quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef mc-Piel het volgende:
Veronica's!
Poll!!!!! Welk van de twee zou je raken?Pichers ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgemelkt nummer inmiddelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef willemwaus het volgende:
Dalando als je een baas bent draai je The Undersound - technoboy meets ruffian![]()
![]()
Dat klinkt als een request, alleen zijn deze nu gesloten, ik heb al 9 tracks.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef willemwaus het volgende:
Dalando als je een baas bent draai je The Undersound - technoboy meets ruffian![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef mc-Piel het volgende:
Veronica's!
Poll!!!!! Welk van de twee zou je raken?SchenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
]quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef leetzors het volgende:
[..]sneeuwkettingen om dunne bandjes heen!
Nee. Kanker bussen. Serieusquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Aangezien je niet op je fotoboek reageert vraag ik het hier nog maar een keer; heb je nog kunnen vinden wanneer je bus vertrok?
Ja? Ben al een flinke tijd niet bij feestjes geweest dus volg ook de nieuwe nummers niet echt, sporadisch komt er is 1 langs, zoals dezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uitgemelkt nummer inmiddels
Als het werkt is het niet erg, zullen er trouwens fietsbanden bestaan met spikes?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
]
fiets weegt gelijk 2x zo zwaar dan_!
http://www.hardstyletop40.com , jwt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja? Ben al een flinke tijd niet bij feestjes geweest dus volg ook de nieuwe nummers niet echt, sporadisch komt er is 1 langs, zoals dezen
Ik heb 't nog geprobeerd te vinden op m'n mobiel, maar is niet gelukt. Sorry. Wat heb je toen gedaan dan? Gelopen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Kanker bussen. Serieus
Eerst heel gedoe met uitvinden welke lijn ik moest, want 9292ov is zo onduidelijk.
Na veel stressen en twijfelen eindelijk goede lijn, dus ik ging terugreis bij bushokje staan, na halfuur nog niks, dus ik ga bij de volgende staan, kijken of ik een andere lijn kon nemen, komt die vorige bus er aan, ik ren snel terug, kom ik net aan bij het bushokje, rijdt ie weg.
Kanker bussen.
google hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef leetzors het volgende:
[..]
Als het werkt is het niet erg, zullen er trouwens fietsbanden bestaan met spikes?
Nvm, zat op 'n site met 'n mediaplayer die gelijk begint..quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Kanker bussen. Serieus
Eerst heel gedoe met uitvinden welke lijn ik moest, want 9292ov is zo onduidelijk.
Na veel stressen en twijfelen eindelijk goede lijn, dus ik ging terugreis bij bushokje staan, na halfuur nog niks, dus ik ga bij de volgende staan, kijken of ik een andere lijn kon nemen, komt die vorige bus er aan, ik ren snel terug, kom ik net aan bij het bushokje, rijdt ie weg.
Kanker bussen.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef willemwaus het volgende:
Het is wel gewoon een heel goed nummer hoor!
Hij lijkt alleen heel erg op Catfight van Technoboy
[..]
Ja? Ben al een flinke tijd niet bij feestjes geweest dus volg ook de nieuwe nummers niet echt, sporadisch komt er is 1 langs, zoals dezen
geen idee, als je om half hier maar bent!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Tinos85 het volgende:
Mis ik iets boeiends als ik nu 10 minuten weg ben om te douchen?
Zo'n 16 topics.. verder niet zoveel neequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Tinos85 het volgende:
Mis ik iets boeiends als ik nu 10 minuten weg ben om te douchen?
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb 't nog geprobeerd te vinden op m'n mobiel, maar is niet gelukt. Sorry. Wat heb je toen gedaan dan? Gelopen?
Je spacet..quote:
Mah, achter m'n pc is het niet zo fijn om hardstyle te luisterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://www.hardstyletop40.com , jwt.
Ja ben benieuwd hoeveel topics ik ga missenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zo'n 16 topics.. verder niet zoveel nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |