Daar geloof ik nou weer geen drol van!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Komt allemaal door jou..je brengt het goede in me naar boven.
Een drol gaat immers naar beneden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar geloof ik nou weer geen drol van!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een drol gaat immers naar beneden.
Juist. Verlamd is het land, niet normaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat hele kastensysteem is sowieso![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:23 schreef El_Matador het volgende:
Zo'n heerlijk sappig speenvarkentje, aan het spit.
En een kaasplankje toe.![]()
Ik ga slapen... morgen mijn 3e werkdag in hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist. Verlamd is het land, niet normaal.
Jaa..paddo-trip is mooi.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
De mensen met wie ik het gaat doen hebben het al eerder gedaan, echt de meest hilarische verhalen hoor ik van ze ja
Wat was kaas ook alweer?
Heb alleen nog maar drie Heinekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja! Ik vind dat ik een biertje verdient heb! kom es brenge!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga slapen... morgen mijn 3e werkdag in hetUtrecht
Oe, ik zal eens kijken of ik er ergens een vandaan kan trekken, prima ontbijt zoietsquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:23 schreef El_Matador het volgende:
Zo'n heerlijk sappig speenvarkentje, aan het spit.
En een kaasplankje toe.![]()
Sowieso wel. Jij bent konings..inings.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar geloof ik nou weer geen drol van!
Hoe was je daar ookalweer aangekomen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar drie Heineken
Waar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga slapen... morgen mijn 3e werkdag in hetUtrecht
Niks geen varkentjes aan het spit!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, ik zal eens kijken of ik er ergens een vandaan kan trekken, prima ontbijt zoiets
verjaardagquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was je daar ookalweer aangekomen?
En waar hangt Yuki uit?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowieso wel. Jij bent konings..inings.
lekkere Foh Mai.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks geen varkentjes aan het spit!
Dat kan ik niet aanzien hoorquote:
KPN winkelquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, ik zal eens kijken of ik er ergens een vandaan kan trekken, prima ontbijt zoiets
Ik stuur Youp bij je langs.quote:
PeuRac is er ook niet. Dus dat maakt 't wel verdacht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
verjaardag![]()
Yuki.... uhm werken, skypen met Barb of naar de film met Peu.... en daar blijven hangen
Nee, ik wil bij Defensie na mijn studie. Alleen als ik het zo aankijk, is die kans zeer klein met de bezuinigingen op Defensie!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij IN THE ARMY zat?
Als rukken lukt, lukt bier drinken ook welquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Biertje drinken met links is lastiger dan met rechts.
rukken gaat m vanavond ook niet worden. Ik moet er maar aan wennen dat ik donderdag avond niet meer kan rukkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als rukken lukt, lukt bier drinken ook wel
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
rukken gaat m vanavond ook niet worden. Ik moet er maar aan wennen dat ik donderdag avond niet meer kan rukkenen vrijdag.....
Goh toevallig, ik ookquote:
Gangreen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
rukken gaat m vanavond ook niet worden. Ik moet er maar aan wennen dat ik donderdag avond niet meer kan rukkenen vrijdag.....
Wat heerlijk, meid!quote:
Na Road Trip wil ik niet anders meer...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is soms ook wel fijn ja, je krijgspier beroeren en je prostaat melken
Het is een feest, elke keer!quote:
quote:
Primaquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Leuk! Kom wel even langs voor een nieuw telefoonabo.
2 vingers!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na Road Trip wil ik niet anders meer...
150 % eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja onwijs haha. een paar verschillende dingen gedaan, maar X en paddo's zijn veruit t gaafste
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
150 % eens.
Ooit nog es hippieflippen, heb jij dat gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |