Liefst hardstyle, maar je doet maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef mc-Piel het volgende:
Trollen, is er een mogelijkheid voor requestjes?
En heb je wellicht nog een persoonlijke voorkeur kwa stijl?
Ik hoor hem ook niet 100% zuiver.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef Maringo het volgende:
De bas is een beetje overstuurd... of ligt dat aan mij?
Pir, ik kan aankomende zaterdagnacht niet draaien, heb paul toestemming gegeven dan te draaien, of misschien dat heloef dan wil draaien, ik draai dan in ieder geval niet, dus wil je mij voor die zaterdag eruit halen? (die week daarop ben ik er hopelijk weer wel bijquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ik hoor hem ook niet 100% zuiver.
Carunia - From Russia With Lovequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Liefst hardstyle, maar je doet maar.
Ook infowebquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik.. uuh.. naja, kijk zelf maar
[ afbeelding ]
Weet nog niet hoe dat te doen in SAM, volgende keer beter. Excuses.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Carunia - From Russia With Love
En zet in je prefs je bass wat lager. Hij gaat zwaar overstuurd de stream op.
Er is vast wel iemand die je er doorheen kan praten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Weet nog niet hoe dat te doen in SAM, volgende keer beter. Excuses.
Ah SAM.... Dat probleem had ik ook met SAM, ik weet wel waar het moet, maar moet het ff voor je opzoeken. Welke versie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Weet nog niet hoe dat te doen in SAM, volgende keer beter. Excuses.
Nieuw TOBO kopen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ook infoweb
Ja m'n printscreen knop is kapot.. dus kan ff geen PS voor je maken.
Tut mir leid
Ja. Neem VDJquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef leetzors het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die je er doorheen kan praten.
Waar gaat het over?quote:
4.2 ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ah SAM.... Dat probleem had ik ook met SAM, ik weet wel waar het moet, maar moet het ff voor je opzoeken. Welke versie?
Weet nog niet, moet nog beginnen. Maar ik dacht prijselasticiteit enzo. Dus niet zo heel moeilijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |