Jeweettochquote:
Die zit niet op Fok, dat is het mooiste!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dus je vriend zijn nick is VencoWhite?
Officieel sinds november!
Mwaa, ik ben ooit meer ingedeukt geweest dus dat kon erger!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zit niet op Fok, dat is het mooiste!![]()
Ooh, dat is nog niet zo lang. Nou, fijn dat het goed gaat dan.![]()
Je ligt momenteel niet zo in de kreukels?
Positieve gedachte ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mwaa, ik ben ooit meer ingedeukt geweest dus dat kon erger!
Dus nu kom je ook af en toe hier meelezen?
Dus je vindt het niet gewoon gezellig bij ons?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Positieve gedachte ja.
Meer meelezen dan meeposten ja. Ik hoef niets meer op te pikken, dat scheelt.
Jij woont net zo lang samen als ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mwaa, ik ben ooit meer ingedeukt geweest dus dat kon erger!
Dus nu kom je ook af en toe hier meelezen?
Is je poes al gewend?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij woont net zo lang samen als ik
Soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet gewoon gezellig bij ons?
Ik denk dat die poes van Murm al een tijdje gewend aan d'r vent is hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is je poes al gewend?
Hoi Murm
En de poes van die vent?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat die poes van Murm al een tijdje gewend aan d'r vent is hoor
Ik hoop toch wel dat Murm een echte vent heeft, en niet eentje met een poesquote:
Murm kende is het een echte ventquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat Murm een echte vent heeft, en niet eentje met een poes
We tiefen die 2 vechtersbazen 's nachts gewoon de gang op, dan vechten ze minder. Noes probeert wel door de deur heen te krabben, maar das dr nog niet geluktquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is je poes al gewend?
Hoi Murm
Gelukkigquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
We tiefen die 2 vechtersbazen 's nachts gewoon de gang op, dan vechten ze minder. Noes probeert wel door de deur heen te krabben, maar das dr nog niet gelukt
Het went vanzelf hoor. Toen Don na 3 maanden toch besloot thuis te komen en ineens er 2 vreemde dames zaten, was het ook oorlog. Duurde een paar weekjes en nu vinden ze elkaar lief.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
We tiefen die 2 vechtersbazen 's nachts gewoon de gang op, dan vechten ze minder. Noes probeert wel door de deur heen te krabben, maar das dr nog niet gelukt
Mn vent heeft een kater, terwijl ie nooit drinkt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Murm kende is het een echte ventAlhoewel je weet maar nooit
Die kater is een ladiesman dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mn vent heeft een kater, terwijl ie nooit drinkt.
Gisteren waren we dat beest bijna kwijt. De dierenarts vond het zo'n geweldig beest dat ze hem bijna zn reismandje uitkeek toen we hem mee naar huis namen.
Maar dus echt mooi niet dat iemand onze Max krijgt
Logischquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mn vent heeft een kater, terwijl ie nooit drinkt.
Gisteren waren we dat beest bijna kwijt. De dierenarts vond het zo'n geweldig beest dat ze hem bijna zn reismandje uitkeek toen we hem mee naar huis namen.
Maar dus echt mooi niet dat iemand onze Max krijgt
B-tje! Internet gefikst zo te zien?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het went vanzelf hoor. Toen Don na 3 maanden toch besloot thuis te komen en ineens er 2 vreemde dames zaten, was het ook oorlog. Duurde een paar weekjes en nu vinden ze elkaar lief.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
B-tje! Internet gefikst zo te zien?
T komt ook wel goed. Kost wel tijd en een hoop geld aan feliway enzo, maar gelukkig kunnen we dat betalen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het went vanzelf hoor. Toen Don na 3 maanden toch besloot thuis te komen en ineens er 2 vreemde dames zaten, was het ook oorlog. Duurde een paar weekjes en nu vinden ze elkaar lief.
Wat is feliway?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
T komt ook wel goed. Kost wel tijd en een hoop geld aan feliway enzo, maar gelukkig kunnen we dat betalen.
We wonen nu 8 weken met zn 4-en en gaat al redelijk met ze. Met ons gaat tgoeie actie, dat samenwonen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De avonden zullen nooit meer zo rustig zijn.
Wat leuk, meidquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
T komt ook wel goed. Kost wel tijd en een hoop geld aan feliway enzo, maar gelukkig kunnen we dat betalen.
We wonen nu 8 weken met zn 4-en en gaat al redelijk met ze. Met ons gaat tgoeie actie, dat samenwonen
Gewoon negeren die WTquote:
Dat wordt lastig als Single of hoeft het geen relatie te zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat leuk, meid
Ik wil ook samenwonen
Uf curzequote:
Je wordt dikquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
samenwonen.. ieeeeeeeee.. dat klinkt nu nog even eng in de oren
Iemand die me even moed inpraat voor vanavond? heb motivatie problemen om te gaan trainen
Ga es trainen, luie donderquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Iemand die me even moed inpraat voor vanavond? heb motivatie problemen om te gaan trainen
Trainen, anders ga je er straks uitzien als The Blob!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ga m'n gedachten niet die kant op laten afdwalen, beter van niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat leuk, meid
Ik wil ook samenwonen
Have funquote:
Eigenlijk woon ik al samen sinds maart, maar een paar maanden officieel op één adres.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij woont net zo lang samen als ik
Ik weet wie het zegtquote:
Nee....quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens Engel, al iets bekend @ weekend?
Dat is waarquote:
Och ik mis het wel eens hoor.quote:
Zeg snuit, schuif eens op zeg. Je pink blokkeert al mn zonlicht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Omdaaat het al bijna weekend is!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee....behalve dat ik niks weet.... hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |