Kick itquote:
Totaal nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef -Engel- het volgende:
I did it again....... Hoe sneu is het eigenlijk om in je eentje bij de chinees te gaan zitten
Geen idee ik kom daar nooitquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef -Engel- het volgende:
I did it again....... Hoe sneu is het eigenlijk om in je eentje bij de chinees te gaan zitten
A mooi....quote:
Ik vind de tomatensoep altijd lekkerquote:
Ik ga nooit uit eten eigenlijk. De enige keren dat ik uit eten ga tijdens een fok!meet. Chinees vind ik wel lekker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nooit niet.... lust je geen chinees eten?
Durf er niks over te zeggen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan.....
Hoe gaat het met je tentamens?
Nou ja, ik eet er nooitquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind de tomatensoep altijd lekker
Dan ben je vast blij met elke fok! meetquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit eten eigenlijk. De enige keren dat ik uit eten ga tijdens een fok!meet. Chinees vind ik wel lekker.
Alohaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef Gasol het volgende:
Thuis op de bank, lang niet gezien (de bank dan)
Ik heb geen leven ik heb Fok!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan ben je vast blij met elke fok! meet
De OS?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
Hier nog mensen die naar de OS gaan/willen volgend jaar?
Was Sambal niet erbeiii?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef -Engel- het volgende:
ik verwacht dat dat onbetaalbaar gaat zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
Geeft knuffel.... zoekt een grotere knuffel..... MEGAknuffel voor TBquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen leven ik heb Fok!![]()
Eigenlijk ben ik best eenzaam
Olympische Spelenquote:
Ik heb geen idee wat het gaat kosten... Veel ja, maar hoeveel? Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik verwacht dat dat onbetaalbaar gaat zijn.
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
Dankjequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geeft knuffel.... zoekt een grotere knuffel..... MEGAknuffel voor TB
Boooh, ik wil heel graag, maar te duur... 700 euro ongeveer, vlucht, hotel en kaartjes.quote:
Beter weekend weg ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh, ik wil heel graag, maar te duur... 700 euro ongeveer, vlucht, hotel en kaartjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |