Niet handig...wel een bizar avontuur.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die van mij zijn door de huisarts voorgeschreven!
En het lijkt me niet handig om die te mixen met geestverruimende middelen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet handig...wel een bizar avontuur.
Maar Lotuss..Lotuss...jij was volgens mij degene met het prins op het witte paard niet?
Das het mooie van ervaringen delen... leer je selecteren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik wil nog het één en ander proberen wat me leuk lijkt, maar er is ook genoeg wat me net ff te ver gaat.
Why am I not surprised?quote:
Lekker, lekker!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe lekker binnenkomertje!
Alles goed man?
Wat ik nog wil doen? volgende week vrijdag paddo'squote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu word ik natuurlijk nieuwsgierig naar wat.
Haha, er kan nog meer bij...quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, er kan nog meer bij...Vooral M!!!!
Dan heb je 2 van de 3 topdrugs te pakken. Kaas zou de ander zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wat ik nog wil doen? volgende week vrijdag paddo's... xtc/mdma staat ook nog op het to-do lijstje..
Maar cocaïne ga ik b.v. niet proberen.
Ben persoonlijk meer van het rundvlees.... behalve Marianne Thieme krijg ik dan ook alle Hindoe's op mijn dakquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
Marianne Thieme zal boos op me zijn.
750 g kip voor 2,89 euro.
Maar zoooo lekker!
Hedonist in hart en ballen.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben persoonlijk meer van het rundvlees.... behalve Marianne Thieme krijg ik dan ook alle Hindoe's op mijn dak
Oe....quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben persoonlijk meer van het rundvlees.... behalve Marianne Thieme krijg ik dan ook alle Hindoe's op mijn dak
Dat laatste zou je sieren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
He El torrero ..(nee ik schrijf het niet goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste zou je sieren.
Wat een kankerreligie
Je riepquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
BierMajesteit, kom ook eens hier langs
De mensen met wie ik het gaat doen hebben het al eerder gedaan, echt de meest hilarische verhalen hoor ik van ze jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je 2 van de 3 topdrugs te pakken. Kaas zou de ander zijn.
Laat weten hoe het was in het paddotopic, daar delen we tripreports. Hilarisch!
Hoi fluitebolletje!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
BierMajesteit, kom ook eens hier langs
Ik ben zelfs allergisch voor varkensvleesquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang je maar van de biggetjes afblijft
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben zelfs allergisch voor varkensvlees
Dat hele kastensysteem is sowiesoquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste zou je sieren.
Wat een kankerreligie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |