Ik ben een baas die bijna elk potje wel een kill / death ratio van 4 - 1 heeftquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef utopie het volgende:
[..]
serieus ik word kanker lijp van dat spel. waarom rank jij zo snel en ik niet?????????????? NOU!?
schenken bedoel je?quote:
GRUNN was het wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest niet naar school, maar naar groningen voor open dag van cibap.
Ik ben met 5min fietsen op school.
zapdos = familie van jou?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
Maar beste jongens en meisjes,
Mc-Piel en zapdos gaan eten! ( Ik eet kankervieze spruiten, heeft zapdos kankerlekker voer van Brock gekregen![]()
)
Groetjenss
DOEI ZAPDOSquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
Mc-Piel en zapdos gaan eten! ( Ik eet kankervieze spruiten, heeft zapdos kankerlekker voer van Brock gekregen![]()
)
Groetjenss
Zaanse mayo is ook erg goed btwquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tube Remia horeca mayo meestal hierDie tubes zijn zo leeg
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
Mc-Piel gaat zaaddoos eten!
Dat is baas.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef utopie het volgende:
[..]
een kutkanker spel genaamd Black Ops
Eetkankersmakelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
)
Groetjenss
Dat is de ENIGE mayoquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zaanse mayo is ook erg goed btw
Home - Cibap - Vakschool voor verbeeldingquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest niet naar school, maar naar groningen voor open dag van cibap.
Ik ben met 5min fietsen op school.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef utopie het volgende:
[..]
een kutkanker spel genaamd Black Ops
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
Hij is mijn broeder swa!quote:
Ze ziet eruit alsof ze een uur in een afvalcontainer heeft gelegen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja de muziek.. maar ik had het over hoe ze eruit ziet
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef willemwaus het volgende:
[..]
wie zijn hacked lobby ben je gejoined dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef willemwaus het volgende:
[..]
max prestige is lvl 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
later, homo cheaterquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet mijn ma helpen met spruitjes schoonmaken
Laathur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |