quote:
hier eten we pas over 1 a 2 uurtjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen zijn klaar met werk. En het is etenstijd.
Ik sla even over met die rotmaag, kleine man zit lekker aan de mihoenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier eten we pas over 1 a 2 uurtjes
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Techno het volgende:
En wat werk betreft. Ik ga ook naar huis.
Hmmm mihoen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik sla even over met die rotmaag, kleine man zit lekker aan de mihoen
mihoen lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik sla even over met die rotmaag, kleine man zit lekker aan de mihoen
Hmm, wat is dat dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
mihoen lekker![]()
hier eten we een of andere zuid-amerikaanse soep met een soort gekookt vlees erin waar zo'n stuk rond bot inzit
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Techno het volgende:
En wat werk betreft. Ik ga ook naar huis.
ik kan het omschrijven, maar niet de naam noemenquote:
Hoe gaan de tentamens tot nu toe?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
Ik had zuurkoolEn rijstepap met kaneelsuiker toe!
En ik moet morgen onchristelijk vroeg op
Ik kan er niks over zeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe gaan de tentamens tot nu toe?
lekker zuurkuul en rijstepap met kaneelsuikerquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
Ik had zuurkoolEn rijstepap met kaneelsuiker toe!
En ik moet morgen onchristelijk vroeg op
Kwart over vijfquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
lekker zuurkuul en rijstepap met kaneelsuiker![]()
hoe vroeg moet je dan op?
Ja ook nog in 3D, maar jeetje, wat een rottijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:00 schreef Ripley het volgende:
Hij is wel leuk, vorige week in voorpremiere gezien
Ja, dat is heel vroegquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
kwart over vijf dat is vroeg
![]()
Ik ga er even vandoor moet de afwas gaan ruimen
Roy meet Karmaquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
Pfff was ik net van de buikpijn af, heb ik gegeten is het weer terug.
Zo alles is afgeruimdquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is heel vroeg
Maar ik ga het slim aanpakken, ik ga vanavond douchen en alles klaarleggen zodat ik morgen zo in m'n kleren kan schieten, schoenen en tas kan pakken, naar de badkamer wassen, etage lager eten en tandenpoetsen en om kwart voor vijf op naar 't station!
Make up doe ik in de trein en m'n haar ga ik straks alvast stijlen. Uhuh
Succes met opruimen
Veel plezierquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:20 schreef JoeBravo het volgende:
DVD concert 1 gezien, gegeten, nu no 2![]()
gaat lukkenquote:
Handig is datquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
Zo alles is afgeruimd
En dat wat jij vanavond doet doe ik altokd wat bij nos moet de douche altojd eerst bijna 1 uur opwarmen met de kachel en ik wil gewoon zo lang mogelijk in mijn bed blijven
En haar hoef ik bijna niet te doen vanwege kort haar en make up doe ik niet aan
Ik heb dik en stijl haar dus maak het 's ochtends beetje nat wat wax of gel en klaar minder dan 3 minuten werk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Handig is datMijn haar zit ook altijd, een borstel erdoor hoeft in feite niet eens, maar ik vind stijl op het moment het mooiste, dus zo ff stijlen, John Frieda erin en dan zit het morgen gewoon goed
En make up doe ik wel aan, worden m'n ogen mooier van
Hij doet me denken aan Jake uit two and a half manquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man en ik kijken HIMYM, stukje over een 'hot girl', zegt ie 'Hm, zo hot is ze nou ook weer niet
'
Maar dan wel slimmer en knapper!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Jake uit two and a half man
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan wel slimmer en knapper!
Ken je zoontje niet maar afgaande op wat ik weet van hem ben ik het met je eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan wel slimmer en knapper!
Vind ik niet eigenlijk. Als hij gewoon echt toe rechtaan gaat, geen probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb dik en stijl haar dus maak het 's ochtends beetje nat wat wax of gel en klaar minder dan 3 minuten werk.
En ik heb een bril dus dat is geen probleem
Trouwens is maku up in de trein niet lasti aan te brengen?
Ah het gaat weer over nagellakquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens een andere outfit uitgekozen voor morgen
M'n jurkje met zwarte legging en m'n louboutins eronder. Roze sjaaltje. En ik heb eindelijk de knoop aan m'n jas gemaakt, dus die kan ik ook weer aan
Nu Mad as a Hatter opsmeren
Als je selectief leest kan het ook over kleren, schoenen en haar gaanquote:
Ja maar het laatste ging over nagellakquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je selectief leest kan het ook over kleren, schoenen en haar gaan
En dat eerste over kleren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar het laatste ging over nagellak
Kick itquote:
Totaal nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef -Engel- het volgende:
I did it again....... Hoe sneu is het eigenlijk om in je eentje bij de chinees te gaan zitten
Geen idee ik kom daar nooitquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef -Engel- het volgende:
I did it again....... Hoe sneu is het eigenlijk om in je eentje bij de chinees te gaan zitten
A mooi....quote:
Ik vind de tomatensoep altijd lekkerquote:
Ik ga nooit uit eten eigenlijk. De enige keren dat ik uit eten ga tijdens een fok!meet. Chinees vind ik wel lekker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nooit niet.... lust je geen chinees eten?
Durf er niks over te zeggen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan.....
Hoe gaat het met je tentamens?
Nou ja, ik eet er nooitquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind de tomatensoep altijd lekker
Dan ben je vast blij met elke fok! meetquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit eten eigenlijk. De enige keren dat ik uit eten ga tijdens een fok!meet. Chinees vind ik wel lekker.
Alohaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef Gasol het volgende:
Thuis op de bank, lang niet gezien (de bank dan)
Ik heb geen leven ik heb Fok!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ben je vast blij met elke fok! meet
De OS?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
Hier nog mensen die naar de OS gaan/willen volgend jaar?
Was Sambal niet erbeiii?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef -Engel- het volgende:
ik verwacht dat dat onbetaalbaar gaat zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
Geeft knuffel.... zoekt een grotere knuffel..... MEGAknuffel voor TBquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen leven ik heb Fok!![]()
Eigenlijk ben ik best eenzaam
Olympische Spelenquote:
Ik heb geen idee wat het gaat kosten... Veel ja, maar hoeveel? Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik verwacht dat dat onbetaalbaar gaat zijn.
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
Dankjequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geeft knuffel.... zoekt een grotere knuffel..... MEGAknuffel voor TB
Boooh, ik wil heel graag, maar te duur... 700 euro ongeveer, vlucht, hotel en kaartjes.quote:
Beter weekend weg ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh, ik wil heel graag, maar te duur... 700 euro ongeveer, vlucht, hotel en kaartjes.
Venco! Oude dropsnoeper! Hoest?quote:
Ik weet ook wel een betere bestemming voor dat geldquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh, ik wil heel graag, maar te duur... 700 euro ongeveer, vlucht, hotel en kaartjes.
Londen is sowieso al duur en ik denk dat er dan nog wel 10-20% bovenop de prijzen gaan, los van de toegangsbewijzen tot de evenementen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Olympische Spelen
[..]
Ik heb geen idee wat het gaat kosten... Veel ja, maar hoeveel? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Kardinaal! Ouwe katholieke knar!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Venco! Oude dropsnoeper! Hoest?
Coke en hoeren? Tststs.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik weet ook wel een betere bestemming voor dat geld
Nou ja, dat ligt eraan waar je prioriteiten liggenquote:
Dan ga ik liever naar een festival ofzo. Ik heb niets met sport. Grote mensenmassa vind ik ook niet prettig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neee joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen. Het meisje dat gaat heeft het over ongeveer 700 euro voor kaartjes, hotel en vliegen en dan is ze 11 dagen in Londen. Nu klinkt mij dat behoorlijk goedkoop in de oren, dus je zal wel gelijk hebben over die 10-20%quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Londen is sowieso al duur en ik denk dat er dan nog wel 10-20% bovenop de prijzen gaan, los van de toegangsbewijzen tot de evenementen.
En ik zou niet weten wat ik live zou willen zien. Ik vind veel interessant/leuk, maar niks interessant/leuk genoeg om er veel geld aan uit te geven.
Redelijk goed hoor! Ja wat gedoe met koorknaapjes hè! Maar dat hebben we zo onder het tapijt geschoven of in de doofpot gedaan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kardinaal! Ouwe katholieke knar!
Hoe gaat ie lekkerEn met jou dan?
Komt wel goed.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
Dankje![]()
Ik blijf maar in die cirkel zitten waar ik in zit. Het lukt maar niet om daar uit te breken.
Als je het opbiecht is daarna toch alles weer vergeven?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Redelijk goed hoor! Ja wat gedoe met koorknaapjes hè! Maar dat hebben we zo onder het tapijt geschoven of in de doofpot gedaan!
Jij gaat het wel redden, op slinkse wijze.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Redelijk goed hoor! Ja wat gedoe met koorknaapjes hè! Maar dat hebben we zo onder het tapijt geschoven of in de doofpot gedaan!
als dat bedrag klopt, vind ik dat verbazingwekkend goedkoop. Ik had op het dubbele gegokt. minimaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Het meisje dat gaat heeft het over ongeveer 700 euro voor kaartjes, hotel en vliegen en dan is ze 11 dagen in Londen. Nu klinkt mij dat behoorlijk goedkoop in de oren, dus je zal wel gelijk hebben over die 10-20%
Nou ja, ik zou dan uiteraard voor de paardensport gaan. Maar ik heb alle toppers eigenlijk al in real life kunnen bewonderen, maar goed, OS
Dat weet ik dat het goed komt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Komt wel goed.....gewoon eens wat geks doen
Ja, ik twijfel er zelf ook aan hoor. Dat hotel is waarschijnlijk zo'n hostel. Nou ja, ik ga het topic volgen en dan zie ik vanzelf wel een prijs verschijnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als dat bedrag klopt, vind ik dat verbazingwekkend goedkoop. Ik had op het dubbele gegokt. minimaal.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als dat bedrag klopt, vind ik dat verbazingwekkend goedkoop. Ik had op het dubbele gegokt. minimaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
Kan ik mijzelf onder stroom zetten?Pas maar op dat je niemand aantrekt nu je geladen bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
Kan ik mijzelf onder stroom zetten?Uiteraard, beetje water, föhn in het stopcontact en in dat water ploffen. Gebraden Engel waar je bij staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Over een tv in bad smijten als je er zelf in ligt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard, beetje water, föhn in het stopcontact en in dat water ploffen. Gebraden Engel waar je bij staat
De stoppen slaan door zodra de Föhn het water raakt.. Dus dat werkt nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard, beetje water, föhn in het stopcontact en in dat water ploffen. Gebraden Engel waar je bij staat
Uhm dat zou je kunnen opvatten als verkapte doodsverwensingquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm.... als stiekem die ene gozer die ik op mijn werk rond zag huppelen nu eens bier meeneemt........ en hier heen fietst.... dat zou tof zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niemand aantrekt nu je geladen bent
Fritsquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over een tv in bad smijten als je er zelf in ligt.
Dat lijkt mij vrij lastig om te doen trouwens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over een tv in bad smijten als je er zelf in ligt.
Als je geen geaard stopcontact hebt niet, toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De stoppen slaan door zodra de Föhn het water raakt.. Dus dat werkt niet
Ik zou zeggen doe er iets aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmmm.... als stiekem die ene gozer die ik op mijn werk rond zag huppelen nu eens bier meeneemt........ en hier heen fietst.... dat zou tof zijn
Butsssss... itsssssssssss me..... Ik ben lief enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uhm dat zou je kunnen opvatten als verkapte doodsverwensing
Dat moet wel een oud huis zijn dan..quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je geen geaard stopcontact hebt niet, toch?
Niemand gelooft dat ik een moord zou kunnen plegen of verwensen, dus trap er niet in!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Butsssss... itsssssssssss me..... Ik ben lief enzo
Weet ik alleen dat weet Samzz nog niet denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Butsssss... itsssssssssss me..... Ik ben lief enzo
Er zijn in Nederland echt genoeg huizen die oud zijn en waarvan de elektra nooit is geüpdatet. Dus het kan makkelijk dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet wel een oud huis zijn dan..![]()
Bij mij thuis kan het, geloof ik
Ik wil het wel bij je voordoen als je je zwembroek maar aanhoudt. Dan zal ik bewijzen dat het kan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij lastig om te doen trouwens.
Ik verwachtte wel dat jij het wist.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik dat nog weetIk kijk nooit GTST.
Je hoeft het ook niet te doen,..... misschien is het wel een ongelukJEquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
Niemand gelooft dat ik een moord zou kunnen plegen of verwensen, dus trap er niet in!
Als je maar wilt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland echt genoeg huizen die oud zijn en waarvan de elektra nooit is geüpdatet. Dus het kan makkelijk dus
Vraag dan om zijn naam en nummer waar wacht je nog opquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naam onbekend.... althans ik weet niet hoe je het schrijften nummer ook
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag dan om zijn naam en nummer waar wacht je nog op![]()
Nee heb je en ja kan je wel vergeten. Ik bedoel krijgen
Dus jij gaat in bad liggen en gooit er een TV inquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil het wel bij je voordoen als je je zwembroek maar aanhoudt. Dan zal ik bewijzen dat het kan.
Des te beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]goeie TB.....
maarruh .... volgens mij werkte ie er maar even.....
Dat soort belangrijke dingen behoort iedereen te weten natuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verwachtte wel dat jij het wist.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te doen,..... misschien is het wel een ongelukJE
Tell me something I don't knowquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
Des te beteralleen dan moet je wel opschieten
Maar wil je dit wel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal, maar dit wel.
Ach het geldt ook voor mijzelf zulke adviezen. Alleen ik durf ze zelf nooit op te volgen.quote:
Ik leef nog steeds! En wat dark jij tegenwoordig af, Venco?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij gaat het wel redden, op slinkse wijze.
Maar redelijk goed is op zich niet slecht dus.
Bijna alles danquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal, maar dit wel.
Mijn vriend is dark.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds! En wat dark jij tegenwoordig af, Venco?
Mijn vriendin is half-schots, ik half-scheef. Past perfect!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn vriend is dark.Dus dat past goed bij me.
![]()
En verder ben ik bezig met afstuderen en al die dingen.
Ben jij nog met je vriendin?
WT in tha housequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
Sow. Nou, ik heb het broodje döner overleefd hoor!
Én even een rondje Veluwemeer gedaan (Amsterdam - Lelystad - Zwolle - Amersfoort - Amsterdam).
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn vriendin is half-schots, ik half-scheef. Past perfect!
Ik ben ook nog steeds aan het afstuderen!
Ja, samenwonen! Mooie appartement geregeld in een mooi stukje Nijmegen! Lang leve de urgentie-regeling
Aha, dus je vriend zijn nick is VencoWhite?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeetje!
Ik zit in een duo-penotti relatie, ook leuk en past in zoverre prima.
Aah, samenwonend zelfs. Goed bezig.Sinds wanneer eigenlijk?
Jeweettochquote:
Die zit niet op Fok, dat is het mooiste!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dus je vriend zijn nick is VencoWhite?
Officieel sinds november!
Mwaa, ik ben ooit meer ingedeukt geweest dus dat kon erger!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zit niet op Fok, dat is het mooiste!![]()
Ooh, dat is nog niet zo lang. Nou, fijn dat het goed gaat dan.![]()
Je ligt momenteel niet zo in de kreukels?
Positieve gedachte ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mwaa, ik ben ooit meer ingedeukt geweest dus dat kon erger!
Dus nu kom je ook af en toe hier meelezen?
Dus je vindt het niet gewoon gezellig bij ons?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Positieve gedachte ja.
Meer meelezen dan meeposten ja. Ik hoef niets meer op te pikken, dat scheelt.
Jij woont net zo lang samen als ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mwaa, ik ben ooit meer ingedeukt geweest dus dat kon erger!
Dus nu kom je ook af en toe hier meelezen?
Is je poes al gewend?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij woont net zo lang samen als ik
Soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet gewoon gezellig bij ons?
Ik denk dat die poes van Murm al een tijdje gewend aan d'r vent is hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is je poes al gewend?
Hoi Murm
En de poes van die vent?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat die poes van Murm al een tijdje gewend aan d'r vent is hoor
Ik hoop toch wel dat Murm een echte vent heeft, en niet eentje met een poesquote:
Murm kende is het een echte ventquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat Murm een echte vent heeft, en niet eentje met een poes
We tiefen die 2 vechtersbazen 's nachts gewoon de gang op, dan vechten ze minder. Noes probeert wel door de deur heen te krabben, maar das dr nog niet geluktquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is je poes al gewend?
Hoi Murm
Gelukkigquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
We tiefen die 2 vechtersbazen 's nachts gewoon de gang op, dan vechten ze minder. Noes probeert wel door de deur heen te krabben, maar das dr nog niet gelukt
Het went vanzelf hoor. Toen Don na 3 maanden toch besloot thuis te komen en ineens er 2 vreemde dames zaten, was het ook oorlog. Duurde een paar weekjes en nu vinden ze elkaar lief.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
We tiefen die 2 vechtersbazen 's nachts gewoon de gang op, dan vechten ze minder. Noes probeert wel door de deur heen te krabben, maar das dr nog niet gelukt
Mn vent heeft een kater, terwijl ie nooit drinkt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Murm kende is het een echte ventAlhoewel je weet maar nooit
Die kater is een ladiesman dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mn vent heeft een kater, terwijl ie nooit drinkt.
Gisteren waren we dat beest bijna kwijt. De dierenarts vond het zo'n geweldig beest dat ze hem bijna zn reismandje uitkeek toen we hem mee naar huis namen.
Maar dus echt mooi niet dat iemand onze Max krijgt
Logischquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mn vent heeft een kater, terwijl ie nooit drinkt.
Gisteren waren we dat beest bijna kwijt. De dierenarts vond het zo'n geweldig beest dat ze hem bijna zn reismandje uitkeek toen we hem mee naar huis namen.
Maar dus echt mooi niet dat iemand onze Max krijgt
B-tje! Internet gefikst zo te zien?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het went vanzelf hoor. Toen Don na 3 maanden toch besloot thuis te komen en ineens er 2 vreemde dames zaten, was het ook oorlog. Duurde een paar weekjes en nu vinden ze elkaar lief.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
B-tje! Internet gefikst zo te zien?
T komt ook wel goed. Kost wel tijd en een hoop geld aan feliway enzo, maar gelukkig kunnen we dat betalen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het went vanzelf hoor. Toen Don na 3 maanden toch besloot thuis te komen en ineens er 2 vreemde dames zaten, was het ook oorlog. Duurde een paar weekjes en nu vinden ze elkaar lief.
Wat is feliway?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
T komt ook wel goed. Kost wel tijd en een hoop geld aan feliway enzo, maar gelukkig kunnen we dat betalen.
We wonen nu 8 weken met zn 4-en en gaat al redelijk met ze. Met ons gaat tgoeie actie, dat samenwonen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De avonden zullen nooit meer zo rustig zijn.
Wat leuk, meidquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
T komt ook wel goed. Kost wel tijd en een hoop geld aan feliway enzo, maar gelukkig kunnen we dat betalen.
We wonen nu 8 weken met zn 4-en en gaat al redelijk met ze. Met ons gaat tgoeie actie, dat samenwonen
Gewoon negeren die WTquote:
Dat wordt lastig als Single of hoeft het geen relatie te zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat leuk, meid
Ik wil ook samenwonen
Uf curzequote:
Je wordt dikquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
samenwonen.. ieeeeeeeee.. dat klinkt nu nog even eng in de oren
Iemand die me even moed inpraat voor vanavond? heb motivatie problemen om te gaan trainen
Ga es trainen, luie donderquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Iemand die me even moed inpraat voor vanavond? heb motivatie problemen om te gaan trainen
Trainen, anders ga je er straks uitzien als The Blob!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga m'n gedachten niet die kant op laten afdwalen, beter van niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat leuk, meid
Ik wil ook samenwonen
Have funquote:
Eigenlijk woon ik al samen sinds maart, maar een paar maanden officieel op één adres.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij woont net zo lang samen als ik
Ik weet wie het zegtquote:
Nee....quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens Engel, al iets bekend @ weekend?
Dat is waarquote:
Och ik mis het wel eens hoor.quote:
Zeg snuit, schuif eens op zeg. Je pink blokkeert al mn zonlicht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Omdaaat het al bijna weekend is!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee....behalve dat ik niks weet.... hoezo?
Dat wist ik toch.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
die werkt motiverender dan die blob dingen enzo
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef Lotusss het volgende:
ER en ik gaan binnen een paar maanden ook samenwonen
Geen idee nog nooit iemand gehad waar mee ik samen wilde wonen eigenlijkquote:
One never knows.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uf curze
Maar een burmees van 15 die altijd al alleen is en een dominante poes samen is gewoon ff heftig. De arts is al super tevreden dat ze het zo goed doen. En max kreeg complimenten over zijn uiterlijk. Ze had zich verrekend en dacht dat ie dit jaar 6 wordt ipv 16
Jij woont midden in de bible belt. Mág jij überhaupt samenwonen?quote:
Niet voor het huwelijk in ieder gevalquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij woont midden in de bible belt. Mág jij überhaupt samenwonen?
Ja..... gek he........ zo heb je niks, zo heb je allesquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, het gaat supergoed dus!
Wat snelquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef Lotusss het volgende:
Als ik maar niet op zondag de auto ga wassen of zo. Maar die heb ik toch niet, dat scheelt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij woont midden in de bible belt. Mág jij überhaupt samenwonen?
Feliquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef Lotusss het volgende:
En dan is het nog een goeie gozert ook!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja..... gek he........ zo heb je niks, zo heb je alles
Dat hoop ik ook echt tegen te komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Fijn! Geniet ervan meis!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan de mijne wel doen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik maar niet op zondag de auto ga wassen of zo. Maar die heb ik toch niet, dat scheelt.
Inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan is het nog een goeie gozert ook!
Jaloersquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij trekt dan bij mij in!quote:
Ga op zondag naar CL toequote:
Dat is mooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij trekt dan bij mij in!
Tijdens de kerstperiode heeft hij 2 weken non stop bij mij gewoond, tussendoor was hij toch al 80% van de tijd bij mij... en dat gaat gewoon goed!
Die is bij jullie dicht op zondag, daarom ookquote:
Krijg je krassen van! Djeejs!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je krassen van.
Veel beter om het gewoon zelf te doen
op zondag Utreg in? No way!quote:
Ziekenhuis? whut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
@J-K..... ik hoef in ieder geval nog niet naar het ziekenhuis.....
Weet je hoe slecht!quote:
Daar heb je borstelloze wasstraten voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je krassen van.
Daar ben ik echt veel te lui voor. En die krassen vallen wel mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je krassen van.
sssstttquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je borstelloze wasstraten voor
Gelukkig is het goddeloze Wageningen nabij!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die is bij jullie dicht op zondag, daarom ook
Zwarte kousen, net als Edequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het goddeloze Wageningen nabij!
Ohh was dat de reden van je Rotterdam bezoek? Dat wist ik niet..quote:
Gelukkig ben je sarcastischquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het goddeloze Wageningen nabij!
Gezellig op zondag 2 keer naar de kerkquote:
Moet je eens verder gaan richting Kesteren enzo.quote:
neuh... dat was gewoon een leuk weekend hoor.... het zou de reden zijn om door de weeks er al heen te crossenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh was dat de reden van je Rotterdam bezoek? Dat wist ik niet..
Gelukkig ben ik meestal weg voordat ze gaan zingenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig op zondag 2 keer naar de kerk
Ah ok, op die manierquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuh... dat was gewoon een leuk weekend hoor.... het zou de reden zijn om door de weeks er al heen te crossen
Ik kom überhaupt nooit in de kerk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik meestal weg voordat ze gaan zingen
Weet ik, zelf in Velp gewoond, kwam veel in die durpjes daaro..quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je eens verder gaan richting Kesteren enzo.
Word je raar aangekeken als je daar zondags door heen rijd
Zonde man. (pun intended)quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom überhaupt nooit in de kerk.
Autistquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom überhaupt nooit in de kerk.
Dat doen alleen protestanten!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig op zondag 2 keer naar de kerk
Schijnen mokergeile wijven hele leuke dames tussen te zitten andersquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor, geitenwollensokkenstudenten.
Ja daar kijk ik toch niet naar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schijnen mokergeile wijven hele leuke dames tussen te zitten anders
Een echte gelovige heeft geen kerk nodigquote:
Sssstquote:
Ik heb rare fantasieën soms, maar zo geil als een moker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schijnen mokergeile wijven hele leuke dames tussen te zitten anders
Misschien moet je het toch eens overwegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik toch niet naar.
Watquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over 6 maanden woon je samen?
Draaikolkje, wat sexyquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij mag me ook Draaikolkje noemen.
Hoi!
Laten we niet te hard van stapel lopen hequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over 6 maanden woon je samen?
Okok, 9 dan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen he
whehequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen he
Met kleine?quote:
Jaajaa ik ben niet zo groot maar dat hoef je nog niet zo te brengen hè!quote:
Sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaajaa ik ben niet zo groot maar dat hoef je nog niet zo te brengen hè!![]()
Ahw, stil maar waterkolkje van mequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaajaa ik ben niet zo groot maar dat hoef je nog niet zo te brengen hè!![]()
Natuurlijk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag ik tegen je aankruipen?
Dat dacht ik ook, ik had al een heel wagenpark en een complete hondenkennel aangeschaft. En toen.... nja, en toen.quote:
Wat voor wagens?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik had al een heel wagenpark en een complete hondenkennel aangeschaft. En toen.... nja, en toen.
En toen wat? Toen kwam ze niet opdagen vanuit Rusland?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik had al een heel wagenpark en een complete hondenkennel aangeschaft. En toen.... nja, en toen.
Geen treinen iigquote:
Toen besloot je dat ik eng benquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Barthje je bent kansloos vrouwen vergeten nooit ietsquote:
Dat was daarnáquote:
Gisteren zei je wat andersquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat was daarná![]()
Bovendien, wat boeit eng. Een vrouw die snapt dat DAF. Gottaloveit
Duwbandvariator!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat was daarná![]()
Bovendien, wat boeit eng. Een vrouw die snapt dat DAF. Gottaloveit
Gisteren zat ik in een ehm, nja. Ietwat rebelse bui, laten we het daar op houdenquote:
Das war ein mal. AStronicquote:
Heb jij je daarmee even flink in de vingers gesneden. Ik heb een WT'tje die tegen me aan kruiptquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gisteren zat ik in een ehm, nja. Ietwat rebelse bui, laten we het daar op houden
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gisteren zat ik in een ehm, nja. Ietwat rebelse bui, laten we het daar op houden
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, en we gaan weer werken! En niet in een DAF, maar in een verkapte Volvo
Hoe kun je nu rebels doen tegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig vindt Yuki me nog wel lievquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je daarmee even flink in de vingers gesneden. Ik heb een WT'tje die tegen me aan kruipt
Zo knus hè.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je daarmee even flink in de vingers gesneden. Ik heb een WT'tje die tegen me aan kruipt
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig vindt Yuki me nog wel liev
Geloof ik
Als ik eenmaal los ga dan is iedereen gelijk. Ook de koninginquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kun je nu rebels doen tegenSamzz
?
Met dat laatste zou ik oppassen dat kan nog wel eens een duur grapje wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik eenmaal los ga dan is iedereen gelijk. Ook de koningin
je maakt geen schijn van kansquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig vindt Yuki me nog wel liev
Geloof ik
Bite mequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met dat laatste zou ik oppassen dat kan nog wel eens een duur grapje worden
Laat me nou in die waan!quote:
Veel plezier in de bak dan maarquote:
Volgende week de laatste driequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer zijn je tentamens over?
Niks bak. Ik kan heul hard fietsenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier in de bak dan maarIk kom je niet opzoeken
Ook al fiets je nog zo snel de zwarte suzuki swift acherhaalt je welquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niks bak. Ik kan heul hard fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |