quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe heette het topic nou?
Excuus Toon! Ik dacht dat die sloeg op de 16:30 maar realiseerde me toen dat het wel 'n hééél snel topic geweest zou moeten zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe heette het topic nou?
Waar de bomen op zijn kop staan.quote:
Het is al goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Excuus Toon! Ik dacht dat die sloeg op de 16:30 maar realiseerde me toen dat het wel 'n hééél snel topic geweest zou moeten zijn
Vandaag was de laatste dag van m'n examenweekquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef JApieman het volgende:
Ik moet eigenlijk wel economie gaan leren. Mijn proefwerk week gaat morgen van start.
Even lijntje snuiven dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor het praten zometeen
Economie op middelbare.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef JApieman het volgende:
Ik moet eigenlijk wel economie gaan leren. Mijn proefwerk week gaat morgen van start.
Mijne was... vorige week overquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vandaag was de laatste dag van m'n examenweek, heeeeeeerlijk!
Morgen 't 4e en 't 5e lesquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijne was... vorige week over
Vandaag verkort rooster
Ik heb net 2 van de 3 weken erop zitten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijne was... vorige week over
Vandaag verkort rooster
ga jij maar doorquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er is nog een gat vrij na mij van 17:30 - 18:00. Heeft er iemand zin om dan te draaien, of zal ik nog een half uurtje langer doorgaan?
Ik heb volgende week echt een kloteweek. Proefwerk week, en dan in de proefwerk week nog een begravenis van m'n oomquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vandaag was de laatste dag van m'n examenweek, heeeeeeerlijk!
Het is dat je het zelf zegt.quote:
Liefst hardstyle, maar je doet maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef mc-Piel het volgende:
Trollen, is er een mogelijkheid voor requestjes?
En heb je wellicht nog een persoonlijke voorkeur kwa stijl?
Ik hoor hem ook niet 100% zuiver.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef Maringo het volgende:
De bas is een beetje overstuurd... of ligt dat aan mij?
Pir, ik kan aankomende zaterdagnacht niet draaien, heb paul toestemming gegeven dan te draaien, of misschien dat heloef dan wil draaien, ik draai dan in ieder geval niet, dus wil je mij voor die zaterdag eruit halen? (die week daarop ben ik er hopelijk weer wel bijquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ik hoor hem ook niet 100% zuiver.
Carunia - From Russia With Lovequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Liefst hardstyle, maar je doet maar.
Ook infowebquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik.. uuh.. naja, kijk zelf maar
[ afbeelding ]
Weet nog niet hoe dat te doen in SAM, volgende keer beter. Excuses.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Carunia - From Russia With Love
En zet in je prefs je bass wat lager. Hij gaat zwaar overstuurd de stream op.
Er is vast wel iemand die je er doorheen kan praten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Weet nog niet hoe dat te doen in SAM, volgende keer beter. Excuses.
Ah SAM.... Dat probleem had ik ook met SAM, ik weet wel waar het moet, maar moet het ff voor je opzoeken. Welke versie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Weet nog niet hoe dat te doen in SAM, volgende keer beter. Excuses.
Nieuw TOBO kopen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ook infoweb
Ja m'n printscreen knop is kapot.. dus kan ff geen PS voor je maken.
Tut mir leid
Ja. Neem VDJquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef leetzors het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die je er doorheen kan praten.
Waar gaat het over?quote:
4.2 ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ah SAM.... Dat probleem had ik ook met SAM, ik weet wel waar het moet, maar moet het ff voor je opzoeken. Welke versie?
Weet nog niet, moet nog beginnen. Maar ik dacht prijselasticiteit enzo. Dus niet zo heel moeilijkquote:
Simpel inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet nog niet, moet nog beginnen. Maar ik dacht prijselasticiteit enzo. Dus niet zo heel moeilijk
KIWIE VAN DE DRIE ZULLEN WE MAAR ZEGGEN HE GHEHEHEHEquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Debiteuren crediteuren?
Wil jij geen kip dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is dit voor een debiel nummer trouwens?
Ik kreeg van djkoelkast EdCast met OTSAV aangeraden. EdCast is freeware, echter discontinued. OTSAV heb ik van btjunkie gehaald. Fuck the piratebay!quote:
Ja da mag dus nie hequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:41 schreef leetzors het volgende:
[..]
KIWIE VAN DE DRIE ZULLEN WE MAAR ZEGGEN HE GHEHEHEHE
TOEDELEDOKIE
Jahoor, maar geen paard en koequote:
Sta ik net bij de tramhalte!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil een paard en een koe
Bazennummerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bassie en Adriaan op de achtergrond
Sorry poepie! Ik vergeet het steedsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sorry poepie! Ik vergeet het steedsIk zou niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie praat nu? ik luister net weer.
TrollenFTW met Driepinkquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
TrollenFTW & Driepink.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rene Groger?quote:
TrollenFTW en driepinkquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja, bij je DM instellingen het tandwieltjequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil een DM sturen, maar klikte het bericht was.
Heb niet gelezen van wie het was
Is er ergens een geschiedenis van DM terug te kijken?
Dag danielleSabine!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja als je een nieuwe dm heb/stuurt kan je geschiedenis terugkijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil een DM sturen, maar klikte het bericht was.
Heb niet gelezen van wie het was
Is er ergens een geschiedenis van DM terug te kijken?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
TrollenFTW met Driepink
quote:
LOL nvm danquote:
Ik haat je stem ook.quote:
DM mij eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als je een nieuwe dm heb/stuurt kan je geschiedenis terugkijken
vreemdquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kon precies horen wie jij was
Done.quote:
que?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik vind dit een beetje zachte muziek
Slap ouwehoeren werkt altijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef TrollenFTW het volgende:
Zo slecht ditMaar ik vond het wel grappig
Ik ga er wel even eentje voor fok maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
paas me je skype, dan ga ik je bellen
paas die ding ook aan mij Gquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ik ga er wel even eentje voor fok maken.
wie is sarcasm??quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
mc-Piel, meet sarcasm, sarcasm meet mc-Piel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Is goed, jwt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
paas die ding ook aan mij G
paas me ff jouw skyppyball dan manGquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
paas die ding ook aan mij G
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wie is sarcasm??http://www.fok.fotoboek.nl/sarcasmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkapte '' stuur mij DM's '' postquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef Driepink het volgende:
ik krijg vrijwel nooit DM's
en, wie zaten er gisteren allemaal naar mn pink te staren @ tinychat?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wie is sarcasm??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles beter dan spruitenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
Wat moet ik vanavond eten? Mama is ziek en ik moet koken
sabinevos.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
paas me ff jouw skyppyball dan manG
pizza onzin!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
Ik ben DJ Trol, niet trololoquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef Driepink het volgende:
trololo, dat nummer moet je trouwens wel vaker draaien
koekippaardiets
Wat zou ik zonder je moetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.fok.fotoboek.nl/sarcasm
Uit omg. moerdijk?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Alles beter dan spruiten... ik sterf dalijk om een uurtje of 6..
Yesyes, van die spruiten die licht geven in 't donkerquote:
ohja, ik was in de war, mn excuses!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik ben DJ Trol, niet trololoen ik zal hem populair op ONZ Radio maken
Friet, en anders wil Nico nog wel voor je kokenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
spruitjes zijn lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yesyes, van die spruiten die licht geven in 't donker
Gruwelijk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yesyes, van die spruiten die licht geven in 't donker
kijk mn sigquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Friet, en anders wil Nico nog wel voor je koken
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef sharr het volgende:
Scheikunde leraar: de spruitjes van de omgeving Moerdijk zijn weer in de verkoop
Hele klas tegelijk: Kut.
Vond het wel mooi
Ik vergeef het je voor deze keer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
ohja, ik was in de war, mn excuses!
epische faal
QFTquote:
Nicoquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of gewoon brood?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Patat inderdaad.quote:
Niet haten. Spruitjes zijn de shitquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben jij een boerenmeid ofzo? Spruitjes
Neuh, voeg maar toe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ga jou ook vandaag nog toevoegentenminste als je daar geen bezwaar tegen hebt
trouwens, ik bel de politie voor het zeggen van: frietquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu is 't definitief.. het gaat niks tussen ons worden danielleSabine .. Spruiten zijn echt een No-Go!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben jij een boerenmeid ofzo? Spruitjes
Hater.quote:
FOK DIE HATERS JWTquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Eerste keer met mic en alles. Bedankt
Pinda's zijn echt ranzig inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nu is 't definitief.. het gaat niks tussen ons worden danielleSabine .. Spruiten zijn echt een No-Go!..
Pinda's overigens ook.. dan sterf ik echt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef kdrietjeh het volgende:
Er is een half uurtje vrij van 17:30 tot 18:00, wie neemt 'em?
Daarom Appelmoes!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef Ragboer het volgende:
Hoe kan je spruiten nou vies of lekker vinden? Het proeft naar niks.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet bij nadenken en doorslikken.
Ik vind pinda's wel lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pinda's zijn echt ranzig inderdaad.
Aan spruitjes zitten geen smaak, niet bij nadenken en doorslikken.
Is goed, was eigenlijk van plan om tot 18:00 door te gaan, maar jij mag ook wel om 17:30, komt mij wat beter uit namelijk....quote:
That's what he saidquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pinda's zijn echt ranzig inderdaad.
Aan spruitjes zitten geen smaak. niet bij nadenken en doorslikken.
Verhipquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
D'r is een plekkie vrij tussen 17:30 en 18:00.
Ja, spruitjes hebben wel smaak. Maar ze zijn gewoon vies.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef mc-Piel het volgende:
Voor de mensen die graag roepen:
- ''Spruitjes hebben geen smaak!''
- ''Water heeft geen smaak!''
1: Spruitjes smaken naar spruitjes..
2: Water smaakt naar water..
Ze hebben wel degelijk smaak.
PM verstuurdquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Eerste keer met mic en alles. Bedankt
Just sayin.quote:
Ach ja gewoon vreten die meuk. Maar eigenlijk is spruiten kindervoedsel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daarom Appelmoes!Met appelmoes zijn spruitjes beest
Is mijn standaard PI, kan er ookniks aan doen dat het sarcastisch overkomtquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom die PI?
De teloorgang van de PI.
Toch nog 1 fanquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Spouwerranger het volgende:
TrollenFTW, je hebt het goed gedaan, hoor![]()
Ja goh, uiteindelijk heeft alles wel smaak. Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Pindaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef mc-Piel het volgende:
Voor de mensen die graag roepen:
- ''Spruitjes hebben geen smaak!''
- ''Water heeft geen smaak!''
1: Spruitjes smaken naar spruitjes..
2: Water smaakt naar water..
Ze hebben wel degelijk smaak.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Spouwerranger het volgende:
TrollenFTW, je hebt het goed gedaan, hoor![]()
Nr 2 meldt zichquote:
Iszo, had ik je trouwens al verteld dat ik een pinda allergie hebquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja goh, uiteindelijk heeft alles wel smaak. Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Pinda
Een pinda met pinda-allergiequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Iszo, had ik je trouwens al verteld dat ik een pinda allergie heb
Hopelijk k3!quote:
Ah okequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
TrolletFTW moest even snel een nieuw topic maken terwijl die draaide
Niet gebruikenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is mijn standaard PI, kan er ookniks aan doen dat het sarcastisch overkomt
Normaal zou ik ja zeggen...quote:
Maar nu niet want.. ?quote:
K3 is gewoon baas.quote:
Da's beter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Mij dingen gaan verbieden.
DV mag allesquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je bent vrouw, je hebt maar te gehoorzamenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Harder dan hardcore? What?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Driepink het volgende:
nee ik draai voornamelijk hardcore + harder
dus verwacht dalijk oa anthem van moh pole pos lap 2
etc
Hij helpt je juist!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Driepink is ook een ragboerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef Driepink het volgende:
nee ik draai voornamelijk hardcore + harder
dus verwacht dalijk oa anthem van moh pole pos lap 2
etc
Komt een Pinguin bij de bakker,quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Piemels komen toch helemaal niet uit een regenton!!![]()
![]()
xDxdd
Heb jij Paul al gedmt/gepmt? Dan gaat ie het rechtzetten dat jij het antwoord al veel eerder hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |