En ik ga vanavond mama naatje bellen, dat weet ook iedereenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
16, dat weet iedereen
En sexueel gefrustreed, dat weet ook iedereen
QFTquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ze het internet uitdoen kunnen ze er zelf ja ook niet meer op, en die stekker van het scherm kun je er wel weer in doen
Kan ik jou straks ook bellen vanaf 16:30? Of heb je daar geen zin inquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ik ga vanavond mama naatje bellen, dat weet ook iedereen
Ik verslaap me nagenoeg nooit, maar ALS het gebeurt... En ach wat willen ze ertegen doen dat ik tot zo laat erop zit, niets mis mee toch? Ander ritme.quote:
Nicequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mn ouders hebben een dingetje afstandsbediening waarmee ze de router aan of uit kunnen zetten. Ja, dat gebeurt. Niet meer zo vaak als eerst, nu zelden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Genoeg manieren om het alsnog nutteloos te maken zoals de internetverbinding uitschakelen of gewoon het scherm loskoppelen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag je vinden, jij vindt hardstyle waarschijnlijk weer oorkanker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel gaaf
Jij woont zeker in Duitsland?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mn ouders hebben een dingetje afstandsbediening waarmee ze de router aan of uit kunnen zetten. Ja, dat gebeurt. Niet meer zo vaak als eerst, nu zelden.
Zij hebben geen internet nodigquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ze het internet uitdoen kunnen ze er zelf ja ook niet meer op, en die stekker van het scherm kun je er wel weer in doen
Mwah, soms is het wel gaafquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Mag je vinden, jij vindt hardstyle waarschijnlijk weer oorkanker.
En 's nachts denk ik niet dat ze horen als jij internet weer aanzet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij hebben geen internet nodig
Oquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mwah, soms is het wel gaaf
Oh.quote:
Als je maar niet zegt dat je mij kent en weet wie ik ben, want ze hebben het niet zo op contacten via fora ed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je het zo doet, is het inderdaad dom. Je kunt de kabel tussen de computer en scherm weghalen. Het internet kun je afsluiten door gewoon de kabel weghalen of met draadloos gewoon het wachtwoord veranderen. Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je ouders luisteren mee?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je maar niet zegt dat je mij kent en weet wie ik ben, want ze hebben het niet zo op contacten via fora ed.
Dan vechten met je ouders.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je het zo doet, is het inderdaad dom. Je kunt de kabel tussen de computer en scherm weghalen. Het internet kun je afsluiten door gewoon de kabel weghalen of met draadloos gewoon het wachtwoord veranderen. Dat bedoelde ik
Ik weetquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Was maar een geintje man
Omdat er niemand anders online isquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef TrollenFTW het volgende:
Voor degene die het nog niet hebben gezien. Voeg me toe op Skype: TrollenFTW, en kom zo goed als zeker in de uitzending 16:30 - 17:00
Dit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat er niemand anders online is
Dan maakt het toch niet uit.quote:
Wat voor een muziek ben je van plan?quote:
Pff, meeste hardstyle toch wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wat voor een muziek ben je van plan?
Piratenmetal is een apart genrequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Metal is het gewoon net niet.soort mislukte schreeuwlelijken die een op een elektronische schijtbeat wat blére!
Maar er wordt ook geluldquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wat voor een muziek ben je van plan?
Dan ga ik wel even luisteren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Pff, meeste hardstyle toch wel.
Als het maar beter is dan deze takkeherrie.quote:
Maar ik begin niet met Hardstylequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef leetzors het volgende:
[..]
Dan ga ik wel even luisteren.
Uit mezelf zet ik dat NOOIT op, maar half uurtje kan ik wel zeer waarderen.
Maakt me niets uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Maar ik begin niet met Hardstyle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |