnichtje! Hij woont twee deuren verder. En eigenlijk is hij praktisch een broer want hij heeft geen vrouw of kinderen dus spendeert hij bijna al z'n tijd hier of op z'n werk.
Zo loaded zijn we niet hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, bof jij even met zo'n loaded familie...
En nu?
Ja want met een modaalinkomen kan je een Austin Martin kopen en ook nog rijden aangezien de belastingen en verzekeringen heel goedkoop zullen zijn. Tevens valt het onder de motorrijtuigenbelasting vrijstelling of niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zo loaded zijn we niet hooralleen hij.
Ik geloof dat we bij de middelmoot horen.
Dus de volgende keer zouden ze je een drankje moeten aanbieden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik doe serieus iets fout als vrouw-zijnde
Dat kansloze geroep krijg ik er nog wel uit, maar mannen vragen mij nooit of ik iets wil drinken zo spontaan
Ik zeg net een post boven je; WIJ zijn niet loaded.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ja want met een modaalinkomen kan je een Austin Martin kopen en ook nog rijden aangezien de belastingen en verzekeringen heel goedkoop zullen zijn. Tevens valt het onder de motorrijtuigenbelasting vrijstelling of niet?
stakkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:36 schreef amenth het volgende:
mensen die patsen in de auto van papa, kankervolk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |