quote:
toen ik dat een keer niet deed kreeg ik gelijk een tik over mijn vingers van Dannyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Maar je verdedigt je Blauwe Elite
Ik begrijp hemquote:
quote:
Op een kapitalistische fok waren jullie zo van de troon gestotenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
toen ik dat een keer niet deed kreeg ik gelijk een tik over mijn vingers van Danny
Altijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik begrijp hem
Wil je mijn eerlijke mening?
het is hier geen democratie inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Op een kapitalistische fok waren jullie zo van de troon gestotenMaar helaas, hier hangt een autoritair regime, inclusief ongelijkheid.
Volgens Anil liegt rechts altijd.quote:
Nee, er is een gebrek aan marktwerking in de forum community branche.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
het is hier geen democratie inderdaad.
En jij laat je graag bangmaken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
toen ik dat een keer niet deed kreeg ik gelijk een tik over mijn vingers van Danny
Dit ligt er te dik bovenop je wil ons op het verkeerde pat zetten. Je geeft de indruk dat ze niet geyl is, maar bedoeld daarmee dat ze het wel is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens Anil liegt rechts altijd.
Whiskers is echt geyl.
Ze is wel wat voor jou. Beide zo'n mooie bril.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dit ligt er te dik bovenop je wil ons op het verkeerde pat zetten. Je geeft de indruk dat ze niet geyl is, maar bedoeld daarmee dat ze het wel is.
Hij is PVV'er.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jij laat je graag bangmaken?![]()
ja hoewel iedereen een forum op kan zetten natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, er is een gebrek aan marktwerking in de forum community branche.
forum.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, er is een gebrek aan marktwerking in de forum community branche.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Ze is wel wat voor jou. Beide zo'n mooie bril.
Genoeg over whiskers, ik ben even aan het eten.
Dat weet je vanwege zijn kopstoten aan de barman van de Stairway?quote:
politiekdebat.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
forum.nl
forum.viva.nl
nujij.nl
politiekdebat.nl
weerwoord.nl
www.telegraaf.nl/static/popups/forumbeleid.html
Keuze genoeg. Zoek maar een leuk rechts forum uit.
Eigenlijk heb ik hier het liefste een fijne sociaal-liberale sociėteit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet je vanwege zijn kopstoten aan de barman van de Stairway?
"iedereen verdient een plekje"
Behalve PVVers, PHP en andere kritische leden, kapitalisten, rijken, Westerlingen, etc. etc.
Leer mij die linkse doctrine kennen...
Een trieste gewoonte van Maarten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef ethiraseth het volgende:
Gut, zit mlg weer te zeuren over Whiskers?
Hehe, het is eruit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik hier het liefste een fijne sociaal-liberale sociėteit.
Nee, zo snel heb jij mij niet uitgeluld hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Uitgeluld. Je kiest de persoonlijke aanval.
De intense geilheid die uit zo'n lekker links ongeschoren meisje vloeit, dat doet het hem.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Een trieste gewoonte van Maarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |