Feliquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef Lotusss het volgende:
ER en ik gaan binnen een paar maanden ook samenwonen
En dan is het nog een goeie gozert ook!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja..... gek he........ zo heb je niks, zo heb je alles
Dat hoop ik ook echt tegen te komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Fijn! Geniet ervan meis!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan de mijne wel doen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik maar niet op zondag de auto ga wassen of zo. Maar die heb ik toch niet, dat scheelt.
Inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan is het nog een goeie gozert ook!
Jaloersquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij trekt dan bij mij in!quote:
Ga op zondag naar CL toequote:
Dat is mooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij trekt dan bij mij in!
Tijdens de kerstperiode heeft hij 2 weken non stop bij mij gewoond, tussendoor was hij toch al 80% van de tijd bij mij... en dat gaat gewoon goed!
Die is bij jullie dicht op zondag, daarom ookquote:
Krijg je krassen van! Djeejs!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je krassen van.
Veel beter om het gewoon zelf te doen
op zondag Utreg in? No way!quote:
Ziekenhuis? whut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
@J-K..... ik hoef in ieder geval nog niet naar het ziekenhuis.....
Weet je hoe slecht!quote:
Daar heb je borstelloze wasstraten voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je krassen van.
Daar ben ik echt veel te lui voor. En die krassen vallen wel mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je krassen van.
sssstttquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je borstelloze wasstraten voor
Gelukkig is het goddeloze Wageningen nabij!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die is bij jullie dicht op zondag, daarom ook
Zwarte kousen, net als Edequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het goddeloze Wageningen nabij!
Ohh was dat de reden van je Rotterdam bezoek? Dat wist ik niet..quote:
Gelukkig ben je sarcastischquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het goddeloze Wageningen nabij!
Gezellig op zondag 2 keer naar de kerkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |