Ik heb nog foto's van een varkenshart hier liggen herinner ik me. Ik zal die weer eens als avatar instellen.quote:
Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat ervoor gemoord moet worden, gewoon het losse feit op zich.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat had een bepaalde Oostenrijkse meneer ook in gedachten 70 jaar terug. Maar die was wat specifieker qua geloof enzo
quote:
Mocht je het hebben kan je er natuurlijk ook niks mee doen en uiteindelijk een maagperforatie oplopen, voegt wel dat beetje extra spanning toequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, doe nou even mee... ik wil er niet aan.
Dat is weer dat "dilemma" met die knop en een miljoen enzo...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat ervoor gemoord moet worden, gewoon het losse feit op zich.
Zou jij daar problemen mee hebben? Zou jij ze missen? Nee, je kent ze immers niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mocht je het hebben kan je er natuurlijk ook niks mee doen en uiteindelijk een maagperforatie oplopen, voegt wel dat beetje extra spanning toe
Dat laatste inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat ervoor gemoord moet worden, gewoon het losse feit op zich.
Zou jij daar problemen mee hebben? Zou jij ze missen? Nee, je kent ze immers niet.
Zilver dan?quote:
Ik doe het met liefdequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah jij laat me me altijd beter voelen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het met liefde
Ach, de kans is toch klein. En sowieso hebben 1 op de 5 Nederlanders een maagzweer.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Nom nom nom
Avond
Zo iedereen de verrekijkers al afgestoft voor zaterdag
Ja? Ik nooit. Doe geen dingen voor geld. En zeker moorden niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is weer dat "dilemma" met die knop en een miljoen enzo...
Ik zei toen: rammen totdat ik kramp in mijn vingers krijg
Wat is er zaterdag nu weer?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Nom nom nom
Avond
Dokter bellen? Hij schrijft je vast wat pantoprazol voor of zo. Als het echt een maagzweer is.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Nom nom nom
Avond
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er zaterdag nu weer?
Mijn hart is van kaas.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
Mijn hart is van platina. Dat is best lastig in sommige streken van het land.
Wat is er zaterdag? Oh, tuurlijk! De meetquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Nom nom nom
Avond
Jij ademt kaasquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn hart is van kaas.
Heerlijk
Ja maar dan moet ik denk ik eerst een paar dagen maagpijn hebben. Hoe checkt ie dat eigenlijk?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dokter bellen? Hij schrijft je vast wat pantoprazol voor of zo. Als het echt een maagzweer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |