Zitten twee koelkasten in een boom te kaarten, komt er een tijger aanvliegen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Komt een Pinguin bij de bakker,
Bakker: '' Wilt u wit of bruin brood?''
Pinguin: '' Maakt niet uit, ben toch op de scooter''
![]()
![]()
Je bent de lapoqueenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef sharr het volgende:
Wat heb ik toch met die lapo's vandaag
leetzors91 op skypequote:
Ditquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit klinkt als justin bieber.
Kutpaulquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij Paul al gedmt/gepmt? Dan gaat ie het rechtzetten dat jij het antwoord al veel eerder had
Dudequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zitten twee koelkasten in een boom te kaarten, komt er een tijger aanvliegen.
Vraagt de tijger: "Mag ik mee kaarten?"
Zeggen de koelkasten: "Nee, want tijgers kunnen helemaal niet praten!!"![]()
![]()
D:D:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Mjah idd!!quote:
Of je stopt even met je reclame.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Hard Harder Hardest! - Zaterdag van 17:30 - 18:00
[ afbeelding ]
Met deze keer:
- Zany
- DV8
- The Pitcher
- Headhunterz
- Brennen Heart
- D-block & S-Te-Fan
- Da Tweekaz
- En vele anderen...
Met request van:
- mc-Piel
- Dhaha
- TrollenFTW
- Leetzors
Ook een request aanvragen? Kijk hier hoe je dat moet doen.
Meer informatie te vinden op:
http://www.dalando.nl
Luisteren!!!
[ afbeelding ]
Haaa huppelquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah idd!!
Wisten we allemaal al toch?
Eindelijk iets wat ik niet leuk vindquote:
In het vorige topics kon hij maar 4 posts zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Of je stopt even met je reclame.
Ja hoi enzquote:
Dude, je draait een half uurtjequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze keer:
- Zany
- DV8
- The Pitcher
- Headhunterz
- Brennen Heart
- D-block & S-Te-Fan
- Da Tweekaz
- En vele anderen...
Met request van:
- mc-Piel
- Dhaha
- TrollenFTW
- Leetzors
Luisteren!!!
[ afbeelding ]
Ik luister dat niet voor m'n lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Eindelijk iets wat ik niet leuk vind
Ja dat kloptquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dude, je draait een half uurtje
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Eindelijk iets wat ik niet leuk vind
Ah vandaar, ik dacht alquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik luister dat niet voor m'n lol..
Ben er ''slechts'' bekend mee..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dude, je draait een half uurtje
Dit is toch een vrouw die dit zingt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Is dit de disco-versie van Justin Bieber?
zoiets ja, alleen mooierquote:
Ik wist niet eens dat ik ge request hadquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze keer:
- Zany
- DV8
- The Pitcher
- Headhunterz
- Brennen Heart
- D-block & S-Te-Fan
- Da Tweekaz
- En vele anderen...
Met request van:
- mc-Piel
- Dhaha
- TrollenFTW
- Leetzors
Luisteren!!!
[ afbeelding ]
In mijn show?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vanavond nieuws?leetzors wil het.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Romantich héquote:
Hardcore vind ik prima hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoiets ja, alleen mooier
meerendeel is hardcore, ik sluit alleen af met takkeherrie
je moest eens weten wat ik wilquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Neequote:
Er stond Sebastian Cruz.. Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is toch een vrouw die dit zingt?
NIGGAHMUZIEK JWTquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hier haak ik af
Tot 1900 uur maar!
Doei sharr
Er zijn altijd wel 2-3 die wel gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
"Facultatief les"
en dan verwachten dat er iemand op komt dagen
NEIN!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hier haak ik af
Tot 1900 uur maar!
Doei sharr
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gatver. Dit nummer.
Ik zat vanmiddag in de trein, komt er een nepneger. Karl Kani, vuilniszakjas, petje alles.
En hij zat 32 min keihard met dit nummer in de trein.
32min lang hetzelfde nummer?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gatver. Dit nummer.
Ik zat vanmiddag in de trein, komt er een nepneger. Karl Kani, vuilniszakjas, petje alles.
Doeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hier haak ik af
Tot 1900 uur maar!
Doei sharr
Herkenbaar inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gatver. Dit nummer.
Tinie tempah, rappert van deze nummert is gewoon een whiteboi hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gatver. Dit nummer.
Slechter dan gisteren kan nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kijk weer uit naar de liveshow met koelkast vanavond
Ik heb wel eens goede ideetjes.quote:
Vuilniszakjasquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gatver. Dit nummer.
Van de 31quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel 2-3 die wel gaan.
Wel dus, het nieuws komt erinquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slechter dan gisteren kan niet
Dat is waar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gastquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Tinie tempah, rappert van deze nummert is gewoon een whiteboi hoor
Je had ook gewoon mogen vragen of ik 'm zachter wilde zetten hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gatver. Dit nummer.
Dikke pluspunten dus!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel dus, het nieuws komt erin
sshhhquote:
Daaromquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks bijzonders hoor vanavondquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kijk weer uit naar de liveshow met koelkast vanavond
Nah not reallyquote:
M'n benen deden te pijn om dat stukje nog te gaan lopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef leetzors het volgende:
[..]En jij bleef in dezelfde coupe?
Geloof ik graag, was er helaas niet bijquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef willemwaus het volgende:
[..]
sshhhop lowlands kwam deze man zo hard
Ga ik naar de evenaar heen en weer, wedstrijdje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
een expeditie naar de noordpool, puur omdat het kan, en dan ff chillen en weer terug
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik ge request had! Maar prima!
Wat heb ik ook alweer gerequest? Niet vandaag toch?
quote:Amnesys - Refly
Dieo zou ik graag terughoren!![]()
Groetjens
Weer "gewerkt"? Uurtje voor 100 duiten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
M'n benen deden te pijn om dat stukje nog te gaan lopen
Haterquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, die geven om hun toekomst. Kun je nog een voorbeeld aan nemen!
jij wint ivm aangelegde wegen etcquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ga ik naar de evenaar heen en weer, wedstrijdje?
Dan gewoon lekkere muziekquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks bijzonders hoor vanavond
TT is donker hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Tinie tempah, rappert van deze nummert is gewoon een whiteboi hoor
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
WH maakt toch ook altijd zo graag reclame voor zijn show![]()
Weet je, bazenshows hebben dat niet nodig
Hij heeft alleen wel pass out 2 of 3 keer over gedaan omdat ie steeds zn lyrics verneuktequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geloof ik graag, was er helaas niet bij!
*Gaat in een hoekje zitten huilen*
Al zeg ik het zelf:quote:
Jij mag op de fiets!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij wint ivm aangelegde wegen etc
Durf ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon mogen vragen of ik 'm zachter wilde zetten hoor
mijn request?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze keer:
- Zany
- DV8
- The Pitcher
- Headhunterz
- Brennen Heart
- D-block & S-Te-Fan
- Da Tweekaz
- En vele anderen...
Met request van:
- mc-Piel
- Dhaha
- TrollenFTW
- Leetzors
Luisteren!!!
[ afbeelding ]
Aangezien je niet op je fotoboek reageert vraag ik het hier nog maar een keer; heb je nog kunnen vinden wanneer je bus vertrok?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
M'n benen deden te pijn om dat stukje nog te gaan lopen
http://messages.fok.nl/sent.php .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
FRIKADELLEN EN BIERRRRRquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga geen reclame maken voor mijn show, ik geef enkel tips aan mijn luisteraars. Zo raad ik bier en frituur aan. Tevens mag de bas een tikkie harder
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef mc-Piel het volgende:
Veronica's!
Poll!!!!! Welk van de twee zou je raken?Een tweelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veronica's!
Poll!!!!! Welk van de twee zou je raken?Pichers ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgemelkt nummer inmiddelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef willemwaus het volgende:
Dalando als je een baas bent draai je The Undersound - technoboy meets ruffian![]()
![]()
Dat klinkt als een request, alleen zijn deze nu gesloten, ik heb al 9 tracks.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef willemwaus het volgende:
Dalando als je een baas bent draai je The Undersound - technoboy meets ruffian![]()
![]()
Veronica's!
Poll!!!!! Welk van de twee zou je raken?SchenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
]quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef leetzors het volgende:
[..]sneeuwkettingen om dunne bandjes heen!
Nee. Kanker bussen. Serieusquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Aangezien je niet op je fotoboek reageert vraag ik het hier nog maar een keer; heb je nog kunnen vinden wanneer je bus vertrok?
Ja? Ben al een flinke tijd niet bij feestjes geweest dus volg ook de nieuwe nummers niet echt, sporadisch komt er is 1 langs, zoals dezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uitgemelkt nummer inmiddels
Als het werkt is het niet erg, zullen er trouwens fietsbanden bestaan met spikes?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
]
fiets weegt gelijk 2x zo zwaar dan_!
http://www.hardstyletop40.com , jwt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja? Ben al een flinke tijd niet bij feestjes geweest dus volg ook de nieuwe nummers niet echt, sporadisch komt er is 1 langs, zoals dezen
Ik heb 't nog geprobeerd te vinden op m'n mobiel, maar is niet gelukt. Sorry. Wat heb je toen gedaan dan? Gelopen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Kanker bussen. Serieus
Eerst heel gedoe met uitvinden welke lijn ik moest, want 9292ov is zo onduidelijk.
Na veel stressen en twijfelen eindelijk goede lijn, dus ik ging terugreis bij bushokje staan, na halfuur nog niks, dus ik ga bij de volgende staan, kijken of ik een andere lijn kon nemen, komt die vorige bus er aan, ik ren snel terug, kom ik net aan bij het bushokje, rijdt ie weg.
Kanker bussen.
google hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef leetzors het volgende:
[..]
Als het werkt is het niet erg, zullen er trouwens fietsbanden bestaan met spikes?
Nvm, zat op 'n site met 'n mediaplayer die gelijk begint..quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Kanker bussen. Serieus
Eerst heel gedoe met uitvinden welke lijn ik moest, want 9292ov is zo onduidelijk.
Na veel stressen en twijfelen eindelijk goede lijn, dus ik ging terugreis bij bushokje staan, na halfuur nog niks, dus ik ga bij de volgende staan, kijken of ik een andere lijn kon nemen, komt die vorige bus er aan, ik ren snel terug, kom ik net aan bij het bushokje, rijdt ie weg.
Kanker bussen.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef willemwaus het volgende:
Het is wel gewoon een heel goed nummer hoor!
Hij lijkt alleen heel erg op Catfight van Technoboy
[..]
Ja? Ben al een flinke tijd niet bij feestjes geweest dus volg ook de nieuwe nummers niet echt, sporadisch komt er is 1 langs, zoals dezen
geen idee, als je om half hier maar bent!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Tinos85 het volgende:
Mis ik iets boeiends als ik nu 10 minuten weg ben om te douchen?
Zo'n 16 topics.. verder niet zoveel neequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Tinos85 het volgende:
Mis ik iets boeiends als ik nu 10 minuten weg ben om te douchen?
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb 't nog geprobeerd te vinden op m'n mobiel, maar is niet gelukt. Sorry. Wat heb je toen gedaan dan? Gelopen?
Je spacet..quote:
Mah, achter m'n pc is het niet zo fijn om hardstyle te luisterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://www.hardstyletop40.com , jwt.
Ja ben benieuwd hoeveel topics ik ga missenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zo'n 16 topics.. verder niet zoveel nee
Nee, dat zijn pannenkoekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
ik offer gewoon mn avondeten op!
ik moet dalijk mn kip opwarmen, omdat ik zo graag voor jullie wil draaien
EN KIPFILET IS HET LEKKERSTE DAT ER IS GODVERDOMME!
Ik heb net burrito's gemaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
Nee, dat zijn kippenpootjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
Heul nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
Duurde gewoon 2 minuten voordat ik doorhad je de quote verneukt hadquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik heb net een stuk geschreven over onzin radio en gemaild naar: http://www.mooieradio.nl/
Okequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik had papa gebeld.
Doe mij er een paar sabinequote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik heb net een stuk geschreven over onzin radio en gemaild naar: http://www.mooieradio.nl/
Dhaha, heb je je Wim D Nie prankcall al voorbereidquote:
Spruiten gewoon heel doorslikkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doe mij er een paar sabine!!! Alsjeblieft!
Ik moet spruiten eten
Dan kun jij (of degene die voor je kookt) geen pannenkoeken bakken. Of heb je zo'n pak koopmans baggerquote:
Volgens DV moet er niet bij nadenken en gewoon slikkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Spruiten gewoon heel doorslikken
Ik eet voornamelijk varkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
koelkast = geen smaak = vrouw
kip niet lusten
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
koelkast = geen smaak = vrouw
kip niet lusten
voorbereid wel, nog niet uitgevoerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dhaha, heb je je Wim D Nie prankcall al voorbereid?
Dan staan de blaren in je keel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Spruiten gewoon heel doorslikken
Pannenkoekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kun jij (of degene die voor je kookt) geen pannenkoeken bakken. Of heb je zo'n pak koopmans bagger
Dat is voor vrouwen ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Volgens DV moet er niet bij nadenken en gewoon slikken
Ik vind pannenkoeken ook niet zo lekker, hou meer van wat zout voedselquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kun jij (of degene die voor je kookt) geen pannenkoeken bakken. Of heb je zo'n pak koopmans bagger
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wat vind je van watermeloen?
Zeker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Okealleen maar comfortabeler dan zo'n bus toch.
Nee ik heb het echt vaak gegeten en ook van verschillende mensen, maar ik hoef er maar eentje te eten en ik krijg altijd buikpijn ernaquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker hoor, potje chemische bende.
Zelf maken
Kan je ook nog koken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lekker hoor, potje chemische bende.
Zelf maken
Hup vretenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:16 schreef Driepink het volgende:
godverdomme wat heb ik honger
misschien kan ik het nog voor half 6 naar binnen werken
GOED HEquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:16 schreef Dalando het volgende:
KIJK UIT STRAKS ONTPLOFT IE!
OHHH IK HEB EEN VUURWERKJE AFGESTOKEN!!
Zaanse mayo uit de tubequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak alle sauzen zelf (behalve mayo want dat kan ik niet)
Ik kook vrijwel elke dagquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:16 schreef Driepink het volgende:
alhoewel, dat is zometeen al, laat ik vdj maar eens opstarten
nog steeds port 80 etc?
Laten we ruilen. Ik ben niet zo van pannekoeken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doe mij er een paar sabine!!! Alsjeblieft!
Ik moet spruiten eten
Yep.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:16 schreef Driepink het volgende:
alhoewel, dat is zometeen al, laat ik vdj maar eens opstarten
nog steeds port 80 etc?
Wanneer mag ik komen eten bij je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kook vrijwel elke dag![]()
Maak dus zoals gezegd het meeste zelf, from scratch. Zelfs mijn shoarmakruiden maak ik zelf.
Wel echt kankerherrie trouwens die nrs van d'rquote:
volgens mij ben je echt mn droomvrouwquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laten we ruilen. Ik ben niet zo van pannekoeken.
Awo broeder!quote:
Eeehh geen ideequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer mag ik komen eten bij je?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wel echt kankerherrie trouwens die nrs van d'r
Alles met een gewillig gat is toch jouw droomvrouw?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
volgens mij ben je echt mn droomvrouw
Zo mag je haar niet noemen!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles met een gewillig gat is toch jouw droomvrouw?
Au.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee, dat is mn droomquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
serieus ik word kanker lijp van dat spel. waarom rank jij zo snel en ik niet?????????????? NOU!?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je controller al door je LCD gegooid?!
Ik moest niet naar school, maar naar groningen voor open dag van cibap.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe ver is jouw school dan van je huis als je met de bus gaat?
Lees PIquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
wtf.. meen je dat nou?
Welke spel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef utopie het volgende:
[..]
serieus ik word kanker lijp van dat spel. waarom rank jij zo snel en ik niet?????????????? NOU!?
nee natuurlijk is het niet geweldigquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
wtf.. meen je dat nou?
Ik ben een baas die bijna elk potje wel een kill / death ratio van 4 - 1 heeftquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef utopie het volgende:
[..]
serieus ik word kanker lijp van dat spel. waarom rank jij zo snel en ik niet?????????????? NOU!?
schenken bedoel je?quote:
GRUNN was het wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest niet naar school, maar naar groningen voor open dag van cibap.
Ik ben met 5min fietsen op school.
zapdos = familie van jou?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
Maar beste jongens en meisjes,
Mc-Piel en zapdos gaan eten! ( Ik eet kankervieze spruiten, heeft zapdos kankerlekker voer van Brock gekregen![]()
)
Groetjenss
DOEI ZAPDOSquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
Mc-Piel en zapdos gaan eten! ( Ik eet kankervieze spruiten, heeft zapdos kankerlekker voer van Brock gekregen![]()
)
Groetjenss
Zaanse mayo is ook erg goed btwquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tube Remia horeca mayo meestal hierDie tubes zijn zo leeg
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
Mc-Piel gaat zaaddoos eten!
Dat is baas.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef utopie het volgende:
[..]
een kutkanker spel genaamd Black Ops
Eetkankersmakelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
)
Groetjenss
Dat is de ENIGE mayoquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zaanse mayo is ook erg goed btw
Home - Cibap - Vakschool voor verbeeldingquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest niet naar school, maar naar groningen voor open dag van cibap.
Ik ben met 5min fietsen op school.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef utopie het volgende:
[..]
een kutkanker spel genaamd Black Ops
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
Hij is mijn broeder swa!quote:
Ze ziet eruit alsof ze een uur in een afvalcontainer heeft gelegen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja de muziek.. maar ik had het over hoe ze eruit ziet
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef willemwaus het volgende:
[..]
wie zijn hacked lobby ben je gejoined dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
max prestige is lvl 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
later, homo cheaterquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet mijn ma helpen met spruitjes schoonmaken
Laathur
HAHAHA JE HEBT MIJN QOUTE GEEDIT IK ZIE HET HAHAquote:
Ze is een 'artiest' geen pornosterquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja de muziek.. maar ik had het over hoe ze eruit ziet
Spaanse griep!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Beetje jammer van al dat gesmijt met ziektes hier
[..]
Ik pas 2nd prestige, level 32SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag je PI over het hoofdquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef Beach het volgende:
[..]
nee natuurlijk is het niet geweldigmaar het is nog te doen om eerlijk te zijn, dansbaar enzo
Beetje met me tijd meegaan he!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar geil ik opquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze ziet eruit alsof ze een uur in een afvalcontainer heeft gelegen.
sorry!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Mexicaanse griep voor je hoofd! BAM!quote:
Nee dus. Gewoon niet nodig en stom van iedereen hier. Onnodig en respectloosquote:
Je moet het menen vanuit het diepste van je hart!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
sorry!
aanvaard aub mijn excuses
ga jij anders even op mijn account spelen. dan ga ik wel op die van jouquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik pas 2nd prestige, level 32
Nu is het niet leuk omdat het een troll was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:21 schreef Dalando het volgende:
Als je kanekr zegt ben je heus niet stoer hoor
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ben ik duidelijk niet jouw type.
door het gebrek aan smilies, liet ik dit ook zienquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:22 schreef leetzors het volgende:
[..]
Je moet het menen vanuit het diepste van je hart!
En als je kanker zegt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:21 schreef Dalando het volgende:
Als je kanekr zegt ben je heus niet stoer hoor
Was inkoppertje.quote:
Het begint soms een beetje op Mamjo te lijken idd met al dat gescheldquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dus. Gewoon niet nodig en stom van iedereen hier. Onnodig en respectloos
Huppel vind het echt niet leuk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef Driepink het volgende:
als huppel er echt mee zit stop ik ermee
just gimme the sign
Oh weet ik 'tquote:
Slijmbalquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef Driepink het volgende:
als huppel er echt mee zit stop ik ermee
just gimme the sign
Modern Warfare is veel leuker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Oh weet ik 'tWas level 30, beetje chillen, servertje in en ineens was ik max level met level 10 prestige
Mja, kut spel, weekje gespeeld, ligt alweer stof te happen
dan zal ikniet meer scheldenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel vind het echt niet leuk!
Nah daarvoor is het niveau van de Nederlandse taal te hoog hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het begint soms een beetje op Mamjo te lijken idd met al dat gescheld
Word na 2 weken spelen ook saaiquote:
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah daarvoor is het niveau van de Nederlandse taal te hoog hier
Jij bent kok toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik kan verschrikkelijk lekker koken.
Nou CoD 1 dan. Die heb ik jaren gespeeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Word na 2 weken spelen ook saai
niks slijmbal, ik heb niets tegen schelden, maar als iemand anders er wel last van heeft, wie ben ik dan om door te gaan? ik schiet er niets mee op, en diegene die het wel erg vind, heeft het kut dan..quote:
Denk maar aan een kunstschool.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef JApieman het volgende:
DV wat moet ik me voorstellen bij een vakschool voor verbeelding.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |