Ik weet ook wel een betere bestemming voor dat geldquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh, ik wil heel graag, maar te duur... 700 euro ongeveer, vlucht, hotel en kaartjes.
Londen is sowieso al duur en ik denk dat er dan nog wel 10-20% bovenop de prijzen gaan, los van de toegangsbewijzen tot de evenementen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Olympische Spelen
[..]
Ik heb geen idee wat het gaat kosten... Veel ja, maar hoeveel? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Kardinaal! Ouwe katholieke knar!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Venco! Oude dropsnoeper! Hoest?
Coke en hoeren? Tststs.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik weet ook wel een betere bestemming voor dat geld
Nou ja, dat ligt eraan waar je prioriteiten liggenquote:
Dan ga ik liever naar een festival ofzo. Ik heb niets met sport. Grote mensenmassa vind ik ook niet prettig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh, ik wil heel graag, maar te duur... 700 euro ongeveer, vlucht, hotel en kaartjes.
Neee joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen. Het meisje dat gaat heeft het over ongeveer 700 euro voor kaartjes, hotel en vliegen en dan is ze 11 dagen in Londen. Nu klinkt mij dat behoorlijk goedkoop in de oren, dus je zal wel gelijk hebben over die 10-20%quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Londen is sowieso al duur en ik denk dat er dan nog wel 10-20% bovenop de prijzen gaan, los van de toegangsbewijzen tot de evenementen.
En ik zou niet weten wat ik live zou willen zien. Ik vind veel interessant/leuk, maar niks interessant/leuk genoeg om er veel geld aan uit te geven.
Redelijk goed hoor! Ja wat gedoe met koorknaapjes hè! Maar dat hebben we zo onder het tapijt geschoven of in de doofpot gedaan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kardinaal! Ouwe katholieke knar!
Hoe gaat ie lekkerEn met jou dan?
Komt wel goed.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
Dankje![]()
Ik blijf maar in die cirkel zitten waar ik in zit. Het lukt maar niet om daar uit te breken.
Als je het opbiecht is daarna toch alles weer vergeven?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Redelijk goed hoor! Ja wat gedoe met koorknaapjes hè! Maar dat hebben we zo onder het tapijt geschoven of in de doofpot gedaan!
Jij gaat het wel redden, op slinkse wijze.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Redelijk goed hoor! Ja wat gedoe met koorknaapjes hè! Maar dat hebben we zo onder het tapijt geschoven of in de doofpot gedaan!
als dat bedrag klopt, vind ik dat verbazingwekkend goedkoop. Ik had op het dubbele gegokt. minimaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Het meisje dat gaat heeft het over ongeveer 700 euro voor kaartjes, hotel en vliegen en dan is ze 11 dagen in Londen. Nu klinkt mij dat behoorlijk goedkoop in de oren, dus je zal wel gelijk hebben over die 10-20%
Nou ja, ik zou dan uiteraard voor de paardensport gaan. Maar ik heb alle toppers eigenlijk al in real life kunnen bewonderen, maar goed, OS
Dat weet ik dat het goed komt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Komt wel goed.....gewoon eens wat geks doen
Ja, ik twijfel er zelf ook aan hoor. Dat hotel is waarschijnlijk zo'n hostel. Nou ja, ik ga het topic volgen en dan zie ik vanzelf wel een prijs verschijnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als dat bedrag klopt, vind ik dat verbazingwekkend goedkoop. Ik had op het dubbele gegokt. minimaal.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als dat bedrag klopt, vind ik dat verbazingwekkend goedkoop. Ik had op het dubbele gegokt. minimaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
Kan ik mijzelf onder stroom zetten?Pas maar op dat je niemand aantrekt nu je geladen bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
Kan ik mijzelf onder stroom zetten?Uiteraard, beetje water, föhn in het stopcontact en in dat water ploffen. Gebraden Engel waar je bij staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Over een tv in bad smijten als je er zelf in ligt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard, beetje water, föhn in het stopcontact en in dat water ploffen. Gebraden Engel waar je bij staat
De stoppen slaan door zodra de Föhn het water raakt.. Dus dat werkt nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard, beetje water, föhn in het stopcontact en in dat water ploffen. Gebraden Engel waar je bij staat
Uhm dat zou je kunnen opvatten als verkapte doodsverwensingquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm.... als stiekem die ene gozer die ik op mijn werk rond zag huppelen nu eens bier meeneemt........ en hier heen fietst.... dat zou tof zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niemand aantrekt nu je geladen bent
Fritsquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over een tv in bad smijten als je er zelf in ligt.
Dat lijkt mij vrij lastig om te doen trouwens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over een tv in bad smijten als je er zelf in ligt.
Als je geen geaard stopcontact hebt niet, toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De stoppen slaan door zodra de Föhn het water raakt.. Dus dat werkt niet
Ik zou zeggen doe er iets aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmmm.... als stiekem die ene gozer die ik op mijn werk rond zag huppelen nu eens bier meeneemt........ en hier heen fietst.... dat zou tof zijn
Butsssss... itsssssssssss me..... Ik ben lief enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uhm dat zou je kunnen opvatten als verkapte doodsverwensing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |