Hater.quote:
FOK DIE HATERS JWTquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Eerste keer met mic en alles. Bedankt
Pinda's zijn echt ranzig inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nu is 't definitief.. het gaat niks tussen ons worden danielleSabine .. Spruiten zijn echt een No-Go!..
Pinda's overigens ook.. dan sterf ik echt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef kdrietjeh het volgende:
Er is een half uurtje vrij van 17:30 tot 18:00, wie neemt 'em?
Daarom Appelmoes!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef Ragboer het volgende:
Hoe kan je spruiten nou vies of lekker vinden? Het proeft naar niks.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet bij nadenken en doorslikken.
Ik vind pinda's wel lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pinda's zijn echt ranzig inderdaad.
Aan spruitjes zitten geen smaak, niet bij nadenken en doorslikken.
Is goed, was eigenlijk van plan om tot 18:00 door te gaan, maar jij mag ook wel om 17:30, komt mij wat beter uit namelijk....quote:
That's what he saidquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pinda's zijn echt ranzig inderdaad.
Aan spruitjes zitten geen smaak. niet bij nadenken en doorslikken.
Verhipquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
D'r is een plekkie vrij tussen 17:30 en 18:00.
Ja, spruitjes hebben wel smaak. Maar ze zijn gewoon vies.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef mc-Piel het volgende:
Voor de mensen die graag roepen:
- ''Spruitjes hebben geen smaak!''
- ''Water heeft geen smaak!''
1: Spruitjes smaken naar spruitjes..
2: Water smaakt naar water..
Ze hebben wel degelijk smaak.
PM verstuurdquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Eerste keer met mic en alles. Bedankt
Just sayin.quote:
Ach ja gewoon vreten die meuk. Maar eigenlijk is spruiten kindervoedsel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daarom Appelmoes!Met appelmoes zijn spruitjes beest
Is mijn standaard PI, kan er ookniks aan doen dat het sarcastisch overkomtquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom die PI?
De teloorgang van de PI.
Toch nog 1 fanquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Spouwerranger het volgende:
TrollenFTW, je hebt het goed gedaan, hoor![]()
Ja goh, uiteindelijk heeft alles wel smaak. Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Pindaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef mc-Piel het volgende:
Voor de mensen die graag roepen:
- ''Spruitjes hebben geen smaak!''
- ''Water heeft geen smaak!''
1: Spruitjes smaken naar spruitjes..
2: Water smaakt naar water..
Ze hebben wel degelijk smaak.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Spouwerranger het volgende:
TrollenFTW, je hebt het goed gedaan, hoor![]()
Nr 2 meldt zichquote:
Iszo, had ik je trouwens al verteld dat ik een pinda allergie hebquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja goh, uiteindelijk heeft alles wel smaak. Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Pinda
Een pinda met pinda-allergiequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Iszo, had ik je trouwens al verteld dat ik een pinda allergie heb
Hopelijk k3!quote:
Ah okequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
TrolletFTW moest even snel een nieuw topic maken terwijl die draaide
Niet gebruikenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is mijn standaard PI, kan er ookniks aan doen dat het sarcastisch overkomt
Normaal zou ik ja zeggen...quote:
Maar nu niet want.. ?quote:
K3 is gewoon baas.quote:
Da's beter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Mij dingen gaan verbieden.
DV mag allesquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je bent vrouw, je hebt maar te gehoorzamenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Harder dan hardcore? What?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Driepink het volgende:
nee ik draai voornamelijk hardcore + harder
dus verwacht dalijk oa anthem van moh pole pos lap 2
etc
Hij helpt je juist!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Driepink is ook een ragboerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Driepink het volgende:
nee ik draai voornamelijk hardcore + harder
dus verwacht dalijk oa anthem van moh pole pos lap 2
etc
Komt een Pinguin bij de bakker,quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Piemels komen toch helemaal niet uit een regenton!!![]()
![]()
xDxdd
Heb jij Paul al gedmt/gepmt? Dan gaat ie het rechtzetten dat jij het antwoord al veel eerder hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |