Bea is de jongste niet meer dus dat duurt evenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
En toch, staat er nog geen bier voor m'n neus
Je mag die van mij wel? Ik hoef 'm toch nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
En toch, staat er nog geen bier voor m'n neus
Een heel krat? Oh wacht dat was Anglequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Al mijn biertjes zijn aan Q beloofd, sorry
Daar heb ik geen bier voor nodigquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een heel krat? Oh wacht dat was Angle
Pass maar doorquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel? Ik hoef 'm toch niet
Wat heb je dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel? Ik hoef 'm toch niet
Arme Q hij weet niet wat hem overkomtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik geen bier voor nodig
+1quote:
Hoi Tijnquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme Q hij weet niet wat hem overkomt
Jawelquote:
Niet samen delen? Heel romantischquote:
Ja hoor hier ook zn gangetjequote:
Dat is heftigquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hoor hier ook zn gangetjewas weer een apart weekje deze week ben blij dat ie bijna afgelopen is... collega is dinsdagnacht overleden.. is wel heel erg heftig op t werk nu
Ja, zeg. Het is geen spaghetti bij nachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet samen delen? Heel romantisch
ja inderdaad, dinsdag de crematie.. zie er wel een beetje tegenop.. kan het allemaal nog niet bevattenquote:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hoor hier ook zn gangetjewas weer een apart weekje deze week ben blij dat ie bijna afgelopen is... collega is dinsdagnacht overleden.. is wel heel erg heftig op t werk nu
Jeetje ja, dat is nogal wat zeg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja inderdaad, dinsdag de crematie.. zie er wel een beetje tegenop.. kan het allemaal nog niet bevatten
nou inderdaad is iets heel vreemds vorige week ging ie naar huis met griep.. ik heb em zelf nog ziek gemeld en een week later is ie gwn dood..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jeetje ja, dat is nogal wat zeg.
dank je welquote:
Met één flesje kun je niet klinken. Met twee ploppers des te beter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg. Het is geen spaghetti bij nacht
Bah, ook nog zo onverwacht..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou inderdaad is iets heel vreemds vorige week ging ie naar huis met griep.. ik heb em zelf nog ziek gemeld en een week later is ie gwn dood..
Sterktequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja inderdaad, dinsdag de crematie.. zie er wel een beetje tegenop.. kan het allemaal nog niet bevatten
MIquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg. Het is geen spaghetti bij nacht
dank je wel Tijn... gelukkig hoef ik niet alleen we gaan met zn allen dus dat scheelt welquote:
*Proost!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met één flesje kun je niet klinken. Met twee ploppers des te beter.
Ik zit weer te twijfelen of ik vanavond al aan het bier mag van mezelf of dat ik nog even moet uitzieken.quote:
Preciesquote:
Uitzieken, bier kan je als je weer beter bent wel inhalenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit weer te twijfelen of ik vanavond al aan het bier mag van mezelf of dat ik nog even moet uitzieken.
Wat is daar raar aanquote:
Maar ik ben zo benieuwd hoe hij smaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitzieken, bier kan je als je weer beter bent wel inhalen
Dan proef je, maar dan moet je niet zeiken als je alles uitkotstquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik ben zo benieuwd hoe hij smaakt.
Oh is het ook. Alleen ik zie het dan weer meteen voor me, met jullie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is daar raar aanIk vond (vind) dat altijd een lieve scene
Alohaquote:
quote:
En dan is het om te huilen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh is het ook. Alleen ik zie het dan weer meteen voor me, met jullie.
Nee best schattigquote:
Nee, nog steeds maagpijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef El_Matador het volgende:
Wow, jongens, wat een ontvangst!
Voelen jullie je ook zo goed?
Uhuh, tijn die zo'n gehaktballetje met zijn neus jouw kant op duwt enzo.quote:
Lichamelijk ben ik een wrak, maar geestelijk ben ik niet erger dan normaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef El_Matador het volgende:
Je moet ook geen stonede garnalen etenquote:
mwah redelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef El_Matador het volgende:
Ik begin echt te twijfelen of het de garnalen wel waren onderhand.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook geen stonede garnalen eten
Even aangepast ik wil niet in jouw MI voorkomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, WT die zo'n gehaktballetje met zijn neus jouw kant op duwt enzo.
Tijn? WT! Niet Tijn!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, tijn die zo'n gehaktballetje met zijn neus jouw kant op duwt enzo.
Oh haha ik kan al die kwijlende jongens bij samzz ook niet uit elkaar houdenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Even aangepast ik wil niet in jouw MI voorkomen
Voedselvergiftiging is toch meestal na een dag over?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begin echt te twijfelen of het de garnalen wel waren onderhand.
Jij bent goed in overdrijvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh haha ik kan al die kwijlende jongens bij samzz ook niet uit elkaar houden
Hey! ZO, das lang geleden... wassup?quote:
Nou, dat is maar net afhankelijk van de vergiftiging. Dus nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging is toch meestal na een dag over?
Precies.. die paar garnaaltjes.. Ms is het de stress.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging is toch meestal na een dag over?
Goed plan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook geen stonede garnalen eten
Who, moi?quote:
Ik kwijl best wel alleen niet van Samzzquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh haha ik kan al die kwijlende jongens bij samzz ook niet uit elkaar houden
Dat heb je goed gezien!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey! ZO, das lang geleden... wassup?
En kusje voor MissB
ja zeker ff geledenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey! ZO, das lang geleden... wassup?
En kusje voor MissB
Vertel vertel!!!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien!
Het leven is zoooo mooi, men, ik kan het gewoon niet bevatten...![]()
Leugens, vuige leugens!quote:
Goed zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien!
oeh vertelquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien!
Stress is inderdaad niet bevordelijk voor je.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies.. die paar garnaaltjes.. Ms is het de stress.
Dankjequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan!
Tijn, je bent geniaal.
En ik een beetje knetter
Hmm klote! Maar nu is de rij voor de koffie op het werk ook korter, zo moet je het ook zien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja zeker ff geleden![]()
dinsdagnacht is een collega overleden dus nogal heftig allemaal op t werk.. verder wel goed hoor
Mata...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm klote! Maar nu is de rij voor de koffie op het werk ook korter, zo moet je het ook zien.
He, even iets anders, heb je niet een maagzweer of zo?quote:
Haha nou die ene persoon zal niet zo groot verschil maken denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm klote! Maar nu is de rij voor de koffie op het werk ook korter, zo moet je het ook zien.
Ja nou, die gedachte was wel even bij me opgekomen. Maar dat kan toch niet, ik, met de maag van staal!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, even iets anders, heb je niet een maagzweer of zo?
quote:
Waar is je hart van?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet, ik, met de maag van staal!
Waarom zou het niet kunnen? Iedereen kan het krijgen in principe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, die gedachte was wel even bij me opgekomen. Maar dat kan toch niet, ik, met de maag van staal!
Goud natuurlijkquote:
Eindelijk weer parkeren morgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha nou die ene persoon zal niet zo groot verschil maken denk ik
Maagzweer is geen excuus hequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, die gedachte was wel even bij me opgekomen. Maar dat kan toch niet, ik, met de maag van staal!
da's geheimquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eindelijk weer parkeren morgen
Had ik het vanmorgen nog over, mijn eerste Duitse lunch na 2 maanden... Bij de Mac
Ik heb er geen problemen mee als de helft van de wereldbevolking die ik niet ken morgen komt te overlijden...
Alleen de stank zal irritant zijn. Maar verder, och.
Ja nou, doe nou even mee... ik wil er niet aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen? Iedereen kan het krijgen in principe.
quote:
Dat had een bepaalde Oostenrijkse meneer ook in gedachten 70 jaar terug. Maar die was wat specifieker qua geloof enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eindelijk weer parkeren morgen
Had ik het vanmorgen nog over, mijn eerste Duitse lunch na 2 maanden... Bij de Mac
Ik heb er geen problemen mee als de helft van de wereldbevolking die ik niet ken morgen komt te overlijden...
Alleen de stank zal irritant zijn. Maar verder, och.
Ik heb nog foto's van een varkenshart hier liggen herinner ik me. Ik zal die weer eens als avatar instellen.quote:
Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat ervoor gemoord moet worden, gewoon het losse feit op zich.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat had een bepaalde Oostenrijkse meneer ook in gedachten 70 jaar terug. Maar die was wat specifieker qua geloof enzo
quote:
Mocht je het hebben kan je er natuurlijk ook niks mee doen en uiteindelijk een maagperforatie oplopen, voegt wel dat beetje extra spanning toequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, doe nou even mee... ik wil er niet aan.
Dat is weer dat "dilemma" met die knop en een miljoen enzo...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat ervoor gemoord moet worden, gewoon het losse feit op zich.
Zou jij daar problemen mee hebben? Zou jij ze missen? Nee, je kent ze immers niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mocht je het hebben kan je er natuurlijk ook niks mee doen en uiteindelijk een maagperforatie oplopen, voegt wel dat beetje extra spanning toe
Dat laatste inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat ervoor gemoord moet worden, gewoon het losse feit op zich.
Zou jij daar problemen mee hebben? Zou jij ze missen? Nee, je kent ze immers niet.
Zilver dan?quote:
Ik doe het met liefdequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah jij laat me me altijd beter voelen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het met liefde
Ach, de kans is toch klein. En sowieso hebben 1 op de 5 Nederlanders een maagzweer.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Nom nom nom
Avond
Zo iedereen de verrekijkers al afgestoft voor zaterdag
Ja? Ik nooit. Doe geen dingen voor geld. En zeker moorden niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is weer dat "dilemma" met die knop en een miljoen enzo...
Ik zei toen: rammen totdat ik kramp in mijn vingers krijg
Wat is er zaterdag nu weer?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Nom nom nom
Avond
Dokter bellen? Hij schrijft je vast wat pantoprazol voor of zo. Als het echt een maagzweer is.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Nom nom nom
Avond
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er zaterdag nu weer?
Mijn hart is van kaas.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
Mijn hart is van platina. Dat is best lastig in sommige streken van het land.
Wat is er zaterdag? Oh, tuurlijk! De meetquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Nom nom nom
Avond
Jij ademt kaasquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn hart is van kaas.
Heerlijk
Ja maar dan moet ik denk ik eerst een paar dagen maagpijn hebben. Hoe checkt ie dat eigenlijk?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dokter bellen? Hij schrijft je vast wat pantoprazol voor of zo. Als het echt een maagzweer is.
Vanwege zaterdag of vanwege mijn UI?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik maar aan escootje denken de hele tijd
Vandaag over gehad op mijn werkquote:
quote:
quote:
BlonT hequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er zaterdag? Oh, tuurlijk! De meet
Vanwege de UI natuurlijk, hoezo vanwege zaterdag?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanwege zaterdag of vanwege mijn UI?
Welke symptomen heb je nog meer naast pijn? Zuurbranden? Oprispingen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik denk ik eerst een paar dagen maagpijn hebben. Hoe checkt ie dat eigenlijk?
Nee echt alleen zo'n stekende pijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke symptomen heb je nog meer naast pijn? Zuurbranden? Oprispingen?
En ik heb geen idee, nooit een zweer gehad.
Weetikveel dat je zaterdag wilde komen ofzo, dan moet je Escie dus ergens dumpen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vanwege de UI natuurlijk, hoezo vanwege zaterdag?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vandaag over gehad op mijn werk
Moest wel, voor de party...
Neuh, ben er zaterdag niet bij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weetikveel dat je zaterdag wilde komen ofzo, dan moet je Escie dus ergens dumpen.
Mja, ik ben geen dokter, als het aanhoudt ff bellen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee echt alleen zo'n stekende pijn.
Nou ben ik weer de boemanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja? Ik nooit. Doe geen dingen voor geld. En zeker moorden niet.
Het is iets anders. Ik zou ze gewoon niet missen, maar wil daar geen winst uit halen, en al helemaal geen geld!![]()
Like you didn't know, biatchquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]Ga ik naar m'n eerste drugsfeestje?
Ja maar dan moet je toch wel aan hem blijven denken enzo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
En Esje blijft gewoon thuis als ik weg ben hoor
Ik herkende die typische vrolijke opgewekte opbeurende hartverwarmende kaassmeltende vriendelijkheid van weleer wel ja..quote:
Ik zie hem al gaan in de Stairwayquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
En Esje blijft gewoon thuis als ik weg ben hoor
Altijd tochquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je toch wel aan hem blijven denken enzo?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie hem al gaan in de Stairway
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik herkende die typische vrolijke opgewekte opbeurende hartverwarmende kaassmeltende vriendelijkheid van weleer wel ja..
Mag ik daar diezelfde dag op terugkomen?quote:
Alles kann, nichts muss lieverd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik daar diezelfde dag op terugkomen?
Dat weet ik. Maar het lijkt me wel de uitgesproken mogelijkheid om eens iets te proberen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles kann, nichts muss lieverd.
Precies! Houdt ook meteen nare mannen wegquote:
Succes morgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ja, afsluiten, nog even lezen en slapen.
Over een paar uur moet ik alweer op
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ja, afsluiten, nog even lezen en slapen.
Over een paar uur moet ik alweer op
Je hebt de essentie te pakkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar het lijkt me wel de uitgesproken mogelijkheid om eens iets te proberen.
Maar goed, daar denk ik nog even over, wil 't wel verantwoord houden zeg maar.
Sta er niet heel negatief tegenover, maar ik ga sowieso niks proberen, zit nu al aan de pillen enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt de essentie te pakken
Het is net als met ideeen op een normaal feestje. Krijg je ook tips en suggesties enzo. En wat je niet geschikt acht, gooi je weg en wat je leuk vindt spring je in.
Pillen zijn minder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sta er niet heel negatief tegenover, maar ik ga sowieso niks proberen, zit nu al aan de pillen enzo
De pillen zijn teringzooi, maar ze helpen me wel. En dat laatste is het belangrijkstquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pillen zijn minder.
Kristallen!![]()
Goed doseren, da's belangrijk
Gast!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Boudibou het volgende:
Godver het zal weer eens een keer niet over drugs gaan, stelletje junks.
Die van mij zijn door de huisarts voorgeschreven!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Boudibou het volgende:
Ging je neus jeuken jong?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Boudibou het volgende:
Je bent er nog niet uit?quote:
Ja, zoals boefje al zei, mn neus begon te jeuken.quote:
Hehe lekker binnenkomertje!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, zoals boefje al zei, mn neus begon te jeuken.
Wilde ff kijken hoe het hier was, en ik kreeg ineens de laatste post en jawel hoor...
Ik wil nog het één en ander proberen wat me leuk lijkt, maar er is ook genoeg wat me net ff te ver gaatquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
M'n tedere hartje ging te keer, wat erop duidde dat jij hier moest zijn.
Nu word ik natuurlijk nieuwsgierig naar wat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik wil nog het één en ander proberen wat me leuk lijkt, maar er is ook genoeg wat me net ff te ver gaat.
Niet handig...wel een bizar avontuur.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die van mij zijn door de huisarts voorgeschreven!
En het lijkt me niet handig om die te mixen met geestverruimende middelen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet handig...wel een bizar avontuur.
Maar Lotuss..Lotuss...jij was volgens mij degene met het prins op het witte paard niet?
Das het mooie van ervaringen delen... leer je selecteren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik wil nog het één en ander proberen wat me leuk lijkt, maar er is ook genoeg wat me net ff te ver gaat.
Why am I not surprised?quote:
Lekker, lekker!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe lekker binnenkomertje!
Alles goed man?
Wat ik nog wil doen? volgende week vrijdag paddo'squote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu word ik natuurlijk nieuwsgierig naar wat.
Haha, er kan nog meer bij...quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, er kan nog meer bij...Vooral M!!!!
Dan heb je 2 van de 3 topdrugs te pakken. Kaas zou de ander zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wat ik nog wil doen? volgende week vrijdag paddo's... xtc/mdma staat ook nog op het to-do lijstje..
Maar cocaïne ga ik b.v. niet proberen.
Ben persoonlijk meer van het rundvlees.... behalve Marianne Thieme krijg ik dan ook alle Hindoe's op mijn dakquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
Marianne Thieme zal boos op me zijn.
750 g kip voor 2,89 euro.
Maar zoooo lekker!
Hedonist in hart en ballen.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben persoonlijk meer van het rundvlees.... behalve Marianne Thieme krijg ik dan ook alle Hindoe's op mijn dak
Oe....quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben persoonlijk meer van het rundvlees.... behalve Marianne Thieme krijg ik dan ook alle Hindoe's op mijn dak
Dat laatste zou je sieren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
He El torrero ..(nee ik schrijf het niet goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste zou je sieren.
Wat een kankerreligie
Je riepquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
BierMajesteit, kom ook eens hier langs
De mensen met wie ik het gaat doen hebben het al eerder gedaan, echt de meest hilarische verhalen hoor ik van ze jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je 2 van de 3 topdrugs te pakken. Kaas zou de ander zijn.
Laat weten hoe het was in het paddotopic, daar delen we tripreports. Hilarisch!
Hoi fluitebolletje!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
BierMajesteit, kom ook eens hier langs
Ik ben zelfs allergisch voor varkensvleesquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang je maar van de biggetjes afblijft
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben zelfs allergisch voor varkensvlees
Dat hele kastensysteem is sowiesoquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste zou je sieren.
Wat een kankerreligie
Daar geloof ik nou weer geen drol van!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Komt allemaal door jou..je brengt het goede in me naar boven.
Een drol gaat immers naar beneden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar geloof ik nou weer geen drol van!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een drol gaat immers naar beneden.
Juist. Verlamd is het land, niet normaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat hele kastensysteem is sowieso![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:23 schreef El_Matador het volgende:
Zo'n heerlijk sappig speenvarkentje, aan het spit.
En een kaasplankje toe.![]()
Ik ga slapen... morgen mijn 3e werkdag in hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist. Verlamd is het land, niet normaal.
Jaa..paddo-trip is mooi.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
De mensen met wie ik het gaat doen hebben het al eerder gedaan, echt de meest hilarische verhalen hoor ik van ze ja
Wat was kaas ook alweer?
Heb alleen nog maar drie Heinekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja! Ik vind dat ik een biertje verdient heb! kom es brenge!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga slapen... morgen mijn 3e werkdag in hetUtrecht
Oe, ik zal eens kijken of ik er ergens een vandaan kan trekken, prima ontbijt zoietsquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:23 schreef El_Matador het volgende:
Zo'n heerlijk sappig speenvarkentje, aan het spit.
En een kaasplankje toe.![]()
Sowieso wel. Jij bent konings..inings.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar geloof ik nou weer geen drol van!
Hoe was je daar ookalweer aangekomen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar drie Heineken
Waar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga slapen... morgen mijn 3e werkdag in hetUtrecht
Niks geen varkentjes aan het spit!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, ik zal eens kijken of ik er ergens een vandaan kan trekken, prima ontbijt zoiets
verjaardagquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was je daar ookalweer aangekomen?
En waar hangt Yuki uit?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowieso wel. Jij bent konings..inings.
lekkere Foh Mai.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks geen varkentjes aan het spit!
Dat kan ik niet aanzien hoorquote:
KPN winkelquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, ik zal eens kijken of ik er ergens een vandaan kan trekken, prima ontbijt zoiets
Ik stuur Youp bij je langs.quote:
PeuRac is er ook niet. Dus dat maakt 't wel verdacht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
verjaardag![]()
Yuki.... uhm werken, skypen met Barb of naar de film met Peu.... en daar blijven hangen
Nee, ik wil bij Defensie na mijn studie. Alleen als ik het zo aankijk, is die kans zeer klein met de bezuinigingen op Defensie!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij IN THE ARMY zat?
Als rukken lukt, lukt bier drinken ook welquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Biertje drinken met links is lastiger dan met rechts.
rukken gaat m vanavond ook niet worden. Ik moet er maar aan wennen dat ik donderdag avond niet meer kan rukkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als rukken lukt, lukt bier drinken ook wel
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
rukken gaat m vanavond ook niet worden. Ik moet er maar aan wennen dat ik donderdag avond niet meer kan rukkenen vrijdag.....
Goh toevallig, ik ookquote:
Gangreen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
rukken gaat m vanavond ook niet worden. Ik moet er maar aan wennen dat ik donderdag avond niet meer kan rukkenen vrijdag.....
Wat heerlijk, meid!quote:
Na Road Trip wil ik niet anders meer...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is soms ook wel fijn ja, je krijgspier beroeren en je prostaat melken
Het is een feest, elke keer!quote:
quote:
Primaquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Leuk! Kom wel even langs voor een nieuw telefoonabo.
2 vingers!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na Road Trip wil ik niet anders meer...
150 % eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja onwijs haha. een paar verschillende dingen gedaan, maar X en paddo's zijn veruit t gaafste
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
150 % eens.
Ooit nog es hippieflippen, heb jij dat gedaan?
Amateurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Paddo's + XTCquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ken de term niet dus ik geloof t niet. wat is t ?
quote:
Jaaa,, ben ik het wel ongeveer mee eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja onwijs haha. een paar verschillende dingen gedaan, maar X en paddo's zijn veruit t gaafste
Slapie lekker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef Lotusss het volgende:
Anyway... ik ga mijn oogjes sluiten. Truste iedereen!
Ja dat laatste dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
verjaardag![]()
Yuki.... uhm werken, skypen met Barb of naar de film met Peu.... en daar blijven hangen
Iets met Peu & Yuki... maar ik weet eigenlijk helemaal niks dus ik roep maar wat om reacties te krijgen van mensen die misschien meer weten!quote:
dan zou ik wel willen helpen met roepen..alleen ik weet niet watquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Iets met Peu & Yuki... maar ik weet eigenlijk helemaal niks dus ik roep maar wat om reacties te krijgen van mensen die misschien meer weten!
Peu en Yuki...nigga whuuuutquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Iets met Peu & Yuki... maar ik weet eigenlijk helemaal niks dus ik roep maar wat om reacties te krijgen van mensen die misschien meer weten!
zeg ik ben helemaal geen slettebakquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef El_Matador het volgende:
Slettebakken hier zeg...
Moet het nou alweer over seks gaan?
Wie moet er nou weer hard doorgeblaft worden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef El_Matador het volgende:
Slettebakken hier zeg...
Moet het nou alweer over seks gaan?
geen slettebak? Dan wordt het tijd dat je weer eens gaat slettebakken hee!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
zeg ik ben helemaal geen slettebak![]()
en het gaat over iets..maar wat dat iets is, is nog de vraag
en wie is barb??quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
Wacht even... Peu en Yuki hadden ooooooit iets... of hij wilde wel maar zij niet....
Zij is toch in love met barb?
Is dat zo? Dat dacht ik ook maar toen dacht ik weer van niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
Wacht even... Peu en Yuki hadden ooooooit iets... of hij wilde wel maar zij niet....
Zij is toch in love met barb?
Nee, was je dat maar...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
zeg ik ben helemaal geen slettebak![]()
en het gaat over iets..maar wat dat iets is, is nog de vraag
nee hoor, ik ben nooit een slettebak geweest, ik ben altijd een keurige dame geweestquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geen slettebak? Dan wordt het tijd dat je weer eens gaat slettebakken hee!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij weet vast meer als vriendinnetje van Yuki
Geen piemel in te krijgen dus... saai..quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben nooit een slettebak geweest, ik ben altijd een keurige dame geweest
Af en toe even slettebakken is best lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben nooit een slettebak geweest, ik ben altijd een keurige dame geweest
ow, ja heb mijn culo dan al gezien??quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, was je dat maar...
Dan zou ik die lekkere latinaculazo van je wel es even goed vastpakken...
tja, dat kan jij in ieder geval niet beoordelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen piemel in te krijgen dus... saai..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen piemel in te krijgen dus... saai..
Ik val elke nacht ermee in slaap. Ik denk dat ik me wel een voorstelling kan maken...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ja heb mijn culo dan al gezien??
o...hoe kan dat dan? Wat voor speciale krachten of ogen heb jij dan???quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik val elke nacht ermee in slaap. Ik denk dat ik me wel een voorstelling kan maken...
aha...ik weet nu denk ik wie je bedoelt tenminste virtueel danquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hello.... en barb is onze enige echte MALTA-man.... Barbusse
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
aha...ik weet nu denk ik wie je bedoelt tenminste virtueel dan
Te imagino y estoy disfrutando... Que mas quisieras?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
o...hoe kan dat dan? Wat voor speciale krachten of ogen heb jij dan???
goed idee, ff lurkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]yeah ... en anders kijk je eff in het fobo
MOehahaha, echt, het zou een geniale openingszin zijn. De 1% die het wel pikt, die moet je nu juist hebben...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zie je al zo open doen..
casi lo mismo, pero yo prefiero mirar y disfrutar..no imaginarquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Te imagino y estoy disfrutando... Que mas quisieras?
Mannen zijn daar best wel erg in..quote:
Same shitquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mannen zijn daar best wel erg in..![]()
Alleen noemen wij het dan "ouwehoeren tijdens het zuipen" ... niet "roddelen"... :|
ja ouwehoer eens mee?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alleen noemen wij het dan "ouwehoeren tijdens het zuipen" ... niet "roddelen"...
Als jij dat beest 4 verdiepingen omhoog kan dragen, krijg je van mij een biertje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
E_M, denk je dat ze moeilijk gaan doen als ik met een varken aan kom bij jou?Het is wel de grens over he
hoef je mij niet te vertellen. Ik heb in een klas gezeten waar ik het enige meisje was..en tijdens een klassenetentje..o jee..wat schrok ik zeg, nooit verwacht dat de heren zulke roddelheren konden zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alleen noemen wij het dan "ouwehoeren tijdens het zuipen" ... niet "roddelen"... :|
Pues, yo tambien! Por eso me encanta viajar!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
casi lo mismo, pero yo prefiero mirar y disfrutar..no imaginar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |