Huppel vind het echt niet leuk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef Driepink het volgende:
als huppel er echt mee zit stop ik ermee
just gimme the sign
Oh weet ik 'tquote:
Slijmbalquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef Driepink het volgende:
als huppel er echt mee zit stop ik ermee
just gimme the sign
Modern Warfare is veel leuker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Oh weet ik 'tWas level 30, beetje chillen, servertje in en ineens was ik max level met level 10 prestige
Mja, kut spel, weekje gespeeld, ligt alweer stof te happen
dan zal ikniet meer scheldenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel vind het echt niet leuk!
Nah daarvoor is het niveau van de Nederlandse taal te hoog hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het begint soms een beetje op Mamjo te lijken idd met al dat gescheld
Word na 2 weken spelen ook saaiquote:
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah daarvoor is het niveau van de Nederlandse taal te hoog hier
Jij bent kok toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik kan verschrikkelijk lekker koken.
Nou CoD 1 dan. Die heb ik jaren gespeeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Word na 2 weken spelen ook saai
niks slijmbal, ik heb niets tegen schelden, maar als iemand anders er wel last van heeft, wie ben ik dan om door te gaan? ik schiet er niets mee op, en diegene die het wel erg vind, heeft het kut dan..quote:
Denk maar aan een kunstschool.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:23 schreef JApieman het volgende:
DV wat moet ik me voorstellen bij een vakschool voor verbeelding.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |