Misschien dachten ze dat ik een soortgenoot wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:03 schreef DeepChord het volgende:
TS neemt vioollessen. Net of marokkanen op zulke meisjes vallen. Derhalve verzonnen topic..
je komt uit irak dus dat zou best kunnen tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat ik een soortgenoot was
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Saillant detail is natuurlijk die Aston Martin, die perse even genoemd moet worden.
Dat was toch die oom die je al jarenlang seksueel misbruikt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
LIEVELINGSnichtje! Hij woont twee deuren verder. En eigenlijk is hij praktisch een broer want hij heeft geen vrouw of kinderen dus spendeert hij bijna al z'n tijd hier of op z'n werk.
Je zegt zelf al: het was te verwachten. Waarom zou dat toch zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:20 schreef OEM het volgende:
Haten op buitenlanders terwijl je zelf ook buitenlander bent. Jammer, maar het was te verwachten
Op mij of op m'n oom?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:17 schreef Swindler het volgende:
Ts ik ben verliefd op je , ongeacht hoe je eruit ziet.
Ow oke , dan kijk ik weer verder!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar de auto is niet van mij hoorik mocht er alleen even in rijden
Oke schat! Succes!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ow oke , dan kijk ik weer verder!
Omdat buitenlanders over het algemeen jammer zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je zegt zelf al: het was te verwachten. Waarom zou dat toch zijn?
Wie zijn buitenlanders?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:52 schreef OEM het volgende:
[..]
Omdat buitenlanders over het algemeen jammer zijn.
Was 't maarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Tsss...een echte baas geeft haar gewoon zelf een Aston Martin.
en nee...ik ben dus ook geen echte baas
Ts noch de Marokkanen zijn geen buitenlanders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef OEM het volgende:
[..]
TS, Marokkaan in het golfje, en nog een aantal miljard anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |