Zitten twee koelkasten in een boom te kaarten, komt er een tijger aanvliegen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Komt een Pinguin bij de bakker,
Bakker: '' Wilt u wit of bruin brood?''
Pinguin: '' Maakt niet uit, ben toch op de scooter''
![]()
![]()
Je bent de lapoqueenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef sharr het volgende:
Wat heb ik toch met die lapo's vandaag
leetzors91 op skypequote:
Ditquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit klinkt als justin bieber.
Kutpaulquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij Paul al gedmt/gepmt? Dan gaat ie het rechtzetten dat jij het antwoord al veel eerder had
Dudequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zitten twee koelkasten in een boom te kaarten, komt er een tijger aanvliegen.
Vraagt de tijger: "Mag ik mee kaarten?"
Zeggen de koelkasten: "Nee, want tijgers kunnen helemaal niet praten!!"![]()
![]()
D:D:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Mjah idd!!quote:
Of je stopt even met je reclame.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Hard Harder Hardest! - Zaterdag van 17:30 - 18:00
[ afbeelding ]
Met deze keer:
- Zany
- DV8
- The Pitcher
- Headhunterz
- Brennen Heart
- D-block & S-Te-Fan
- Da Tweekaz
- En vele anderen...
Met request van:
- mc-Piel
- Dhaha
- TrollenFTW
- Leetzors
Ook een request aanvragen? Kijk hier hoe je dat moet doen.
Meer informatie te vinden op:
http://www.dalando.nl
Luisteren!!!
[ afbeelding ]
Haaa huppelquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah idd!!
Wisten we allemaal al toch?
Eindelijk iets wat ik niet leuk vindquote:
In het vorige topics kon hij maar 4 posts zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Of je stopt even met je reclame.
Ja hoi enzquote:
Dude, je draait een half uurtjequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze keer:
- Zany
- DV8
- The Pitcher
- Headhunterz
- Brennen Heart
- D-block & S-Te-Fan
- Da Tweekaz
- En vele anderen...
Met request van:
- mc-Piel
- Dhaha
- TrollenFTW
- Leetzors
Luisteren!!!
[ afbeelding ]
Ik luister dat niet voor m'n lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Eindelijk iets wat ik niet leuk vind
Ja dat kloptquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dude, je draait een half uurtje
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Eindelijk iets wat ik niet leuk vind
Ah vandaar, ik dacht alquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik luister dat niet voor m'n lol..
Ben er ''slechts'' bekend mee..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dude, je draait een half uurtje
Dit is toch een vrouw die dit zingt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Is dit de disco-versie van Justin Bieber?
zoiets ja, alleen mooierquote:
Ik wist niet eens dat ik ge request hadquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze keer:
- Zany
- DV8
- The Pitcher
- Headhunterz
- Brennen Heart
- D-block & S-Te-Fan
- Da Tweekaz
- En vele anderen...
Met request van:
- mc-Piel
- Dhaha
- TrollenFTW
- Leetzors
Luisteren!!!
[ afbeelding ]
In mijn show?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vanavond nieuws?leetzors wil het.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Romantich héquote:
Hardcore vind ik prima hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoiets ja, alleen mooier
meerendeel is hardcore, ik sluit alleen af met takkeherrie
je moest eens weten wat ik wilquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Neequote:
Er stond Sebastian Cruz.. Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is toch een vrouw die dit zingt?
NIGGAHMUZIEK JWTquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hier haak ik af
Tot 1900 uur maar!
Doei sharr
Er zijn altijd wel 2-3 die wel gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
"Facultatief les"
en dan verwachten dat er iemand op komt dagen
NEIN!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hier haak ik af
Tot 1900 uur maar!
Doei sharr
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gatver. Dit nummer.
Ik zat vanmiddag in de trein, komt er een nepneger. Karl Kani, vuilniszakjas, petje alles.
En hij zat 32 min keihard met dit nummer in de trein.
32min lang hetzelfde nummer?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gatver. Dit nummer.
Ik zat vanmiddag in de trein, komt er een nepneger. Karl Kani, vuilniszakjas, petje alles.
Doeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hier haak ik af
Tot 1900 uur maar!
Doei sharr
Herkenbaar inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gatver. Dit nummer.
Tinie tempah, rappert van deze nummert is gewoon een whiteboi hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gatver. Dit nummer.
Slechter dan gisteren kan nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kijk weer uit naar de liveshow met koelkast vanavond
Ik heb wel eens goede ideetjes.quote:
Vuilniszakjasquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gatver. Dit nummer.
Van de 31quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel 2-3 die wel gaan.
Wel dus, het nieuws komt erinquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slechter dan gisteren kan niet
Dat is waar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gastquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Tinie tempah, rappert van deze nummert is gewoon een whiteboi hoor
Je had ook gewoon mogen vragen of ik 'm zachter wilde zetten hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gatver. Dit nummer.
Dikke pluspunten dus!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel dus, het nieuws komt erin
sshhhquote:
Daaromquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks bijzonders hoor vanavondquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kijk weer uit naar de liveshow met koelkast vanavond
Nah not reallyquote:
M'n benen deden te pijn om dat stukje nog te gaan lopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef leetzors het volgende:
[..]En jij bleef in dezelfde coupe?
Geloof ik graag, was er helaas niet bijquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef willemwaus het volgende:
[..]
sshhhop lowlands kwam deze man zo hard
Ga ik naar de evenaar heen en weer, wedstrijdje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
een expeditie naar de noordpool, puur omdat het kan, en dan ff chillen en weer terug
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik ge request had! Maar prima!
Wat heb ik ook alweer gerequest? Niet vandaag toch?
quote:Amnesys - Refly
Dieo zou ik graag terughoren!![]()
Groetjens
Weer "gewerkt"? Uurtje voor 100 duiten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
M'n benen deden te pijn om dat stukje nog te gaan lopen
Haterquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, die geven om hun toekomst. Kun je nog een voorbeeld aan nemen!
jij wint ivm aangelegde wegen etcquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ga ik naar de evenaar heen en weer, wedstrijdje?
Dan gewoon lekkere muziekquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks bijzonders hoor vanavond
TT is donker hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Tinie tempah, rappert van deze nummert is gewoon een whiteboi hoor
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
WH maakt toch ook altijd zo graag reclame voor zijn show![]()
Weet je, bazenshows hebben dat niet nodig
Hij heeft alleen wel pass out 2 of 3 keer over gedaan omdat ie steeds zn lyrics verneuktequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geloof ik graag, was er helaas niet bij!
*Gaat in een hoekje zitten huilen*
Al zeg ik het zelf:quote:
Jij mag op de fiets!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij wint ivm aangelegde wegen etc
Durf ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon mogen vragen of ik 'm zachter wilde zetten hoor
mijn request?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze keer:
- Zany
- DV8
- The Pitcher
- Headhunterz
- Brennen Heart
- D-block & S-Te-Fan
- Da Tweekaz
- En vele anderen...
Met request van:
- mc-Piel
- Dhaha
- TrollenFTW
- Leetzors
Luisteren!!!
[ afbeelding ]
Aangezien je niet op je fotoboek reageert vraag ik het hier nog maar een keer; heb je nog kunnen vinden wanneer je bus vertrok?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
M'n benen deden te pijn om dat stukje nog te gaan lopen
http://messages.fok.nl/sent.php .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
FRIKADELLEN EN BIERRRRRquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga geen reclame maken voor mijn show, ik geef enkel tips aan mijn luisteraars. Zo raad ik bier en frituur aan. Tevens mag de bas een tikkie harder
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef mc-Piel het volgende:
Veronica's!
Poll!!!!! Welk van de twee zou je raken?Een tweelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |