Dat weet ik. Maar het lijkt me wel de uitgesproken mogelijkheid om eens iets te proberen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles kann, nichts muss lieverd.
Precies! Houdt ook meteen nare mannen wegquote:
Succes morgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ja, afsluiten, nog even lezen en slapen.
Over een paar uur moet ik alweer op
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ja, afsluiten, nog even lezen en slapen.
Over een paar uur moet ik alweer op
Je hebt de essentie te pakkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar het lijkt me wel de uitgesproken mogelijkheid om eens iets te proberen.
Maar goed, daar denk ik nog even over, wil 't wel verantwoord houden zeg maar.
Sta er niet heel negatief tegenover, maar ik ga sowieso niks proberen, zit nu al aan de pillen enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt de essentie te pakken
Het is net als met ideeen op een normaal feestje. Krijg je ook tips en suggesties enzo. En wat je niet geschikt acht, gooi je weg en wat je leuk vindt spring je in.
Pillen zijn minder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sta er niet heel negatief tegenover, maar ik ga sowieso niks proberen, zit nu al aan de pillen enzo
De pillen zijn teringzooi, maar ze helpen me wel. En dat laatste is het belangrijkstquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pillen zijn minder.
Kristallen!![]()
Goed doseren, da's belangrijk
Gast!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Boudibou het volgende:
Godver het zal weer eens een keer niet over drugs gaan, stelletje junks.
Die van mij zijn door de huisarts voorgeschreven!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Boudibou het volgende:
Ging je neus jeuken jong?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Boudibou het volgende:
Je bent er nog niet uit?quote:
Ja, zoals boefje al zei, mn neus begon te jeuken.quote:
Hehe lekker binnenkomertje!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, zoals boefje al zei, mn neus begon te jeuken.
Wilde ff kijken hoe het hier was, en ik kreeg ineens de laatste post en jawel hoor...
Ik wil nog het één en ander proberen wat me leuk lijkt, maar er is ook genoeg wat me net ff te ver gaatquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
M'n tedere hartje ging te keer, wat erop duidde dat jij hier moest zijn.
Nu word ik natuurlijk nieuwsgierig naar wat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik wil nog het één en ander proberen wat me leuk lijkt, maar er is ook genoeg wat me net ff te ver gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |