Mijn oom heeft een Aston Martin gekocht. En ik, als lievelingsnichtje, mocht 'm als eerste meenemen.
Het was vanavond koopavond hier, en daar heb ik een hekel aan. Maar bij de Zara hadden ze een prachtige blouse die ik MOEST hebben.
Auto geparkeerd en snel op en neer rennen.
Terwijl ik terugloop door die vervelende menigte komen er 5 marokkanen in een golf bj 0 naast me rijden.
Dat gaat dan zo; 'ey meisje... Meisje??? Moet je een lift?'
Allereerst, het zou NOOIT passen al zou ik het willen (nog in geen miljoen jaar

). Die gozers zaten al praktisch bij elkaar op schoot.
Daarnaast vraag ik me ook altijd af of ze serieus verwachten dat ik zeg: 'ja! Fijn!' Om vervolgens in te stappen.
Ik vind het ook een klacht dat zij blijkbaar zo zelfverzekerd zijn dat ze serieus denken dat ik bij ze in zou stappen.
Lelijke mensen moeten niet zelfverzekerd zijn.
Afijn, ik bedank vriendelijk. Maar ze bleven naast me rijden. Ondertussen had ik de negeermodus aangezet.
Kennen zij geen schaamte? Iedereen in de stad zag dat ik hun negeerde. Als ik een gozer zou aanspreken en hij zou me negeren, zou ik afdruipen met m'n staart tussen m'n benen en m'n gezicht de eerste 10 jaar niet laten zien

Goed, zij vonden het dus niet voor schut.
Want ze volgden me tot aan de auto. Tot ze me in zagen stappen in de Aston en vol gas wegreden
Ergens in de verte hoorde ik nog het woord 'hoer'

Staan ze twee minuten later naast me bij het stoplicht. Die knakker deed ook nog serieus een poging om mij eruit te trekken

Alsof hij nog niet genoeg voor schut had gestaan. Toen ik ze voorbij reed kreeg ik nog wel een middelvinger cadeau

Klacht lijkt me duidelijk. Marokkanen die vooroordelen bevestigen