Schijnen mokergeile wijven hele leuke dames tussen te zitten andersquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor, geitenwollensokkenstudenten.
Ja daar kijk ik toch niet naar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schijnen mokergeile wijven hele leuke dames tussen te zitten anders
Een echte gelovige heeft geen kerk nodigquote:
Sssstquote:
Ik heb rare fantasieën soms, maar zo geil als een moker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schijnen mokergeile wijven hele leuke dames tussen te zitten anders
Misschien moet je het toch eens overwegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik toch niet naar.
Watquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over 6 maanden woon je samen?
Draaikolkje, wat sexyquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij mag me ook Draaikolkje noemen.
Hoi!
Laten we niet te hard van stapel lopen hequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over 6 maanden woon je samen?
Okok, 9 dan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen he
whehequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen he
Met kleine?quote:
Jaajaa ik ben niet zo groot maar dat hoef je nog niet zo te brengen hè!quote:
Sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaajaa ik ben niet zo groot maar dat hoef je nog niet zo te brengen hè!![]()
Ahw, stil maar waterkolkje van mequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaajaa ik ben niet zo groot maar dat hoef je nog niet zo te brengen hè!![]()
Natuurlijk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag ik tegen je aankruipen?
Dat dacht ik ook, ik had al een heel wagenpark en een complete hondenkennel aangeschaft. En toen.... nja, en toen.quote:
Wat voor wagens?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik had al een heel wagenpark en een complete hondenkennel aangeschaft. En toen.... nja, en toen.
En toen wat? Toen kwam ze niet opdagen vanuit Rusland?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik had al een heel wagenpark en een complete hondenkennel aangeschaft. En toen.... nja, en toen.
Geen treinen iigquote:
Toen besloot je dat ik eng benquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Barthje je bent kansloos vrouwen vergeten nooit ietsquote:
Dat was daarnáquote:
Gisteren zei je wat andersquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat was daarná![]()
Bovendien, wat boeit eng. Een vrouw die snapt dat DAF. Gottaloveit
Duwbandvariator!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat was daarná![]()
Bovendien, wat boeit eng. Een vrouw die snapt dat DAF. Gottaloveit
Gisteren zat ik in een ehm, nja. Ietwat rebelse bui, laten we het daar op houdenquote:
Das war ein mal. AStronicquote:
Heb jij je daarmee even flink in de vingers gesneden. Ik heb een WT'tje die tegen me aan kruiptquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gisteren zat ik in een ehm, nja. Ietwat rebelse bui, laten we het daar op houden
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gisteren zat ik in een ehm, nja. Ietwat rebelse bui, laten we het daar op houden
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, en we gaan weer werken! En niet in een DAF, maar in een verkapte Volvo
Hoe kun je nu rebels doen tegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig vindt Yuki me nog wel lievquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je daarmee even flink in de vingers gesneden. Ik heb een WT'tje die tegen me aan kruipt
Zo knus hè.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je daarmee even flink in de vingers gesneden. Ik heb een WT'tje die tegen me aan kruipt
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig vindt Yuki me nog wel liev
Geloof ik
Als ik eenmaal los ga dan is iedereen gelijk. Ook de koninginquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kun je nu rebels doen tegenSamzz
?
Met dat laatste zou ik oppassen dat kan nog wel eens een duur grapje wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik eenmaal los ga dan is iedereen gelijk. Ook de koningin
je maakt geen schijn van kansquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig vindt Yuki me nog wel liev
Geloof ik
Bite mequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met dat laatste zou ik oppassen dat kan nog wel eens een duur grapje worden
Laat me nou in die waan!quote:
Veel plezier in de bak dan maarquote:
Volgende week de laatste driequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer zijn je tentamens over?
Niks bak. Ik kan heul hard fietsenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier in de bak dan maarIk kom je niet opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |